Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 26.12.2010 klo 23:09

Vuodenvaihteen Pulina 33

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 78

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 12:15  
+
0
mulla oli surkee yö kanssa :( valvoin 23:45-05:00 ajatellen vain ja ainoastaan yhtä ihmistä, jota en edes tunne (!!). ei tää oo yhtään mun tapasta. kaikenlisäks mun ajattelu ei tuottanut tulosta ollenkaan.. >:((
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 12:35  
+
0
ymmh, huomenta! katoin illalla leffan ja totesin et mun sänky on ihan kuraaaa (mut täl viikolla pitäiskin tulla uus ♥) nii menin vaan tohon matolle nukkumaan. neljältä luovutin ja kiipesin sänkyyn kuitenki, huoooh. mun selkä mun selkä yhyy.

AINII! ne lääkärit pitiki soittaa noni hyvä minä

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:00  
+
0
Oikein superhyvää huomenta joka suunnalle!

Mitäs tänne? :)
Varjo 12/2010 ♥

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:02  
+
0
huomeneeei ! tavallaan mullon tosi hyvä fiilis mut sit huolestuttaaki, enkä oo ihan varma et mikä kaikki.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:07  
+
0
Mä oon mielettömän hyväl tuulella mut sit kuitenki oon jotenki ääh :D

// ai oho :DD kepukallakin on tavallaan hyvä mieli mut tavallaan ei
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 27.12.2010 klo 13:10)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:08  
+
0
Voi Keppanareppanaa :( Toivottavasti se hyvä fiilis on kuitenki se vallitseva tunne.

Oliver vaan nukkuu, kun se on koko joulun peuhannut L:n vanhempien kissan kanssa ja nyt alkaa olla veto veks. Välillä jaksaa mätkäyttää sitä johki, mut sit taas zzzzzzzzz :D Ja jouluaattona kun äiti näki Olskun se koitti pörrötellä sitä naamaansa vasten, josko tulis allergiaa eikä tullut! Myöskään rodut joita mein koirassa on, ei ole aiheuttannut äitille allergiaa, joten toivo elää että äiti vois hyvin tulla meille kylään ilman vahvaaa lääkitystä n_____________n
Sillä kun allergia on ihan rotukohtaista koirien kohdalla ja kissoilla sit taas ihan kissakohtaista.

Kas, Hakiskin täällä! Liittyykö mielettömän hyvä fiilis jotenkin sydänkäpystelyn kertomuksiin? :jjei: (Toivoton romantikko täällä heti hurraamassa :D:D)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 27.12.2010 klo 13:10)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:12  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Kas, Hakiskin täällä! Liittyykö mielettömän hyvä fiilis jotenkin sydänkäpystelyn kertomuksiin? :jjei: (Toivoton romantikko täällä heti hurraamassa :D:D)

Kyylllääää liittyy :))))))
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:29  
+
0
Aaaah ja tunnin pääst shoppaamaan! Tai sillon pitäis olla jo sovitussa paikassa mut mutsi meni just suihkuun ja mun kaikki meikit on tietty vessassa.. tulee pikkusen kiire.
never regret something that once made you smile

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:36  
+
0
joo ollaan hakiksenkaa ihan samoissa moodeissa !

AINIIN, MUN PITI KERTOO ETTÄ NÄIN TOSI HÄMÄRÄÄ UNTA SUSTA JOSKUS VIIKKO PARI SITTE :DDDDD

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:37  
+
0
MITÄ? siis mustako? :DD Kerro!!
never regret something that once made you smile

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:45  
+
0
JOOJOO, susta susta :DD

