Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:03

Ulkonäköpulinaa 1

Siirry sivulle: 1 ... 65 66 67

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 21:01  
+
0
tää american apparelin huppari on maailman paras, pehmein ja lämpimin! hintansa väärti. pitää muistaa ostaa lisää näitä kun pääsee tukholmaan tai johonkin muuhun mestaan missä aa:lla on liike.

tarvitsisin jotkut syyskengät. vansit on kaikinpuolin kivat mun nihkeetä kun oon muutenki kipee ja sit sataa ja varpaat vähän kastuu... vaikka sadesäällä kyl yleensä vedän jalkaan old schoolit ja ne pitää veden aivan hyvin poissa mut ois jotkut nilkkurit silti kivat.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 21:04  
+
0
Miksi jotkut vaatteet on mitotettu ihan kummallisesti?!
Nimim. tunsin itseni sotanorsuksi, kun koon 42 syystakki oli pieni, tv. normaalipainoinen, tavallisesti koon 38-40 Kentsu.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Keskiviikkona, 25.08.2010 klo 21:32  
+
0

Natskuu kirjoitti:

^ Paljokos hintaskaala on ollut? :)

Noi ei ainakaan ollut mun mielestä erityisen pahan hintaisia Anttilasta ostettaessa, ne makso kumpikin jotain 40-50e väliltä. :)

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 25.08.2010 klo 21:32)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 26.08.2010 klo 16:38  
+
0
Miten alusvaatteiden ostaminen tekeekään näin iloseks. Löysin ihan liikaa kaikkee super upeeta :love: Yritin pitäytyy siinä et ostaisin arkisempia (tai siis arkeen sopivia) alusvaatteita nyt mutta... rahat hupeni kaikkeen muuhun härpäkkeeseen. Alusvaatteet on kyl iha turhan kalliita :-(
never regret something that once made you smile

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Torstaina, 26.08.2010 klo 22:24  
+
0
ääää hirvee hiuskriisi ! tekis mieli värjätä tukka punaiseksi, siis kirkkaan tummanpunaiseksi. blondit on olleet nyt yli 2 vuotta ja haluun jotain vaihtelua ja muutosta. punaset nää on olleet silloin kun rastat oli aika uudet ja punanen sopii mulle ihan hyvin kai, mut monet sanoo että blondi sopii ehkä paremmin. kyl tietenki saa sit värjättyä takas (tai no värinpoisto + väri) jos alkaa kaduttaa, mut ei turhaan viittis lähtee kokeileen. what to do : (
toinen vaihtoehto on laittaa jotain shokkivärejä tohon ponnarin molemmille sivuille "vauhtiraidoiksi" niinku mulla on ennenkin ollut (kaikki sateenkaaren värit käyneet päässä). muttakun.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 14:32  
+
0
Rakastan mun kynsiä kun ne on niin pitkät ja vahvat! Mutta mua ärsyttää kun ne on luonnostaan niin kellertävät, että jos ne kasvattaa pitkiks niin joutuu pitää koko ajan lakkaa. :<

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 15:04  
+
0
Kynnet (mun) näyttää ilman lakkaa ihan oudoilta kun mulla on nykyään aina lakat niissä. Lähes aina mustat, joten luonnollisina ne näyttää jotenkin kauhean laimeilta.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Perjantaina, 27.08.2010 klo 17:02  
+
0
ostin ihanat jalantappajakengät :P~

http://i291.photobucket.com/albums/ll307/xfdasfads/Valokuva993-1.jpg
sitten huomisia bileitä varten korkeavuyötäröinen hame (ensimmäinen hame sitten seiskaluokan), henxelit (jotka tuossa vielä roikkuu valtoimenaan kun en osaa säätää :c), koruja ja muuta tilpehööriä ja ihanat sukkixet jotka ei tuossa nyt näy. joo ja tilalle tulee toinen yläosa semmonen kiva röyhelö vai pitsihärdelli mikä nyt olikaan

5h tuli pyörittyä ostoxilla niiden saamarin sukkahousujen takia ku ei meinannu millään löytyä sellasia ku halusin!!! vaikkei ne nyt niin ihmeelliset oo

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 01:05  
+
0

HakataruJengipetturi kirjoitti:

Miten alusvaatteiden ostaminen tekeekään näin iloseks. Löysin ihan liikaa kaikkee super upeeta :love: Yritin pitäytyy siinä et ostaisin arkisempia (tai siis arkeen sopivia) alusvaatteita nyt mutta... rahat hupeni kaikkeen muuhun härpäkkeeseen. Alusvaatteet on kyl iha turhan kalliita :-(



Täälä sama homma! Mä rakastan alusvaatteiren ostoo! Enkä ikinä osaa ostaa mtn arkista vaan sorrun aina kaikkii ihaniin pitsi systeimihin yms. <3 Ja alusvaatteet on kyl liijan kalliita.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 09:54  
+
0

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 11:15  
+
0
Mä vihaan ostaa alusvaatteita, koska mulle tulee AINA tissikriisi. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: ULKONäKöPULINAA 1 - Lauantaina, 28.08.2010 klo 12:11  
+
0
mä inhoon alusvaatteiden ostoa ehkä siks ku niit on niin vaikee löytää :-D tai siis hyvän näköset-> aina väärän kokoset ja rumat on sit sopivia. sovitan aina oikeesti tyylii 15 eri rintsikat ennen ko löytyy sopivat.

  Siirry sivulle: 1 ... 65 66 67
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545725
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 15:00)