Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:31

Pulkku 61

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 16:46  
+
0
asiakaspalvelu&hlökohtainen myyntityö tentti, arvosana 1. NOLO. mut toisaalta tosta on iha tyhmä ees pitää tenttiä... ja toi pistemäärä kuulostaa paljon kivemmalta, 13/26 :D onhan se puolet hei!? tos on varmaa sattunu joku erehdys, heh.... en haluu ykköstä mun opintorekisteriin!! oon pinnistelly kaikki juridiikan kurssitki kakkoseks nii pitäis nyt tommone aine saada vähintään kakkoseks.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 17:04  
+
0
luulis että jos saa vaikka alle kymmenen pistettä niin saa nollan. niinhän se käsittääkseni monesti tenteissä, että tietty määrä pisteitä tulee ylittää jotta pääsee ylipäätään läpi.
this parrot is no more!

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 17:05  
+
0
niihä se on. vähän hassu (tai oikeestaan tiukka) arviointi tos on silti ku kaveri oli saanu 20p ja numeroks 3. mutjoo, tärkeintä et ees läpi :D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 17:25  
+
0
äyyy haluan ulkomaille :< viikko jossain lämpimässä, nyt ois rahaakin lähtä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 18:03  
+
0
okei, nyt kävi vähän ahristaan.... rahaa tilillä 41e, lompakossa 15e ja lisää ei oo juur tulossa.. kerran viikossa saan mutsilta kympin jos siivoan ja siinähän se sithen olikin. hieno kesä tulossa.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 20:18  
+
0
ihna lukea muiden rahahuolia kun itsellä on melkein tonni rahaa mikä on aikalailla tullut vaan ja menee luultavasti kaikkeen turhaan, kun ei ole mitään vuokrajuttuja maksettavana tai laskuja tai mitään :d

jaa meni vissiin nukkumiseksi ilta, oon nukkunu nyt yhteensä 4h päikkäreitä tänä iltana ja vieläkin väsyttää ihan kamalasti :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 20:27  
+
0
mäkin kyllä tunnen itteni vähän tyhmäksi ko valitan rahahuolia, kun kuitenkin saan asua ilmatteeks ja kaikkea :DD puhelinlaskut nyt pitää maksella ja bensat.
mutta kun mulla on ollu jostain kutosluokkalaisesta asti aina VÄHINTÄÄN pari sataa semmosena laalaa en tee tolla mitään -rahana, niin nyt vähän ahistaa kun alkaa käydä vähän vähiin.....

tosin saatan ehkä sittenkin päästä samaan duuniin missä olin viime kesänä. toivottavasti tuo nyt onnistuis. lisäks tänään oli tullu ilmotus jostai marjamyyjästä, ja soittelen sinne aamulla. toi eka pesti olis joku 3vko, ja tää toinen joku n. 1kk, niin ehtis noiden lisäks vielä lukea kunnolla kirjotuksiinkin.
ehkä tää vielä järjestyy :)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 20:28)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 20:30  
+
0
mulla on taas nyt ihan toisin päin :D en oo koskaan omistanu kerralla näin paljoa rahaa! tai siis ennen on ollu aina ehkä pari sataa maksimissaan ja nekin on menny vauhdilla, mutta nyt tuntuu että on milla ostaa ja vähän törsäillä:D

ja vaikka on ihan hurjasti rahaa loppuunsa, niin oon silti maailman pihein :DD pohdin kauan tänäänkin vero modassa että raaskinko ostaa 20e topin :D ja 12e tuubitoppi oli liian kallis niin seppälästä piti käydä ostamassa puolet halvemmalla toinen yksilö, eheh:D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu maanantaina, 04.06.2012 klo 20:30)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU 61 - Maanantaina, 04.06.2012 klo 21:43  
+
0
mä oon yleensä sitä pihimpi mitä enemmän on rahaa :D
never regret something that once made you smile

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 10:38  
+
0
mä kans, mulla on monta tonnia säästös matkustelua varten mut nyt pihityttää niin pahasti etten haluis käyttää niitä... :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 10:51  
+
0
tääälä kans, pihi ihminen mitä enemmän rahaa! paitsi että ruuan suhteen en oo ollenkaan pihi........ :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 10:58  
+
0
ujui tänään on töitä tunnin päästä, eli pääsen kyyläämään sen t:n sukunimen >:DD ja että onko sillä ens lauantaina samaan aikaan töitä mitä mulla, oon kamala kyylä :D

mut vähän kiva, illalla valmennusporukalla syömään rossoon!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 11:06  
+
0
aaa hirveellä aggrella kerään kaiken rohkeuteni, ja soitan sinne duunipaikkaan... tuut tuut tuut :D aatana.