olit jostais syystä tullu tänne niinku meillepäin ja me oltiin lähös ryyppii johonki ja meil oli kauhee kiire junaan tai jotain ja käveltiin tossa kauheel kiireel junaan ja höpötettiin jotain ihan olematonta siitä ku sulla ei ollu kenkiä jalassa (!?!?) ja oli niin kauheen kylmä et käytiin meiltä hakee sulle kengät. mut siinki oli joku et sul oli niin iso jalka, et sun piti ottaa jotku faijan bootsit (sillei ees oo mitään bootsei :DD) ja sit vakuuteltiin vaan toisillemme et joojoo tää on tätä kevätmuotii mikä tulee sit joulun jälkee et ollaa vaa vähän edellä! sit sen takii myöhästyttiin siitä junasta mihin meidän piti ehtii niin sit yritettii saada kyytii. soittelin kaikki läpi ja sä kävelit jostain syystä liikenneympyrää ympäri :Dd sit soitin yhelle kavereille joka sano et joku sen kaveri on siin kaupal mikä oli 20m siit liikenneympyrästä ja mä menin sit siihe ja vaa huutelin iha villisti siel jotai janii, ja sit sil oli traktori minkä kyytii hyppäsin ja lähettii hakee sua siit liikenneympyrästä sillä. sit yritin huutaa sua kyytii mut sä rupesit juoksee meitä karkuu ja sit vastaku hyppäsin ulos sieltä niin suostuit tulee kyytii ja sit päästii sinne bileisii johku helsinkii :DD no siel oli yhtäkkii kaikkii ja olin iha wtf ku sä tunsit kaikkii mun kavereita sieltä ja vaa halaulti niidenkaa yms. :D sit siit me päätettii lähtee vonnelaa jostain syystä x ja sitku päästiin sinne, edelleen sil traktorilla, nii jotenki vaa käveltii sisää vaik oltii molemmat sillo viel niinku alaikäsii. ja meidän kuteet oli vaihtunu siel pippaloissa ja oltiin iha baarikelposii. sit bailattii siellä ja heräsin ku tulin sil traktoril kotii ja faija etti niit bootsejaan ympäri pihaa.... :D:D:D::Dd

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:46  
+
0
UV stressi! Toi tahtoo mut Tivoliin, mut en usko et meen sinne.... ku en tiiä ketkä mun kavereista on ees menos baariiii? Vai chillataanko vaan porukalla jonkun luona. Vai mitä tapahtuu, minne mennään, MILLÄ PORUKALLA!

Ois helppoo kun ois yks kaveriporukka mut pitää olla monta niin tälläset juhlapäivät on aina kauhee ongelma! Huuuh ok nyt on tosi kiire, heippa :)

// keps :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD kuolen nauruun :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 27.12.2010 klo 13:48)

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 13:49  
+
0
mulki oli melko randomfiilis ku heräsin :DD

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 14:39  
+
0
auts mun pää äjähtää. vihaan tätä flunssaa :'<

ja pittää kuunnella nrj:tä nii kauan että kuuluu yks hyvä biisi...... eikä se kuulu ikinä, hitsit ku en yhtää tiiä mikä sen nimi ois tai mitäää :---D äää se kuulu tänään autossa siis.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 15:20  
+
0
mä taas näin tänä yönä jotain ihme koiratyttöbestisunta kepistä. sul oli joku tendingi ja mul taas oli kelpie ja jotai täysin turhii temppui me treenattii teijän pihal, ainoo vaa et asuit jossai helsingin fancypants-omakotitaloalueella, teil oli sellanen matala valkonen kalliinnäkönen talo
this parrot is no more!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 16:06  
+
0
lol hyvin nukuin viime yönä. 1,5 tunnin yöunilla viideks töihin !

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 16:18  
+
0
Voi juma oon säälittävä, en uskalla soittaa eläinlääkärille noista koirien kuvauksista :DD Oikeesti, ei voi olla näin vaikeeta.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 16:22  
+
0
^ mun on kans tosi vaikeeta soittaa jonnekki :D tänäänki mun piti töissä tilata elukoille sapuskaa ja siirsin ja siirsin sitä vaan koko ajan.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 16:24  
+
0
No oon siirtäny tätä jostai marraskuusta asti :D Oon toivoton ja 30. päivä ois vika päivä nii hitusen tulee kiire. Äääääää!

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 16:34  
+
0
Nyt v*tuttaa... Olis parempi tapahtua jotain uv:nä tai muuten kellään ei ole kivaa...

Mä en myöskään tajua miten mun kaveri voi löytää puolikkaan atomin kokoiset suklaamurut lattialta ja melkeen suuttui kun pudotin sen suklaalevyn vahingossa... Mä kyllä säälin sitä, sen äiti on tehnyt siitä tollasen sen siivous pakkomielteellä....
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 78
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)