Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 11.09.2010 klo 22:57

Pulina 24

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:14  
+
0
hitto noi solunsalpaajat tekee heikon olon :S siihe päälle vielä kortisonin tuoma älytön ruokahalu + kylmänhiki ja ton biologisen lääkkeen tekemä väsymys.. huah

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:17  
+
0
viruskoira, aiii kuulostaa ikävältä :s minkä takia joudut ottaa niitä? ymmärrän toki hyvin jos et halua kertoa. oon vaan utelias.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:18  
+
0
ookei meen kunnon kurssille :) sitä paitsi 14e on aika vähän verrattuna siihen, paljonko tohon koiraan menee kaiken kaikkiaan rahaa. sitä paitsi toi yksityisen kurssi on mulle sopivana päivänä, seuran kurssi ei ole julkaissut vielä harjoituspäiväänsä. ja siis mulla on nyt jo vähän kiire, kun tolla yksityisellä oli viikko sitten enää 5 paikkaa jäljellä, eli siis huonolla tuurilla se on jo täynnä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:19  
+
0

nanika kirjoitti:

viruskoira, aiii kuulostaa ikävältä :s minkä takia joudut ottaa niitä? ymmärrän toki hyvin jos et halua kertoa. oon vaan utelias.


toho Crohnin-tautiin, mut mullaha noi sivarit on pysyny kummiski aika pieninä ku vertaa joihinki... että en valita:)

apua pakko kysyä nyt et ooksä ent. denimy :DD oon taas iha pihalla, ku sinähä olit iisalmessa koulussa (jos nyt siis oot..) :DD

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:21  
+
0
ai sulla on se :<

joo oon denimy :--) iisalmessahan minä. pitäis taas tänään raahautua inne. eiiiiii.
mitäs sulle näin muuten?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:25  
+
0
jess en oo ihan töhö näissä jutuissa :--D

jeaap, mulla alkaaki huomenna onneks vasta puol kaheltatoista nii saa kerranki nukkua pidempään ku puol kuuteen... mites siel on muute menny ja missä muuten oot ollu harjottelus/minne meet? :)

mulle ihan hyvää, poissaoloja on vaan tullu tälle syksylle jo reilut 30h et niitten kaa ollu vähä ongelmaa mut muute menny iha jees:)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:27  
+
0
panteismi deismi polyteismi monoteismi ateismi agnostisismi monismi
kiinnosti nii hitosti :)))))))))) mut eiii täs mittä!

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:27  
+
0
Haluun jonnekin etelän lämpöön loikomaan! :( Vanhukset muuten tulee tänään sieltä Barcelonasta, tui.

Näin kyllä niin ihmeellisen (enne?)unen viime yönä. :D Jos jotakuta alkoi enempi kiinnostamaan, niin Ulkonäköpulinasta löytyy.

Mitäs junnulaisille, mitä ootte tehnyt tänään? :)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:28  
+
0
mäki haluun agikurssille :< seural ei vissii ees tullu täks syksyks kurssei, ja kevääl tuli vaan yks (aikasemmi tullu junnuille omii jne...). paitsi kävin nyt huviksee kattelee sivuilt, nii siel sanottii et syksyl pitäs tulla junnuille kurssi, ja ehkä aikuisille, mut must nyt on jo syksy? ku kohtaha treenit siirtyy jo sisälle...

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:30  
+
0
mä oon tänää tehny kokoaja jotaii.. :D paitte nyt. ja onneks mä pääsen kohtakohta (kuukauden päästä!) Egyptiiiin <: ja sitte jouluna mauritius kutssuu! että mä rakastan matkustelua varsinki etelän maihin <3

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:31  
+
0
ajoinpa tänää sitte elämäni ensimmäisen kolarin........ :suru: ihmisvahingoilta vältyttiin, autot vaan kärsi.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:33  
+
0
virus, mä oon nyt ollu harjotteluissa kotipaikkakunnalla. mulla on ollu tässä pari maatilaharjottelua :) keväällä ois klinikkaharjottelu.
ei muuten mitään erikoista. oon liikennekympillä autokoulussa (suosittelen välttämään kaupungilla hengailua mm. huomenna 16-17 välisenä aikana :DDD tai ainaki väistämään kympin autoa..) ja ei ihan meinaa jaksaa koulua. varsinki ku on yhteiset aineet menossa<3
mutta onneks asevelikadun opettajat käy opettamassa meitä :DD

riit, mitä tapahtu? :<
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:34)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:35  
+
0
MAD: Oi, ihanaa! :) Miullekin kelpais joku viikon trippi etelään. / hidas

