Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:51

Pulkkuinen 28

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 00:51  
+
0
NuQQ
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 01:00  
+
0
eka !

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 01:00  
+
0
hahh, tää oli jo mun kchistorian toinen kerta <3

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 01:03  
+
0
ja nyt en varmaa pääse nauttimaan siitä... fuu toteutan mun ovelimman suunnitelman just nyt

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 01:14  
+
0
Kepit tulevat syövät ja lähtevät, Kepit tulevat syövät ja lähtevät............

Koirat piste com, sinne se Pulu kadonnut on....
L dissaa mun kc-paitaa :((

Ei mut nyt petiin, huomenna töihin! Ehkä jopa lävistäjälle, jos joudan/uskallan/voin/ehdin/hihihi niin. Öitä!
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 08:06  
+
0
jhöö millä mä menen kouluun !? arrrrrhghngngh. en ehi kävelee enää ja öö jos meen bussilla ni myöhästyn ja mopolla en enää aja ni....... voiskohan isikulta viedä hope so

oli muuten HIEMAN vaikee herätä 7.00

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 08:10  
+
0
oli muuten hieman vaikee herätä 5.25....... huoh, iha turha päivä koulussa. istutaan 3 tuntia facebookissa ja sit pitää oottaa kolmeen asti ajotuntia

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 08:13  
+
0
Huh, mites nyt on näin hankala herätä aikasin. Hrrrr. Hyi, mun sähköpostissa on yksi saapunut viesti. Ja se on näköjään siltiä, en uskalla avata ;;_______________;;;
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 08:19  
+
0
Se vastasi, että mun tarina kuulosti hyvältä ja että se soittaa mulle tänä iltana ja jutellaan asiasta lisää.................................................... APUA!

1. En osaa puhua puhelimessa kuulostamalta pikkuvauvalta
2. En vaan osaa
3. Miten selviän yhdeksään, jolloin se on määrä soittaa?
4. Ou mai gaaaaat!
5. Unohtakaa edellinen DDDD:
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 09:14  
+
0
jatkoa tohon edelliseen pulkkuun: ei mun pikkusiskoakaan silleen pakoteta soittamaan viulua, mutta kun se on nyt just siinä iässä että se haluaisi vain olla kavereiden kanssa ja soittaminen on sen mielestä tylsää. vanhempana se tulee kiittämään meitä siitä että me ollaan vähän patistettu sitä soittamaan. ei se ole pikkusiskolta mitenkään pois jos se soittaa 20min/päivä ja sen lopun ajan sitten tekee mitä lystää, sit kun se vähän kasvaa ja löytää sen musiikin salaisuuden niin se harjoittelee mielellään oma-aloitteisestikin niin kuin mä teen.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 09:52  
+
0
jos sua vaara uhkaa muista viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiislaa vaan, siis viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiislaa vaan; mä tuun

matka maailman ympäri<3
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 09:52)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:07  
+
0

Fowy kirjoitti:

jos sua vaara uhkaa muista viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiislaa vaan, siis viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiislaa vaan; mä tuun

matka maailman ympäri<3



mitä, lauletaanks siinä noin:D:D ....en ees viiti sanoo miten oon aina kuullu sen.

mut se on huippu ohjelma! viimeks oon nähny sen ku olin joku 6 vee niin ihana ku se tulee nyt telkusta taas:)

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:08  
+
0
schiii, joo mä tajuan kyllä. mut mun tilanne on silleen vähän eri koska en mä tahdo lopettaa soittamista vaan sen takia että voisin tehdä jotain hauskempaa. vaan mä vaan inhoan sitä koko soitinta ja kaikkea sitä stressiä mikä siitä tulee, ja mä olen halunnut lopettaa jo 2 vuotta ihan yhteen soittoon eli mikään hetkellinen ajatus tämä ei ole. ja nimenomaan tätä mun koko vastentahtoisuutta vaan lisää se, että mua painostetaan ja pakotetaan ja kiristetään soittamaan eikä mun anneta harjoitella itse silloin kuin harjoittelen (minkä varmasti tekisin lähes joka päivä ellei joka helvetin aamu joku olis kysymässä KAI SÄÄ SIT soitat sitä VIULUA, ko meinaa muuten huomenna me PERUTAAN sun AGILITY?!!!1!!? koska hei tajuut varmaan ettei tommonen hirveesti kasvata sitä musiikin riemua?) ja siis ihan kaikella tavalla tää koko soitin on ihan perseestä nyt. meillä on vanhempien kanssa hirveitä riitoja asiasta, mä aina sanon, että jos kerran mun koko elämä on tästä kiinni (agility, koira, kaverit, arki, kaikki) niin kyllä mä siellä voin käydä, mutta ikävä tosiasia on että vaikka te voitte pakottaa mut menemään sinne, te ette pysty pakottamaan muo pitämään siitä.

