Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:40

Verkkokaupat

Siirry sivulle: 1 2

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:40  
+
0
Tähän aiheeseen kaikki yleinen keskustelu verkkokaupoista, kysymykset verkkokauppojen luotettavuudesta, linkkejä verkkokauppoihin joista itse tilaat, ilmoitukset viivästyneistä tuotteita, yleiset kysymykset, omat kommentit verkkokaupoista ... kaikki.

Avaan keskustelun omalla kysymykselläni.

Elikkä tilasin koiralleni Petnetstoresta 56 eurolla muutama päivä sitten tavaraa. Tilauksen tehtyäni eräs sukulainen valitteli että kuulemma kys. nettikaupasta tilatessa tuotteita ei lähetetä ollenkaan eikä tilaajat koskaan saa tavaraansa. Onko tää nyt sukulaisen omaa horinaa vai onko tossa jotain perää? Olen siis ensikertalainen netistä tilaaja.

Te ihmiset jotka ootte Petnetstoresta tilanneet TAI tiedätte palvelun toimista, tuleeko tuotteet yleensä ajallaan tai tuleeko ollenkaan, kannattaako tuolta jatkossa tilata jne? Tähän mennessä tilausten ei olisi edes pitänyt tulla, mutta rupesi huolettamaan nuo puheet. Onko Petnetstore luotettava paikka tilata?
no you don't know what it's like
welcome to my life
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:11)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:42  
+
0
Kyllä on tullu mitä olen tilannut. Ite ainakin pidän luotettavana, on tullut ihan ajallaankin <:
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:43)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:43  
+
0
Ainakin mitä itse oon tilannut, niin ihan ajallaan on tullut :D

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:55  
+
0
Aina on tullut ajallaan, jopa pari päivää tilauksesta.

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:02  
+
0
Kiitos ihan miljoonasti kaikille! Eli sukulaisen puheet taitaa olla pelkkää sontaa? Kun itsekin olen ollut semmosessa käsityksessä että Petnetstore on aika tunnettu ja suosittu niin kuulosti vähän ihmeelliseltä että tilaukset ei muka tulis ajoissa ja olis jotenkin epäluotettava. Kun epäluotettava nettikauppa tuskin olis kovin suosittu?

Mutta siis iso kiitos kaikille!
no you don't know what it's like
welcome to my life

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:07  
+
0

Lavinia kirjoitti:

Joo, olisin tilaamassa Findogs verkkokaupasta koiralleni tavaroita näyttelyä yms. varten mutta ystäväni oli tilannut sieltä koiralleen tavaroita niin ei ole vieläkään tullut. Kysyn siis jos olette itse tilannut sieltä jotakin niin ovatko tuotteet tulleet perille asti ja jos on kyse tällä hetkellä jostain muusta niin mistä? Kiitos jos voisitte kertoa minulle! :neutral:



Siirsin Lavinian viestin tähän ketjuun. Tänne jatkossa kaikki kyselyt KAIKISTA verkkokaupoista.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:12  
+
0
^ muokkasin aloitusviestinkin hiukan sopivammaksi.
no you don't know what it's like
welcome to my life

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:13  
+
0
Kuluttajaliitto varoittaa: Tämä nettikauppa ei toimita tilauksia
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VERKKOKAUPAT - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:24  
+
0
Findogsiltakin oon tilannut useamman kerran, sadoissa euroissa pyöritään (puudelit...) ja aina on tullut tuotteet nopeasti ja tyytyväinen oon ollut. Villakoirapiireissä monet laskee Findogsin varaan, eli ihan luotettava on :)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: VERKKOKAUPAT - Tiistaina, 27.07.2010 klo 19:45  
+
0
Mekin ollaan Findogsista tilattu ja on tullut aina tuotteet ajallaan perille :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Lavinia

Lavinia
Viestimäärä: 56

VS: VERKKOKAUPAT - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 14:38  
+
0
Okei, kiitti tiedosta!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VERKKOKAUPAT - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 15:02  
+
0
Kai täällä saa muistakin kuin lemmikkikaupoista puhua? Siis sellaista vaan, että minkäköhän laisia esim. paitojen koot ovat (s, m, l), pieniä vai isoja? Olisin mielestäni s, mutta ainakin ihan normikaupoissa (ei verkkokaupat) pitää monesti valita ämmä. Kannattaisiko siis ottaa esim. ämmä jos aion jonkin vaatekappaleen tilata?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: VERKKOKAUPAT - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 15:04  
+
0
Eiköhän ne koot mee siälä ihan niin kuin kaupoissaki, tai no suurimmissa osissa ainaski. Ja voihan sen paidan sitte palauttaa ja vaihtaa pienempään kokoon jos sattuuki olemaan lijan suuri.

