Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 23:51

Pulina 20 (not a teen anymore -edition!)

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:39  
+
0
Eiköhän se pian tuu kuitenkin. Jos nyt ois pikkusisko kyseessä, niin oisin ihan sekasin täällä :D:D Seki on joulukuussa 18, mut se tuskin helpottaa mua yhtään :D Se on aina vaan niiiiin pikkanen.
Varjo 12/2010 ♥

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:41  
+
0
mun pikkusisko oli kaverinsa kanssa jossain yks ilta ja se ei vastannu puhelimeen. arvaa olinko paniikissa ku kello oli jo puoli yks yöllä eikä sitä näkyny! :< siitä saa aina olla huolissaan. mutta sitte se ilmestyki kotiin. niin ku aina.

Asiallinen

Asiallinen
Viestimäärä: 1798

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:42  
+
0
Sipulu, ite oon menossa siskonpojan 9 vuotis synttäreille,
kamala kun kasvaa nopeesti!

Silti se on aina mun pikkumies ;)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:46  
+
0
Öö miks Toy Story kolmosta hehkutetaan niin paljon? :-D Ei se ollu sen ihmeellisempi mun mielestä kun mikään muukaan animaatioleffa. Olihan se nyt ihan hyvä ja niin, mutta esim. Rottatouille oli musta paljon parempi :P Nojuu, en tiedä.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:49  
+
0
Disney's Cars :-D
Paras tommonen animaatio juttu mitä tulee disneyn jutuista pikasesti mieleen.. ;)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:53  
+
0
mä oon kuulemma aina vaan pieni. ihan sama oonko 10 vai 16 ni oon piiiiieni noille :----( yritä tässä sitte itsenäistyä. :D

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 15:57  
+
0
^Meillä sama.. Noi pitää varmaan mua 10-vuotiaana koko loppuelämän :P

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 16:01  
+
0
ohhoi. kuolen niin tähän tylsyytee, miksei ees teme tullu tänne ? nojoo tosiaan siks koska hän missaa yhdet bileet :((((((((((((((((((((((((((((((((8 todellaki voi ei nyt sen takia se kököttää kotona ja oottelee niit yksiä fucking bileitä ja mä kökötän tääl ja odotan kotiinpääsyä.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 16:13  
+
0

Deanna kirjoitti:

Öö miks Toy Story kolmosta hehkutetaan niin paljon? :-D Ei se ollu sen ihmeellisempi mun mielestä kun mikään muukaan animaatioleffa. Olihan se nyt ihan hyvä ja niin, mutta esim. Rottatouille oli musta paljon parempi :P Nojuu, en tiedä.

sinä senkin impotentti pieni mies

// muoxlis

OTTEITA NAISEN JA MIEHEN PÄIVÄKIRJOISTA

SIVU AVIOVAIMON PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - mieheni käytös on outoa. Olimme sopineet tapaavamme Forumissa yhteistä kahvikupposta varten. Olin ollut ostoksilla ystävieni kanssa koko päivän ja ajattelin että ehkä hän on loukkaantunut, koska olin hieman myöhässä. Hän ei kuitenkaan sanonut siitä mitään.

Keskustelu ei sujunut, hän oli hiljainen. Ehdotin että siirtyisimme jonnekin hiljaisempaan paikkaan, jotta voisimme keskustella. Tähän hän suostuikin mutta pysyi kuitenkin hiljaa.

Kysyin häneltä oliko hänellä murheita- hän vastasi: " Ei tässä mitään."

Kysyin onko minun syytäni, että hän on vaitonainen ja juro. Hän sanoi, että ei ole mitään hätää eikä minun pitäisi olla huolissani.

Kotimatkalla kerroin hänelle rakastavani häntä, hän hymyili ja jatkoi ajamista. En voi ymmärtää hänen käytöstään enkä tiedä miksi hän ei vastannut rakkaudentunnustukseeni.

Kotona tunsin kuin olisin kadottanut mieheni johonkin usvaan, ikään kuin hän ei enää halunnutkaan löytää minua. Hän vain istui ja tuijotti televisiota; hän vaikutti todella kaukaiselta ja etäiseltä.

Lopulta päätin mennä nukkumaan, mieheni seurasi minua 10 minuutin kuluttua ja yllättäen vastasi rakkauteeni ja hyväilyihini, rakastelimme, mutta silti hän tuntui omituisen poissaolevalta.

