Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 01.08.2010 klo 23:51

Pulina 20 (not a teen anymore -edition!)

Siirry sivulle: 1 ... 72 73 74 75

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:13  
+
0
Vapaapäivät on ihania, jos ne on ansainnut. Siis että on tehnyt jotain mistä sitten on vapaata.

Jee, tehtis oot ihana. Kaikki on ihania. Soitin L:llekin ja sanoin, että tuunkin vasta keskiviikkona ja se sano, että okei nähdään silloin sit. Oon tottunut siihen, että jos sanon noin niin saan uhkailuja ja mun pitää ostaa kaikkea (kaljaa) jolla lepyttää ukkeli. Oon niin onnellinen, että voisin pomppia seinille. Mun ei tartte enää olla mitään muuta kuin oma itteni ja musta pidetään sellaisena. Mua rakastetaan sellaisena. Ja mulla saa myös olla oma elämä ja omat kaverit. Pulu happy! So, so happy!

Hups, tuli tännen onniavautuminen :D

//Voi, Swipeliä. Muista laittaa ämpärin pohjalle vähän vettä, niin on helpompi sit huuhdella oksennukset pois jos sellainen sattuu tulemaan u_____u
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.08.2010 klo 22:14)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:14  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Etkös sinä just sitä ranskaa täällä domon kanssa pölissy? :D:D

kyllä :shifty: mut sitä ei lasketa.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:15  
+
0
Aimee, höpöhöpö. Nyt vähän vaan nostat itsetuntoa ja uskot siihen, että osaat ja hoplaa :)
Varjo 12/2010 ♥

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:17  
+
0
tulipa hyvä mieli pulun onnellisuusavautumisesta! mäkin oon jotenki ollut ihan erikoishyvällä päällä kun on taas jotain pientä ihastusta pukkaamassa päälle vaik just pääsin kaverille kertomasta et miten rentoo on kun mikään eikä kukaan ei kiinnosta... heh. tämmönen tää teinitytön osa kai on.

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:18  
+
0
Siis mua ei ole koskaan näin... mhm.. painostettu (?) kuvissa. Otin siis ristiäiskuvia ja nyt kauhee "kai ne on hyviä" "kai ne on onnistuneita" "koska tilaat ne?" "joko oot tilannut ne?" kysely............. Ja ne ristiäiset oli EILEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en ikinä ennää kuvaa mitään
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:19  
+
0
Nii-in. Munkin piti seuraavat 15 vuotta sinkkuilla ja oli ihanaa kun en ollut edes ihastunut kehenkään....... :viheltel:
Varjo 12/2010 ♥

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:21  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Nii-in. Munkin piti seuraavat 15 vuotta sinkkuilla ja oli ihanaa kun en ollut edes ihastunut kehenkään....... :viheltel:

aina ne tulee silloin kun vähiten odottaa! kauheeta kun ei ikinä ehdi yhtään valmistautua :mad::mad::mad::mad:

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:21  
+
0
sipulun söpöily on kyllä niin hauskaa ku muistelee niitä sinkku-puheita! :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:22  
+
0
Musta tuntuu muutenki et oon liian negatiivinen ja sekin on pyllystä! Mulla on lisäks ryppyjä otsassa, voitteko kuvitella!! Oon murehtinu ihan liikaa tähänastisen 18-vuotisen elämäni aikana! oikeesti KOLME kunnon oikee lovea keskellä ottaaaaaa et sillai!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:23  
+
0
Ja sit jos oikeasti on sellanen, että haa minäpä tahdon miehen, niin koko maailmassa on vaan naisia ja kaikki miehet on kadonnut tai ainakaan kukaan ei kiinnitä suhun mitään huomiota! :D

Ja heti kun on sinut sinkkuuden kanssa, niin on kosijoita jonoksi. No ei nyt ihan, mutta mäkin sain pitkään hätistellä muutamaa pois kun eivät millään uskoneet :S

//Katri, :D:D:DD hys.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.08.2010 klo 22:24)

