Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 17.07.2010 klo 22:18

Täysi-ikäinen pulina

Siirry sivulle: 1 ... 71 72 73 ... 75

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 02:34  
+
0
lataakohan millään yhteydellä lähelle kolmenkymmenen gigan torrenttii muutamassa tunnissa. okei ehkä joku satameganen?
this parrot is no more!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 02:36  
+
0

runopoika kirjoitti:

vois muuten vaikka alkaa panostaan oikeinkirjoitukseen. tai lähinnä isoihin alku kirjaimiin ja väli merkkeihin, yhdys sanat onneksi osaan

:D:D

pitäsköhän painuu takas nukkuu. hmm. joo. öitä
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 02:38  
+
0
ei nyt ehkä ihan 30 gigasta muutamas tunnis :) jos lataan jotain kausia niin lataan aina muutaman jakson kerralla niin pääsee nopeesti kattomaan ja samalla ku kattoo, niin uudet latautuu!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 02:39  
+
0
eilen vähän hävetti ku mulla oli vahingossa jääny joku lataus päälle ja sit tuo iskä teki töitä kotona ja vähän ihmetteli ku netti hidasteli. kävin sit vaa vähin äänin laittaan pois :viheltel:

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 03:18  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

ei nyt ehkä ihan 30 gigasta muutamas tunnis :) jos lataan jotain kausia niin lataan aina muutaman jakson kerralla niin pääsee nopeesti kattomaan ja samalla ku kattoo, niin uudet latautuu!

mä taas vaihtelen tärkeyttä. en tiiä onks tota toimintoo utorrentis tai muissa mut bittorrentis on

ja joo en saa unta. nyt vois väsää pika-cappuccinoo ja kattoo leffaa tai sit tota supernaturalii. ainii ekaks vois kyl ettii vitosen
this parrot is no more!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 06:07  
+
0
jahas, miks en tienny tätä. oon kyl ottanu selvää delfiiniystävällisestä tonnikalasta mut en tienny et ite tonnikalat on vaarassa ja kaikkee ja ainoastaan tietyllä merkillä varustettuu tonnikalaa saa (tai no siis, kannattaa jos tykkää tonnikaloista) syödä, sellasta kallista jota mami ei koskaan varmastikaan tuu ostaa ja johon mulla ei koskaan tuu olee varaa. eli this is the end of my tuna eating days. mun elämä just kuoli.
this parrot is no more!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 08:21  
+
0
oh snoop doggiseni, mitä onkaan sinulle tapahtunut. mitä tapahtui ajattomille rallatuksille. voi sinua.

i think i'm ready to say rip proper rap (eminem not included). we will always remember you http://www.youtube.com/watch?v=_-afioLMcEc http://www.youtube.com/watch?v=o6TUhx2wX0M

oon niin ysärilapsi. mun ois pitäny elää mun teinivaihe ysikytluvulla koska mä kuulun sinne niin selvästi. oivoi.
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 08:34  
+
0
Meinasin yöllä jäätyä kuoliaaks :DD Piti vaan kiskoa peittoja lisää ylle, kun ne oli aluks vaan tasaamassa patjaa kun se oli niin ohkanen, että lonkka kolisi sängynpohjaa vasten. Ja kolmeen asti tuolla lauleli jotkut karaokea. Jopa osa meikäläisistä, vaikka ihan just on lähtö :D
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 09:21  
+
0
moi pyly

vois nyt lähtee sinne kauppaan ku iski nälkä. joo.
this parrot is no more!

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 10:29  
+
0
Eilen käytiin sellossa ja tänään pitäisi mennä mökille, harmi että nää supernaturalit ovat pöytäkoneella, jos tämä olisi kannettava olisi voinut ottaa sen mukaan ja kattoa niitä siellä. Ei sillä, mökillä pitääkin olla ilman tietokonetta/televisiota.

