Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 13.11.2010 klo 17:52

Pulina 30

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 82

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 13:59  
+
0
En oo nähny pitkään aikaan yhtään oikeen pikkusta pentuu :(



Mut tui kattokaa tätä :love: Tosin nyt se on jo ihan järkyttävän iso.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:06  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Miks se on periaatteena perseestä?

Lähinnä ehkä siksi, että mun mielestä yhteinen juhlapäivä pitäis olla jotain muuta kuin telkkarintöllötystä. Mä muutenkin inhoon ihan sikana tätä telkkarikeskeistä meininkiä, kyläpaikoissa on telkkari auki kun pitäis seurustella vieraitten kanssa ja kodeissa telkkari on ensimmäisenä auki ku herää ja menee viimeisenä kiinni. Mun mielestä perheen yhteisen tekemisen pitäs pyöriä jonkun muun ku telkkarin ympärillä.
Tokihan on myös niin, että just esim. isot urheilukisat on monesti perheen yhteinen juttu, ja että isänpäivää voi ajatella myös niin, että se on isän päivä jolloin iskä saa tehdä mitä huvittaa, vaikka sitten vahdata telkkaria. Mut noin niinku periaatteessa vaan mä en tykkää tästä telkkarimeiningistä
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:13  
+
0
No joo, kyllä mua itseäkin etoo tää telkkarimeininki ja ite katsonkin hurjan vähän telkkaria jo ihan siksi, mutta silti mun mielestä on kiva että maikkari moisia tilaisuuksia antaa. Eihän niitä kenenkään pakko ole katsoa, mutta varmasti moni iskä tykkää.

//Jestas kun on tunteet pinnassa. Tekstasin iskälle hyvää isänpäivää ja rupesin vaan itkemään, kun tuli niin iso ikävä. Mikä mulla nyt oikein on? Oon itkenyt tänään kaikelle.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:20)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:19  
+
0
Kuinka nopeasti 1. asteen palovammat lähtee kokonaan pois? :( Ei ole kivaa näyttää hakatulta. Näyttää siltä että mulla olis musta silmä molemmissa silmissä ja ton lisäksi paljon pieniä tummanpuna-violetteja läiskiä naamassa. Suutuin H:llekin kun se luuli niitä ketsupiksi ja yritti pyyhkiä pois.

Lisäksi mun ensimmäinen oma koira, 11-vuotias Ketku, jouduttiin toissapäivänä lopettamaan maksasyövän takia. Itkettää.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:25  
+
0
Iskä vastas "kiitos <3" ja ulisen täällä kahta kauheemmin. Hei oikeasti, tää on jo naurettavaa DDDDD:

Voi Kada :paijata:
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:26  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Kuinka nopeasti 1. asteen palovammat lähtee kokonaan pois? :( Ei ole kivaa näyttää hakatulta. Näyttää siltä että mulla olis musta silmä molemmissa silmissä ja ton lisäksi paljon pieniä tummanpuna-violetteja läiskiä naamassa. Suutuin H:llekin kun se luuli niitä ketsupiksi ja yritti pyyhkiä pois.

Hui, kuulostaa ikävältä ! työtapaturma? periaatteessahan kai on niin, että kasvojen alueen palovammoja pitäis aina käydä näyttämässä lääkärille mut mut. Bepanthenilla tai vastaavalla lääkerasvalla voi nopeuttaa vähän sitä paranemista. Varmaan viikon verran menee et ne häipyy, mut luulis että jo esim. huomenna on paljon huomaamattomammat jäljet.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:27  
+
0
Munaturma... :viheltel:

Anteeksi, olin asiaton :(
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:28  
+
0
Perjantaiaamuna mulla räjähti kananmuna naamaan ihan kotioloissa... Ja sitä kuumaa sisustaa lensi pitkin naamaa. :( Huoh. Täytyy alkaa rasvailla pebanthenilla useammin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:31  
+
0
Tuliki kadasta mieleen et oon saanu kesä-tähän päivään akselilla iha sika usein palovammoja D: Kesällä sain ihan järkyttävän palovamman kaulaan ja se oli siinä iha törkeen pitkään eikä sitä saanu peitettyä ku se sattu ja se oli vähän kyseenalaisen näkönen! sit oon sormet polttanu varmaan 5 kertaa eri kohdista.... oon huolimaton :(
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:34  
+
0
http://www.chinasmack.com/2010/pictures/filthy-india-photos-chinese-netizen-reactions.html :D: kattokaa noit kuvii hyi stanaa ei tuu heti mielee lähtee intiaaa
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:34  
+
0
Mulla ei ole ikänä ollut muita pahempia palovammoja kuin se, että korjasin tuuletinta ja otin kädelle vähän tukea lampusta joka oli ollut 24h päällä :)))))))))))))))))))))))
Kesällä otin pizzan uunista ja otin vahingossa paljaalla kädellä pellistä kiinni ja nyt sitten mulla komeilee kädessä tuo savukkeella tehty palovamma.