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:27  
+
0
joo siis mäki olin täs kyl vähän ongelmissa kun ihan väärät miehet halusivat kaikkea ja kun mua ei oikein kiinnostanut ja oon niin huono sanomaan ei ja sit vähän ahdistun ja päläpäläpälä. sit sain hoideltua ne alta pois ja ehdin iloita tästä totaalisesta vapaudestani öh kolme päivää? sit näin sen lauantaina ja yhtäkkii yllätinkin itseni ajattelemasta kesken ruoanlaiton kaikkea sellaista kuin "on se kyllä niin söpö" ja "voi kun näkisin sen taas pian"... heh hups

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:27  
+
0
aivastaminen on ihanaaaaa-aaa-aaaaaaa-aa-a--a-a-a-a-aaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:30  
+
0
Oli tylsää koulussa. Tylsempää kun ennen, jostain syystä. Niin haikeeta jostain syystä ku kesäloma loppu, taas vaan pitäs käydä koulua.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:30  
+
0

nipanapa kirjoitti:

joo siis mäki olin täs kyl vähän ongelmissa kun ihan väärät miehet halusivat kaikkea ja kun mua ei oikein kiinnostanut ja oon niin huono sanomaan ei ja sit vähän ahdistun ja päläpäläpälä. sit sain hoideltua ne alta pois ja ehdin iloita tästä totaalisesta vapaudestani öh kolme päivää? sit näin sen lauantaina ja yhtäkkii yllätinkin itseni ajattelemasta kesken ruoanlaiton kaikkea sellaista kuin "on se kyllä niin söpö" ja "voi kun näkisin sen taas pian"... heh hups

Kuulosti ihan multa! :D:D:D Mullakin vaan ahdistus kasvaa ja sit vasta uskallan sanoa, että no way! Ennen sitä on pitänyt pitkään kerätä voimia ja ahdistua. Sanoin iskällekin, etten tahdo L:stä muuta ko kaverin ja hyi, jos se on ihastunut muhun ja sitten huomasinkin tuumivani kaikenlaista.... :D
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:31  
+
0
tiesittekste et dizzee rascal keksi kvanttifysiikan

jos miehistä puhutaan nii mä en ees tiiä mitä mä haluun. ku siis oon ihan liian tällanen et kukaa jaksais mua enkä sit taas haluu ketään jonka takii mun pitäs esittää jotain muuta ku mitä mä oon koska en ees varmaan osaa esittää. mut sit taas yhyy haluun kainaloon

eiku kyllähän mä tiiän mitä mä haluun jos miehistä puhutaan. alex turnerin, alex kapranosin, johnny deppin, jgl:n, matt bellamyn, dom howardin, empun, cassun deanin & samin, andrew garfieldin ja ben wishawn.
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:37  
+
0
Mun kans eläminen on aika jännää. Ikinä ei tiedä mitä TULEVAISUUS TUO TULLESSAAN. En sitte tiedä onko se hyvä vai huono asia... :viheltel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:38  
+
0
mä tykkään jos mies näyttää aika miehekkäältä tai ei miltää isäm maan puollustaja tosi mies 4eva -mieheltä vaan siis et on siilitukka ja pipa ja tatuointeja ja vähän lihaxeja ja sellane et uskallan istuu sen sylissä mun ghettobootyn kaa. skedepunxit on kuumia.
vastakohtana tolle semimiehiselle ulkonäölle tykkään sit taas jos mies on ujo ja kiltti ja sellane et tekee mieli kutitella sitä leuan alta. lepposa pitää olla mut silti täytyy löytyy asennetta ja itsevarmuutta.
en suinkaan oo turhan vaativa heh.

en tykkää jos miehellä on toppi tai pitkät hiukset tai jos se puhuu kovaa hölmöjä juttuja.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 22:44  
+
0
oh man, mun pitäis huomenna mennä käymään isän luona enkä oo varma mistään......... haluunko nähä sen luksusasumuksen vaikka sen takia meiltä vietiin talo alta. oh man oh man.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 23:04  
+
0
kynsilakoittaminen on eritt. hankalaa oikealla kädellä.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULINA 20 (NOT A TEEN ANYMORE -EDITION!) - Maanantaina, 09.08.2010 klo 23:04  
+
0
Oho, BB alkaa taas. :D tuntuu ihan et sitä tuli vasta. Kattoo jaksanko seurata ollenkaan...... Maybe
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."

  Siirry sivulle: 1 ... 72 73 74 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28250
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.05.2024 klo 00:15)