Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 26.12.2010 klo 23:09

Vuodenvaihteen Pulina 33

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 78

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 12:15  
+
0
Olipas laimeet alennusmyynnit.. Mut löysin sentään takin.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 12:24  
+
0
Mulla tekee ihan hurjasti mieli kinkkua :((

Mut ai vitsit nää oloasunhousut on ihanat, siis nää jotka sain L:n vanhemmilta joululahjaks <3
Ja näis on taskut! Parhautta vain n_________n
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 13:25  
+
0
Ohho sain eilen aika yllättävii uutisii. Toisaalta nyt kyl kaikki käy vähän paremmin järkeen.

Tuitui.
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 13:41  
+
0
Meinasin tässä joku kerta tulla tänne selittämään, että huomaa ketkä on eniten koirat.com -riippuvaisia ku ne näkee uniaki tän palstan tyypeistä :D:D

NOH. Mä näin viimeyönä unta, missä tuleaari oli ajanu mun auton JOHONKIN katolleen, kun olin lainannut sitä. Eikä se suostunut kertomaan missä se auto oli, kun sitä hävetti niin paljon. Ja mulla oli koko mun maallinen omaisuus (läppäri, kamera, puhelin, lompakko jne.) siellä autossa ja tulkku oli vielä jättänyt auton ovet AUKI kömmittyään sieltä ulos. :D:D
olin aamulla ihan hiilenä ku heräsin, kunnes sit tajusin et ai joo.. unta tosiaan.
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 13:46  
+
0
TULEEKO TÄNÄ VUONNA SITÄ VUODEN JUNNU JUTTUA!!!!!!!?

Mä näin unta, että olin kampissa ja asuin siellä. Sit mun kaveri (joka olikin mun sisko?) tuli hakemaan mua röökille ja olin just siellä keilapaikan luona yöpaidassa. No lähettiin sit rullaportaita pitkin hakemaan alakerran narikasta (?) mulle kenkiä ja takkia. Mun sukka meinas juuttuu rullaportaisiin ja kampin ovia just laitettiin kiinni, mut päästiin sit sen narikka jutun kautta ulos ja siel oli jotain ihme tyttöjä jotka ärsytti mua. Nooo, sit ne olikin vähän niinku bileet ja siellä oli J jonkun tytön kanssa jossain pimeessä huoneessa. Sit mun SISKO menikin sen kainaloon nukkumaan ja mä katoin sitä sillee "mikä sika............" ja menin myös. Hmmmmmmph. Ainiin :DDDDDD Ja jossain vaiheessa siellä bileissä katottiin jotain dia showta J:stä missä se hyppeli joltain laivalta (semmonen puinen merirosvo laival) yhen ärsyttävän A:n kanssa uimahyppyjä :DDDDD ja sen A:n kroppa oli täydellinen ja mua ärsytti ihan sikana.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 28.12.2010 klo 13:49)

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 13:48  
+
0
okeeei, näin iha posketont unta! D: siin oli freddie AAAAH!!! huomaa et oon kattonu noit skinssei vähä liikaa... :))
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 13:51  
+
0
Heha, mäki näin ihan tosi outoja unia...... siis tosi, tosi outoja :DD ei niistä sitten sen enempää joo o.

Mut wupiii mun ale-shoppailut rajottuu tänne tuppukylää, ainaki tänää. :D Meen miehekkäästi ostaa turvakengät jos vaa ois sopivat.. ::D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 14:09  
+
0
Ois kyllä aika jepa jos pääsis jonnekkii muualle alennusmyynteihin! Täältä mitää ikinä löydä, kaupoissa täyttä kuin muurahaiskeossa ja mitään ei löydy. Paitsi tongin koko alelaatikon läpi ja löysin kolme t-paitaa kolmella eurolla, oikee hinta oli jossain 20e:n kieppeillä :p Mitäs tänne (:?