Päätin etten kestä tätä enää vaan otin asian esille. Huomasin hänen kuitenkin nukahtaneen. Itkin itseni huolineni uneen.

En tiedä mitä tehdä. Olen jo varma että miehelläni on suhde. Elämäni on katastrofi.


SIVU AVIOMIEHEN PÄIVÄKIRJASTA
Lauantai-ilta - Tänään Kärpät hävisi, mutta sainpahan p*llua.
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 16:22)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 16:59  
+
0
HAHAHA toi tyylitalo on ihana. muokkasin itteni ihan kamalan näköseks........
I am what I am today because of the choices I made yesterday

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 17:03  
+
0
Näistä pieni-keskusteluista tulikin mieleen, et mä oon nyt molemmilta veljien (23 & 29v) kavereilta kuullu miten ne on paasannu, että aivan sama vaikka olisin täysikänen, silti oon niille aina se 10v pikkutyttö josta pitää huolehtia silmä kovana..................
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 17:09  
+
0
Mua ärsyttää se, että mun 9-v pikkusiskoa pidetään edelleen vauvelina. Sen ei tarvitse juurikaan tehdä kotitöitä, se saa töppäillä miten sattuu ja kiusata mua, kaiken se saa anteeksi "koska se on vielä pieni"! Eilenkin se kaatoi koiran vesikupin, (tosin puolivahingossa) mutta MINÄ jouduin siivoamaan sen! Äidin mukaan se on mun koira ja mun vesikuppi eli mun vastuulla, päippä on vielä niin pieni ettei sen tarvitse jälkiään siivota.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 17:09  
+
0
oon huono ruuan laittaja ! tuli taas äske todistettu se ittelle..tein jauheliha- tomaatti piirakkaa ja ei onnistunu..
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.08.2010 klo 17:10)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 17:19  
+
0
jos ettit huonoo ruuanlaittajaa nii kato tänne, poltan perunatki pohjaa :SDDD etin kyllä itelleni semmosen miehen joka osaa kokata.

kauhia kooma päällä, nukkuusin varmaa viäki jos uus kämppis ei ois herättäny mua tulemalla kattomaan tätä kämppää. jeejee.
ny pitäs ryhristäytyä mennä suihkuu ja ruinata juusoo käyttää mua kaupas ku en jaksa kävellä tota 200 metriä ja itellei oo bensaa. tai no sen verra et pääsen sossun käymää huamenna :DD

hitto, et oonki laiska :DD ja kualen nälkää.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 17:27  
+
0
ja taas mökille, heippa junnulaiset :( tällä kertaa en edes tiiä milloin tuun, riippuu mummin ja ukin fiiliksistä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 17:28  
+
0
oikeesti tekis mieli vaa pistää maate ja nukkua onnellisena koko päivä ohitte. millää jaksaasi jotaki suihkua ja sitte naamanlaittoa ja blaah blaah.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 18:28  
+
0
Jo kokonaisen tunnin hiljaiseloa. :O Mä voisin kohta julkasta täällä pari mun tyylitalokuvaa. :D:D
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 18:34  
+
0
Mä olin nukkumassa.. ois leffoja vaikka millä mitalla mut nyt ei sit jaksais kattoa. tai no oonhan mä jo kaks tänää kyl kattonu. :D Transporterit on aikas kivoja muuten, ilman Jason Stathamia ne ois kyllä ihan köyhiä :P

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 18:57  
+
0
Moi vaan kaikki, onko tapahtunut mitään mullistavaa sillä välin kun olin poissa?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 02.08.2010 klo 19:08  
+
0
hmm iskä sai mut suostuteltuu lähtee golfaa sen kaa. hehe noh korkee aika ku en ookkaa kahtee vuotee pelannu....

aa en muuten kestä ku nää päivät vaa valuu hukkaa. mitäköhä mä tänääki tein, istuin pihal ottaa aurinkoo ja datasin? koulu alkaa viikon pääst en kestä. tosin nyt oon kyl vähä paremmal mielel menos ku puhuin toissa iltan kolme tuntii yhen koulukaverin kaa puhelimes, vaik ei olla pidetty melkee mitää yhteyt koko heinäkuus, kriiseiltii vähä siit et koulut alkaa ja et ei olla tehty mitää mut se lupas tulla pia kotii nii jee.

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28217
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 08:00)