Kyllä mulla ainaki on aina menny tilaukset ihan nappiin, vaikken oo ikinä vahdannu mtn niitten mittataulukkoja vaa ihan sen perusteella tilannu mikä koko mulla menöö normikaupaski.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VERKKOKAUPAT - Keskiviikkona, 28.07.2010 klo 15:10  
+
0
Okei, ajattelin vaan kun näissä normi nuoriso kaupoissa on aikas pienet nuo koot ja aikoisin tilata nyt mm. Green Dayn paidan joissa jotenkin luulisi olevan hieman isommat koot.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Nuppeli

Nuppeli
Viestimäärä: 90

VS: VERKKOKAUPAT - Maanantaina, 07.02.2011 klo 16:04  
+
0
Joo eli tänne aattelin linkittää tämmösen Iltalehden tekemän ''havainnon'' yhestä nettikaupasta.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011020713145752_uu.shtml

Näitä tämmösiähän on paljon, just että huijataan rahat mutta ei anneta tuotteita, onko teille käyny näin? Itselleni ei oo käyny, koska en juurikaan tilaa netistä mitään, etenkään eläintarvikkeita, kun ei eläintä edes ole (:
Saksanpaimenkoira ''Ira'' s. 14.12.2011

dual

dual
Viestimäärä: 1

VS: VERKKOKAUPAT - Perjantaina, 23.09.2011 klo 23:08  
+
0
Terrieri net ei ole toimittanut minulle kaikkia tilaamiani tarvikkeita.Tein tilauksen (ja maksoin) 12.8.11 Sain yhden kolmesta tilaamastani tuotteesta ja senkin paljon sivustolla mainitun toimitusajan jälkeen. Kyseisen yhden tuotteen sain kun soittelin asiakaspalveluun ja kyselin tilauksen perään. Lopuista tuotteista ilmoitettiin, että ne on lähetetty postitse 5.9.11. Tuotteita ei ole kuulunut. Sain yhteyden asiakaspalveluun (muistaaksen)i 15.9.11 , jossa sovimme kaupan purkamisesta ja rahojen palauttamisesta tilille. Rahoja ei ole edelleenkään tullut. Useisiin lähettämiini sähköposteihin en ole saanut vastausta.
Olen ollut yhteydessä asian tiimoilta kuluttaja-asiamieheen.
Tämä on hyvin ikävää, sillä kolmen koiran omistajana (ja maalla asuvana) käyttäisin mielelläni koiratarvikekauppoja netissä. Olin ajatellut tilata seuraavaksi netistä trimmauspöydän ja saksia. Tämän kokemuksen jälkeen en kuitenkaan missään nimessä uskalla käyttää nettikauppoja koiratarvikkeiden kohdalla.

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: VERKKOKAUPAT - Lauantaina, 24.09.2011 klo 22:09  
+
0
Itse tilaan aika useasti Zooplussasta. Vaikka hetkihän siinä kestää kun Saksasta asti tulee ja joutuu ennakkoon maksaan, mutta on sen verran halvempaa kuin Suomessa että kyllä kannattaa!
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

domo

domo
Viestimäärä: 880

VS: VERKKOKAUPAT - Maanantaina, 26.09.2011 klo 09:42  
+
0
^Meilläkin tilataan tuolta usein, tuotteet on laadukkaita ja edullisia ja koskaan ei oo tullu väärää tavaraa tms. :--)

Onko kukaan täällä tilannut pretty.fi:stä mitään? Olis kiva kuulla vähän kokemuksia, kun pitäis itse tilata tuolta pari juttua!
Magnumin Killing Summer "Ohmi" (30.05.2010)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: VERKKOKAUPAT - Maanantaina, 26.09.2011 klo 18:51  
+
0

domo kirjoitti:

Onko kukaan täällä tilannut pretty.fi:stä mitään? Olis kiva kuulla vähän kokemuksia, kun pitäis itse tilata tuolta pari juttua!



Kerran on tullu tilattua, eikä mitään valittamista kyllä :) muistaakseni oli nopee toimitus, edulliset hinnat, edulliset postikulut, hyvä valikoima.. Laskulla maksoin nii se tuli siinä paketin mukana. Hyvä paikka kyllä!

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: VERKKOKAUPAT - Maanantaina, 26.09.2011 klo 18:56  
+
0

domo kirjoitti:

Onko kukaan täällä tilannut pretty.fi:stä mitään? Olis kiva kuulla vähän kokemuksia, kun pitäis itse tilata tuolta pari juttua!



ooh miten halpoja luomiväripaletteja ! onkohan nuo ihan ok-laatuisiakin, osaako joku sanoa? tekisi mieli tilata esim tää.....
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545692
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 19:30)