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 14:16  
+
0
Iiks!
Vesku menee tänään työhaastatteluun. Ja mä laitoin s-postia yhdelle gerbiilikasvattajalle :)

Ei tuo Veskun työhaastattelu kyl pahemmin jänskätä, ku jos se ei pääse sinne, ni me muutetaan täältä jonnekin muualle ja sitä mä oon tässä viimeset kaks vuotta oottanukin :D
Toki oishan se ihan kiva, et rahaa tulis "hieman" enemmän kuin nyt.. Ja ehkä Veskuakin jo tympäännyttää tää 3 vuotta kestänyt työttömyys. Tai olihan se 8kk töissä tossa välillä, mut se oli vaan tollanen osa-aikanen työkkärin maksama homma.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 14:18  
+
0
mulla kyllä polttelis nuo alennusmyynnit ihan sikana, mut varmaan vasta ens viikolla tsekkailee niitäki, ku opintotuet tulee vasta tiistaina. toivottavasti ois vielä jotain jäljellä sillon. eilen käväisin pikaisesti ginassa ja siel oli kivat mustat farkut joissa oli polvissa nahkapaikat, mut jos niitä ei enää ens viikolla oo nii.. voi voi.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 14:44  
+
0
aijaaaaa oon ainut joka haluis vuoden junnu jutun :(
never regret something that once made you smile

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 14:51  
+
0
No okeei sit, Hakiksen mieliks, ois se vuoden junnu kiva juttu (: Mut oikeesti, tarvitaan enemmän Sipuluita laskemaan niitä tuloksia, viime vuonna melkein kosahti.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 14:55  
+
0
mäki haluun vuoden junnu -äänestyksen!
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:03  
+
0
Mäki tahon vuoden junnu -äänestyksen, ko viime vuonna en voinu osallistua ko en tuntenu teistä ketään :(( Tulin mukaan meininkeihin vasta uudenvuoden valjvojaisissa. Sitä ennen vaan stalkkasin teitä ujona ja luulin, että tehtis on trolli :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:08  
+
0
^Hymähdin pienoisesti tuolle trollille :DD Miten te muuten sitte lopulta tutustuitte?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:09  
+
0
Tehtis tartti kaverin mukaan leffaan ja mä en ollu viel nähny sitä leffaa, mut tehny kyl selväks et se on nähtävä ja se sit pyys mua mukaan ja mä sanoin okei ja sit mentiin leffaan :D Sit mentiin toisenkin kerran (sama leffa) ja sit meninki jo niille yöks :love:
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:13  
+
0
ihminen on maailman kuvottavin laji koskaan. mä en voi käsittää mistä eläinten rääkkäminen johtuu, onks tollasii tutkittu, puuttuuks niiltä 90% aivoista vai mitä helvettiä?! muksu heittelee kissaa youtubessa, ei tosiaankaan herkille. mulle itelle tulee sellanen raivo tota kattoessa et taitais olla laitonta kertoo mitä mä ajattelen näistä tyypeistä.
this parrot is no more!

Rosiee

Rosiee
Viestimäärä: 1014

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:17  
+
0
oh man i need a hug.... onneks mul on ihanii kavereit jotka tulee koht tänne piristää mua:)

mut mitäs tänne? mitä junnut meinaa uv?
Give me freedom, give me fire, give me reason, take me higher
See the champions, take the field now, you define us, make us feel proud

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:19  
+
0
Mua kuvottaa, että (oletettavasti) vanhemmat kuvaa tota eikä sano mitään vaan antaa muksun vaan riepottaa kissaa miten lystää. No okei, tuon ikäisen muksun pitäis jo tietää että eläin on elävä olento joka tuntee, mutta silti ihmettelen eniten kuvaajaa.

Meille ainakin on pienestä asti opetettu miten eläimiä kohdellaan ja jos koiraa olis vaikka kiskonut hännästä, niin oltais saatu samantein kuulla kunniamme. Samalla tapaa aion totisesti menetellä sit omien muksujen kanssa, koska varmasti tulee jokunen elukka aina olemaan niiden kanssa samaan aikaan.

(L säikähti kun rupesin raivoamaan täällä tosta videosta :DDDD) Mutta oikeasti! Pistää niin vihaks.
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: VUODENVAIHTEEN PULINA 33 - Tiistaina, 28.12.2010 klo 15:23  
+
0

Rosiee kirjoitti:

oh man i need a hug.... onneks mul on ihanii kavereit jotka tulee koht tänne piristää mua:)

mut mitäs tänne? mitä junnut meinaa uv?


:paijata:

Mä en tie vielkään mitä teen uv:na, oh my.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 78
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 07:30)