Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:14

Ollaanko teillä alasti?

Siirry sivulle: 1 2

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Perjantaina, 11.06.2010 klo 08:54  
+
0
Mä lopetin porukoiden kanssa saunassa käymisen joskus siinä 11- 12- vuotiaana. Nykyään mun isoveli ja isä saunoo vielä keskenään, minä ja äiti ei käydä ikinä saunassa ja jos kävisin, niin menisin kyllä siis yksin. Ei meillä muutenkaan kukaan talsi täällä alasti, ihan kaikilla vaatteet päällä ja hyvä niin.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:26  
+
0
Meillä ei kans kauheesti kuljeta alasti kotona. Ja mä saunon yleensä yksin tai Nikken kanssa ja sit Teme ja Niko käy välillä yhtäaikaa saunassa ja sit porukat keskenään. Alusvaatteilla kyllä hengataan millon kukakin, enkä mä sitä häpee. Mut jotenki se alastomuus on kiusallista perheen kesken. Nikken kanssa tiettykään ei.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:52  
+
0
Mua ärsyttää, että alastomuus on mun äidille niin hirveä tabu. Se melkein pyörtyi kun kuuli, että hyppäsin saunasta alasti uimaan ja kolme vanhempaa miestä näki mun takamuksen ja yksi niistä jopa tuli antamaan mulle pyyhkeen sinne laiturille. Mä olen täysi-ikäinen ja ne on täysi-ikäisiä, joten en näe siinä mitään pahaa. Ja tiedän ettei kukaan niistä siellä kuolannut mua kieli roikkuen mitenkään "aaa, nuorta lihaaa <3" vaan voin hyvinkin sanoa olleeni siellä kavereiden kesken.

Exän kanssa ei aluksi uskallettu juuri olla alasti, koska se pelkäsi että jätän sen jos näen miten "iso maha ja pieni penis" sillä on............................... Mutta sitten pakotin sen mun kanssa saunaan ja sen jälkeen saunottiin aina ja se oli sillekin ihan ok. Mutta ei saanut jäädä liian pitkäksi aikaa katsomaan ja ihailemaan sitä, koska silloin se taas kuvitteli että ajattelen miten läski se on. Huh :D:D

Mä en siis näe alastomuutta minään ongelmana, saati sitä että joku tuttu mies näkee mut alasti. Mä en ikinä käytä saunassa bikinejä tai pyyhettä suojana ja voisin hyvinkin kuvitella saunovani miesten kanssa. En ehkä tuntemattomien, mutta tuttujen ihan iästä huolimatta.
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 15:59  
+
0
Kun kuvittelen itteni alasti joittenkin tuntemattomien edessä, se ajatus kauhistuttaa mua o.O Mä en vaan osaa kuvitella itteeni täysin hyvillä mielin alastomana juuri kenenkään kanssa. No, 2 kaveria on sellasta, jonka kanssa voin huoletta olla miten vaaan. Mut en ole kauheen itsevarma omasta kropasta.
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 16:34  
+
0
Sipulu, mä olen saunonut kerran viisi tuntia yhden tutun pojan kanssa. Juotiin vain kaljaa ja puhuttiin ihan kaikesta. Ketarat ojossa maattiin vaan lauteilla eikä kumpikaan tuijotellut toisen vehkeitä ja värkkejä sen kummemmin. Kävi siellä sitten muitakin poikia aina välillä istumassa, mutta tuon yhden kanssa tosiaan oltiin siellä se viisi tuntia. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 16:37  
+
0
^ Just tätä tarkotin! Noistakaan ukoista ei yksikään kattonut mitään tuollaista, vaan todistivat vain sitä että mä todella hyppäsin sinne järveen, kun niin kehuskelin! Jouduin hypätä kaksi kertaa, kun ekan kerran näki vain naiset, joten nuo eivät sitten uskoneet... :D
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 17:13  
+
0
meillä kaikki muut voi suihkun jälkeen olla vähän huolimattomia pyyhkeen kanssa ja käydä keskenään saunassa tai muuta vastaavaa, mutta mulle ei tulis mieleenkään. suihkuun mennään vaatteet päällä ja sen jälkeen pyyhe tiukasti ympäri ja kipinkapin oman huoneeseen ettei kukaan perheenjäsen vaan missään nimessä nää mun sääriä tai olkapäitä??!?! joo en tiedä, jotain 11-12 taisin olla ku tää alko ja pahenee vaan iän myötä. ja oudointa on et saatan uskaltaa joskus vaihtaa housut kaverin edessä tai jotain mut no, mul on muutenkin varmaan maailman oudoin suhde mun perheeseen et sen takia varmaan sit tässäkin asiassa oon vähän vammanen.
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 21.06.2010 klo 17:18)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 21:21  
+
0
Tehtis menee mun luona aina vessaan vaihtaa vaatteet ja mä hilluin tissit paljaana jo heti ekana kertana ko se mun luona oli :D:D:D Oon hirvee paljastelija. Ei mutta vaihdoin vaan nopsasti paidan!
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 23:11  
+
0
Aiemmin olin todella epävarma vartaloni kanssa ja ujo muutenkin, lukiossa liikuntatunnin yhteydessä vaatteiden vaihto pukkarissa aiheutti aina hirveän paniikin ja mietin vaan, että kaikki tuijottaa miten läski ja ruma olen. Olen vähitellen kuitenkin päässyt eroon siitä itseinhosta, joka oli pahimmillaan melkeinpä elämää rajoittavaa, joskin en vieläkään pidä vartaloani mitenkään täysin tyydyttävänä (yksikseni en pidä alasti/vähäpukeisena hillumisesta, siinä jotenkin tiedostaa itsensä, vartalonsa ja sen muodot ja "virheet" liian hyvin. vaatteet, etenkin mustat, päällä taas on parhaimmillaan lähes aineeton) ja uskallan jopa ihan kohtalaisesti mennä esim. opiskelutovereiden kanssa saunaan.

