Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 20:03

Alaskan klee kai

Siirry sivulle: 1 2

Tiri

Tiri
Viestimäärä: 1

ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 08.04.2011 klo 20:03  
+
0
mahtaako kenelläkään olla tietoa onko kyseinen rotu rantautunut jo suomeen? onko suomessa ketään ketä kyseisiä koiria kasvattaisi?

Luna7

Luna7
Viestimäärä: 8

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 20.05.2011 klo 08:20  
+
0
Moikka!

Elikkäs olen varannut jenkeistä itselleni yhden Alaskan Klee kain pennun ja tiedustelisin onko kukaan muu kiinnostunut kyseisestä rodusta? Menen hakemaan pennun itselleni elo/syyskuun puolella ja voisin mahdollisesti tuoda mukanani toisenkin pennun jos joku on kiinnostunut. Joutuisit itse tietenkin olla yhteydessä kasvattajan kanssa, ja tiedustella suostuuko hän edes myymään useampaa pentua ulkoimaille.

riemuli

riemuli
Viestimäärä: 154

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 08.07.2011 klo 20:01  
+
0
Ihan uusi rotututtavuus itselle, mites olette kyseisen rodun löytäneet/siihen päätyneet?
Borderterrieri uros Riemu s. 2.5.2011

Vanhempien luona borderterrieri uros Reino s. 17.2.2002

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 08.07.2011 klo 23:52  
+
0
Millainen koira tämä Alaskan klee klain on? Kiinnostaa... Koirakiintiö on kyllä tällä hetkellä täynnä että ei tarvi tuoda mutta muuten kiinnostais millainen on?:hymy:
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Cora

Cora
Viestimäärä: 200

VS: ALASKAN KLEE KAI - Sunnuntaina, 10.07.2011 klo 11:30  
+
0
^ Eikös Alaskan Klee Kai ole seurakoiraksi jalostettu minisiperianhusky? Näin olen ainakin itse ymmärtänyt. On huskyn näköinen, huomattavasti pienempi ja täysin seurakoira. Luonne, koko, käyttö jne. ovat täysin siperianhuskyn vastakohtia, mutta ulkonäkö on muutamia poikkeuksia lukuunottamatta huskyn minimuunnos.

SiniG

SiniG
Viestimäärä: 6

VS: ALASKAN KLEE KAI - Maanantaina, 25.07.2011 klo 08:13  
+
0

Luna7 kirjoitti:

Moikka!

Elikkäs olen varannut jenkeistä itselleni yhden Alaskan Klee kain pennun ja tiedustelisin onko kukaan muu kiinnostunut kyseisestä rodusta? Menen hakemaan pennun itselleni elo/syyskuun puolella ja voisin mahdollisesti tuoda mukanani toisenkin pennun jos joku on kiinnostunut. Joutuisit itse tietenkin olla yhteydessä kasvattajan kanssa, ja tiedustella suostuuko hän edes myymään useampaa pentua ulkoimaille.



Minkä hintainen pentu on?

elpukka

elpukka
Viestimäärä: 121

VS: ALASKAN KLEE KAI - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 10:57  
+
0
Heippa,

Luna7, oletkos saanut klee kain jo kotiin?

Itse olen ymmärtänyt että se on mini malamuutti, eikä mini husky. Kuulisin mielelläni kuulumisia jos pentu on suomessa, miten on lähtenyt käyntiin ja muutenkin rodusta tietoa :)
Bedlingtoninterrierit Merri ja Hippa

Tähtitomuna taivaalla saksanpaimekoira Ida ja walesinspringerspanieli Justiina

vippe

vippe
Viestimäärä: 1

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 26.08.2011 klo 22:34  
+
0

Luna7 kirjoitti:

Moikka!

Elikkäs olen varannut jenkeistä itselleni yhden Alaskan Klee kain pennun ja tiedustelisin onko kukaan muu kiinnostunut kyseisestä rodusta? Menen hakemaan pennun itselleni elo/syyskuun puolella ja voisin mahdollisesti tuoda mukanani toisenkin pennun jos joku on kiinnostunut. Joutuisit itse tietenkin olla yhteydessä kasvattajan kanssa, ja tiedustella suostuuko hän edes myymään useampaa pentua ulkoimaille.




hei!! olet ilmeisesti tuomassa klee kaita suomeen? Olemme jo jonkin aikaa olleet kiinnostuneita rodusta, mutta pentujen löytyminen on ollut ongelma, koska ei ole tiedossa reissua jenkkeihin ja suomesta ei kyseistä rotua tunnu löytyvän.. JOS olet jossain vaiheessa teettämässä pentuja klee kailla,tai muuuten tietäisit mistä saada pentu, täällä olisi ostaja!! ota yhteyttä! t:virpi

_Kadju_

_Kadju_
Viestimäärä: 1

VS: ALASKAN KLEE KAI - Lauantaina, 27.08.2011 klo 02:23  
+
0

vippe kirjoitti:

[quote=Luna7]Moikka!

