Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 24.06.2010 klo 19:22

Pulitzer 14

Siirry sivulle: 1 ... 74 75 76

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 01:44  
+
0
mitä normaalit ihmiset oikeen syö?!

rupesin tos miettii ku manasin et kaappi tyhjä ja kävin teboililla ja päläpälä et en oo varmaa viimeseen 5 vuotehen syöny lämmintä ateriaa päiväs, silloonkaa ku asuun kotona. yleensä en jaksanu nousta viä siihe aikaa ku muut söi ja sitte menin vaa jääkaapille naahimaa jotaki :D
sitte rupesin miättimään että mitä oon täs kolomen opiskeluvuoden aikana syäny.... nii menöö oikeesti pitsalla, nuudeleilla, makarooneilla, yms. roskaruualla. IHME, etten oo oikeesti mikää fättis. vaa ihananan laiheliini.

sitte rupesin miettii, et jos nuasta idiooteista ei kukaa käy huamenna kaupas nii mitä mä syön, makaaroonia oli kaapis. jee, sitä ei ookkaa syöty viä tarpeeks. harmi vaa ettei ny oo ees juustoo sekaha, sitte katoon et siä on ruakakermaa. sopiiko ruakakerma makaroonin kans? dippi on ihan jees niitte kans, muttei oo sitäkää.

mut mitä normaalit ihmiset oikeesti syö? leipää? salaattia? täääääh....... vois koittaa ruveta elelee niin ku normaalit ihmiset. mut mulla vaa leivät yleensä syömättä ellen sitte tee lämpöösiä leipiä mut ei niitäkää jaksa enää oikee.... ma en ymmara.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 01:52  
+
0
Mä syön niin hirveitä määriä ja niin hirveää roskaa, että on ihme että oon näin hoikassa kunnossa. Äiti pelotteleekin mua, että joku aamu herään hurjan kokosena kun kaikki tää ahmiminen kostautuu. Mut en mä ahmi :( Mulla vaan on aina nälkä ja lapamatokin tarttee ruokaa.
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 01:56  
+
0
sipulé eipä tässä midistä vähän oon ehkä fiilistellyt huomista, kun pääsee näkemään taas paljon kivoja ihmisiä ja hei vaahtobileet. mä olen aina halunnut vaahtobileisiin. nyt menen valloittamaan paikat miss valkoisella tpaidallani. eikä pidä olla unohtamatta jotain olennaista sieltä alta.
winter brings the spring again

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 01:57  
+
0
mitäspäs sinne kuuluilee?!
winter brings the spring again

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 01:57  
+
0
jauuuu nyt unten maille!

/MÄ HALUUN vaahtobileisiin! just eile näin ku mun ohi meni sellane paku mis luki jeejejeje vaahtobileitä järjestetään yms.
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 01:58)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:02  
+
0
Jay, sain tuon kuvan nyt piirrettyä valmiiksi ja huomenna näyttämään tatuoijatätöselle! Can't wait! Tosta kyllä tais tulla kalliimpi pläjäys mitä olin suunnitellut, mutta kauneuden eteen on lompakonkin kärsittävä. Muaha.

5h kuluttua herätys, huraa D:

Paljastan tässä nyt tyhmyyteni kahden asian suhteen; kertokaa mulle mitkä on vaahtobileet ja pintabileet? ;___________;
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:07  
+
0
mä en halua huamenna töihi. lähen kyl jo torstaina jurvaa nii saan skipattua sit kaks työ päivää =)
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:15  
+
0
oijoi onneksi olkoon. on varmasti hieno ja tulee olemaan. :) mullakin aina välillä käy mielessä, että mulla on nahkassa nyt jo yhteensä 600-700e (ja siis VASTA tässä vaiheessa)

mutta on se kuitenkin pieni paha. maksat niistä kerran, jonka jälkeen ne on siinä aina. ei huono diili.

vaahtobileet on.. bileet. joissa on vaahtoa. :: D
winter brings the spring again

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:22  
+
0
mäki haluaasin vaahtobileisihi! uijuijuijui...
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:34  
+
0
'hei nainen
halusin vaa sanoa notta hyvät yöt :)
minä poistun -->'

mikäs tota vaivaa, son ollu pelottavan erilaane ku yleensä ku on ollu jtn häppeninkiä. mmmmh, no saa ny ainaki hyvillä miälin nukkua, mä nii rakastan sitä ku tulee joku hyvän yän viästi tms. :D ♥
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:37  
+
0

Jaymay kirjoitti:


vaahtobileet on.. bileet. joissa on vaahtoa. :: D

No kappas! :D:D:D

Mutta joo, oon todennut itsekin, että kerran se vain kirpaisee ja siinäpä se sitten olla möllöttää. En ole kertaakaan surrut tän nykyisen kohdalla kuinka 180e hujahti sinne ja mitä muuta sillä olisi voinut tehdä. 180e tällaisesta hyvintehdystä ja elämänkestoisesta jutusta on naurettavan vähän. (t. rikas opiskelija...)

