Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 10:20

Varttipulkku

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 76

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 10:50  
+
0
mä haluisin pikkusiskon jos haluisin <: kun ei oo ikinä siskoa ollu niin olis kiva sit. mut joo, kivampi tällee et kaikki on jo melkeen aikuisia.

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 11:07  
+
0

Kild kirjoitti:

schnii hei, mikä koira sulla on?



Schipperkehän minulla :)
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 11:59  
+
0
niko ja monna tuli tänne, mä luulin et niillä oli töitä tänään mut ei sit. ne on sit varmaan ollu monnalla tän ja eilisen. kauhee ku monna on mukava :D ei se mikää perseennuolija ole mut siis sellane kiltti. mut mä luulin et se on jotain kaheksantoista mut on se kuulemma parikymppinen.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 12:57  
+
0
Tein jotain nakkikastiketta ja heittelin vaan vähän sitä sun tätä, aikas kauheaa tuli :-D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:16  
+
0
Huomenta!

Oon niin tottunut koirattomaan elämään, että olin ihan ihmeissäni aamulla ko heräsin Sussun läähätykseen, joka meinaa että se tahtoo jo pikaseen ulos. Voi mun pientä vauvaa :(
Hyvä, että muistin ruokaa antaa. Koko hissimatkan alas vaan halasin sitä ja pyytelin anteeks D:

Mä oon aina halunnut veljen. Onneks yks mun kaveri, miespuolinen ja mua 9 vuotta vanhempi, sanoo mua aina pikkusiskoks ja soittelee välillä kysyäkseen miten pikkusiskolla menee n_______________n aw. Tutustuin tuohon tyyppiin joskus viitisen vuotta sitten, kun mulla oli hurjan vaikeaa ja se sitten uteli mun puhelinnumeron, koska "halus tarkistaa millaiseen kotiin on levyjänsä lähettämässä", kun se oli lähettämäss mulle pari levyä. Puhuttiin ihan älyttömän paljon puhelimessa sillon ja mä suurimmaks osaks vaan itkin ja se ihmeellisenä jakso aina kuunnella ja kertoa ja neuvoa ja huh. Oh, tästä tuli kunnon jaaritusikävöintinostalgia-viesti heti päivän ekaks :D Pyydän anteeksi :D:D

Mut mun piti vielä sanoa noista siskoista, että mä tykkään kun pikkusisko on vain sen melkein 2 vuotta nuorempi (joulukuussa -92 syntynyt), koska ollaan pienestä asti oltu toistemme parhaat kaverit ja aina oli joku kenen kanssa leikkiä. Ei tosin nyt enää olla niin paljon tekemisissä, kun kumpikin ollaan isoja, mutta kyllä se tänne välillä tulee yöksi ja tehään kaikkea kivaa.
Se harmittaa, että isosisko on reilu 6 vuotta vanhempi (joulukuussa -84 syntynyt), koska sen kanssa oli aina vähän etäisemmät välit ja sitten tulikin kaikki jutut joiden vuoksi se lähtikin kotoa. Nyt onneksi ollaan läheisemmissä väleissä ja nähdään usein. Tuosta ikäerosta oli kyllä aina se hyöty, että kun mulla oli vaikeaa ja varsinkin jos vaikeaa oli äidin kanssa, niin P:lle pysty soittamaan koska vain ja sillä oli enempi elämänkokemusta kuin minulla ja se on tuntenut äidin 6 vuotta pidempään kuin minä, joten se osasi hyvin kertoa miksi äiti tekee tai sanoo niin ja näin.

Moi, tänään on jaarittelufiilis! :heiluti:
Varjo 12/2010 ♥

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:20  
+
0
Moi tännekki.

Mul on isosisko joka on 28 eli 13 vuotta mua vanhempi. Välil on iha jees, et oon tavallaa ainut lapsi, kun toi asuu Keraval ja sil on jo oma lapsiki ja sillee, mut välil kyl ois kiva et se olis vähä lähempänä omaa ikää :D. Vois kyl luulla et ei riideltäs paljoo kun meil on nii iso ikäero, mut tapellaa kyl varmaa aina ku nähää... :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:33  
+
0
Jeee, go Kerava! Vuhuu!

Ohops, mitäs Karona? n___n
Varjo 12/2010 ♥

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:34  
+
0
Jotenki tuntuu et jos mul ois ollu samanikänen sisko ku minä, niin mä en ois ikinä tullu toimeen sen kanssa :-D

Mun nuorin veli on 20v ja vanhin (25v) asuu jo omassa kodissa. En tiiä miten tuun pärjäämään kun toi toinenkin tosta joskus muuttaa :/

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:40  
+
0
Mulla on yks oikee pikkusisko. Se on mua kolme vuotta nuorempi ja nykyään tuun sen kans jo hyvin toimeen. Se onki nyt riparilla ja mulla on ikävä sitä ! Mutta eipä tarvi stressata että se ois tekemässä pahojaan jossain kylillä :--D
Sitte on äitin uudella miehellä on pari tyttöä, mutta en niitä osaa laskea sisaruksiks.