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 12:05  
+
0
Puluuuu, näin sut prismassa maanantainaa :D oon siel myymäs mansikoit, jeij. ja mä asun munckinkadulla iha valtsun vieressä :D

Koko kämppä puunattu, vaihteeeeks. yks ku rymisee töistä tänne ni varmaaa iha kaatopaikan näköne taas.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 12:33  
+
0
Mä oon huomannu, että kun on itse omalla työllään tienannut rahat niin ei niitä sitten voikkaan tuhlata ihan mihin vain. :D Jonkun paidan ostamista saatan miettiä ja pohtia sen tunnin yhessä kaupassa (ja yleensä sit jää kuitenkin ostamatta...), kun sillon ennenmuinoin kun ei vielä ollut säästöjä tai ns. omaa rahaa vaan kaikki tuli vanhemmilta, osti aika huoletta kaikkea "vähänkin kivaa". Nyt kun vuoden tehnyt töitä (ja asunut porukoilla eli vuokraan ei oo menny rahaa), niin ois varaa lähteä vaikka useammallekkin ulkomaanreissulle mut oon niin pihi et säästän noita vaikka omaa asuntoa varten..

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 12:54  
+
0
Mä oon jostain syystä kaikesta muusta kun vaatteista pihi, ruuasta, kodin sisustuksesta jne. Vaatteisiin törsään mutta muussa sitte mietin ihan sairaasti. Raaskin eilen jopa ostaa uudet käsipyyhkeet ja niitäki olin miettiny varmaa kuukauden. Ruusuja en raaskinu ostaa, en viittiny alkaa liian hurjaks.
Ja mulla ei oo rahasta mitenkää pulaa, mutta kerran jäi kuukauden jälkee ylimäärästä vaa joku 100e ja se tuntu tosi kauheelta. Yleensä pyrin et jää säästöön semmone 300-600

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 14:24  
+
0
en oo pitkää aikaa ollu nii ilone ku eilen ku siivosin mun pöytää (se ei varmaan oo 5 vuotee ollu noin siisti mitä nyt) ja heittelin kaikkii synttärikorttei ja kirjekuorii roskii ja löysin 250 euroo!! olin ihan varma et nään jotai unta koska luulin et olin käyttäny mun kaikki joulu- ja synttärilahjarahat mut enpä näköjää. jeee pelasti mun loman alun koska oon ollu iha peeaa enkä nytte sattuneist syist ois voinu pyytää hetkeen ees porukoilt rahaa.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 14:59  
+
0
aaah onneks sain shoppailut sumplittuu huomiselle koska en olis jaksanu mitenkään pyörii kuutta tuntia kaupungilla suoraan treeneistä :( hyi kolmen tunnin päästä lääkäri ja pitäis kylpyhuone siivota kun tänne tulee jotain miehiä tekee jonkun kosteusmittausentiedäminkä homman.

ei jaksaaa, oli jo tarpeeks hirveetä käydä kävellen kaupassa kiitos ajokiellon >:(
never regret something that once made you smile

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 15:10  
+
0
aaaaa kesäni on virallisesti pelastettu <3 faija lupas sithenkin maksaa mulle myös kesältä opiskelurhaa, mitä se maksais jos olis koulua. nyt on parisataa tähän loman alkuun, eli pystyn makselee kisareissut ja käymää sillon tällön terdelläkin! ja jos vielä pääsisin tonne duunipaikkaan, niin helvetin hyvin menisi.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU 61 - Tiistaina, 05.06.2012 klo 15:12  
+
0
mua veeituttaa niin paljon etten päässy tohon lääkäriin missä normaalisti käyn. toi on varmaan hirvee, sairaalamainen paikka ja siellä on hirveesti sairaita ihmisiä ja hyi vttu. kauheeta manailua :D
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 08:00)