Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 22:01

Pulina 9

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 76

Minea

Minea
Viestimäärä: 76

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:11  
+
0
Joo no en mäkään tuota Mungoa enää tilaile, enkä myöskään NFV:ia. Heijastuspintaa kyllä luen, vaikka sekin on tosi ärsyttävä :D. Pitäs lopettaa.

Ehdoton suosikki on Nelliina! Tampereen tytsyjä, söpö tyyli ja vaikuttaa mukavalta :). Muita kivoja on Polkadots, Nadja (vaikka ne pullaluv-jutut kyllä rasittaa pidemmän päälle), colour me ja Paras aika vuodesta oli ennen ihan lemppari, mutta nykyään se blogi on jotenki muuttunu.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:15  
+
0

Hakataru kirjoitti:

mua ärsyttää facebookissa jotkut ku ne päivittelee koko aika jotai "rakastan sua kyllikki <333", "oot ihana kyllikki <333", "kyllikki <3333" no vttu tuitui kiva kuulla menkää muualle :(

JOO ÄLÄPÄ...!!! Mulla niin hajoo pää yhteen kaveriin, joka koko ajan poikaystävänsä kans laittelee kaikkia "muru <3" "rakastan sua niin paljo <3" "oot ihana <3" viestejä toistensa seinille, OIKEESTI ONKO PAKKO TUNKEE NIITÄ _FACEBOOKIIN_, EIKÖ NIITÄ VOI LAITTAA VAIKKA VIESTILLÄ? toi on oikeesti ihan älyttömän naurettavaa!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:17  
+
0
mä en taida pystyy sanovani et tykkäisin kenestäkään bloggaajasta, mut ne ketkä ei oo vielä ikinä onnistuneet ärsyttämään on stella, nelliina ja nadja. ja tietty jotkut nevarit joita luen. sit on pari blogia jotka on siinä aikalailla neutraali-asteilla, esim. auroran henkarit mut se on niin fashion etten kyl saa siitä oikein mitään irti :D

noi bloggaavat pikkutytöt jotka näyttää kaikki ihan samalta ottaa kyl joskus vähän aivoon tai siis se et niille lähetetään jotain blogilahjoja vaik mitähäh ne on 15-vuotiaita?!?! ugh

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:17  
+
0
H sai tänään sukeltajansiivet, mikä on siis sellainen aika iso juttu tuolla sen inttipaikassa. Se laittoi mulle kuvan ja kirjoitti että lähtee iltavapaille. Ihmettelin siinä 21 aikoihin, että miksihän se ei ole soittanut, ja soitin sille. Ei vastausta.

Odottelin hetken ja soitin uudestaan, ja siellä vastasi joku niiden kurssilainen jätkä. Pyysin H:ta puhelimeen, mutta se sanoi että H ei ole siinä kunnossa että voisi puhua. Kysyin että miten niin, ja tyyppi vastasi H:n olevan ihan räkäkännissä kasarmin pihalla. En uskonut, ja sanoin että käskee H:n soittaa kunhan tulee suihkusta tai missä nyt ikinä onkaan. Tyyppi sanoi, että hän ei nyt valehtele. Neljä tyyppiä olivat iltavapailla lähteneet Kirkkonummelle yhdelle, mutta ilmeisesti olivat vetäneet överiksi ja tulleet poliisiauton kyydillä takaisin (??!). Kertoi heidän kaikkien olevan nyt järkyttävissä ongelmissa.

Kysyin monesti, että huijaatko nyt, mutta sanoi ettei huijaa. Sitten sen piti lopettaa puhelu.

En viitsi enää soittaa, mutta lähetin viestin että kertoo mulle HETI mikäli tuo on joku huono vitsi, koska mulla huolettaa nyt kamalasti. En tiedä mitä siellä tapahtuu.

Pahimmassa tapauksessa tuo on totta, se saa sieltä potkut, sen unelma kaatuu ihan typerän jutun takia, se ei pääse sinne töihin ja meidän tulevaisuuden suunnitelmat menee ihan uusiksi.

