Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 03.06.2012 klo 21:31

Pulkku 61

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 12:06  
+
0
Kiitos paljon :aurinko:

Ei ole kuukausiin tuntunut näin hyvältä :cool:
Varjo 12/2010 ♥

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 12:54  
+
0
olin just liukkaanradalla ja oli kyl ehdottomasti autokoulun paras juttu :D oli ihan sikakivaa! nyt pitäis vaa saada tehtyy se hemmetin teoriakoe, sit on enää kolme ajotuntia jäljellä apua!

ja koht akun kans lääkäriin taas vaihteeks, ku yks vaiva poistuu ni toinen tulee tilalle... nyt tolla on vissiinki korvatulehdus. jalka/selkä kuitenki näyttäis olevan ihan kunnossa, tai itseasias eilen sai vikat kipulääkkeet ja nyt sit jatketaan viel rauhallisella liikunnalla puoltoistaviikkoa.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.06.2012 klo 12:54)

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 13:30  
+
0
oonkohan ainoo, jonka mielestä liukasrata-reissun paras osa oli ajaa sieltä pois ite... :DD olihan se joo ihan kivaa, mutta en tajua kun se toinen mukana ollu oli pähkinöinä ku oli "niiiin sika siistii!11".

ihana ko voi ajella ihan itte treeneihin! pelkään vaan kolhivani jonkun treenikaverin autoa, mutta toistaseks kaikki on ehjiä.. :D vaikka saatoin tässä yks päivä ajaa käsijarru puoliks päällä.... kovin ihmettelin kun ei meinannu mäkilähtö millään onnistua, ja aikani ajeltuani tajuun et eii vittuu :d tää on taas näitä asioita mitä ei pitäis ikinä kertoa, mutta onneksi se käkkäri ei ollu kunnolla pääl, kun tossa pitää vetästä aina ihan hirmu ylös.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 13:36  
+
0
kui hitosti voikaan tulla vettä o_o toissapäivänäkin tuli! meidän keskusta lainehti ihan kokonaan ja tiet oli nilkkoihin asti tulvillaan vettä.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 14:58  
+
0
olipaa kivaa olla koululla pitkästä aikaa!! (joo oon sekoomassa :D) olin tutorina haalareissa heilumassa siel ja opastamassa niitä pääsykokeilaisia oikeisiin paikkoihin. suurin osa ajasta meni kyllä jutellessa tuttujen kanssa ketä sinne tuli... kauheesti näky tuttuja! lähinnä semmosia jotka on vielä armeijassa ja nyt hakivat uudestaan kouluun tai ekaa kertaa. oli kyl tosi kivaa!! meil on iha huippuporukka tuutoreita :) ei vois parempaa olla.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 14:58  
+
0
^^^ haha :D

sovittiin kaverin kans et huomen varataa ne teoriakokeet, koska vissii koko heinäkuun toi autokoulu on kiinni ni olis ehkä ihan kiva saada se kortti ennen sitä :D jännää! sit jossai vaihees pääsen varmaa testailee porchee ja bmwtä iskän työpaikalta jos se kortti nyt tulee, toivottavasti olis avoauto -kelit siin vaihees!
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 06.06.2012 klo 14:58)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 15:19  
+
0
Liukasrata oli parasta kakkosvaihees, ku sai omalla autolla ajaa yksin! Ja sai ihan rauhas harjotella luisuttelemista. Nii ja muutenki ku se auton käyttö oli siinä vaihees paljon varmempaa, nii siitä oli enemmän hyötyä ku sillon ykkösvaihees ku keskitty vaan siihen et auto ei sammunu. :D

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 15:59  
+
0
mäki kävin tänää radalla !! se auto meni välillä ihan miten sattuu ja mua nauratti vaan koko ajan ihan sikana :DD
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 16:44  
+
0
jooo nyt on kyllä pakko mennä salille. iha liian pitkä tauko ollu täs taas, maanantaina kävin vaan iha pienen lenkin heittää. turhauttaa ku menee aina työ hukkaan ku joutuu melkeen alusta alottaa... mut on mun kunto kyllä kasvanu onneks!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:09  
+
0
siis mähän olin ihan itku kurkus liukasradalla keväällä... :D olin siis kakkosvaihees ja omalla autolla, voin kertoo ettei ollu ihan hauskaa takavetosella autolla :)))))) auto pyöri ku väkkärä ja mä olin ihan paniikis!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:46  
+
0
Huomenna viimeinen koepäivä jäljellä. Taitaa olla jotain rakentelua, koska listassa mainittiin puuliima, mutta sitä ei ole vielä käytetty. Sitten kaikki seitsemän tehtävää ovat kauniisti paketissa, ja Kadalla hyvä mieli! :aurinko: Viisi kuudesta kun on mennyt omasta mielestä ihan hyvin enkä mä tarvitse mitään huimia pisteitä päästäkseni Ouluun.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:48  
+
0
syön täällä tokaa kertaa elämässäni ben&jerry'siä, olin niin vihanen et oli pakko käydä ostaa. ei tää kyl ihan sen kuuden euron arvosta ehkä oo mut ihan hyvää...

kada missä kokeissa oot tän viikon ollut, siellä otaniemessäkö arkkitehtuuriin? mulla on siellä aika montaki kaveria hoho