Ulkona on hirveen ahistava ilma. Tulee kohta ukkonen.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:40  
+
0
Muur... Mä haluun mun siskoista eroon.. Täältä pääsee hakemaan jos siskoja toivotte ^^
Yks olis ehkä viel ihan ok.. mut 3 vittu..! >.< Mut sit ois kiva jos olis veli -isoveli-. Ei pikku veljee! :/
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:42  
+
0
MOI!

Mun kaveri, joka oli aina ollu ainut lapsi, tuli kans isosiskopuoleks 15-vuotiaana. :D Kyl se varmaan aika sokki on ollu mut kyl se nyt tietääkseni tyksii. Ja ku sekää ei asu kokoaikasesti siellä, vaan äitinsä luona.

Joskus must tuntu et mulla ja mun siskolla on liikaa ikäeroa, mut nyt se on tasottunu niin paljo et tuntuu et ollaan ihan samanikäsiä. :D:D Vaiks minä 18 ja se 22.
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:45  
+
0
Mulle kuuluu aika tylsää :D. Eka päivä täl viikol et saan olla rauhas kotona, mut ei oikeen oo mitään tekemistä... Mitäs Sipulu? =)

Voivoi kauhee ongelma tulee kun pitäs pakkailla kamoja Iisalmeen, kun iskä lähtee huomenna, kun meen ite leirille ja sielt sit suoraan Iisalmeen... En ees tiiä kauan ollaan siel et mitä kaikkee tarvin mukaa.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:45  
+
0
Mulla on siis 2 isoveljeä, ja sit kun äiti meni naimisiin niin nyt on sit isäpuolen puolelta yks isosiskopuoli ja isovelipuoli. Ja sit tulee viel jossain vaiheessa toi pikkusisarpuolikin :-D

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:52  
+
0
Iha järkyttävä nälkä hurrrrrr. Ja vois mennä kaupungille. Oon meinaa ihan mökkihöperö. :D:D en oo ollu keskustas varmaa johki kahtee viikkoon!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 13:58  
+
0
Karona, ei tänne kummempaa. Nukuin univelat pois ja vähän ennakkoakin tais mennä. Tehtis nukkuu yhä. Tää on vaan kakka juttu siinä mielessä, että aamulla pitäis olla hemmetin aikasin hereillä ja valmiina Tikkurilassa, kun matkaan sinne Kentsun luo ja se juna ei pysähdy Keravalla ;_______; Valvon varmaan koko yön sitten ja läksin samoin silmin matkaan ja nukun junassa, jos ei unta ala kuulua. Mah plan B.

Nyt mulla on nälkä ja mun piti sanoa vielä jotain, mutta unohdin. Höh.

//Mitäs te muut tänään? Pites, Nanika, Dee ja Aimee ainakin muistu nyt mieleen :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 13:59)

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:05  
+
0
Nälkäää edelleen! Ja hups, katoin sun siskon videopostauksia täs äske. :D:D ps. oonko muka ilkee jos en suostu ostaa tupakkaa? >:(((
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:11  
+
0
Ihme, että siellä joku käy lukemassa ;D

En ymmärrä tota teiän ihan hirveetä sisarvihaa. :D Tai siis kyllähän välillä veli ärsyttää ihan pirusti, mutta silti. Veli siis 20v ja sisko 28v.

Mut kauheeta kun veli muuttaa kotoakin jossain vaiheessa (ehkä jopa ensi syksynä jo), onhan se vähän haikeeta ku on tottunu kuitenki aina elää sen kaa ja sitte jäis ainooks lapseks tähän porukkaan. :/ Kyllähän niitä tappeluita meiänkin keskellä joskus on mutta ei nyt yleensä mitään hirveempiä :D

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:12  
+
0
Mä oon kattonu tänään Summerin, tehny pahaa nakkikastiketta, syöny eskimoja ja äsken tulin koiran kanssa pihalta. Ja valitettavasti ollu myös koneella vähän liikaakin :P

Kieputin: Ai sunkin veli on 20v :) Mulla on ihan sama fiilis.. Tulee varmasti olemaan niin tyhjä olo kokoajan tääl kotona et huhhuh :S
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 14:14)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:14  
+
0
Täytyisköhän saada tänään jotain aikaseks? Vois siivoilla ;D

(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 14:14)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VARTTIPULKKU - Torstaina, 01.07.2010 klo 14:15  
+
0
hehey, tulin takaisiiiin. mulla on kaks kuvaa mistä en osaa päättää parempaa pistän ne kohta tänne niin kertokaahan <:

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28211
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545732
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265871
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 19:00)