Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:12

Väärinkuullut laulunsanat

Siirry sivulle: 1 2 3 4

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:12  
+
0
No niin, päätin tunkea sitten tämän jokaisen foorumin klassikkoketjun tännekin! :jjei:

Minulle oli kamala pettymys, kun Lady Gagan Telephonessa ei laulettukaan "Stop telephoning me, I'm bizarre" vaan ihan tylsä "I'm busy"!

Ensiferumin Treacherous Godsissa hämmennystä aiheutti, kun kuulin ihan selkeästi "Wild as a priest I ride into the night" ja mietin, millainenkohan se villi pappi on ja mitä ihmettä se tekee Ensiferumin kaltaisen bändin sanoituksissa. No, beasthan se tietysti oli.

Pari kertaa suomenkieliset väärin kuullut sanat on saaneet kanssaihmisissä melkoisesti hilpeyttä aikaan, joskus ala-asteella luulin tosi kauan että Rafaelin enkelissä jotkut kohdat menee "anna minulle armahduksesi" ja jotkut taas "anna minulle harmaat hiuksesi". Lauleskelin sitten ihan kaikkien kuullen niistä harmaista hiuksista...:nolo:
Vähän sama juttu Maija Vilkkumaan Satumaa-tangon kanssa, "pahimpia on haamut joiden päättymistä ei näy". Kuvittelin sen jotenkin niin, että ne olisi vähän niinkuin jotain todella korkeita sumupatsaita, eikä niiden sitä korkeinta kohtaa näy :D

Dingon Autiotalossa luulin kanssa noihin samoihin aikoihin, että se menisi "talon aution kanssasiaan" eikä kanssasi jaan. :D En kehdannut tietenkään keneltäkään kysyä, mitä ihmettä se kanssasiaan tarkoitti, lauloin vaan muiden mukana koulun diskossa.
come on night, take me home

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 09:36  
+
0
näitähän riittää :DD
muuta vaan ei nyt muistu mieleen ku Jay Z and Alicia Keys-Empire State of Mind biisissä ku se laulaa 'in new york' kuulin aina 'now i know you' :DD
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 10:35  
+
0
Mul ei tuu just muita mieleen kun tää perus t.A.T.u - All About Us, siinä kertosäkeessä kuulostaa että se hokee "olen paras" :D

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 10:36  
+
0
^ joo huomattiin toi sama joskus kavereiden kans :D

ja näit väärinkuultuja on nii paljon mut nyt ei tuu mitään mieleen :eitietoo:
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 10:37)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 10:40  
+
0
^^ joo mä kans kuulin niin :DD sit mun sillonen bestis piti mua ihan tyhmänä
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:38  
+
0
Joudun nyt myöntämään, että kuuntelen Karvakuonoja (Ransu, Riku ja Elmeri....), mutta niilä on biisi nimeltä "Ole mulle kaveri" ja siinä lapsikuoro laulaa "katseilla paiskata saa". Mä kuulen sen joka kerta "katseilla raiskata saa" ja tehtailijakin kuuli sen niin ja oikeastaan jokainen kelle sen olen järkyttyneenä soittanut on kuullut samoin.

Bruce Springsteenin Radio Nowherestä järkytyin myös, kun biisissä lauletaan oikeasti "I was sitting around a dirt dial" ja minä kuulen sen joka kerta, "I was sitting over a dead girl" :D

Ainiin, lisättäköön vielä että Mötley Crüen "Too fast for love" taipuu mun korvissa aina muotoon "Too fat for love" :D:D:D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 12:42)

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:51  
+
0
Oon jollain ilveellä luullut, et Mewin Where have all the geysers gonessa lauletaan "gay horses having fun", vaikka se on oikeesti "riding horses having guns" .......