Sit on toki tuhat ja yksi pientä sormipalovammaa, jotka on polttanut sen pari tuntia ja kadonneet sitten lädes jälkiä jättämättä.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:35  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Munaturma... :viheltel:

Anteeksi, olin asiaton :(


Lähetin mun miespuoliselle opelle viestiä silloin perjantaiaamuna tuosta turmasta. Kerroin, että mulla räjähti kananmuna pitkin naamaa ja että tulen kouluun iltapäiväksi ja että otin sille kuvan todisteeksi koska tiedän opettajan olevan niin kyyninen ettei se usko tuota muuten. :D Se lähetti takaisin, että hän ei ole kyyninen, skeptinen kylläkin. Ja hän kuulemma syö joka aamu kananmunan ja tietää sen takia, että joskus lämmön vaikutuksen alaisena paine munan sisällä kasvaa niin suureksi, että kuori ei kestä vaan muna räjähtää.

Vähän repesin itsekseni, ja sitten tunsinkin itseni ihan typeräksi kun naama ja tukka on täynnä kananmunan reuhtaleita ja nauran itsekseni kännykkä kädessä kuudelta aamulla... :D:D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:39)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:38  
+
0
Tulkku, hyi! Oon joskus nähny vastaavia kuvia mutta ne tais olla Kiinasta ja tuli kyllä niin valtava ihmisviha, ettei mitään rajaa. Vedet ihan ruskeina pelkästä roskasta ja voi ryönä, että pisti raivostuttamaan arararararararaeragggh.
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:39  
+
0

Kadaver kirjoitti:


Vähän repesin itsekseni, ja sitten tunsinkin itseni ihan typeräksi kun naama ja tukka on täynnä kananmunan reuhtaleita ja nauran itsekseni kännykkä kädessä kuudelta aamulla... :D:D

Ahaha oot varmasti ollu ihana näky :D:D:D Mut oisin kyl itteki vaan repeilly moiselle viestille.

Hei jee, saatiin mikro, kahvikuppisetti, tuhkis ja mitä ilmeisimmin sähkövatkain ("sellanen survin mikä onkaan keittiötyökalu") :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:40)

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:40  
+
0
Jep. Mut okei, ymmärrän et Ganges on noille pyhä joki, mut eiks niiden järkee pakota yhtää ku ne peseytyy mätänevien ruumiiden seassa?? Ja entä toi niiden vessakäyttäytyminen ku ne ei käytä paperii vaa kättään ja sillee.......... :D:D:D: ääähh
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:42  
+
0
TulQ, äläpä :D Onko noilla tuo joki siis sellainen, että ruumiit heitetään sinne koska se on pyhä vai onko ne vaan muuten vaan hengaamassa siellä?
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:46  
+
0
Siis eiks ne pidä sitä vähä niiku hautausmaana näin uskoisin.
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:47  
+
0

Sipulu kirjoitti:

TulQ, äläpä :D Onko noilla tuo joki siis sellainen, että ruumiit heitetään sinne koska se on pyhä vai onko ne vaan muuten vaan hengaamassa siellä?

Ganges on hindujen pyhä joki, hautapaikka ja peseytymispaikka yhtä aikaa. Sehän on hinduille pyhiinvaelluskohde, peseytyminen Gangesissa pyyhkii pois paljon pahaa karmaa. Nykyään kai suuri osa ruumiista tuhkataan eikä vaan heitetä tonne jokeen.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:47  
+
0
Kuolen nauruun :D:D:D::D::D:DD mutsi puhuu sen siskon kanssa puhelimeen ja se aina juoruilee sille kaikki munkin asiat ja kaikkea niin aina vähän salakuuntelen niin kuulen kaikkee ja nyt ne puhuu perjantaista kuinka toi oli niin huolissaan ja sit lopulta klo 10 aamulla saa mut kii (se oli kuulemma soitellu jo seittemältä........ aijaa) ja se sit sano et "jooo se olikin menny kaverille yöks" ja sit se kuiskaa hiljaa siihen perään "musta kyllä tuntuu et se oli jollain miehellä oikeesti............" :D:D:D:D:D voi jooo moi..

oisin välttyny tältäKIN ku olisin muistanu ilmottaa, miten mä oikeesti unohdin ku mä aina muistan koska oon niin hyvä tytär
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 30 - Sunnuntaina, 14.11.2010 klo 14:48  
+
0
No ei noilla ihmisillä varmaan ole minkäänlaista tietämystä siitä mitä ruumiille tapahtuu kun se alkaa mädäntyä. Eivät varmaan edes tiedä viruksista ja bakteereista.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 82
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 06:45)