Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 26.12.2010 klo 23:09

Vuodenvaihteen Pulina 33

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 78

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:13  
+
0
Oon niin rättipoikki väsyny et hädintuskin jaksoin edes syödä :DDDD
never regret something that once made you smile

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:18  
+
0
Mulla on ihan mahoton elukkakuume ja ku ei voi ottaa marsuja mun allergian takia, ni rupesin miettimään muita vaihtoehtoja ja kappas, meidän terraan mahtuu vallan mainiosti pari gerbiiliä :) Gerbiileitä mulla ei oo aiemmin ollu, mut ne vaikutti oikein sopivilta otuksilta meille, kun perehdyin niiden hoitamiseen.
Gerbiilit on vieläpä pitkäikäisempiä kuin esim. hamsterit, ni aina parempi. Jos nyt löydän meille sopivan parivaljakon, ni sit on kyllä eläinmäärä täysi :P Kaksi koiraa, kaksi gerbiiliä ja hamsteri on tarpeeksi.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:37  
+
0
Voi jeesus. Oon köyhä.
"No mua välil vähän pelottaa kun mul on välil kauheit setelitukkuja ja toi Vuitton on vaan tommonen luottokorttilompakko...."

a) Vuitton maksaa jotain 200e b) setelitukkuja........

"Nyt tasan 520e käyttörahaa :F pistin just 2000e säästöö :D<3" PASKOOKO TOI RAHAA? oon kateellinen.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu maanantaina, 27.12.2010 klo 21:41)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:41  
+
0
Hakis: Jos toi on se miespuolinen tyyppi, johon oot lätkässä, niin kannattaa oikeasti miettiä kuinka paljon sen jutuissa on perää. Se vissiin mainostaa rahojaan aika paljon (ainakin sun viesteistä saa sellaisen kuvan), ja mun kokemuksen mukaan sellaiset rahalla brassaisevat tyypit on jotenkin epäluotettavia..
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:43  
+
0
Joo no varmasti vähän leveileekin. Mutta se sai just kyllä sen ukilta perinnön ja tekee 10h duunipäiviä niin ei se nyt ihan rahaton..
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 21:56  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Joo no varmasti vähän leveileekin. Mutta se sai just kyllä sen ukilta perinnön ja tekee 10h duunipäiviä niin ei se nyt ihan rahaton..


Ja se ilmeisesti asuu kotona? Helppohan sitä silloin on säästää, kun on vakiduunissa mutta vuokraa ei tarvi maksaa. Ja jos porukat maksaa ruuatkin niin avot. Just H:n kanssa kateltiin (vähän kateellisena, tietty) kun yksi sen kurssikaveri vei sen tyttökaverin viikoksi Thaimaahan ja me jäätiin kotiin. :D Ja toikin oli mahdollista vaan sen takia, että se typpi asuu kotona ja on käynyt töissä sen ajan.

Sori kun sanon suoraan, mutta mulla kulkee kylmät väreet noiden rahajuttujen takia. :s Tunnen yhden tommosen rahoillansa leveilevän tyypin ja kerran meni hermot siihen ihan totaalisesti. Se mietti riittääköhön 300e baari-iltaan ja laskeskeli, että yksikin ilta oli kuulemma mennyt 1 500e. Kun kommentoin, että aika monta paukkua tolla rahalla saa tilattua, tyyppi vastas että "Kyllä säkin ymmärrät sit kun alat tienaa 6000e VIIKOSSA niin ku mä." Kilahti päässä ihan totaalisesti, aloin vaan aukomaan sille päätäni. Sanoin, että mikäli meikä tienais 24 000e kuussa, ne ei todellakaan uppoais mihinkään hikisiin baareihin ja niissä vetelehtivien lumppujen juottamiseen pilden toivossa. Ostaisin omakotitalon ja enkä pieraisiskaan minnekään parturi-kampaajakouluun päin. :DDD

Ja oon kyllä vieläkin sitä mieltä, että ihan täyttä shaissea nuo sen rahajutut.

