Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:14

Ollaanko teillä alasti?

Siirry sivulle: 1 2

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:14  
+
0
Tuli mieleen tuosta 4D-dokkarista.

Oleskellaanko teillä kotona ihan arkena alasti perheenjäsenten kesken vai onko alastomuus täysi tabu? Miten suhtaudutte isän ja tyttären sekä äidin ja pojan väliseen alastomuuteen? (Kuulostipa tyhmältä!)

Meillä kotona on oltu (tässäkin) asiassa aika avoimia. Kävin muistaakseni 11-vuotiaaksi asti porukoiden kanssa saunassa, jossa sitten luonnollisesti oltiin kaikki ilkosiltaan. Saunaan mentiin myös alasti. Käveltiin vaan kaikki talon halki jonossa kuin pingviinit. Pikkuveli käy tietääkseni vielä isän kanssa saunassa, mutta äidin kanssa ei suostu menemään. Minäkin käyn joskus äidin kanssa, mutta täytyy myöntää että isän kanssa saunassa oleminen tuntuisi aika kiusalliselta, vaikka meillä läheiset välit onkin.

Joskus hämmennyin kamalasti, kun oltiin H:n kanssa niiden saunassa, ja yhtäkkiä niiden äiti pamahti sinne suihkuun. :D Kuulemma heidän perheelleen ihan normaalia. Voivat käydä ilman ongelmia porukalla saunassa jne.

H:n kanssa kahdestaan voitaisiin ollakin alasti 24/7, mutta kummastakin tuntuu kivemmalta pitää vaatteita päällä. Ei siis hävetä toistemme seurassa ollenkaan itsejämme. Mukavuuskysymys vain.

Saattaa olla että häpeän kamalasti myöhemmin tämän thriidin aloittamista, mutta antaas nyt mennä!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:17  
+
0
Kahdeksan on katsonut tämän, mutta kukaan ei ole vastannut! NÖSSÖT!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:22  
+
0
Mä oon aina alasti.
Varjo 12/2010 ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 21:01  
+
0
Mä nyt sitten sanon tänne oikeesti jotain ku muut on niin nössyköitä! :ylpea:

Meillä kotona saunominen on sellanen, että kaikki änkee millon vaan saunaan ja kenen kanssa vaan. Yleensä mä käyn äidin tai pikkuveljen kanssa saunassa ja iskä tulee myöhemmin. Mutta en mä häpeä mitenkään tai mieti että onpa se nyt tyhmää pikkuveljen kanssa saunoa. Jotenki ihan luonnollista.

J'n kanssa saunotaan of course ja en mä häpeä yhtään sen seurassa olla alasti tai se mun seurassa.

Mut sitten esimerkiksi uimahallin saunassa ku oon jo tässä melkein kuus vuotta kuluttanu niitä lauteita, niin en mä osaa siellä ailman pyyhettä ympärillä istua. Tulee vaan muuten niin järkyttävän ahistava olo :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Neputin

Neputin
Viestimäärä: 35

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 21:32  
+
0
Vastataampa nyt täältäkin sitte ;D

Alasti? Meillä? Ei ikinä turhan päiten! :D
Asun mieheni kanssa kahdestaan ja saunaan mentäessä tietenkin kipitetään huoneiden poikki saunaan, mutta muuten ei :D Esim. jos appivanhemmat ovat kylässä, niin en kyllä itse kehtaa mennä edes pihalla käymään kylpytakki päällä :'D
Rakkaat karvakorvat;
- Cockerspanieli / u. / Zimbalo's Fallingstar / Rekku / s.2001
- x-rotu / n. / Dina / s.2006
- Tanskandoggi / n. / Evanesence Vom Napoleonstein / Neela / s.2009
- Cavalien King Charles Spaniel / u. / Cavannes Ben's Surprise / Roxy / s.2010
----- R.I.P.------
- Labradorinnoutaja/Saksanpaimenkoira-Mix / u. / Jesse / 1998 - 2010 <3

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 21:37  
+
0
Ei meillä hirveesti oleilla alasti. Ketään ei haittaa jos esimerkiksi iskä hengaa olkkarissa bokserit jalassa tai joku on muuten vaan vähillä vaatteilla, muttei kyllä varsinaisesti alasti kukaan täällä talsi. :D

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 21:43  
+
0
No eipä olla... En muista, millon aloin käymään saunassa ilman porukoita. Veljen/äidin/joidenkin sukulaisten kanssa kävin varmaan joskus yläasteen alussa vielä alasti, nykyään aina yksin. Eikä mulla muutenkaan kotona oo tapana alasti kulkea...