Ja paristi on ollut hilkulla et mulle MELKO tärkeät suunnitelmat on menny mäsäksi koska mä en ole soittanut viulua "tarpeeksi iloisesti". Ja sitten vielä iskä valittaa harva se päivä kuinka huonosti mä soitan kun en harjottele, soitin kuulemma paremmin pari vuotta sitten hmm ...... no silloin mä varmaan vielä pidin siitä. Koska kyllä se asenne kuuluu sen viulun äänestä, mut en mä voi sille mitään, että mä inhoon sitä yli kaiken. Ei olis pitänyt koskaan aloittaa sitä, mä en olis koskaan aloittanut sitä, jos olisin tiennyt. Ja sitäpaitsi meidän äiti painosti mut ottamaan koko soittimen, olisin halunnut poikkihuilun .......................
no you don't know what it's like
welcome to my life

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:10  
+
0

schnii kirjoitti:

jatkoa tohon edelliseen pulkkuun: ei mun pikkusiskoakaan silleen pakoteta soittamaan viulua, mutta kun se on nyt just siinä iässä että se haluaisi vain olla kavereiden kanssa ja soittaminen on sen mielestä tylsää. vanhempana se tulee kiittämään meitä siitä että me ollaan vähän patistettu sitä soittamaan. ei se ole pikkusiskolta mitenkään pois jos se soittaa 20min/päivä ja sen lopun ajan sitten tekee mitä lystää, sit kun se vähän kasvaa ja löytää sen musiikin salaisuuden niin se harjoittelee mielellään oma-aloitteisestikin niin kuin mä teen.

Mistä sä tiedät, että se tulee kiittämään teitä? Mistä sä tiedät, että se ikänä tulee löytämään sen musiikin salaisuuden samalla tapaa ko sinä? Entäs jos aina vaan se sanoo, ettei tahdo soittaa ja te sanotte, että joo se on vaan tuo ikä, kyllä sä vielä kiität meitä. Tosi helposti tollasesta patistamisesta saattaa mennä halu soittaa kokonaan, koska siitä tulee pakkopullaa :(

----
Kerroin äitille meidän aikeista ja se meinas itkeä onnesta. "Varmasti monet järkyttyy aikeistanne, mutta te elätte omaa elämäänne. Kaikki järkytty kun otettiin Annica"
Voi vitsit, äidistä on tullut maailman ihanin äiti! Se lupas kaikin tavoin auttaa jos vaan tarvitaan apua ja sen luo voi aina viedä hoitoon, jos tahdotaan joskus lähteä vaikka viikonlopuksi jonnekin. Se kun jo itekin mietti, että ottais tuon mutta sano sit, että järki estää.

Nyt vaan sormet ja varpaat ja muut ulokkeet pystyyn, että saatais se hurtta :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 10:12)

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:27  
+
0
haha viruskoira ei lapsena ikinä tajunnu mitä missään laulussa lauletaan, mäki tajusin ton vasta nyt tänä aamuna ku eilinen jakso tuli uusintana :D:D:DD:

mä toivon et mua ois patistettu johonkin harrastukseen sillon ku olin vaa et no en jaksa ja lopetin esim. nykytanssinkin. No okei kitaransoitosta en oikeesti sit loppujen lopuks ees tykänny koska mun maikka vaihtu joka toinen viikko ja olisin alusta asti halunnu soittaa popjazz-puolella enkä klassisella jne. mut muuten.