Elikkäs olen varannut jenkeistä itselleni yhden Alaskan Klee kain pennun ja tiedustelisin onko kukaan muu kiinnostunut kyseisestä rodusta? Menen hakemaan pennun itselleni elo/syyskuun puolella ja voisin mahdollisesti tuoda mukanani toisenkin pennun jos joku on kiinnostunut. Joutuisit itse tietenkin olla yhteydessä kasvattajan kanssa, ja tiedustella suostuuko hän edes myymään useampaa pentua ulkoimaille.




hei!! olet ilmeisesti tuomassa klee kaita suomeen? Olemme jo jonkin aikaa olleet kiinnostuneita rodusta, mutta pentujen löytyminen on ollut ongelma, koska ei ole tiedossa reissua jenkkeihin ja suomesta ei kyseistä rotua tunnu löytyvän.. JOS olet jossain vaiheessa teettämässä pentuja klee kailla,tai muuuten tietäisit mistä saada pentu, täällä olisi ostaja!! ota yhteyttä! t:virpi[/quote]

Moi!
Mieki oisin kiinnostunu kyseisest rodusta. Haluaisin myös tietää pennun hinnan?

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: ALASKAN KLEE KAI - Lauantaina, 27.08.2011 klo 17:58  
+
0

elpukka kirjoitti:

Heippa,

Luna7, oletkos saanut klee kain jo kotiin?

Itse olen ymmärtänyt että se on mini malamuutti, eikä mini husky. Kuulisin mielelläni kuulumisia jos pentu on suomessa, miten on lähtenyt käyntiin ja muutenkin rodusta tietoa :)



Alaskan klee kaista kyllä käytetään ainakin nimitystä "minihusky". Sanottiin sitä sitten minihuskyksi tai minimalamuutiksi, niin molemmat nimitykset ovat täysin harhaanjohtavia jos miettii rodun käyttötarkoitusta. Alaskankääpiöpystykorva tms. sopisi paljon paremmin, koska kuuluu enemmän jenkkien designer-rotujen kuin rekikoirien luokkaan.
Haaveissa kl u

elpukka

elpukka
Viestimäärä: 121

VS: ALASKAN KLEE KAI - Sunnuntaina, 28.08.2011 klo 10:02  
+
0

Beauceron kirjoitti:

[quote=elpukka]Heippa,

Luna7, oletkos saanut klee kain jo kotiin?

Itse olen ymmärtänyt että se on mini malamuutti, eikä mini husky. Kuulisin mielelläni kuulumisia jos pentu on suomessa, miten on lähtenyt käyntiin ja muutenkin rodusta tietoa :)



Alaskan klee kaista kyllä käytetään ainakin nimitystä "minihusky". Sanottiin sitä sitten minihuskyksi tai minimalamuutiksi, niin molemmat nimitykset ovat täysin harhaanjohtavia jos miettii rodun käyttötarkoitusta. Alaskankääpiöpystykorva tms. sopisi paljon paremmin, koska kuuluu enemmän jenkkien designer-rotujen kuin rekikoirien luokkaan.[/quote]

Juu näin on, koirakirjoissa se esitellään malamuutin yhteydessä :) Ei mikään rekikoira, eikä alkukantainen pystykorva muutenkaan. Klee kai, labradoodle...mitä näitä nyt on.
Bedlingtoninterrierit Merri ja Hippa

Tähtitomuna taivaalla saksanpaimekoira Ida ja walesinspringerspanieli Justiina

Luna7

Luna7
Viestimäärä: 8

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 16.09.2011 klo 11:06  
+
0
Heips! Olin ihan unohtanut että oon tännekkin kirjoitellut. Olen tänää lähössä Los Angelesiin hakemaan sitä pikkusta Klee kaitani! Palaan suomeen 22.9 ja lupaan tulla tänne sitten päivittelemään hintoja ja muuta tietoa kuvien kera! :)

Luna7

Luna7
Viestimäärä: 8

VS: ALASKAN KLEE KAI - Tiistaina, 27.09.2011 klo 11:03  
+
0
Nonii, nyt on pienokainen kotiutunut tänne suomeen. Jos joku on joskus tuollaisen klee kain suomessa nähnyt niin olisi kiva tietää, että missä. Kiinnostaisi tietää että kuinka monta niitä täällä mahtaa olla :) Tässä vähän hintatietoja niille jotka kyselivät.