Poikaystävän kanssa oltiin suhteen alussa tosi ujoja, piti ihan purra hammasta kun hän silitteli mahaani että ei tähän kuole, ihan rauhassa vaan. Suunnilleen jonkun vuoden seurustelun jälkeen käännyttiin aina jos toinen vaihtoi esim. retkellä vaatteita. Ensimmäisen kerran kun mentiin saunaan yhdessä, oli vähän vaivautunutta mutta kyllä tunnelma siitä vähitellen rentoutui. Kyllä me oltiin aiemminkin toisemme nähty vähäpukeisina, mutta pikaisesti uimassa/hämärässä/jotain, ei kumminkaan samalla tavalla. Nykyään saatan ihan rennosti oleskella alasti hänen seurassaan, kunhan huomioni on jossain muualla kuin omassa vartalossani.

Eli tiivistettynä alasti oleminen on minulle nykyään seurasta riippumatta melko ok, kunhan en keskity siihen itseensä (alastomuuteen, vartaloon) liikaa. En myöskään oikeastaan osaa edes ajatella, että muut ihmiset (py:tä nyt lukuunottamatta, se on erikoistapaus) pitäisivät vartaloani jotenkin puoleensavetävänä tai haluttavana, joten en mitään kuolaajiakaan pelkää.
come on night, take me home

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Maanantaina, 21.06.2010 klo 23:23  
+
0
Me ei olla oikeastaan koskaan H:n kanssa arkailtu alasti olemista keskenämme. Itse en alastomana olemisesta kamalasti perusta, mutta ei mulla ole koskaan häirinnyt olla alasti H:n seurassa. Ja tuskinpa silläkään häiritsee, kun munasillaan kulkee aika usein kotioloissa. :---D

Saunassa käytiin ekan kerran yhdessä muistaakseni viikko tai pari seurustelun alkamisen jälkeen. Silloin kyllä vähän jännitti, koska se oli virallisesti ensimmäinen kerta kun H näki minut kokonaan alasti. Muistin kun mietin kamalasti, että kuinka mun pitäisi pitää jalkoja ja että olisiko mun peiteltävä tissejä jotenkin. Ja olihan se jännää nähdä toinenkin ekaa kertaa ilkosillaan.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Tiistaina, 22.06.2010 klo 12:29  
+
0
meille se on kyl melko arka asia, tai no kaikille muille paitsi äitipuolelle joka viilettelee suihkuun aina alasti huoneiden läpi. ite lopetin saunassa käymisen molempien vanhempien kanssa jo 8v, mut sit äitipuolen kanssa menin vielä 10v asti. ei sillä että mä hirveästi omaa vartaloa häpeäisin tai jotain, ei vaan todellakaan ole se mun juttu. uimahallissakin uikkareiden vaihto on semmone et pitää vetää toppi persauksen alapuolelle enneku voi laittaa alaosan jalkaan ja sillee:D