Ainiin sunnuntaina pitäisikin jo laittaa kausi 2 lataamaan

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 10:46  
+
0
hitsi marlowe, vetää kyllä hymyn korviin lukee tollasta! <3

nyt oon syöny kanaa koko kuukauden edestä, omnomnom. ja sain pitkästä aikaa kaakaoo ahh. tuntuu niiin oudolta, luonnottamalta ja ällöltä ajatella näin, mut ihanaa et porukat tulee nii mun ei tarvii enää koskaanikinänevöevö käydä kaupassa. mä en tiiä mikä siin on mut. huhu ihan kamalaa on ku kameroita ja ihmisiä ja se kassa kattoo kaikki ostokset ja kaikki aattelee ihan salee et hyyi tommone possu tyttö kaupassa hakemassa ruokaa. täytyy varmaan hakee jotain apuu tähän ennenku riistäytyy käsistä. mä en haluu mitään irrationaalisia pelkoja.
pitää varmaan pistää tekstarilla mamille jonkunlainen lista et mitä tääl on nii osaa sit käydä kaupassa.
this parrot is no more!

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:13  
+
0
Mun on ihan pakko tulla avautumaan vaikka pitäisitte mua kuinka hulluna
Mä olen ehkä vihdoin parantumassa. Kaikki ne syvimmät pelot ja haavat alkaa parantumaan. Oon niin onnellinen siitä että saan olla ja elää niinku itse haluan (tää ei siis ole mitää sellaista että "äiti on ihan paska ku se määrää etten saa mennä ryyppääääh.1!!1) Enää ei ole väkivaltaista hitlerpoikaystävää joka vei multa ihan kaiken mitä vaan voi. Ei ole laitosta joka rajoittaa kaikkea. Eikä enää pelot ja muistot pysty hallitsemaan mua.
Voisiko enempää toivoa? Ei.
Ah <3
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:18  
+
0
nää aamut on ehkä kivoimpia, kun muistaa että edellisenä iltana oli oikein mukavaa ja on edelleen. absolutismi kiehtoo mua nyt kovasti..
winter brings the spring again

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:26  
+
0
aww swi :)

mä en kestä :love: haluun suklaata!!
this parrot is no more!

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:30  
+
0
joo voi sdkhgdfg mun nenä on tukossa! en ala jos mulle tulee taas joku söpö kesänuha jumaliste!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Cendre

Cendre
Viestimäärä: 532

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:30  
+
0
:D aw ei mutta tuo sarja on kyllä se joka vetää hymyn korviin

Ja ulkona on niin sateinen ilma että saa nyt nähdä mitä meidän mökkireissusta tulee
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.07.2010 klo 12:07)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:40  
+
0
Päivää taloon :P

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:47  
+
0
jeee mä lähenkin turkuun. kohta :-) ei tosin hansaan muttamutta.

toivottavast en tuhlaa kaikkeee :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 11:54  
+
0
Kotiuduin eilen yöllä joskus yhen jälkeen vissiin. Piti ajaa hesasta kottiin ja olin ihan väsynyt, niin nukkusin autossa :P

Oli jonkin verran turbulenssia paluumatkalla, melkeen aloin panikoimaan kun en oo tottunu tollaseen tärinään ja koneen heilumiseen, hyi.

Pakko sanoa että Budapestissa oli muutamia ihania tyyppejä :D Sen yhen ratikassa olleen pojan hymy jää kyllä mun mieleen ikuisesti :d Ja meiän hotellin vastaanottovirkailija oli sulonen ♥
Se vilkutti mulle :D:D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.07.2010 klo 12:19)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Lauantaina, 24.07.2010 klo 12:32  
+
0
yyh inhoon porukoitten yhteisiä vapaapäiviä :(((((((((( ne valittaa yhdessä mulle ja pikkuveljelle kaikesta, kiroaa meidät ja haukkuu kuinka laiskoja me ollaan. ärrr.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 71 72 73 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28231
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6350
Viestejä yhteensä545774
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265915
(Tilastot päivitetty viimeksi 14.05.2024 klo 17:30)