-Eli pennun hinta oli 2500 dollaria (narttu ja sinisilmänen) urokset ja ruskeesilmäset yleensä halvempia (noin 1400-2400). Yleensä kuitenkin 2000 dollarin päälle menee hinta jos haluu "valio" yksilön.
-500 dollaria jouduin maksamaan kasvattajalle siitä että hän piti pentua luonaan sen melkeen 2kk.
-100 dollaria maksaa ns. lemmikkieläinpassi
-200 dollaria pennun lentolippu (lensi mukanani koneessa)
+ kaikki ylimääräiset kustannukset kuten pennun lentolaukku, hyvitys kasvattajalle siitä jos haluat että hän tuo pennun luoksesi hotelliin ynm... Ja tietty oma lentolippu :D

Kallistahan siitä tulee, mut on kyllä sen arvoista! :) Jos jollain on kysyttävää pistäkää vaikka mailia: carolina.mikander@gmail.com

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ALASKAN KLEE KAI - Keskiviikkona, 05.10.2011 klo 14:47  
+
0
Koskas pääsee näkemään kuvia?
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Beauceron

Beauceron
Viestimäärä: 940

VS: ALASKAN KLEE KAI - Torstaina, 06.10.2011 klo 18:53  
+
0
Minka tahden silmien vari vaikuttaa hintaan noin ratkaisevasti? Olen tavallaan vaarassa ketjussa koska en aio klee kaita hankkia, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn koska tuo hintaero pisti silmaan. Onko rodulle siis toivotumpaa siniset kuin ruskeat silmat? Esim. huskeilla kun silmien varin en ole kuullut millaan tapaa hintoihin vaikuttavan.

Ja kaikki nartutko siis noin paljon uroksia kallimpia? Vai ainoastaan sijoitusnartut?
Haaveissa kl u

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 07.10.2011 klo 20:11  
+
0
^
Ei siis mitään tietoa koskien kyseistä rotua, mutta yleisesti ottaen voisin veikata, että ulkonäköasiat painavat tällaisella seurakoiralla enemmän kuin huskylla, joka on edelleen pääasiassa täysin käyttökoira. Vaikkei ihminen varsinaisesti panisi turhaan painoa värille, niin voivat tietyt jutut olla suuri plussaa pentua valitessa.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: ALASKAN KLEE KAI - Sunnuntaina, 09.10.2011 klo 11:44  
+
0
Mulla on hatara käsitys, että huskypiireissä nimenomaan showlinjaisissa puhdasmaskiset ja sinisilmäiset ovat "tavallisen kuluttajan" silmään miellyttävimpiä, joten niistä on helpompi saada korkeampaa hintaa.
Rise to reset the world.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 09.10.2011 klo 11:46)

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: ALASKAN KLEE KAI - Maanantaina, 10.10.2011 klo 10:44  
+
0
Kuopiossa miehen eno nähnyt kyseisen rodun edustajan.
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

Luna7

Luna7
Viestimäärä: 8

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 28.10.2011 klo 12:28  
+
0
Ei pelkästään se silmien väri ja sukupuoli vaikuta hintaan, vaan myös vanhempien "geenit". Toi mun edellinen kirjotus tais olla vähän sekava :) Mut jos jollain on viel kysyttävää noista hinnoista voi laitta yksityis viestiä niin koitan vastailla. Oon kuitenki ymmärtäny niin, että sinisistä silmistä joutuu maksaa enemmän koska ne on halutumpia kun ruskeet. Ja koska kasvattajia ei ole mitenkään kauheesti ja ihmiset on valmiita maksamaan, niin miksipä ei pyytäisi isompaa hintaa.. Kuvia löytyy tuolta Sekarotuisten galleriasta nimeltä Alaskan klee kai ja Dulce.

Maksavompatti

Maksavompatti
Viestimäärä: 413

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 28.10.2011 klo 22:54  
+
0
^ Ihan mielenkiinnosta kyselen, että toitko vain kotikoiraksi - vai oletko harkinnut ko. rodun kasvattamista?
09/2011 pk collie, narttu Eurofix Melody Pops "Sega"
12/2007 kiinanharjakoira, uros "Eppu" asuu vanhempien luona
Menossa mukana myös Ikaros-kani

Blogi

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28213
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6341
Viestejä yhteensä545737
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 07.05.2024 klo 05:45)