Huh, jäin unelmoimaan yhestä viiksijannusta. Piti oikein ravistella ittensä takas unelmista :D Mitä mulle tapahtuu? Tai siis ei unelmoiminen ole mulle mitään uutta, teen sitä 99,9% ajastani, mutta se että unelmien kohteena on joku ihan oikeasti olemassa oleva ja "normaali" henkilö, niin se on jo jotain. Normaalilla tarkoitan tavallista tallaajaa tässä yhteydessä. Lainausmerkit siksi, etten pidä sanasta 'normaali' juurikaan, kun en puhu mistään vammoista tai sairauksista atm.

Huh, mitä höpötystä. 5,5h herätykseen. Nyt kyllä! Petiin mars! (Tän jakson jälkeen... :shifty:)
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:39  
+
0
yleensä siitei sen jälkee kuulu yhtää mitää tai no ehkä viikon parin päästä. ei voi käsittää. mut en kyllä aatellu innostua tuan ourosta käyteksestä (=ollu yhteyksis viime kerran jälkee, eikä vaa naps vaikene nii kauan kunnes haluttaa seuraava kerra), liijan monta kertaa pettyny nii ihan sama. kyl mä voin sen seurasta nauttii mut muute menköö missä menöö (ok, oon vähä mustis), mutta en muute elättele mtn toiveeta tai ressaa mistää. muuttakohon sinne johki porihinsa (apua porvoo? kumpi soli, hyvin mä sitä kuuntelen.... :DD) ja pitäköö hauskaa, tänks för te memöriiiisssssssssssssssssssss tai jotaan. oon aika ylypiä itestäni :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:39  
+
0
pakolliset avautumiset, hyvää yötä rakas päiväkirja =))))

väsyttääski.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:49  
+
0
Dodii, öitä ihmiset! Ulkona alkaa jo sarastaa, joten mun on tosiaankin parasta hipsiä nyt nuq ennenko kello tosiaan soi lähtöä ilmoittaen D:

Kauniita unia ja sitä rataa!
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 02:58  
+
0
vois kans varmaa ite köpötellä taas avaalemaan jääkaappia viiden minsan välein ja oottaa jos sinne ois ilmestyny ruakaa. ja sitte maate. huomenna reippaana töihin. not.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 04:14  
+
0
http://www.youtube.com/watch?v=OFLj3lB3ECQ&feature=related siis herranen aika noi pitkät hiukset!!! mun on ladattava ne neljäkakkosen jaksot joissa toi on ollu aaaaahh <3333
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 04:17)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 06:30  
+
0
Chandler doing "Wah-pah"

Chandler laughing at Rachel

no, vihdoinki, nyt mua väsyttää. mul on miljoona chandler-pätkää latautumas ja mua väsyttää. lisäks mul on maha täynnä. FFFFFUUUUUUUUUUUUUU
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 08:54  
+
0
Huomenta! 9 minuuttia lähtöön hulihuli.

Hiton koiruus, ilman sitä mulla ei olis mitään kiireitä >:( Mokomakin kanttura.
Mun päätä näköjään (ihanko näkisin sen...) särkee hitusen. Nyt sammutan konen ja läksin matkaan, heissan taas junnut. Iltasella taas nähään, jos tehtis päästää mua koneelle ;_______;

Miu!
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 09:05  
+
0
nyt on liput blonde redheadin keikalle <3_______<3
winter brings the spring again

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULITZER 14 - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 09:08  
+
0
vittan. olin aamulla töissä, siis 6-8.30. se thaimaalainen työnjohtaja valitti _ihan_ kokoajan, millon oli liian pienet mansikat tai vähän raakoja ja sit se viskeli mun kopasta niitä pois ja sit niit kunnon mansikoit ei ees ollu paljo yhtää siel ja mul meni hermo. lähdin kesken sit pois ja hyvä niin, koska seuraavaks olisin hermostunu ja pahasti sille.. oon huono alainen, tiedän. mut millon oon liian hidas tai huolimaton yms ihan kivaa palautetta näin ku oon kolmatta päivää töissä. :>>>> oli kyl viiminen kerta ku haen mihinkää mansikkamaalle. kaiken lisäks mun mielest ne oli ihan sellasia mansikoita mitä minäki voisin syödä. porukat on varmaan tosi ylpeitä musta mut mielummin raivoon kotona yksinäni ku työnjohtajalle.

  Siirry sivulle: 1 ... 74 75 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28194
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545704
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 21:45)