Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 11:12

Väärinkuullut laulunsanat

Siirry sivulle: 1 2 3 4

myrkku

myrkku
Viestimäärä: 2138

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Maanantaina, 26.04.2010 klo 23:50  
+
0

Ja toine sitte Martti Vainaa ja Sallitut aineet Peliimiehessä sanotaa "tänä iltana ei tuu pakkeja" nii luulin aina et se on ei tupakkeja...



Eikö se olekaan tupakkeja :eek: AHAHAH, voi sitä ihminen luulla kaikkea.

Nyt kaikkein mahtavin oli mitä kuulee oikeasti kun sen sanoo on T.A.T.Un venäjänkielinen biisi, jonka nimeä en muista, pitää kysyä poikaystävältä mikä se biisi oli ja mitä siinä sanotaan, mut hitto että nauroin :'D

HaniPanda

HaniPanda
Viestimäärä: 386

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Torstaina, 10.06.2010 klo 21:37  
+
0
Siinä missälie varpusvirressä lauletaan Äidin ryynimaassa, niin tämä kuulee aina että äiti rykii maassa
Sain vasta vähän aikaa sitte tietää että se on tuo ''Äidin ryynimaassa''. Olinki aina ihmetelly. Silti olin vaa aina laulanu nii :D

Ja ainiin, petteri punakuonossa, Majakaksi pilkaten. Minä = Majavaksi pilkaten

;DD
Jou.

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 01:06  
+
0
Se on muuten äidin ryytimaa :wink:
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 01:11  
+
0
Kuulen AINA GN'R:n Rocket Queenissä kohdan "No one needs the sorrow
No one needs the pain" tähän tapaan "no one needs the shower, no one needs the bath" :D
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 01:13  
+
0
En tiedä yhtään, mikä kappale tai esittäjä oli kyseessä (jotain kasarirokin kuuloista, pulu voisi tietää), mutta kun olin matkalla Kuusamoon niin autossa soi joku kappale, jonka kertosäe kuulosti ihan "Gandalf, she's my little Gandalf" tai jotain sinne päin, kumminkin se Gandalf tuli ihan selkeästi siinä! :D
come on night, take me home

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Keskiviikkona, 16.06.2010 klo 20:16  
+
0
No oon kuullu aika montakin laulua väärin ja aika pahastikin. Mieleen ei muistu nyt muuta kuin Nirvanan Smells like teen spiritissä kun yhdessä kohdassa se laulaa
a mulatto
an albino
a mosquito
my libido
niin kuulin, että se laulaa tuossa vikassa, että I am freedom.

Hahhah, olipa hauska juttu...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Torstaina, 17.06.2010 klo 23:34  
+
0

Eli: "Lensi maahan enkeli, joutuisampi tuulta" Biisi menee oikeasti näin.
Minä kuulin/luulin tms. "Lensi maahan enkeli, joutui sampi tuulta."

Enkä mä vaan voinut käsittää mitä se meinasi. Joutui sampi? Minne sampi joutui? Mitä ihmettä!
Lohduttaudun sillä, etten ole ainut kuka tätä on pohtinut.


Meinasin just tulla kirjoittamaan tämän tänne! :--D Mä ihmettelin aina, että mikä ihme on "sampituuli" ja kerran sit satuin kysymään sitä äidiltä ja se vähän selvensi asiaa mulle. :DD
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 11:08  
+
0
Pmmp:n joutsenet-biisissä olen aina kuullut "joutsenetkin jäätyy kiinni jaloistaan" - kohdan "joutsenetkin jäätyy kiinni ja loistaa".

Pulu, mä kuuntelin sen karvakuonobiisin ja munkin mielestä ne laulaa ihan selvästi "katseilla raiskata saa"! aika törkeä lastenlaulu.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 11:33  
+
0
mä oon (tai olin varsinki nuorempana) aika lahjakas kuulemaan kaiken väärin.