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 23:14  
+
0
Meillä kaikki perheenjäsenet käy omaan aikaan saunassa ja suihkussa. Itse aloin varmaan neljännellä luokalla käymään "itsenäisesti" saunassa. Muutenkaan talossa hirveämmin kukaan talsi alasti äiteä lukuunottamatta. Enkä kyllä ymmärä miks se sellasta tekee, kaikkia ei, anteeks vaan, kiinnosta nähdä omaa äitiään alasti talsimassa ympäri kämppää, laittamassa aamupalaa, föönaamassa hiuksiaan jne. Minä ja isoveli kuljetaan saunan ja oman huoneen väli tiiviisti vaatteet päällä tai vähintään pyyhe ympärillä.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 23:20  
+
0
Kotikotona ei paljoa alasti oltu. Saunassa tietenkin, mut mä taisin olla 10-vuotias, kun lakkasin käymästä iskän kanssa saunassa, enkä sitten veljenkään kanssa enää käynyt ja veli oli siinä vaiheessa 14-vuotias. Äipän kanssa oon senkin jälkeen joskus käynyt, mut en enää vuosiin, kun ei saman katon alla asuta. Muuten sitten pysyikin vaatteet päällä, eikä musta tuntuis kovin luonnolliselta olla alasti porukoitten seurassa.

Oman miehen seurassa kykenen olemaan alasti ihan luontevasti ja tietenkin käydään saunassa yhdessä yms. mut mä en hirveesti tykkää olla kotona ihan ilkosiltaan, kun naapurit voi nähdä ikkunoista sitten kaiken, kun meillä ei joka ikkunaan saa verhoja eteen. Veskulle on luontevampaa oleskella ilman vaatteita, mutta harvemmin se kotona ihan ilkosiltaan on ja tämä samaisesta syystä kuin mullakin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 23:26  
+
0
Mulla ei oikeastaan haittaa se, että naapurit saattaa nähdä. Asutaan tosiaan luhtitalon alakerrassa ja meidän ikkunan edestä ravaa populaa aika kovaa tahtia eestaas. Mun vaatekaapit on tuossa ikkunan vieressä olevalla käytävällä, ja harvemmin jaksan lähteä vaihtamaan vaatteita toiseen huoneeseen tai laittaa verhoja ikkunoiden eteen. Katsokoot jos huvittaa. Kotona käytän vaatteita lähinnä vaan sen takia, etten tykkää koskea paljaalla iholla esim. sohvaan. :D

Oon kerran vilkutellut ikkunan ohi kulkevalle Sarvikkaalle ja sen poikakaverillekin ikkunasta alasti. :---D Silloin kyllä vähän hävetti.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 14:32  
+
0
Ei meillä olla ikinä alasti :DD Thank God... Joskus jos iskä on boksereillaankin, sanon et laita nyt housut jalkaas. Tääl on aika paljon ikkunoita, enkä ä nyt haluuu et naapurit näkee kaikenl... Enkä itekkää halua nähdä mitään yliäärästä -.-Muoks. Ja saunasta... Mä lopetin muun perheen kanssa käynnin saunassa joskus 11-12v.. :o Ei vaaan tuntunu enää luonnelliselta. Sit äiti ja iskä menee yleensä sit pienempien kanssa, 11v. siskokaa ei enää kauheen usein käy noitten kanssa. Ja muutenkin, tykkään olla saunassa rauhassa. Saa miettiä kaikkee ja olla vaan. Mut kavereittenki kanssa on iha kivaaa :)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.06.2010 klo 14:35)

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 15:06  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Oon kerran vilkutellut ikkunan ohi kulkevalle Sarvikkaalle ja sen poikakaverillekin ikkunasta alasti. :---D Silloin kyllä vähän hävetti.