Miekin tehnyt tänään oikeastaan koko ajan jotain:

aamulla kävin suihkussa, tein läksyt, sit siivosin muutaman tunnin kämppää, silitin vaatteita ja tyynyliinoja jonkun tunnin kanssa, katoin nauhalta Hokkarihemmot (oli hyvä!), harjoittelin kemian kokeeseen, suunnittelin taas yhden asukokonaisuuden ja piirsin sen paperille ja muuta tähdellistä en sitten tainnutkaan tehdä? Vielä jos viitsisit kipaista kauppaan ostamaan maitopurkin ennen Dancea, niin hyvä!
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:35)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:38  
+
0
mäkin muute olin tänää kaupassa. en yleensä käy mut ku meil ei oo mitää muuta ruokaa ku jotai rehui yms en jaksa koko aiika syyä sellasii D:D ostin sushia, katkarapui, häränsisäfileetä, jaaaa sit pariisinperunoi ja villiriisii ja naminam voisin tänää laittaa mul ja temel jottaaai

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:40  
+
0
Nanika, tulevaisuuden varalle sitten, kun siellä autokoulussa oot, niin tasa-arvosissa risteyksissä muista AINA kattoo oikeelle!
Ei siin muuta ku että cittarin parkkiksella olin ajamassa pois päin "pääväylällä" varmaa jotai 20km/h ja sit sielt oikeelt tulee yht äkkii auto ja suoraan kylkeen. Mä olin jo sen verta pitkällä siinä, et jos se ois tullu normaalivauhtia sitä jotai parii-kolmekymppiä, ni mä oisin kerinny alta pois..... kuinkas kävikään. Mä oon syyllinen ku mulla ois ollu lisäkilven mukaan väistövelvollisuus oikealta tulevia kohtaan. No can do, joko huomautus tai sakko sieltä tulee.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:40  
+
0
^^ Hah, pariisinperunat! :D Näin niitä joskus kaupassa ja ajattelin, että "hurja miten pyöreitä ja pieniä". Siksipä juolahti mieleeni kysyä, että eroaako niiden maku jollakin erityisellä tavalla tavallisista potuista?
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:41)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:41  
+
0

nanika kirjoitti:

virus, mä oon nyt ollu harjotteluissa kotipaikkakunnalla. mulla on ollu tässä pari maatilaharjottelua :) keväällä ois klinikkaharjottelu.
ei muuten mitään erikoista. oon liikennekympillä autokoulussa (suosittelen välttämään kaupungilla hengailua mm. huomenna 16-17 välisenä aikana :DDD tai ainaki väistämään kympin autoa..) ja ei ihan meinaa jaksaa koulua. varsinki ku on yhteiset aineet menossa<3
mutta onneks asevelikadun opettajat käy opettamassa meitä :DD


haa, mulla loppuu just ennen neljää koulu et saatan hortoilla kaupungilla siinä neljän jälkeen! :D minun piti kans mennä sinne kympille ja alottaa teoriat jo pari viikkoo sitten muttakun tilanne on mikä on niin pitää vähä siirtää sen alottamista. mulla on kanssa vähä motivaatio-ongelmia mutta hmm, lohduttaa vaan ajatus et on viimenen vuos :D

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:43  
+
0
virus, voi ei, pidä sitte liikennettä silmällä poikkeuksellisen ahkerasti :DD
höööh, jos oisit alottanu sillon pari viikkoa sitte niin oisit samassa ryhmässä mun kans! meidän ryhmässä taitaa olla kaks tyyppiä kopikselta.
kummasti lohduttaa ajatus että tää on viimenen vuosi. pitää vaan olla ahkera että tää oikeesti olis viimenen vuosi ::D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:45  
+
0
hmm, pariisinperunat on vaan vähä kiinteempii ku tavalliset. kai D: ne vaa näytti hyvilt ja nii, oli pakko ostaa niit

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 24 - Sunnuntaina, 12.09.2010 klo 18:49  
+
0

nanika kirjoitti:

virus, voi ei, pidä sitte liikennettä silmällä poikkeuksellisen ahkerasti :DD
höööh, jos oisit alottanu sillon pari viikkoa sitte niin oisit samassa ryhmässä mun kans! meidän ryhmässä taitaa olla kaks tyyppiä kopikselta.
kummasti lohduttaa ajatus että tää on viimenen vuosi. pitää vaan olla ahkera että tää oikeesti olis viimenen vuosi ::D


joo mun yks kaveri ainaki on siel, semmonen kiltin näköne, pitkät blondit hiukset:DD voi töhö, ois ollu kyllä siistiä oltais kunnon kc-miitinkiä pidetty siellä >:D hihi. no mut ei voi mitään.

yritän bongailla kympin autoja sit huomenna! :D

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 19:30)