30 seconds to marsin the kill -biisissä olin varma et se laulaa "marry me" eikä "bury me".
linkin parkin numb-biisissä kuulin et "fucking in your shoes" kun laulaja lauloikin "walking in your shoes".
sit apulannan koneeseen kadonnut -kappaleessa toni laulaa et "kipu kuolee huutamalla" nii kuulin sit et "joku kuolee huutamalla" ja samassa biisissä lauletaan et "kehen sattuu ja kuinka paljon, siitä kysymys enää tässä kai on" nii mun versio oli "elämässä kai on".
ja sit pmmp - tässä elämä on. oikeesti menee et "tässä elämä on, oma, kallis ja tarpeeton" nii kuulin et "olen kaunis ja tarpeeton".

ja nii monessa muussakin biisissä oon kuullu ihan täysin väärin mut ne alkaa olla jo niin noloja et ei niistä sen enempää :D

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 13:07  
+
0
^Mäkin oon luullut, että se on "oma kaunis ja tarpeeton"!
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 13:14  
+
0
Lastenlaulu

Tuossa menee tuo yksi kohta, että "Mietin että mitä täällä tapahtuu / kun se hirvi katsoo mua ja sanoo 'ammuu'", niin oon aina luullu että se hirvi sanoo "aah uuh". :--DDDDD
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 13:52  
+
0
Luulin kokoajan, että Aleksander Rybakin Suomi- biisissä kertosäkeesssä lauletaan näin "Suomi Finland in my heart forever". No, sit menin lukee noit sanoja, koska halusin kattoo mitä siinä muussa biisissä lauletaan, ni sitku pääsen kertosäkeen kohalle ni olin ihan hämmentynyt, ku siinä lauletaanki "Suomi feeling in my heart forever" :DD
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 14:33  
+
0
Teleksin tuulilasin nurkkaan alkaa "kipua", niin meitsi on kuullu tähän päivään asti että se laulaa "kipuan". Mutta se ois sopinu!

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 14:51  
+
0

Hooveri kirjoitti:

Luulin kokoajan, että Aleksander Rybakin Suomi- biisissä kertosäkeesssä lauletaan näin "Suomi Finland in my heart forever". No, sit menin lukee noit sanoja, koska halusin kattoo mitä siinä muussa biisissä lauletaan, ni sitku pääsen kertosäkeen kohalle ni olin ihan hämmentynyt, ku siinä lauletaanki "Suomi feeling in my heart forever" :DD

Mä en oo yhtään varma tosta mitä siinä lauletaan (kai sit feeling..) koska jossain sanoissa luki finland ja joissain feeling. mun korvaan kuulostaa ihan finlandilta kyllä ;D

// ainii ja aina ku Alexander laulaa et "someday" niin kuulin "sunday". ihmettelin et miks nois sen joissain biiseis aina mainitaa sunnuntai ;D

(Viestiä on muokattu perjantaina, 09.07.2010 klo 14:52)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 15:05  
+
0
^ Juu, kaikkialta mistä mä kattelin ni luki feeling ja sitku yritin tarkemmin kuunnella ni kyl siinä joissaki kohissa sit kuulostaa feelingiltä, mut jossain tosiaan ihan selkeesti et Finland :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 15:26  
+
0

Hooveri kirjoitti:

^ Juu, kaikkialta mistä mä kattelin ni luki feeling ja sitku yritin tarkemmin kuunnella ni kyl siinä joissaki kohissa sit kuulostaa feelingiltä, mut jossain tosiaan ihan selkeesti et Finland :D

;)

en kyllä tarkkaan tiedä, mut mun mielest se on vaan niin varmasti finland ;D

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Perjantaina, 09.07.2010 klo 19:20  
+
0
Kymppilinjan Minä:ssä kuulin kohdat;


"... heikkoudet on myös mulla, jotenka ala tulla" ----> "hei kodet, on myös mulla, jo Tenkka (etunimi, sukunimi) ala tulla"

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Lauantaina, 10.07.2010 klo 14:50  
+
0

Hooveri kirjoitti:

Luulin kokoajan, että Aleksander Rybakin Suomi- biisissä kertosäkeesssä lauletaan näin "Suomi Finland in my heart forever". No, sit menin lukee noit sanoja, koska halusin kattoo mitä siinä muussa biisissä lauletaan, ni sitku pääsen kertosäkeen kohalle ni olin ihan hämmentynyt, ku siinä lauletaanki "Suomi feeling in my heart forever" :DD


Mäki oon luullu et se sanoo Finland :o
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Maanantaina, 12.07.2010 klo 09:31  
+
0

Natskuu kirjoitti:

Kymppilinjan Minä:ssä kuulin kohdat;

"... heikkoudet on myös mulla, jotenka ala tulla" ----> "hei kodet, on myös mulla, jo Tenkka (etunimi, sukunimi) ala tulla"



samoin :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: VääRINKUULLUT LAULUNSANAT - Maanantaina, 12.07.2010 klo 10:26  
+
0

runopoika kirjoitti:

---30 seconds to marsin the kill -biisissä olin varma et se laulaa "marry me" eikä "bury me".
---


haha mul on sama : DD enne ko luin sanat ni aina luullu et se on just "marry me"
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)