Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 17.07.2010 klo 22:18

Täysi-ikäinen pulina

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 75

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:22  
+
0
Must tuntuu taas vähä tyhmältä ku just saavuin tähän ah niin ihanaan koirat.comin maailmaan, mut nyt meinaan kokoaja simahtaa tähän koneen päälle ni se taitaa olla moro ja huomiseen koiramaiset ystäväni!

/ps. en TIETÄÄKSENI saanu punkkeja!!
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:23)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:27  
+
0
huomisen kyl makaan vaan lahnana kotona ja nukun ja katon tallennuksest rokkarille morsianta
never regret something that once made you smile

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:35  
+
0
Hassua oli tänään kyl siellä mätsärissä, ku Poju oli numerolla 10 ja Nemi numerolla 12 ja menin ne laput käsissä Veskun luo ja sanoin: "Tänään tullaan pärjäämään, kun on tällaset numerot." Kun siis meidän vuosipäivä on 12.10. :P Ja kyllähän me sit pärjättiinkin.
Ja sitten vieläpä olin ilmoittanu Nemin väärään luokkaan.. Netistä luin, et luokat on pennut, aikuiset, veteraanit ja x-rotuiset ja ilmotin koirat sen mukaan aikuisiin, mut sit ne olikin lisänny vielä juniorit siihen eli Nemin ois pitäny mennä junnuihin. Mut hyvinpä se pärjäs, vaikka olikin 8kk liian nuori siihen luokkaan :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:45  
+
0
Tribluee, tänne ihan kivaa. On vaan tuskallisen hiostavaa jostain syystä. Hyyh, tulispa kunnon sade ja tulva ja nam. Ens viikonlopulle on luvattu kunnon sateita, mut ei ei sillon on Länkkäri ;__; Ei saa sataa sillon.
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 23:55  
+
0
Dani Danonino on jo hirmuisen iso poika :) Tullessaan se painoi n. 50g ja nyt se painaa jo 120g.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 00:00  
+
0
Tulin keittiöön ja huomasin että 5m mun ikkunasta poispäin töröttää kirkkaankeltainen ambulanssi. Kiva. Kukahan täällä on kuollu?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 00:02  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

Oho, Kadaakin näkee :heiluti:


Ja minä näen sinut liian myöhään. :D Jepa jee, heiluti heiluti. Haluatko tulla hamstraamaan esim. kirjoja kun nyt ensi viikolla karsin kamoja?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 00:41  
+
0
Huoh, ärsyttävää. En taaskaa löyrä sopivaa biisiä mun olotilaan, aivot ei toimi. Oon kuunnellu Skandaalin Yritä ymmärtää biisin jo miljoonaa kertaan.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:08  
+
0
Mikään ei lataa ;;______________;; No, onneks on vielä kivasti jaksoja Supernaturalia koneella ja sit PoF s6 on jo valmis <3

Possu, ootko vielä täällä? Mitä kuuluu tällä punaisella sekunnilla? :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 01:09)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:21  
+
0
Olen! Noh, issee otti ja lähti kävelemään tänään. Mutta se ny on ihan orotettavis, ihmeen kauan se on jaksanukku. Ja ny ku oon asunu viimeset kolme vuatta muualla nii pakkaa ihan unohtamaan jatkuvasti että täälei tilanne oo muuttunu yhtää. Päinvastoon kuulemma. Mutta nii, ei se mua nyt oikestaan sureta ku tottahan täs iäs ny tajuaa et tää on järki ratkaasu ja tätähän mää orotin koko aika ku asuun viä kotona että tajuaas erota. Helpommalla issee nyt pääsöö.

Eniten mua vaa -ttuttaa ja surettaa taas kerran se, että oon nii tyhmä että en osaa päästää irti tuasta äijästä ja se miljoonatta kertaa vaa satuttaa ja satuttaa. Masokistin vikaa? Huoh.

Ja mun on nälkä. :< :D
Plussaa tässon kuitenki se, ettei mun vissii tarvi huamenna töihin. Hope so.

Mitäs Pululle?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:29  
+
0
Mä yritän tässä ladata Supernaturalia koneelle kun sen verran alkoi tuo sarja kiinnostamaan, oon vaan niin skeptinen enkä tiedä mikä olisi hyvä sivu mistä voisi ladata.

daaamn

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:35  
+
0
Isohuntista mä lataan aina torrenteina kaikki. Se etsii useiden sivustojen siiderit, joten on sinänsä helpompi käyttää sitä kuin etsiskellä useilta sivustoilta erikseen.

