Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 17.08.2010 klo 16:02

Pulskunderi Vol 22!

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75

Hypnotic

Hypnotic
Viestimäärä: 353

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 20:19  
+
0
EN. :D en vielä varmaan ees uskaltais. hevoset on vaan niin .... suuria. ja vahvoja. Mut mentiin puhuun ohjaajalle kerhojutuista, johon tarvittais paljon ylä-aste ikäsiä... :D Sinne siis jos tiiät jonkun haluavan alottaa hevosharrastuksen. Ilmast on.

Yääää, meettekö mökille enää ennen talvee? :(

Mitä junnujen iltaaan? :)
"Sellainen henkilö, joka syö pannukakkua ja hilloa,
ei voi olla kauhean vaarallinen."
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.08.2010 klo 20:20)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 20:25  
+
0
Miks ikinä menin lukioon. Noh, ainakaa en pääse jatko-opiskelee, jos onnistun pääsee noist kirjotuksist läpi........ EN-JAKSA-LUKEE. Ja silti tavoitteena on enkusta E ja yh:sta M..........
I am what I am today because of the choices I made yesterday

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 20:26  
+
0

Miaci kirjoitti:

Mikäs koira sulla on nanika?



6v papillon narttu :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 20:45  
+
0
Jestas, kello on jo noin paljon, Mun pitää ruveta tekee ruokaa, kun ukkeli tulee ihan just töistä ja lupasin että tänään sillä on ruoka odottamassa. Eilen se vähän jäi :D:D t. Saamaton
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 20:56  
+
0
mul tais mennä ton ketjun tekemiseen tunti. mä omistauduin asialle :D
this parrot is no more!

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:07  
+
0
Ja heti siihen tulee viestejä jatkuvalla syötöllä :D

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:09  
+
0
n_n omistautuminen kannattaa :peukku:
this parrot is no more!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:13  
+
0
Ostin tänään itselleni Star Wars -bokserit. Ja ihan vaan sen takia että ne tosiaan on STAR WARS krääsää.
Alkaa mun fanityttöily vähä lipsuu.
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:28  
+
0
Vihaan näitä päiviä ennen menkkoja. Oon ihan turvonnut, ruma, hikinen ja kärty. :ttou:

Ja kouluruoka, HALLELUJAA! Meikän köyhäily taitaa onnistua, sillä kotona ei enää tarvi laittaa ruokaa kun syö koulussa aina kunnon annoksen. Täytyy ostaa vaan maitoa, salaattiaineksia, koiranruokaa, jugurttia yms. pientä. :jjei:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:40  
+
0
Meillä ei oo koulussa viel ollu kertaakaan hyvää ruokaa :S Tänäänki oli kebabkiusausta, ihan mautonta mut sit välil maistus pahaltakin. Huomen puuroo onneks, paitsi et päästään jo klo 12

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:42  
+
0
Se on ilmaista, siksi se on hyvää. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:49  
+
0
Mä oon hehkuttanu tätä ennenki mut meiän kouluruoka on hyvää! :D Tai siis keittäjillä on mielikuvitusta ruuan suhteen ja on vaihtoehtojakin joskus mitä ottaa. Tosin mulle nyt kelpaa melkein mikä vaan, mutta kuitenkin..... :D tänään oli kesäkeittoa, kai..... se oli hyväää.

/Tosin, voi jumalauta sentään ku mokkerit/kasit valtas ysien paikat ruokalas, ku KERRANKIN oisin ysi ja pääsisin YSIEN paikalle ni hitto, koko paikka täynnä jotain pikkusia seiskoja ja kaseja. Iha syvältä, tekis ees kunnolla sen porrastuksen (YSIT ensin !!!!) jos jotain tekee. mut nojaaa ei tuolla oikein mitään muutakaan tunnuta tekevän järkevällä tavalla jotenka.. :D:D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.08.2010 klo 21:51)

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 21:53  
+
0
Mä en ikin syö kouluruokaa :D Viime vuon taisin käydä yhteensä ehk kolme kertaa syömäs...

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 22:13  
+
0
Niin, no kylhän sitä nyt syö paremman puutteessa tietty.. :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 22:18  
+
0
Mä en käsitä miten ihmiset pärjää jos ei syö koulussa, varsinki jossain lukiossa ku on pitkiä päiviä. Meillä oli yläasteella ihan hirvittävää ruokaa ja sillon tuli kyllä syötyä vähemmän, mutta lukios on ollu hyvät ruuat ja melkein aina ihan tyytyväisenä vetelen niitä, ja mieluummin sit syön väkisin pahaa ku oon nälissäni koko loppupäivän.

Tänään kattelin ku jotain uusia ykkösiä oli syömässä ja siinä oli pari semmosta ihan hirvittävän laihaa tyttöä ja lautasella peukalonpään kokonen puolikas peruna ja minimaalisesti kastiketta ja mitään ei syöny. :roll:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 22:41  
+
0
Joo, en mäkään tajua. :mad: Vaikka mulla olis aihetta laihduttaa, niin en mä jättis kouluruokaa syömättä. Se on kuitenkin terveellistä, ainakin jos vertaa siihen että ei syö mitään koko päivänä ja kotimatkalla vetää kasan suklaapatukoita ja kokista. Tätäkin on nimittäin todistettu kaveripiirissä. :roll:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 22:44  
+
0
mul ei oo nälkä koskaan koulussa tai missä ikinä, tai vaikka oiski ni en tykkää syödä mitenkään tolleen julkisesti. ja hyvin mä oon aina pärjänny vaikken ookaan syöny.
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 22:48  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Joo, en mäkään tajua. :mad: Vaikka mulla olis aihetta laihduttaa, niin en mä jättis kouluruokaa syömättä. Se on kuitenkin terveellistä, ainakin jos vertaa siihen että ei syö mitään koko päivänä ja kotimatkalla vetää kasan suklaapatukoita ja kokista. Tätäkin on nimittäin todistettu kaveripiirissä. :roll:

Äläpä! Mulla on yks kaveri, joka on vielä miespuolinen, ja jos se syö jotain koulussa niin se vähä näykkii salaattia ja se on siinä, ja hetken päästä se kaivaa repusta just jotain suklaapatukoita tms. tai menee esim. pitsalle/kebabille kouluruuan sijaan. :peukku: Kyllähän sitä aina välillä on pahaa ruokaa ja tekis itekin mieli mennä johonkin muualle syömään/käydä kotona, mut a) en halua maksaa turhaan jotain lähemmäs kymppiä kun saisin ilmasen ruuan nassun eteen, b) en halua kuluttaa bensaa niin paljo et ajan 13km kotiin ja takas kouluun.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 22:55  
+
0
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/99346-il-14-vuotiasta-kidutettiin-raa%E2%80%99asti-%E2%80%9Dkaskettiin-sanoa-etta-on-polttarit%E2%80%9D

Siis ei herranjumala, en kyllä enää tiedä että mitä täs pitäis sanoa?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu tiistaina, 17.08.2010 klo 22:55)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULSKUNDERI VOL 22! - Tiistaina, 17.08.2010 klo 23:27  
+
0
Mä taidan lähteä nukkumaan. Huomenna ekat OIKEAT TUNNIT! Aloitetaan leikkaaminen ja pääsen käyttämään mun PROFESSIONAL saksia ja ihanaa ihanaa VEISTÄ! :love:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 06.05.2024 klo 22:00)