Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 12.05.2010 klo 13:41

Pulinaa vol. 8

Siirry sivulle: 1 ... 70 71 72 ... 75

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:06  
+
0
Totta. Toivon et löydän sit jonku täydellisen pikku asunnon ku sen aika on :-D Sehä käyki niin helposti, mullei oo varmaan rahaa mihinkään mihi haluaisin.
never regret something that once made you smile

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:08  
+
0

Sipulu kirjoitti:


Ainii, piti vielä sanoa, että mua ärsyttää ihan hurjasti jos oma asunto olisi varaston kaltainen. Siis, että tavaraa tursuaisi joka puolelta. Tulee sellainen ahdistusolo, vaikken olekaan mikään siivousintoilija. Mut parilla kaverilla on ollut koti sellainen ja mulla on sellanen olo, etten siellä pitkään viihtyisi. Exänkin luona ahdisti monesti se sotkuisuus ja sitten siivosinkin sen huonetta ihan hikihatussa ja sen vanhemmatkin ihmetteli, että mikäs mulle tuli :D:D:D



kyl siihen sotkusuuteen tottuu.. kaikki paikat mis oon asunu niin on just semmosii sekasortosii paikkoi niin pakko pikku hiljaa tottua ^^
Mut juuh pit myöntää et tääl aiankin vähän liikaa roinaa.. :'L
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:09  
+
0
Bonacuren syväpuhdistava shampoo vai Tigi Bedhead Self Absorbed Conditioner???????? :eitietoo::eitietoo::eitietoo::eitietoo::eitietoo:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:10  
+
0
Mä tykkään sellasesta tummasta sisustuksesta. Esim. tummanruskee parketti, tummat huonekalut, punanen seinä (mut vaan yks seinä, loput valkosia), huonekasveja ja koristeina jotain kivoja aasialaisvaikutteisia juttuja. :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:10  
+
0
Tätä etsiessäni luulin oikeasti kuolevani. Mistään ei tuntunyt löytyvän sopivan halpaa ja jos löytyi, niin se kaatui 2kk vuokravakuuteen. Mut sitten ihanainen vuokraisäntäni soitti mulle ja kysyi, että onko mulla jo asunto, meillä olis tällanen pikkunen yksiö sieltä mistä sä etsitkin, vuokra sen ja sen verran, sähkö ja vesi kuuluu siihen ja vakuus olisi sen 1 kk. Ja lemmikkieläimet sallittu.

:love:
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:12  
+
0

Pites kirjoitti:

kyl siihen sotkusuuteen tottuu.. kaikki paikat mis oon asunu niin on just semmosii sekasortosii paikkoi niin pakko pikku hiljaa tottua ^^
Mut juuh pit myöntää et tääl aiankin vähän liikaa roinaa.. :'L


Siihen tottuu, jos on aina asunut niin, mutten mä voisi enää tottua koska mä olen asunut ikäni siisteissä asunnoissa. Ja se on paljon ihmisestä kiinni, ei sellaiseen sekasortoon ole pakko tottua vaan kamaa vaan kylmästi pois ja muut paikoilleen. Tämä ei siis ollut mikään ohje teille, vaan näin itse toimisin. En oikeasti voisi asua tai tottua sellaiseen.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:12  
+
0
mä tykkään modernista, tosi yksinkertasesta ja selkeistä muodoista. kalusteet saa olla aika sävysävyyn mutta esim yks kirkkaampi väri saa olla yhdistettynä.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:14  
+
0
niin ja siis mun mielestä sotkuun ja sekasortoon ei oo pakko edes tottua. aina voi heittää turhat ja vanhat menemään ja siivota ja näin. en mä ainakaan halua edes tottua sellaseen sotkuun D:

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:15  
+
0

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16  
+
0
No mul täl hetkel vaik ehk tyhmält kuulostaakin vois nopeesti olla enää aika vaikee sopeutua mihinkänä asuntoon mikä kuurattu lattiasta katoon ja jos ois viel semmonen yli avara paikka.

vaik tietenkään omasta asunnostaan tuu halumaan mitään hirveet poikamies boxsia, mut mulla nyt niin välii vaikkei mikään huippu modernikaan olis C:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:16  
+
0
Mua ärsyttää et meillä on näin paljon tavaraa, tai siis oikeestaa liian pieni kämppä :D muutettiin siis tänne tullessa pienempään ku oli pikkunen pakkorako, mut ei haluttu luopua meidän isoista kalliista huonekaluista (ekat itse ja uutena ostetut) vaan nyt ollaan tällee vähä sumpussa ja sekasorrossa oltu. Sit kun mun työtilanne varmistuu edes vähä nii alkaa jonku kolmion etsintä
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:17  
+
0

nipanapa kirjoitti:

Tältä maistuu Lauri Tähkä -jäätelö!
???



No hyi O.O''
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:18  
+
0

nipanapa kirjoitti:

Tältä maistuu Lauri Tähkä -jäätelö!
???


Oi, vähän siistiä :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Surkuli

Surkuli
Viestimäärä: 376

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:20  
+
0
Mää tykkään tummista lattioista. Sellaset lämpimät sisustukset, joissa on nätisti kaikkia ruskean sävyjä on jees ja tykkään myös tosi vaaleasta, just sellaisesta "avaraa, peiliä, valkoista" - sisutuksista.

Ryijymatot on mun rakkaus, totta kai tälläkin hetkellä huoneessani on sellainen.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:22  
+
0
moderni ja siisti ei oo sama asia. ei meillä tän hetkisessä kodissa oo mitenkään erityisen modernia, enemmänkin talonpoikaistyyliä mutta siistiä silti on.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:27  
+
0
Eikä se siisteys tarkoita sitä, että joka päivä kuurataan lattiasta kattoon neljä kertaa vaan ihan, että on jokin järjestys ja tavarat ovat suurimmaksi osaksi paikoillaan ja niille tosiaan on joku paikka ainakin olemassa :D
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:32  
+
0
^ juuh mut mun pointti varmaan tuli selväks? C':
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:34  
+
0
mulla tulee lähes aina vaaleasta sisustuksesta ikea-vibat tai siis sellanen olo ku ois teleportannu ikean katalogiin. varsinki jos siihen on yhdistetty sitä tiettyä melko kirkasta vihreää...

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:34  
+
0
hmmm... oon syöny viikolla kaks juustoateriaa, kaks hampurilaista ja nyt menee kerrosateria, NAMNAM :D mulla on ainaki terveellinen ruokavalio!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINAA VOL. 8 - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 17:35  
+
0
nojoo en mä estä ketään elämästä keskellä sotkua, mut siihen ei oo todellakaan pakko tottua ja mä en koskaan sellaseen aijo tottuakkaan.

  Siirry sivulle: 1 ... 70 71 72 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 00:30)