Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 01.09.2010 klo 23:24

Pulkku KakskytäKolome

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:24  
+
0
meitsikin vois tästä mennä. ois ruotsin sanat, vähän uskontoa ja omena! :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:32  
+
0
Ei näin. Katoin jo eilen et näyttäis siltä kun Sindin anaalit ois täynnä ja tänään sit käytiin eläinlääkärillä kun meni niin pahaks. Tuomiona tulehtuneet anaalit, joista oikea ehti puhjeta. Viikon antibioottikuuri siis ja särkylääkettä, tais tulla huomisesta kotipäivä...

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:32  
+
0
Mun olis pitäny suomentaa ruotsin kappale ja sit lukee terveystietoo mut emmä jaksanu :shifty: jos aamul kattois tota ruotsii vähän läpi...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 21:48  
+
0

welmuli kirjoitti:

No nyt se kauan pelätty flunssa sitten iski kun olis kaikki kokeetkin ollu tällä viikolla ja lauantaina konserttikin, prkele.



:paijata: tiiän miltä tuntuu kun konsertti jää väliin sairauden takia :( se on hirveää varsinkin silloin, kun kappaletta on harjoiteltu erityisen paljon tai konsertti on joku 'ainutlaatuinen' tilaisuus. muuten, mitä sä soitat?
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:04  
+
0
http://www.tiede.fi/uutiset/3996/kannabis_tuskin_portti_muihin_huumeisiin
this parrot is no more!

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:25  
+
0
Eipä mee meilläkään kovin hyvin.

Eilen illalla huomattiin Didillä että se rupes saamaan jotain sätkyjä ja nuoli hirveesti itteään. Luultiin eka että tassussa joku haava ym. mut sit äiti huomas että sen kivespussit on ihan punasena ja iho rikki. Koira ei suostunu kävelemään, vaan halus maata kokoajan. Mentiin sitten päivystykseen ku lääkäri käski heti tulla, ei kuumetta, tutkittiin anaalirauhaset ynnä muut samalla, yritettiin saada virtsanäyte mut koira ei suostunu ulkona ku istumaan ja nuolemaan itteään.

Noh, lääkäri anto kuitenkin sit Didille 3 pistosta ja laitto rasvaa noihi pusseihin + suojakauluri laitettii. Saatiin myös antibioottikuuri, jonka äiti sit haki tänää aamulla apteekista. Toi kauluri oli ihan hirveä, en tajuu miten koiran pitäis nukkua sen kanssa, mut toi säikähti joka kerta kauheasti ku se osus lattiaan ja muutenkin yritti repiä kokoajan sitä pois vaan. Sanoin äitille
etten pysty nukkumaan Didin riehumisen takia, ja äiti sit otti sen ja koitti keksiä jotain ku mä menin nukkuu. Aamul selvis et se oli sit puol 2 aikaan yöllä ottanu sen kaulurin pois ja laittanu vanhan potkupuvun koiralle ja koira oli simahtanu sen kans sit heti :P

Tänään on vähän parempaan päin ollu asiat, mut vaikeuksia on pissata ja muutenki liikkua, aika paljon ollaan kanniskeltu sitä vaan. Onneks kuitenkin syö ja juo ja äsken sain sen kakkaamaankin ulos. :)

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:36  
+
0
ah rakastuin tohon street'n hoppiin<3 tosi kivasti noi ihmiset otti mut vastaan, enkä oo elämäni aikana tehny niin paljoo lihaskuntoo kun tänään! ok tuntu kyl raskaammalta ku kipee mut ihsm:D mulla tää loppuarkiviikko menee kyl hyvi ku eka to koululoppuu liikalla, sit illalla harkat ja pe aamuna valinnaisliikkaa.. enkä tiiä muute yhtää mitä huome on ja pitäis vielä sataakii
kerrotteko vähä joo mitä mä teen enää tähän aikaan koneella:D:D normisti oisin nukkunu jo puoltuntii, enkä mä oo vieläkää ees suihkuun jaksanu ..

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:38  
+
0
Nyt nuQQQQ ja huomenna sit vasta lääkäriin. Unia junnupalleroisille
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 22:52  
+
0
mul on huomen teoriakoe ja mua taas vaihteeks vähä ärsyttää
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 23:07  
+
0
pitäs tehä jotain tälle elämälle

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 23:18  
+
0
:pyssyt:
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Torstaina, 02.09.2010 klo 23:18  
+
0
Ahaha nurisin ja narisin sohvalla niin L heitti lonkerotölkin mun syliin :D:D:D <3 "ota rauhottavaa!"
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 00:42  
+
0
IHAN kaikki menee ristiin. Arvasin kyl tän kaiken mut silti se vituttaaa, mut jooooo ei voi mitää! perus :D
never regret something that once made you smile

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 11:21  
+
0
Lansulla oli muuten eilen synttärit, myöhäiset onnittelut! :)
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 11:26  
+
0
^Niinpäs muuten oli, onnea! :) Mitäs tänne kuuluu tällasena harmaana päivänä?

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 11:50  
+
0
tuol on harmaa päivä, nään kaihtimien läpi. o ei ku joskus aamuyöl alko sataa eikä oo loppunu vielkää, tai sit toi o ihan kakka tuuli
this parrot is no more!

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 11:57  
+
0
Sain nukuttuukii iha tuskasen hyvin, kun puut heilu sillee et latvat kävi varmaa maassa ja sit sato hulluna yms nii aada vaa rähis, koska se on vähä tyhmä.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 12:37  
+
0
Tunnin kuluttua muuttoavuks äitille. Nyt syön tonnikala-raejuustomössöä mmmmm. Ja hyvää kuuluu, tänään on hyvä ulkonäköpäivä ja mulla on kivat vaatteet ja mun pylly kuulemma näytti hyvältä :D:D

Tehtis! Vähänkö ois siistiä jos muuttaisit tähän, koska meillä on monet asuntohakemukset ollut Saviolta ja sit oltais naapureita ja kiusaisin sua aina <3 Tai ylipäänsä kaikki hakemukset oli Keravalle, että kiusaisin sua joka tapauksessa jos tähän muuttaisit. Muaahahaha!

Mulla on tatuointikuume, auuuuuu :(
Varjo 12/2010 ♥

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 12:42  
+
0
Tein nyt sen iskän mainoksen/käyntikortin loppuun ja sain hirveet kehut :DDD Hehheh, vähäx oon hyvä graafinen suunnittelija!
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU KAKSKYTäKOLOME - Perjantaina, 03.09.2010 klo 12:42  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Tehtis! Vähänkö ois siistiä jos muuttaisit tähän, koska meillä on monet asuntohakemukset ollut Saviolta ja sit oltais naapureita ja kiusaisin sua aina <3 Tai ylipäänsä kaikki hakemukset oli Keravalle, että kiusaisin sua joka tapauksessa jos tähän muuttaisit. Muaahahaha!

noniiii sanotko sille vuokranantajalle sitten! herätin muuten miran ku kirjotin sitä viestiä. se ois kyl niin helmee jos saisin sen. tosin sen jälkee ku mä lähetin ton viestin rupesin kelaa et miten sisustaisin ja totesin et se näyttäis ihan kamalalta tein mä mitä tahansa koska oon tottunu siihen parveen siellä ja sit ne seinätki olis ihan tyhjät ku mitään tauluja enkä varmaan julisteitakaan pistäis ja ja kaikkee

mua väsyttää ihan sairaasti wäääää kai mä jonkun tunnin voisin torkkuu nyt tässä
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 01:45)