Apua... En kyllä siitä miehestä ikinä uskois, että sille tuollaista vois käydä... Voi kunpa tämä olis vain joku huono vitsi.. :C
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:18  
+
0
Mä vaan mietin hamsterille nimeä.. Meneehän se yö niinkin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:20  
+
0
Kada, :paijata: kuulostaa ahdistavalta. :s Asioilla on kyllä yleensä tapana selvitä, vaikka sanonta onkin mutta mulla ainakin se on pätenyt elämässä.
come on night, take me home

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:22  
+
0
Voi Kada. :( Tuollanen epätietoisuus on kamalaa! Oli asia vitsiä tai ei, niin toivottavasti asia selviäis parhain päin.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:24  
+
0
Ihan oikeasti, me ollaan seurusteltu neljä vuotta ja se on kahdesti sinä aikana ollut kamalassa kännissä. Se todellakin osaa käyttää alkoholia, ja siksi en ihan oikeasti tiedä pitäisikö tuota uskoa vai ei. Jos se on totta, niin se on tosi paha juttu ja voi tosiaan vaikuttaa niin että se lähetetään sieltä kotiin, ja silloin sen unelma on pilalla. Jonkun ihan typerän jutun takia..

En saa unta, mulla ahdistaa, en voi soittaa sille..
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:26  
+
0
En kyllä tiedä, miksi joku olisi tommosen vitsin tehnyt...

Blogeihin palaten, vihaamanne nörtti onnistui vakuuttamaan minut ainakin tällä lauseella:

Blogi kirjoitti:

allekirjoittanut on iloinen siitä, että tajusi edes nyt sen pitkiin, mustiin helmoihin liittyvän estetiikan. Yhdistettynä maanläheisiin tunnelmiin, muotokieleltään orgaanisiin koruihin ja mahdollisesti jopa huppuihin, vibat sykkivät jotakin hyvin luonnonvoimaista ja synkkää kieltä.

:peukku:
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:31  
+
0
Kaveri X sanoo:
aaa okei :DD
mä olin ihan varma et olit siel ja pyörittelemäs jotain miehii

ööööööö järkyttävää :-DDDDD :shifty: kiva juttu
never regret something that once made you smile

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:33  
+
0
Sarvisormus o_o
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:35  
+
0
Iski yhtäkkiä ihan hurjan huono olo, pyörryttää ja hikeä puskee :O
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:37  
+
0
Sipulu, sori että soittelin eilen. Olin varmaan ihan kamala. :C
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:38  
+
0
Voisin lähteä ehkä yökävelylle tuonne vilpoisuuteen ennen nukkumaanmenoa...
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:39  
+
0
Voiks olla epäilyttävävämpää .-D BMW X3 vm. 2009 ja maksaa 6 000e

"Olemme BMW X-3 uutta mallia 2009, että myymme erittäin edulliseen hintaan. on kaikki paperit ja jokaisen asia. Jos olet kiinnostunut niin saat takaisin lisätietoja. kiitos." ostaka sita hyva auto
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:39  
+
0
Siellä on muuten hurjan kiva kävellä nyt. :) Kävin itse vähän ajelemassa ja katsomassa onko paranormal activity tullut jo makuuniin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:42  
+
0
Ihmetyin kyllä tänään kamalasti kun ulkona näytti paahtavalta, mutta t-paidalla ulos mennessäni olin kananlihalla! hyvä näin.
come on night, take me home

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:50  
+
0
Ja toinenki samanlainen vm. 09 X3 6000e :-D mut bensana.

Eiks tollanen nyt normisti maksais jotain 50 000e :-DD mua jäi ärsyttää tää :( ei kukaan myis noin halval vaik mistä noit rahtais ja varastais, eiks kannattais ottaa korkee hinta sellasistaki :-D
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 9 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 23:52  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Sipulu, sori että soittelin eilen. Olin varmaan ihan kamala. :C

Älä suotta anteeksi pyytele. Mä olin vaan hurjan otettu, että joku tahtoo soittaa mulle ilman mitään asiaa, ihan vaan turistakseen n____n Harmitti ihan älyttömästi, kun en jaksanut enää valvoa ja odottaa sun soittoa, vaan oli pakko kivuta sänkyyn :(

Tiettekö, mulla kirjaimellisesti repes perse äsken. Ei siitä sen enempää :D:D:D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 00:01  
+
0
http://www.youtube.com/watch?v=_vfDYwtrLZM

:( Mua alkaa melkeen aina itkettää tää biisi.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28190
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545691
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 15:15)