Saatoin hieman naurahtaa... :-D

Ins

Ins
Viestimäärä: 60

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 15:34  
+
0
Hmm, ei meillä kukaan alasti tääl kyl kävele:)
Keittiön ja olkkarin ikkunasta ikkunasta on nimittäin mahtavat näkymät tielle ja naapuriin. Paitsi jos on kesä, jolloin pensasaidassa on lehdet. Mun ei suihkuun/saunaan mennessäni tartte kävellä mitenkään talon läpi (kylppäri on ihan kulman takana). Saunassa käytiin koko perhe kerralla kun oltiin siskon kaa pieniä, mutta joskus tos 12 veenä en enää vaan jotenki käyny. Nykyään käyn ihan tosi harvoin saunassa ylipäätään. Ja jos käyn, oon siskon kaa tai yksin:wink:

Coach

Coach
Viestimäärä: 16

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 17:09  
+
0
:)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 21.06.2010 klo 19:51)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 17:40  
+
0
Eipä täälläkään kukaan alasti hillu juurikaan. Iskä tos välil boxserit päällään saattaa koko päivän olla muttei nyt muuten. Saunomassa tääl on sillee et mun nuorin sisko ja äiti käy saunomas kahestaa välil, tai sit sillee et nuorin siskoist ja toisiks nuorin -aika yleisisti- käyvät kahestään ja mä sit kaksos siskon kaa välil. Iskä yksin tai äitinkää.. hmm.. En nyt oikeestaan minkäänlaist suurempaa huomioo koskaan kiinnittäny.
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 17:52  
+
0
No jaa, jos joku alkais täällä alasti hillumaan nii järki lähtis :shifty:
Saunassa kävin johonki 10vee asti iskänki kanssa, mut sit aloin käymää äitin kaa. Veljen kanssa en ikinä käy saunassa ... hyi. Nykyää käyn kokonaa u tykkään muutenki olla yksin saunas, saa kerranki olla jossain ilman et joku kattelee tai höpisee.
m
Jou.

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 19:04  
+
0
äää, oon vissiin joku ihan outolintu. :D
Käyn vieläki porukoitten kanssa saunassa ja mökilläkin kaikki tyyliin samaan aikaan. Ei mulle ongelma :D
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 21:08  
+
0
Nooo, emmä nyt niinkään sanos :)
Mun mielestä se on vaan jotenkin kiusallista... eikä muutenkaan isän varusteiden katselu houkuttele :DD. Eh... joo. Jotku tykkää, jotku ei. Mä en :D
Jou.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 21:29  
+
0
Meillä ei perheen kesken alasti oleminen juuri ketään meistä taida häiritä. Ihan luonnollinen asia. :)
Tosin sanonpas heti perään, että itse en pidä saunomisesta, ellei kyse ole rantasaunasta, ja sellaista meillä ei siis ole. Eli en käy saunassa oikeastaan lainkaan. Mutta suihkusta tullessa voin ihan hyvin kuivailla itseäni meidän ns. pukkarissa, joka on samalla isän työtila. Yläkerrassa kuljen kohtuu useinkin alasti, kun vaatteita suihkun jälkeen etsiskelen (samoin muut perheenjäsenet), mutta alakerrassa harvemmin.
Tämä ihan vaan siksi, että täällä on sellanen naapurikulttuuri, että jos ovi ei ole lukossa, kuka vaan voi lampsia sisään. Ei mua kauheesti huvita seisoskella ilkosillani postimiehen tai naapurin ukon edessä. :-------D Joten yleensä pidän edes kylpytakin päällä alakerrassa. Se päällä tosin käynkin sitten pihalla ja laittelen pyykkiä yms. ihan rauhassa. :D:D

// edit. Tuosta Annaronjan viestistä tuli mieleen, että kyllä esim. joulusaunassa käydään kaikki yhdessä! Ja sillon kun vielä oli kesämökki, siellä viiletti koko suku ihan iloisesti keskenään alasti. :---D Eli no worries, Annaronja, et ole outolintu!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu torstaina, 10.06.2010 klo 21:31)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 10.06.2010 klo 23:47  
+
0
En ikimaailmassa menis porukoiden tai edes siskon kanssa saunaan enää. En muista koska lopetin porukoiden kanssa saunassa käymisen mut suht. nuorena vissiin ja nykyään en ees sauno yksin vaikka meil oma sauna tossa onkin :-D Koko sauna homma on mielestä aika kuvottava ja esim yleiset saunat.... no way ja muutenkin yleiset suihkutilat on sellasia paikkoja mitä välttelen parhaani mukaan. Jotenkin vaan joo ei kiitos. Ei mulla mitään ongelmaa sit esim eksän kanssa ollut ja raahas se mut pari kertaa saunaanki. Himassa siis ei käy ku vaan mutsi ja faija keskenään saunassa ja kukaan ei pyöri pahemmin alasti täällä onneks (ja jos pyörii niin teen kyl selväks et pukis päällensä jotain :-D). En myöskään koe ite miellyttäväks hyppiä kotona puol alasti saatika alasti.
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265896
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 13:15)