Kauhee purkaus, sori. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:18  
+
0
Siis jos aikuinen ihminen asuu viel porukoilla ja käy töissä, ni jo on kumma jos ei osallistu myös asumiskuluihin?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:20  
+
0
Mun pitää kyllä myöntää, etten osallistu meidän asumiskuluihin, vaikka oonkin periaatteessa töissä...
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:25  
+
0
^työmarkkinatukikin on pikkusen eri asia kuitenki ku ihan palkkatyö. Ainakin mun mielestä.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:25  
+
0

tintti kirjoitti:

Mulla on ihan mahoton elukkakuume ja ku ei voi ottaa marsuja mun allergian takia, ni rupesin miettimään muita vaihtoehtoja ja kappas, meidän terraan mahtuu vallan mainiosti pari gerbiiliä :) Gerbiileitä mulla ei oo aiemmin ollu, mut ne vaikutti oikein sopivilta otuksilta meille, kun perehdyin niiden hoitamiseen.
Gerbiilit on vieläpä pitkäikäisempiä kuin esim. hamsterit, ni aina parempi. Jos nyt löydän meille sopivan parivaljakon, ni sit on kyllä eläinmäärä täysi :P Kaksi koiraa, kaksi gerbiiliä ja hamsteri on tarpeeksi.


Suosittelen! :) Noiden touhuja on tosi kivaa seurailla ja mulla ainakin gerbiilit on paljon seurallisempia kuin tuo hamsteri. Ja plussaa siitä että eivät ole yöeläimiä. :)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:29  
+
0

Stu kirjoitti:

Siis jos aikuinen ihminen asuu viel porukoilla ja käy töissä, ni jo on kumma jos ei osallistu myös asumiskuluihin?


Me tunnetaan H:n kanssa monta tällaista tapausta. Yhdellekin on porukat ostamassa sellaista puolen miljoonan euron asuntoa Helsingistä. Terrrrrve!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:34  
+
0

Stu kirjoitti:

^työmarkkinatukikin on pikkusen eri asia kuitenki ku ihan palkkatyö. Ainakin mun mielestä.



Silti mulla on välillä huono omatunto kun loisin vaan täällä. D: Ja ostelen sitte välillä esmes ruuat omilla rahoilla, jos kaupassa pitää käydä.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:41  
+
0
Aw, nää iltaset päähänpistot on vaan parhaimpia. :----) sain jostai päähäni laittaa Tiktakin ekan levyn koneelle ja alkaa popittaa sitä! Ihan törkeen hyvä ajatus! Viaton lapsuus tulee elävästi mieleen. :DDD Olin niiiiin iso tiktakin fani, ettei oo tosikaan.
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu maanantaina, 27.12.2010 klo 22:42)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:42  
+
0
Awww Aimee :D:D
Varjo 12/2010 ♥

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:44  
+
0
vihaan itkemistä..
life is no nintendo game

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:45  
+
0
I KNOW! :DD Mut no worries. Mulla on 4 tiktakin levyä ja viel sen lisäks JOULUSINKKU "Baby please come home"!! Kateellinen?? En kyl vielkään tajuu et noi oli 13-vuotiaita tän levyn aikaan....
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:46  
+
0
Kuinkahan moneen pankit on yleensä auki? Siis oikein sieltä sisältä, ku pitäis viedä käteiset tilille...

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:47  
+
0
^ Puoli viiteen useimmiten.

Robsu, mikä itkettää? :((
Varjo 12/2010 ♥

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:48  
+
0
Ärgh, prkeleen lumi. Kun kerran lentopostiliikenne yms. seisoo Englannissa, niin joudun odottamaan sitä miun julistetta ties kuinka pitkään... Avuttomat engelsmannit, eivät pärjää kun vähän lunta sataa..
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Maanantaina, 27.12.2010 klo 22:51  
+
0
kyllä mä olisin saanut asua himassa niin kauan ku huvittaa ilmaseks, enkä ois tuntenu mitää syyllisyyttä koska sillonhan just oisin kerännyt rahaa omaa asumista varten ettei jälkikäteen tarvii valittaa huonoa rahatilannetta ja lainaa porukoilta rahaa, niinkun kyl nyt teen...
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 78
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)