Possu, oho. Mulla eros vanhemmat nyt maaliskuussa ja vähän jo odottelinkin ja kai samalla toivoinkin, että lähtisivät nyt herraisä eri suuntiin, kun ei siitä yhteiselosta mitään enää tullut. Mutta tänne ihan kivaa. Hiostavuuskin katosi ja nyt vaan surkuttelen sitä, että kohta loppuu Spn vitoskauden jaksot ja sit oon katsonut ykkösestä vitoseen tässä kaikki putkeen ja ja... Mitä mä sitten teen? ;______;

//No okei, on mulla muitakin sarjoja ko koneella tai just latautumassa, muttei se ole sama :( Supernatural on... Supernatural. OI JES!! Lovejoyn 3. kausi lähti latautumaan hyvin lukemin! :love:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.07.2010 klo 01:41)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:51  
+
0
Oon maailman huonoin koiranomistaja. Mistä vetoa, niin koiralta joudutaan poistamaan koko silmä tai vähintäänkin siellä on joku pysyvä vamma.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:51  
+
0
Mitä kävi? :o
Varjo 12/2010 ♥

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:57  
+
0
Tuota mä kattelinkin tuossa päivällä, pitää huomenna sitten kokeilla

mutta nyt on kyllä pakko mennä nukkumaan, joten natinati

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 01:57  
+
0
Ei siis mitään kovin vakavaa (kerrankin, vasempaan silmään on jo kaks kertaa koira purrut ja se on kaks kertaa myöskin tikattu, että ei kyllä kaivata enää yhtään enempää tommosia mitään isompia haavereita), Furilla on vaan ollut jo jonkun aikaa silmätulehdus joka on välillä melkeenpä kokonaan kadonnut ja sit tullut taas takas, ja nyt on maailman huonoin omatunto etten oo soittanut sille eläinlääkäriin aikaa ja oon ihan varma, että sillä on vähintäänkin joku pysyvä vamma silmässä. Pitää heti huomenna soittaa aika niin saa senkin kuntoon, tosin musta tuntuu että Furi vois olla allerginen jollekkin, sillä oli nimittäin viime vuonnakin näihin aikoihin silmätulehdus, et voi olla että sen aiheuttaa esim. siitepöly tms?
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 02:07  
+
0
Voi Furia :(

Mä meen nyt peiton alle kattomaan leffaa. Mmm tää on ihana ja siitä on liian pitkä aika ko oon tän viimeks nähny :love:

Öitä junnut!
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 02:20  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

Oon maailman huonoin koiranomistaja. Mistä vetoa, niin koiralta joudutaan poistamaan koko silmä tai vähintäänkin siellä on joku pysyvä vamma.

Tervetuloa kerhoon.

Niijoo, mäki tosiaan käytin toto turrikkaa tänää eläinlääkärillä, oltii mettäs lenkillä ja nakkelin sille palloa sitte. Nakkasin sen suaraa ampiaas pesään..... koira peräs ja pisti tietysti nassuun. En ees ensi hoksannu et lensi pesään, aattelin et siä on vaa yks ja ku tuo oli saanu sen telottua nii komensin et hae nyt -ttu se pallo siältä. Sitte sama homma ja sitte hoksasin et ei jumalauta siä on pesä ja äkkiä paniikis huuran et ny pois siältä ja lährettii juasta paikalta :DD
Sitte kotona rupesin kattoo et ei hemmetti sitä oli pistetty sittekki ja silimät tosi pahan näkööset, noh käytii e-lääkärillä ja tää on kortisoonipiikin mut ei kuulemma nii paha miltä näyttää et ei olis ollu syytä panikoora. Mut mitäs Furille?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 02:22  
+
0
Eiku jaa.... :D Joo mut noi silmätulehdukset on justii tollasii et ne uusiutuuki tosi herkästi. Ne on aiva puasta.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Maanantaina, 19.07.2010 klo 02:38  
+
0

Sipulu kirjoitti:

.

Possu, oho. Mulla eros vanhemmat nyt maaliskuussa ja vähän jo odottelinkin ja kai samalla toivoinkin, että lähtisivät nyt herraisä eri suuntiin, kun ei siitä yhteiselosta mitään enää tullut. Mutta tänne ihan kivaa. Hiostavuuskin katosi ja nyt vaan surkuttelen sitä, että kohta loppuu Spn vitoskauden jaksot ja sit oon katsonut ykkösestä vitoseen tässä kaikki putkeen ja ja... Mitä mä sitten teen? ;______;



Joo, jotenki palijo helpottavampaa näin. Harmi, et siinä meni noinki kauan ennen ku isseekää tajus lähtiä omille teillee. Helpommalla ois kaikki päässy jos olis jompikumpi lähteny aikasemmin jo.
Voiiivv, pitääsköhä munki lähtee lataalee niit. Seurasin sitä vaa teeveest kiltisti sillo, mut ny ku ei oo oikeesti juuri mtn tekemistä nii vois ruveta lataalemaan taas.


Mitääv, joku random jätkä s-joelta lisäs mut kaveriks naamakirjas. Meillon yhteesiä kavereita yms., mut tuskin ollaa nähty. Tai sitte oon ollu törkee päissäni, mut ei sekää vissii varma oo. Mut se kummin flirttaa mulle ny aiva onnes.... :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28221
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6347
Viestejä yhteensä545756
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265909
(Tilastot päivitetty viimeksi 10.05.2024 klo 11:00)