Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:31

Pulkku 61

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

PULKKU 61 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:31  
+
0
Mun pitäisi pakata kamat pääsykokeita varten..
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:34  
+
0
voooiku mää haluan lauantaina töihin! ja pääsenkin, mutta tulispa se lauantai äkkiä :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:35)

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: PULKKU 61 - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 23:39  
+
0
ahahaha oon huomenna menossa mätsäriin yhen aran ja järkyttävässä trimmissä olevan enkkusprinkku/labradorin ja yhen pennun (joka ei oo ikinä ollu missään näyttelyn tapasessakaan) kanssa.

siitä tulee hienoa.

voitamme kaikki.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 10:35  
+
0
Klo 13 asuntonäyttö. Jännittää ihan tajuttomasti. Samalla pelottaa, että se on joku kamala murju (siis oikeasti murju, mulla ei vaatimustaso asunnoissa yleensäkään ole kovin korkea) ja samalla etten saa sitä, oli sen minkälainen tahansa.

Pyöräilin eilen illalla ihan huvikseni siitä ohi, että tiedän tänään varmasti mennä oikeaan paikkaa. Ulkopuolelta tosi ihanan näköinen rakennus.

Nyt seuraa se kysymys, joka mua on piinannut jo tovin. Asuuko joku koiratypykkä (Snuit, Eeva?) Munckinkadulla tai sen välittömässä läheisyydessä?
Saa laitella yksärillä, jos ei kehtaa täällä huudella kotikatunsa nimeä.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 10:36)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 10:43  
+
0
oi muutatteko te sipulu ja miekkonen uuteen asuntoon? :o

// tänään voisi viettää suoper ahkeran päivän! suuntana ois ainakin kirjasto, pari museota, vähän kauppoja, ihan överinä matikkaa! khihiih. ja jos vaan löytyis jostain kolmella kympillä täydellisten naisten 7 kausi niin oisin onnellinen :3

ja huomenna tööööihin! ja sit ke, to, pe lomailua ja lauantaina alkaa seittemän päivän putki. ja myhh, s lähti pariisiin ja sieltä määrittelemättömäksi ajaksi ulkomaille ja jätti koneen kotiin, eli en voi jutella murrrmun kanssa kuukauteen melkein :<
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 10:50)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 11:39  
+
0
OOOOOOOOOOOOOOOHH nyt ois taas aika täydellisen näkönen yksiö!!!!! ja toi vapautuu 1.7, eli mulla ois siihe mahkuja. voi vitsiiiiii, tossa lukee et "yhteydenotot 16.00-19.00 välisenä aikana" MIKSEI JO NYT? koska toi ilmotus on tullu iha just äsken nii oisin varmaa eka kyselijä. taidan laittaa kummiski viestin, ja jos ei kuulu mitään nii soitan sit heti neljältä! TOSSA ON PARVEKEKIN. en kyllä sitä välttis tartteis mut onha se kiva :D ja tosi siisti ja 30neliöö eli passelin kokonen ja rempattu keittiö!! TAHTOO
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 12:16)

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 12:17  
+
0
Mä oon ilone ettei tarvi enää ettii kämppää, meillä kyl kävi nii hyvä tuuri koska vuokra on pk seudulla aika pieni kämppä kahdelle ihan sopiva (57neljöö) ja kokonaa rempattu.

Mun pitäs mennä tänää solkkuu mut en yhtää haluis, en tykkää käydä solkus ja hirveen iso kynnys lähtee tonne hillumaa muussa ku lenkin yhteydes

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 12:53  
+
0
SAIN HUOMIKSEKS LÄÄKÄRIAJAN!! huh kauhee stressiahdistus kerkes jo tulee mutta soitin mehiläiseen tänään ja itkin että mun on päästävä uusimaan mun resepti tai kuolen ja ne tunki mut jollekin toiselle. joudun lähtee tosin keskustaan asti ilman mitään meikkiä joten en tiiä miten pärjään, kelasin pitää arskat päässä sato tai paisto :ttou: mut onneks nyt vaan sain ees jonku ajan!!!

mun lääkäri siis onkin lomalla just sopivasti........................... damn you
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:11  
+
0
nosiis asunnon ettiminen on kyllä ärsyttävintä puuhaa ikinä. muistan viime syksyn tuskan ku tuntu et ei löydy millään asuntoo.... mut toi ois aika täydellinen! paitsi et mul on pyöree ruokapöytä ja se ei tosiaan kyllä mahu toho kämppään :D tossa ei ees oo tolla edellisellä asukkaalla mitään ruokapöytää, pitää keksiä joku juttu sit siihe ongelmaan.

