Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Perjantaina, 08.04.2011 klo 20:03

Alaskan klee kai

Siirry sivulle: 1 2

Luna7

Luna7
Viestimäärä: 8

VS: ALASKAN KLEE KAI - Maanantaina, 31.10.2011 klo 16:52  
+
0

Maksavompatti kirjoitti:

^ Ihan mielenkiinnosta kyselen, että toitko vain kotikoiraksi - vai oletko harkinnut ko. rodun kasvattamista?



Ihan vaan kotikoiraksi, ainakin toistaseksi. Ehkä joskus tulevaisuudessa teetätän parit pennut :)

jenn83

jenn83
Viestimäärä: 2

VS: ALASKAN KLEE KAI - Perjantaina, 28.12.2012 klo 22:04  
+
0
Olen itse myös pitkään ihaillut netistä kyseistä rotua ja odotellu, että jospa joskus rantautusi jonnekkin vähän helpompaan paikkaan ku jenkkeihin. Löysin myös, että Alaskan Klee Kai:llekkin on perustettu oma rekkurescue-tyyppinen palvelu siellä rapakon takana.

Jos näitä pentuja jostain saisi niin voisi olla, että sellainen meille tulisi. Schipperke on mun mielestä myös tosi kiva rotu ja Alaskan Klee Kai:ssa on käytetty jalostukseen juuri schipperkeä. Oon aina haavellu huskystä, mutta ei oo mahdollisuutta ottaa niin isoa koiraa. Olis just sopiva kompromissi.

Jos näitä johonkin rantautuu, niin olen enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan kokemuksista. :)

Michikko

Michikko
Viestimäärä: 1

VS: ALASKAN KLEE KAI - Tiistaina, 29.09.2015 klo 15:25  
+
0
Hei, Onko kellään uutta tietoa kyseisetä rodusta, olen itse jo jonkin aikaa ollut ihastunut rotuun ja kiinnostaisi kuulla mikä tilanne suomessa on nykyään rodun kannalta, ja kaikkea muuta maan ja taivaan välistä! :D

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28216
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6342
Viestejä yhteensä545741
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265906
(Tilastot päivitetty viimeksi 08.05.2024 klo 01:15)