fifien

fifien
Viestimäärä: 59

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 00:14  
+
0
Kyl mie käyn äidin kanssa saunassa, ja pikkuveli käy isäpuolen. Eikä siinä ole outoa, ja en mie jaksa verhoja eteen vetää ku vahdan vaatteita eli ohikulkevilel vähän viihdettä. : D alusvaatteisillani kotona paljonkinhypin, ja mammaki, ku aina vaatteita sovitellaan että mitä päälle. Kyl nou miehetki boksereillan kulkeevat. :) Kun mökillä saunomassa käydään (sukulaisten) niin aina sitä alasti uimaan juoskenneellaan, turha niitä bikineitä on sen takia päälle laittaa.
Eikä yleisillä paikoillakaan vaatteiden vaihto oo koskaan tuottanu ongelmaa, on sitä paidat sekä housut vaihdettu sekä alusvaatteet uikkareihin. Ja ei pukuhuoneetkaan oo koskaan tuottanu mulle ongelmaa (8 vuotta joukkue lajia harrastaneena, voisi ola aika vaikea aina jonottaa vesssaan vahtaa tai pelejen jälkee olal käymättä suihkussa) uimahallitkin on ihan ok, ei hävetä. :D
Hui oon kamala paljastelija :D

Jarnon seurassa uskallan olla kanssa alasti ilman mitään ongelmaa. :)
Villakoira Fifi 1.10.2005
Suomenlapinkoira Delia 17.8.2011
Australianpaimenkoira Hyrrä 12.12.2013

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Torstaina, 08.07.2010 klo 21:07  
+
0

fifien kirjoitti:

Eikä yleisillä paikoillakaan vaatteiden vaihto oo koskaan tuottanu ongelmaa, on sitä paidat sekä housut vaihdettu sekä alusvaatteet uikkareihin.



Nyt tulee aikamoinen OT koko tästä viestistä, mutta ihan pakko jakaa tää teidän kanssa, kun nyt tuli mieleen. :DD

Mentiin joskus road tripillä parin kaverin kanssa yhdelle rannalle uimaan. Meistä kukaan ei tuntenu sitä paikkaa. Vaihdettiin uikkarit pukkarissa, mutta otettiin tavarat siihen ulkopuolelle, että nähdään ne koko ajan. (Oltiin vainoharhasia, että joku vie esim. auton avaimet tai jotain sieltä tavaroista.)
Noh, yhtäkkiä joku nainen vaan tuli ja laitto pukkarin ovet lukkoon! :D Katottiin vaan että jaahas. Auto oltiin jätetty vilkkaan tien varrelle ja kävelty sinne syrjään rannalle, joten autoon ei viititty mennä vaihtaan vaatteita. Joten vaihdettiin sitten siinä pukkarin nurkalla jonkun lenkkipolun vieressä vaatteet hirveen naurunremakan säestyksellä. :------------D Siinä kun jotai porukkaa meni ohi niin laitettiin vaan vähä pyyhettä paremmin ympärille ja käännyttiin selin siihen lenkkipolkuun. ::D
Samaisella matkalla vaihdettiin toisilla uimareissuilla vaatteita mm. auton ovien takana. Siis avattiin ovet levälleen ja käytettiin niitä vähän näkösuojana. :-))

Ja pakko tunnustaa, että datailen aika usein iltaisin täällä pelkissä alusvaatteissa. :shifty: Täällä yläkerrassa ja mun pienessä huoneessa on vaan niin järkyttävän kuuma, että tänne tukehtuu! Joten pakko.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 22:23  
+
0
noista on tullut yhtäkkiä jotain ihme nudisteja :/ isä patsastelee ilkosen alasti keskellä olohuonetta ja äitikin hilluu aamuisin pelkissä alusvaatteissa keittiössä. pikkusisko ei käytä mökillä uidessa uikkareita ollenkaan ja kotonakin se liikkuu alasti aina paikasta toiseen. inhottavaa!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OLLAANKO TEILLä ALASTI? - Keskiviikkona, 08.09.2010 klo 22:49  
+
0
Mä olin hurjan helpottunu siitä, että L on sinut itsensä kanssa ja se hengaa täällä alasti, kun tulee suihkusta ja menee suihkuun. Ei siis riisudu vasta suljettujen ovien takana vaan saattaa heittää kuteet pois jo tässä olkkarissa. Ja mä teen ihan samaa ja siksi olinkin siitä niin helpottunut, koska meillä on perheessä aina oltu paljon alasti ja vähissä vaatteissa ja se on ollut hurjan luonnollinen asia :) Eikä yhtään arkailla olla alasti toistemme seurassa. Minä tykkään kovasti!
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 04:15)