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:51  
+
0
Sielläpä mää. Tosin hain ensisijaisesti Ouluun, koska mulla ei ole mitään toivoa päästä Otaniemeen. Miten sun kavereilla on mennyt?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 17:57  
+
0
en oo paljoa ehtinyt ketään pääsykokeilaisia nähdä kun ne on niin kiireisiä mut kai ihan hyvin! tai ei noista pääsykokeista nyt koskaan paljoa mitään voi sanoa mut mulla on kova luotto.

oon kyl ylpee kun niin moni on päässyt jo kolmanteen vaiheeseen taikissa muutenkin! ehkä mäki sit ens vuonna meen, turvallista kun kaikki kamut on jo valmiiks siellä haha. outoa kun tuleva syksy on eka syksy kun en meekään kouluun. en vielä tiedä ees että mitä teen. siiistiii

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:00  
+
0
Mikset sä tänä vuonna jo hakenut Taikkiin? :hymy: Joo eipä noista tiedä koskaan millaisia pisteitä tulee saamaan. Olenkin pyrkinyt siihen, etten edes mieti mikä olisi oikea tyyli tehdä työ vaan teen niin kuin hyvältä tuntuu ja yritän olla turhaa stressailematta. Tänään tuli itse asiassa ensimmäinen tehtävä, joka ei tuntunut sujuvan kovin hyvin. Mut siinä pitikin käyttää mustaa paperia, ja mä en tunnetusti mustasta pohjasta tykkää yhtään! :D Pöllönpesä, design-voileipä ja Space Birds menivät kuitenkin omasta mielestä hyvin!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:05  
+
0
kyllä mä tavallaan hain, mut en sit ehtinyt tekee ennakkotehtäviä. ihan hyvä kyl kun oli aika pienestä kii etten ois päässyt ylioppilaaks, meni vähän kaikki aika siihen et hoiti noi kouluhommat loppuun. tuntuu edelleen vähän oudolta et nyt mulla sit on toi lakki! ei enää ikinä stressiä siitä! en oo ees kunnolla käsittänyt, jotenki toi neljä vuotta oli kaikki niin vaikeita et ihme että oon tässä. ihan hyvillä ylppärituloksillakin vielä! en osaa oikein lukea kokeisiin niin siihen nähden kyl tosi hyviä tuloksia sain. eniten kyl naurattaa äikän E, mun kurssien keskiarvo on 6 ja toi essee minkä tein oli toinen essee koko mun lukiouran aikana :D samoin oon vaan kerran aiemmin tehnyt tekstitaidon. kai mä oon vaan tällainen joka osaa sit panostaa kun on pakko mut ei oikein muuten ole motivaatiota.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:21  
+
0
^Onnea! Mielummin noin päin kuin näin miten mulla. Jaksan panostaa, mutta mulla on tosi huono tuuri ja huonot hermot, niin ryssin kaikki koetilanteet. T: neljä ainetta pisteen päässä ylemmästä <3
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:35  
+
0
kiitos! en mä kyllä usko että noilla arvosanoilla kauheasti mitään väliä on, varsinkaan jos hakee näille taidealoille. muistaakseni kuvataidekasvatuksessa vois saada pisteen äikän ällästä tai sit puolikkaan e:stä. en kyl tiedä haluanko sinne, oon oikeastaan vielä vähän pihalla mihin haluaisin. kuvittaminen se varmaan eniten kiinnostais mut eihän sitä täällä suomessa opeteta. muutenkin ehkä opiskelu mietityttää, haluan kuitenkin parin vuoden päästä muuttaa ulkomaille joten ei tekis mieli sitoutua liikaa mihinkään työ- tai opiskelupaikkaan. mut tsiigaillaan nyt, suomessa on tällä hetkellä niin kivaa että kyl täällä ihan mielellään on.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:47  
+
0
haluan ulkomaille NYT HETI! jonnekkin missä ois lämmin oikeasti

s lähtee äkkilähdöllä alanyaan, se on tosiaan nyt pariisissa......... ÄRÄRÄR mäkin haluan. tää märkä inha suomen kesä ei just nyt paljon kinosta.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: PULKKU 61 - Keskiviikkona, 06.06.2012 klo 18:58  
+
0
mullakin on hemo matkustushimo! ei kyl oikeestaan mihinkään lämpimään, musta täällä on just sopiva sää kun ei oo liian kuuma :D aurinko vois kyl paistaa silti vähän enemmän. semmonen +17 on kyl paras.

mun tekis mieli takas berliiniin, kööpenhaminaan, kaikkiin ihaniin rentoihin kaupunkeihin ja tuntemattomille kaduille. skotlantiin ja irlantiin ja dameihin ja barcelonaan ja lissaboniin ja ja ja jaaaa voi voi.
köpikseen meen kyl varmaan tossa heinäkuun alussa ja berliiniin ehkä elokuun lopussa tai syyskuun alussa, riippuu vähän et oonko keksinyt mistään töitä syksyks. sovittiin myös jotain tosi ällöö poiccicsen kaa: lähetää pariisiin jouluksi :D:D: tehdään aina vähän läpällä kaikkea tosi ällöromanttista koska ei kumpikaan kauheesti semmosista välitä, tää alkaa kyl vähitellen mennä yli... mun on pakko ettii joku ihan kaamee hotelli jossa on kylpyamme et voidaan yhdessä ottaa vaahtokylpyjä hahah

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:30)