ja sehän on ihan selvää et yläasteella joku 80% soittajista lopettaa. eli se on oikeesti se ikä. soittaminen ei oo enää cool ja tulee se semmonen kapinavaihe et mähän en tee mitään mihin mut pakotetaan. mä tiedän ettei pakottaminen välttämättä ole se oikea tie mut joka ikinen mun kaveri joka soitti jotain soitinta ala-asteella ja lopetti yläasteella katuu sitä nyt ja sanoo et hitto voisin olla vaik missä jos oisin vaan jatkanu.
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.10.2010 klo 10:31)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:29  
+
0
perhana tuosta 4,3km lenkistä vois tulla näin aamuisin tapa! ainakin tässä lomalla. ei tehny yhtään vaikeeta herätä tänään ysiltä ja painella tihkusateeseen lenkille. huomenna taas uusiksi >=)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:31  
+
0
Mua kannustettiin ja se oli kiva, mut kukaan ei ollu et nyt soitat tai ei tuu sapuskaa viikkoon, %€%(%#!! :pyssyt:

Joo, eikä varmasti teillä muillakaan ole noin mutta tää oli kärjistetty esimerkki :D:D Meillä kaikki harrastukset alko aina niin, että ite kiinnostuin jostain ja sit yhessä otettiin selvää et onko mahollista ja mitä maksaa ja missä vois ja sitä rataa n_____n

Hei, kertokaa miten selviän ysiin asti? Emmi koska tuut kylään. Mitä mä teen? Söisinkö nyt vai kuolisinko nälkään? Mitä jos me ei saada sitä koiraa. Se rimmais Sussunkin kanssa. Sussu ja Hessu :D:D:D:D:
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:33  
+
0

Fowy kirjoitti:


ja sehän on ihan selvää et yläasteella joku 80% soittajista lopettaa. eli se on oikeesti se ikä. soittaminen ei oo enää cool ja tulee se semmonen kapinavaihe et mähän en tee mitään mihin mut pakotetaan. mä tiedän ettei pakottaminen välttämättä ole se oikea tie mut joka ikinen mun kaveri joka soitti jotain soitinta ala-asteella ja lopetti yläasteella katuu sitä nyt ja sanoo et hitto voisin olla vaik missä jos oisin vaan jatkanu.

Joo, varmasti moni yläasteella lopettaakin jos ei ole jo löytänyt sitä todellista kipinää soittamineen, mutta ei kaikki sitä edes löydä ja tosiaan, jos mut ois pakotettu ja patistettu soittamaan, niin nopeasti multa lähtis se halu soittaa vaikka oisin ite aikoinani innostunu asiasta :(

Vähän sama kun sisko rakastaa valokuvausta, mutta opiskellessa alaa sitä alkoi ahdistaa ja siitä tuli pakkopullaa ja tahti oli hurja ja plää, hetki sen jälkeen ko se lopetti koulun niin into palasi ja nyt se taas kulkee kamera beesissä aina :)
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:35  
+
0

Wallen kirjoitti:

perhana tuosta 4,3km lenkistä vois tulla näin aamuisin tapa! ainakin tässä lomalla. ei tehny yhtään vaikeeta herätä tänään ysiltä ja painella tihkusateeseen lenkille. huomenna taas uusiksi >=)

Ei voi ko ihailla! Voisin tänä iltana kyl lähteä lenkille ihan vaan sun innoittamana :P Pitäis ruveta ottaa lenkkikengät mukaan töihin, että vois sit illalla kävellä keskustasta kotia. 2,8 km olis ihan näppärä alottelijan lenkki :D
Varjo 12/2010 ♥

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: PULKKUINEN 28 - Maanantaina, 25.10.2010 klo 10:35  
+
0
kauheeta ku pitää herää aikasin ja lähtee kahta tuntii etuajassa vaan siks et pitää shoppailla. on tää elämä rankkaa. :D

voi pulu kyl sä kestät, odottavan aika on pitkä mut mikään odotus ei saa kelloja pysähtymään vaik siltä tuntuiski. Kyl se ilta sieltä tulee, mäki pidän peukkuja pystyssä<3 hmm voisin tulla vaik sunnuntaina? tai ens maanantaina? sillon mulla on vapaata nimittäin eikä mitään muuta ohjelmaa :)
life is too short to live without poetry

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:30)