Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 04.09.2014 klo 21:07

Kokeneet papillonin omistajat! Neuvoja kaipaan

PapillonFani

PapillonFani
Viestimäärä: 2

KOKENEET PAPILLONIN OMISTAJAT! NEUVOJA KAIPAA... - Torstaina, 04.09.2014 klo 21:07  
+
0
Olen kihlattuni kanssa erittäin kiinnostunut hankkimaan papillonia. Puoli vuotta on kulunut ja kiinostus on vain kasvanut. Se olisi tavallaan ensimmäinen koira kummallekki. Molemmilla on ollut aikasemmin lapsena kotona koira. Haluaisin kuulla kokemuksia että miten papillonit pärjäävät kissojen kanssa, mitä pitäisi ottaa huomioo? Meillä on kotona kaksi sisäkissaa. Pitääkö aina käydä näyttelyissä ja harrastamassa paljon?

Kaikkein upeinta olisi jos olisi kasvotusten mahdollista nähdä ja päästä näkemään teijän papillon koiraa, että saisin varmuuden että en ole ottamassa liian äkkiä hienoa rotukoiraa. Olen itse kovin innokaasti katselu netistä tietoa ja pelottaa että en olisi hyvä koiranomistaja :/ On niin paljon asioita mitä ihmettelen kun katselen kasvattajien sivuja ja kun aikaa menee eteen päin tulee esiin enemmän kysymyksiä.

Kiitoksia ja anteeksi tämä tyhmä utelu
(Viestiä on muokattu torstaina, 04.09.2014 klo 21:20)

griffon

moderaattori
griffon
Viestimäärä: 5797

VS: KOKENEET PAPILLONIN OMISTAJAT! NEUVOJA KAIPAA... - Torstaina, 04.09.2014 klo 21:50  
+
0
Hei vaan :heiluti:
Täällä rotupalstalla on tarkoitus, että yhtä rotua koskevat keskustelut ovat saman otsikon alla. Ja perhoskoirille on jo aloitettu keskustelu, mikä löytyy > tästä linkistä = papillonit ja phalenet

Mahdollisten yksityisviestien lähettäminen sinulle on helpompaa, jos itse kirjoitat kysymyksesi tuonne. Joten, klikkaa ketju auki tuosta linkistä ja valitse vastaa -nappulan (ei uusi aihe, mikä tekee uuden aloituksen)

Lukotan tämän, mutta jätän vielä palstalle, niin voit kopioida tekstisi :)
Minkä nuorena oppii, sen vanhana unohtaa
Kuvia omista koirista
Muistoissa Laku 2002-2013

 
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 13:45)