mun on pakko olla eka kyselijä tosta asunnosta!! toi on lisäks yksityiseltä, ja löysin sen tuolta tori.fi sivulta eli siihe ei välttis oo mitään näyttöökään et olis hyvät mahikset saada se. toosi hyvällä paikallaki! mä nyt kyllä liikaa ehkä innostun tosta jos en saakaan sitä sit... mut onneks en tupakoi tai omista lemmikkejä nii sen puolesta ei ainakaa tuu ongelmaa.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:18  
+
0
wallen, kirjotatko matikan jo syksyllä vai vasta keväällä?

olipas lälly päivä töis! suuuupervähä postia, tämmönen pehmee lasku viikonlopun jälkeen (Y)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:25  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

wallen, kirjotatko matikan jo syksyllä vai vasta keväällä?



syksyllä terveystiedon kera :) keväällä on äidinkieli, psykologia ja englanti!

AHHHH!!! mikä reissu<3 löysin cittarista oikeasti tuoreen ananaksen ja täykkäreiden 7boksin KAHDELLAKYMPILLÄ :D ja ostin tuubitopin ja kaks superkivaa paitaa! nyt on salkkareita vielä 6jaksoa (mitä mää teen kun se kolmas dvd ei oo vielä tullu :'''(() ja täykkäreitä :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:29  
+
0
Solkkuun voi mennä vaa 16-19.15 välisenä aikana, nyt meni aikataulut piloille ja pitää sit mennä eka lenkki sit suihkuu sit solkku sit taas suihkuu hohhoijaa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 13:58  
+
0
pitäis siivota, laskea matikkaa ja vaatekaappi on ihan järkyttävässä kunnossa, niin sekin pitäis järjestellä. en käsitä, sen muka laittaa nätisti ja sit kun kerran ettii jotain vaatetta, mitä tarvii niin se on kohta että PUFFFF.........

mut nyt ekana jakson verran täykkäreitä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 14:20  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Nyt seuraa se kysymys, joka mua on piinannut jo tovin. Asuuko joku koiratypykkä (Snuit, Eeva?) Munckinkadulla tai sen välittömässä läheisyydessä?
Saa laitella yksärillä, jos ei kehtaa täällä huudella kotikatunsa nimeä.

Tässä vois ehkä Pulu auttaa, jos kertoisit suunnilleen mitä kohtaa munckinkadusta tarkotat... :DD Se on aika hemmetin pitkä katu, mutta kyllä, asun munckinkadun välittömässä läheisyydessä!
Tietty jos se kämppä on ihan toisessa päässä, niin sitten sinne on joku pari km... Mutta siis asun ihan tässä terveyskeskuksen takapihalla suunnilleen.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 14:31  
+
0
Tajusin tuon itseasiassa heti kirjoitettuani, mutta sitten olinkin jo suunapäänä menossa :DD

Mä vaan mietin tuota, kun sitä katua niin monasti tässä parin viikon aikana pyöräillyt ja jostain syystä yhdistän sen aina koiratypyihin. Mut itseasiassa uusi osoite on kohta Munckinkadun Valtsun takana! Tehtiin sopimus asunnosta samantein ja viikonloppuna muutto, jos kaikki sujuu hyvin :jjei:
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 14:54  
+
0
miks nää muutat?
this parrot is no more!

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:23  
+
0
Säälittävääää. Mulla on ainoastaan 6,60e ja ruokaa ei ihan hirveesti, ja silti mietin et pakko ostaa uus aski.... no kyl noi ruuat riittää perjantaihin asti!

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:25  
+
0
justku aattelin et kesätyörahoista pistän säästöön talvee varten nii eka palkka menee jo vuokravakuuteen+ekan kuun vuokraan, eikä välttis ees riitä. jeeee! siel on laskujaki oottamassa vino pino... ne pitää maksella pois sit heinäkuun palkasta. ja jos meinasin jotain uutta tonne kämppään ostaa nii huhhuh. nooh, ei jaksa nyt tommosista stressata. kuha nyt saisin ton kämpän!!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:32  
+
0
hui kun alko unettamaan :< vaatekkaappi vai matikka. ÄHHH ku en tiedä. toisaalta päikyt kuulostaisi superhyvältä :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 15:40  
+
0
miks pulu muuttaa?

meitsi on iha into piukeena.......!!! pari päivää lähtöön! sit kuukaus meneeki etelä-eurooppaa kierrellessä =))
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:30)