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 12:58  
+
0
^ Ihana Kipsutin :D:D:D:DDDD
Varjo 12/2010 ♥

senn

senn
Viestimäärä: 30

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 13:42  
+
0
luulin kauan että the frayn "never say never" -biisissä sanottais et the same damn problem, mutta olikin ashamed and proud of :D

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:16  
+
0
Nopeesti tulee mieleen Cheekin Liekeissä, jossa sanotaan että "kuka se, on joka kesällä tulee ja sytyttää Suomen lavat perässään tuleen", luulin tosi kaua et siin sanotaa Suomenlahden perässään tuleen :D
Ja toine sitte Martti Vainaa ja Sallitut aineet Peliimiehessä sanotaa "tänä iltana ei tuu pakkeja" nii luulin aina et se on ei tupakkeja...
Mutjoo, näitä on vaikka kuin paljon, en yleensäkkää älyy enkun kielisii laului ja tällee :--D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:19  
+
0

Mul ei tuu just muita mieleen kun tää perus t.A.T.u - All About Us, siinä kertosäkeessä kuulostaa että se hokee "olen paras" :D

t.A.T.u:n biisissä not gonna get us kuulostaa ihan makkarakebabilta :DD not gonna get us - makkarakebab :nauru:

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:20  
+
0
^Joo, veli sanos ton mulle joskus ja sit on tultu naureskeltuu kyl sille :D Mun piti mainita se täällä, mut en sit jaksanu ;P

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 15:46  
+
0

Ja toine sitte Martti Vainaa ja Sallitut aineet Peliimiehessä sanotaa "tänä iltana ei tuu pakkeja" nii luulin aina et se on ei tupakkeja...



Mulla ihan sama! :D

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:04  
+
0

Nopeesti tulee mieleen Cheekin Liekeissä, jossa sanotaan että "kuka se, on joka kesällä tulee ja sytyttää Suomen lavat perässään tuleen", luulin tosi kaua et siin sanotaa Suomenlahden perässään tuleen :D


oon aina luullu et se sanoo sytyttää suomen laavut perässään tuleen :o xD
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Carotte

Carotte
Viestimäärä: 262

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 20:56  
+
0
Ku jossai telkkarin mainokses laulettiin jotai et "Kaikki nuoret tyypit tahtoo olla jotakin..." nii kuulin se parilla ekalla kerralla et "Kaikki nuoret kympin tahtoo..." En tajua miten pystyin edes kuulemaan sen silleesti xD

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 21:00  
+
0
Sittenhän on se legendaarinen Samuli Edelmannin Ihana valo eli Piharatamo.
Oikeastaan alun perin luulin, että siinä on ihan jotain siansaksaa, Ihadapalo tai vastaavaa, mutta kun olen noita piharatamo-juttuja kuullut tarpeeksi, niin ajattelen sen aina niin jos kuulen kappaleen jostain. :DD
come on night, take me home

Tirku

Tirku
Viestimäärä: 231

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 22:16  
+
0

"kuka se, on joka kesällä tulee ja sytyttää Suomen lavat perässään tuleen", luulin tosi kaua et siin sanotaa Suomenlahden perässään tuleen :D


Ai eiks se ookaa sillee :nauru: Oon tähän asti luullu...
sheltit Jedi ja Loki

Minon

Minon
Viestimäärä: 20

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 22:49  
+
0
Mäkin luulin, että siinä Vilkkumaan biisissä sanotaan "pahimpia on haamut..". :D

Ja Apulannan Hiekka biisissä luulin, et sanotaan "kivusta nautin tonon matkaa" ja mietin aina et minkähän pitunen matka se tono on. :roll:

einna

einna
Viestimäärä: 28

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 17.04.2010 klo 23:01  
+
0
Beyoncen Halo-biisissä on kohta, jossa lauletaan "Gravity can't forget" - oon aina laulanu sen "gravity papercheck"... Oon vaan ihmetelly mistä ihme paperishekeistä se laulaa.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 11:58  
+
0
Mulla on ikuinen viha "Lensi maahan enkeli" -biisiä kohtaan kun en koko ala-asteen aikana tajunnut yhtä kohtaa siitä. Koin valaistuksen tyyliin yhdeksännellä luokalla.

Eli: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta" Biisi menee oikeasti näin.
Minä kuulin/luulin tms. "Lensi maahan enkeli, joutui sampi tuulta."

Enkä mä vaan voinut käsittää mitä se meinasi. Joutui sampi? Minne sampi joutui? Mitä ihmettä!
Lohduttaudun sillä, etten ole ainut kuka tätä on pohtinut.
Do or do not. There is no try.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 05:15)