JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 22:30
Pulina 17
Sipulu
Viestimäärä: 16096
tehtailija
Viestimäärä: 5993
Sipulu
tehtailija
Sipulu
Mun tekis mieli lataa Benny and Joon ihan sen takia, että se vaan on yks parhaista leffoista ikänä. Ja Aidan Quinn ja Johnny Depp samassa leffassa, mmmmmm <3
Onks toi tarpeeks hyvä syy vai syytetäänkö minua nyt rikoksesta jota en ole tehnyt?
10 pistettä ja papukaijamerkki sille, joka tietää mistä leffasta tuo "vai syytetäänkö minua nyt rikoksesta jota en ole tehnyt" on!
Onks toi tarpeeks hyvä syy vai syytetäänkö minua nyt rikoksesta jota en ole tehnyt?
10 pistettä ja papukaijamerkki sille, joka tietää mistä leffasta tuo "vai syytetäänkö minua nyt rikoksesta jota en ole tehnyt" on!
Varjo 12/2010 ♥
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.07.2010 klo 05:46)
tehtailija
Sipulu
tehtailija
tehtailija
joo googletin ja hyi en haluukaa pidä omanas. meitsi omistaa deppin ;D;D;D;Sipulu kirjoitti:
Oijoi, se on jotain niiiiin parasta että huh huh. Mut Aidan Quinn on sitten mun, et vislaakaan sen suuntaan. Ainakaan niin miten Sam Deanille ;D;D
this parrot is no more!
Sipulu
^^ : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Oli huono asento kirjottaa!! :D:D
Joo, ei Aidan enää olekaan mikään maailman komein, mut nuorempana se on ollut varsinainen kuuma könsikäs mmmmmmm. Ja Depp on parhaimmillaan tossa leffassa, ai juma <3
Muistan ko vielä asuin kotona ja mulla oli seinät täynnä julisteita, niin Bruce oli vallannut ison seinän, Nasty Suicide kaapin ovet, kaikki muut oli seinäkaapilla ja koko katto oli täynnä Deppiä :D:D Joku miljoona lehtijuttua ja julistetta ja mmmmm rakkautta vain <3
Joo, ei Aidan enää olekaan mikään maailman komein, mut nuorempana se on ollut varsinainen kuuma könsikäs mmmmmmm. Ja Depp on parhaimmillaan tossa leffassa, ai juma <3
Muistan ko vielä asuin kotona ja mulla oli seinät täynnä julisteita, niin Bruce oli vallannut ison seinän, Nasty Suicide kaapin ovet, kaikki muut oli seinäkaapilla ja koko katto oli täynnä Deppiä :D:D Joku miljoona lehtijuttua ja julistetta ja mmmmm rakkautta vain <3
Varjo 12/2010 ♥
Sipulu
tehtailija
tehtailija
katoin karhuveljeni kodan ja yhyy hyy hyy!! :(( aww!! en kestä. maailman parhaat elokuvat tarjoaa disney. leijonakuningas, prinsessa ja sammakko, tää, kaikki muut upeet, ja sit tähän päälle viel potc:t. ei huhu
mut nyt valun tonne kantsun asemalle tsekkaa saanks nostettuu enemmän ku viiskymppii, jos saan ni diudiu haen prismast uuden puhelimen. jos en ni nostan sen viiskymppii, ostan ruokaa ja huomen haen sen puhelimen.
mut nyt valun tonne kantsun asemalle tsekkaa saanks nostettuu enemmän ku viiskymppii, jos saan ni diudiu haen prismast uuden puhelimen. jos en ni nostan sen viiskymppii, ostan ruokaa ja huomen haen sen puhelimen.
this parrot is no more!
tehtailija
pff. ei puhelinta mut mul on kolme mamanuudelii ja kolme yeosnuudelii ja kolme tonnikalapurkkii ja vähän elämä on kallista.
aww raukka kassa mulla, se tuli pirteesti "hei!!" meitsi nukkumattomana vilkasee kulmien alta "heei." ja heti sen hymy vähän hyyty :( oon kamala. ja samaa aikaa mielessä tuomitsin kaikki pirteet ihmiset. oon vielä kamalampi :(
ja meniks se pulu ilman lupaa nukkuu. YOU BETTER NOT WAKE UP NEXT TO CAS!!!
nyt vois painuu ite suihkuu. tai no, höpöhöpö, haisen onnellisesti ja katon jonku leffan. eiku. mua kai väsyttää? joo? ei? öö. hmm.
oon niin sekasin kaikesta elämästä et meen sinne suihkuu hej på dej mina vänner, kanske jag kommer tillbacka. feel free to tell me if that's correct or not.
aww raukka kassa mulla, se tuli pirteesti "hei!!" meitsi nukkumattomana vilkasee kulmien alta "heei." ja heti sen hymy vähän hyyty :( oon kamala. ja samaa aikaa mielessä tuomitsin kaikki pirteet ihmiset. oon vielä kamalampi :(
ja meniks se pulu ilman lupaa nukkuu. YOU BETTER NOT WAKE UP NEXT TO CAS!!!
nyt vois painuu ite suihkuu. tai no, höpöhöpö, haisen onnellisesti ja katon jonku leffan. eiku. mua kai väsyttää? joo? ei? öö. hmm.
oon niin sekasin kaikesta elämästä et meen sinne suihkuu hej på dej mina vänner, kanske jag kommer tillbacka. feel free to tell me if that's correct or not.
this parrot is no more!
Sipulu
En menny nukkuu ko katoin PoFit. Nyt ne on pakottu ja hmmmm... Mitäs sitä kattois kun nälkä yllättää? :((
Oho, 30 min kuluttua lähtö DD: No, nukun sit illlalla.
Huomenta, pienet junnuset! n________n
Oho, 30 min kuluttua lähtö DD: No, nukun sit illlalla.
Huomenta, pienet junnuset! n________n
Varjo 12/2010 ♥
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.07.2010 klo 09:46)
Cendre
Viestimäärä: 532
Haukeroinen
Viestimäärä: 1057
Deanna
Viestimäärä: 2261
Sindukka
Viestimäärä: 1530
Inhoon tätä konetta, tää ei osaa muuta kun jumia. Inhoon Aadaa, se osaa vaan herättää kaikki kuuelta, kun sillä on iha varmasti joku rakkovika. Inhoon tätä hiostavaa ilmaa ja märkää. Nii eli huomenta.
Hooveri
Viestimäärä: 1828
jeees, huomen pois täältä :) onneks. muuten tääl olis ihan ok olla jos tääl ei olis näin paljon ampiaisii sain nyt hirveen kammon ku se yks pisti aii :D onneks toi pistokohta ei oo enää kipee, oli nimittäin koko eilis illan...
ja ku tultiin tänne yritin katella jos oisin nähny vaik cendren ja pörrin mut en ees tiiä mis päin raaseporii asutte :D
ja ku tultiin tänne yritin katella jos oisin nähny vaik cendren ja pörrin mut en ees tiiä mis päin raaseporii asutte :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28598 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 6782 |
Viestejä yhteensä | 547151 |
Uudet käyttäjät tänään | 0 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 0 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 3 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |