Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 23:45

The Pulkku Eleven

Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 76

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 16:07  
+
0
voi kettu toihan lähtee torstaina kiinaan 10 päiväks ja toinen perjantaina 3 viikoks italiaan. ja ne oli mun ykkös yödataajat nooooooo ehk siin viikonlopun aikana saan sit korjattuu unirytmin
never regret something that once made you smile

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 17:10  
+
0
Mua rupes "Vähän" naurattaa kun Demissä oli keskustelu et millasta ehkäsyy Harry Potter hahmot käyttää. Joku oli sit kirjottanu:
"Ne huutaa avada kedabra ku näkee haikaran" :---DDDDDD
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 17:12  
+
0
tulin just reilun tunnin lenkiltä kekustasta :> mulla oli vaan shortsit, pari toppia ja huppari josta oli sitäki nostettu hihat ylös ja mulla oli KUUMA. ei suomen alkukesä oo aikasemmin näi lämmin ollu, hyvä kun heinäkuussa on ehkä voinu alkaa pitää shortseja ja toppia/t-paitaa. omg :D

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 17:58  
+
0
ed-energiajuomajää on pahaa :s

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 18:16  
+
0
^ Niinpä.. ja kaikki tyypit aina ihan hulluna siihen koulussa :/
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 18:18  
+
0
^ meillä kukaa ei tykkää siit :D piti itekki maistaa ja hyi yööök. maistuu aika... kuselle.

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 18:29  
+
0
Lallalalaa neljäs koneellinen pyykkiä menossa. Kohta ei enää mahdu mihinkään kuivumaan.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 18:34  
+
0
Nanika & Pites jotka eilen ihasteli mun työtä:

Se on kaikkee muuta paitsi hohdokasta :D Tuolla tehtaalla ei enää tehdä mitään lasijuttuja yms, vaan kaikki kummallisia osia esim. ABB:lle, sulakkeita, puhelimen sisäosan niitä kuulojuttuja yms.
Eilen mä ekaks rasvasin 6,5h jotain pieniä osia ja sen jälkeen 2h tein reikiä semmosella koneella johonkin metallilaattoihin. Tänään jatkoin ekan tunnin sitä rei'ittämistä, jonka jälkeen istuin loput 7h samalla hemmetin tuolilla ja tein niihin laattoihin, joita oli 3000 (Y), niin poralla tavallaan uuden reiän vanhan "päälle", tai siis tein siitän reiästä semmosen, et siihen saa ruuvattua ruuvin. Joten näin mielenkiintonen työ mulla :cool:
i
Mulla on selkä ihan tajuttoman kipee satulatuolilla istumisesta, tosin tänään oli jo vähä parempi ku eilen tuli vaan ihan tajuttoman oksettava olo sillä istumisesta. Kaiken lisäks oon ihan alimmassa kerroksessa, ja siellä ei kuulu ku Nova -> 8h Novan kuuntelemista :suru: Latasin eilen iPodin ja sit aamulla huomaan, että se on poistanu sieltä ittestään 8Gb mun musiikkia ja pistäny jotain omiaan tilalle, kiva kiitos :jjei:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 19:08  
+
0
hoooo yks työpäivä taas takana :---) super la-su tulossa ja sit ens viikko vaa töitä ja auuuu ouluuun kultin luokse.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 19:16  
+
0
mä huomasin että en yhtään tykkää jutella sellasille ihmisille puhelimessa, millä on tasapaksu ääni ja tuntuu että ne väkisin puhuu siinä puhelimessa mulle :( tulee vaan sellanen "jaa ei vissii kiinnosta ok mo" -olo :(

k-extraa ostaa cosmopolitan > jeåa!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 19:21  
+
0
Valitan tänne ku nyt on töistä puhe, ottaa päähän kun pääsen työharjotteluun, ja kaikki ajattelee että aion vaan lusmuilla enkä tehdä hommia kunnolla. Oonko yhtäkään kannustavaa sanaa kuullu tässä? No en. On tosi pska fiilis kun heti oletetaan etten mä pysty sitä duunia tekemään. Mitä ihmettä noi oikeen luulee, jos nyt ei satu jossain koulussa oleen maailman ahkerin ni ei se ny sitä tarkota ettenkö rahan takia jaksais ittestäni puristaa sen verran irti et... AAARRRGHH :pyssyt: Eikä kukaan oo ottanu ees huomioon sitä tosiasiaa että mulla on hei oikeasti tuota juttua kohtaan MOTIVAATIOTA, toisinku jotain.. no.. vaikka lukiota kohtaan. Suututtaa.. mun tekis mieli heittää paristakin asiasta aika julmaakin kuittia takas, mutta antaapa olla. Hnnghngjmdg,padsö

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 19:47  
+
0
Tunnin huutoräkäoksennunsitku helpotti kummasti :o
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 19:50  
+
0
Voooooi vitsin pimpulat. Kuvasin tänään lainakameralla tosi kivoja kuvia ja nyt en sitten saa niitä ladattua minnekään. Koneelle jos laitan, ne poistuu kun sammutan koneen. Dämit.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:04  
+
0
Mäkin töissä vaan tänään..
Juu hohdokasta siel oli järkysti jotain laatikoita, ja sit mun ja jokun toisen hyypän piti avatane repii kaikki niist sisältö pois ja ottaa niist (vaatteista) muovit pois ja tunkea takas laatikkoon. Vuhuu.. sit kun olin monta tuntii niit sen toisen kans sen laittanu niit laatikoita , päästiin sit toisista laatikoista latomaan niit vaatteita pöydälle et ne menis painoon.. Ratkiriemukasta..
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:07  
+
0
aijai kaikkie muiden työt kuulostaa niin tylsältä saman jankkaamiselta, paitsi mun :------) eiku on toiki välillä vähä tylsää ku ei oo asiakkaita. mut kelpaa vaa chillata päivät kebepaikas missä käy kaverit ja saa ilmaset ruuat&juomiset. saa palvella asiakkaita ja pyöritellä annoksia ja toivottaa hyvää ruokahalua :-D ja ku noi ei ees laita silleen siivoomaan, vaan just niitä hommia tekee mitä nää vakkaritki tekee. kebenleikkuu, annosten teko, asiakkaiden palveleminen, pöytien siivous, salaatin etc leikkaus, kastikkeide tekeminen ja kaikkee muuta kiwaa :jjei:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.06.2010 klo 20:07)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:07  
+
0
Mul on ihan unelmaduuni ! Harmi et elokuun lopussa loppu soppari :(
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Ins

Ins
Viestimäärä: 60

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:14  
+
0
Haa, oon ollu tosi ahkera tänää! Heräsin aamulla 07:15 (älkää kysykö miks) ja olin lenkillä jo puol 9 joka on jo aika hienoo multa. Kävin 75min, ja tulin kotiin. Siin tein sit vähä kaikkee, opetin Kirille jotain sukkatemppuja, ja sit tasan kaheltatoista menin lenkin 1,5h. Oli niin hieno sää! Iltapäivällä söin ja sit laitoin pyykkejä ja kastelin kaikki kukat. Illemmalla kävin sit viel juoksemassa;) Oisin lähteny kylälle hengaamaan mutta ei siel ollu kettään:D:D
muoks. Tokya, minkäslaista hommaa teet? ;)
(Viestiä on muokattu tiistaina, 08.06.2010 klo 20:15)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:21  
+
0
Meilläkin soi pelkkä Nova töissä..... siinä sekoo ku kuuntelee sitä joka päivä 8h putkeen ja ku sieltä tulee joka päivä ne samat biisit! Sai vaan arvuutella et montakohan kertaa tänään ehtii soida se "suuuudellaaaaan lalala" biisi ja mitä niit kaikkia oli. ÄÄRRRRH
never regret something that once made you smile

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:21  
+
0
joo kivaaaa-aa-a-a-a kesäloma ja illat vaa hiton tylsää lööbailua kotona :( nytki en voi mennä yhdelle ku sinne ei kuulema mahdu är. toivottavasti illalla tulis jotai kutsuja jonnekkiiii.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: THE PULKKU ELEVEN - Tiistaina, 08.06.2010 klo 20:23  
+
0
Mä kattelin et kaikki oli tuolla autoilla popittamassa ku ajelin ohi faijan kanssa mutta en kyl jaksa liikkua mihinkään :-D vaik toho kävelis sen reilu 5min
never regret something that once made you smile

  Siirry sivulle: 1 ... 11 12 13 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28252
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6356
Viestejä yhteensä545799
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265921
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.05.2024 klo 00:45)