Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Torstaina, 22.07.2010 klo 15:56

Lancashire Heelerit

Siirry sivulle: 1 2

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Torstaina, 13.01.2011 klo 18:03  
+
0
Välillä meinaa hermo mennä, kun toinen on niin mahdoton ja Ticon pentuaika oli näköjään todella helppo! Mutta en mä kadu, eiköhän siitä melkonen pakkaus kasva :kieli:

Juuulija

Juuulija
Viestimäärä: 3

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Perjantaina, 14.01.2011 klo 22:06  
+
0
Voi kun suloinen pikku heeleri siellä! :)
Meilläkin vielä vajaa kolme vuotta sitten pyöri täällä tollanen pieni pallero. Nykyään ei ole enää pienestä pallerosta tietoakaan. :D
Meillä siis majailee kohta kolmevuotias Paplo, jolta löytyy korkeutta suurinpiirtein 30cm ja painoa reilu 12kg. Harrastetaan pääasiassa pelkkää tokoa, ja kesällä olisi sitten viimein tarkoitus lähteä kisaamaan, kunhan mä uskaltaudun meidät jonnekkin ilmoittamaan :)

Tässä siispä Paplo.

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Lauantaina, 15.01.2011 klo 09:25  
+
0
Oii, mahtavuus Paplo! Ihan samanlainen ruumiinrakenne ku meijän russelilla (joka on siis paljon pidempi kun kuuluis, ja painaakin 10 kg), just jotain tuollaista Totistakin odotan kasvavan.

heeler94

heeler94
Viestimäärä: 38

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Lauantaina, 15.01.2011 klo 14:11  
+
0
NiinaMaria// Oii kun ihana <3 :) Onnittelut omasta heeleristä!

Itselläni on siis heelerit Oosa 5.v ja Indi kohta 1.v

Oosa
http://pieniotus.kuvat.fi/kuvat/Koirakuvausta/Oosa/32.JPG/full

Indi
http://pieniotus.kuvat.fi/kuvat/Koirakuvausta/Indi/Messari%2010%20009.JPG/full
Oosa lancashire heeler (20.8.2005)
Indi lancashire heeler (01.02.2010)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 15.01.2011 klo 15:33)

Juuulija

Juuulija
Viestimäärä: 3

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Tiistaina, 18.01.2011 klo 22:26  
+
0

NiinaMaria kirjoitti:

Oii, mahtavuus Paplo! Ihan samanlainen ruumiinrakenne ku meijän russelilla (joka on siis paljon pidempi kun kuuluis, ja painaakin 10 kg), just jotain tuollaista Totistakin odotan kasvavan.


Mun omaa silmää jotenkin miellyttää nämä kookkaammat heelerit. Sillon kun Paplo oli 5kk ja pentunäyttelyssä sen kanssa käytiin, niin se oli jo sillon suurempi kun siellä turistina ollut kaksivuotias heeler narttu :D

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Tiistaina, 18.01.2011 klo 23:43  
+
0
Voikun Paplo on IHANA! :love:

Joskus vielä meijän pemun kaveriks tulee tollanen ihana heeleri! Ne jotka on sellasen joskus hommannu osaa varmaan kertoo et kannattaako miten hyvissä ajoin ennen ostamista olla liikkeellä? Kun näyttää noita kasvattajia olevan hirmuisen vähän verrattuna vaikka tuohon corgiin. :mietiskel:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

NiinaMaria

NiinaMaria
Viestimäärä: 321

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Maanantaina, 07.02.2011 klo 20:20  
+
0
Kasvattajia ja pentueita on tosiaan aika vähän vielä Suomessa. Itse olin yhteydessä muutamaan kasvattajaan, ja kaksi pentuetta syntyikin melkein samaan aikaan. Mulla kävi aika hyvä tuuri sinällään, että ei montaa kuukautta joutunut odottelemaan. Mutta ajoissa kannattaa alkaa kyselemään ja katselemaan.
Meidän kasvattaja on ennen kasvattanut corgeja, ja päättänyt sen jälkeen että ei enää ota koiria. Mutta kas kun Heelerit oli muuttanut mielen kuitenkin :kieli:

Juuulija

Juuulija
Viestimäärä: 3

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Sunnuntaina, 13.02.2011 klo 11:54  
+
0
Meillä kävi itseasiassa myös ihan hyvä tuuri, ja ei odottelua ollut kun vain se pari kuukautta sillon! Että jos hyvä tuuri käy, niin ei sitä kamalasti joudu odottelemaan. Mutta kyllä itse jos heeleriä tai ihan mitä muunkin rotuista lähtisin etsimään, niin olisin ihan hyvissä ajoin liikkeellä. Vaikka niitä kasvattajia onkin vähän, niin ei se enään mikään mahdottomuus ja monen vuoden prosessi ole se pennun saanti :)
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 13.02.2011 klo 11:54)

heeler94

heeler94
Viestimäärä: 38

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Lauantaina, 03.03.2012 klo 10:49  
+
0
Herätellääs taas vähä tätä heeler keskutelua :)
Onko joku täällä kiinnostunut rodusta? Ja mitäs muille heelereille kuuluu?
Omille tappijaloille kuuluu ihan hyvää, Oosakin täyttää nyt elokuussa jo 7-vuotta vitsi tää aika menee iha liiaan lujaa :D Ja Indin kanssa treenataan agilitya ja pitäs kattoo joitankin näyttelyitä neidille :)

Pistän tänne vähän tuoreenpaa fotoa koirista:

Indi talvi -11


Oosa syksy-10


Kaikki kiinnostuneet tulkaa tänne keskuteleen niin saadaa vähän pulinaan tännnekin :D
Oosa lancashire heeler (20.8.2005)
Indi lancashire heeler (01.02.2010)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Keskiviikkona, 07.03.2012 klo 20:54  
+
0
Voi kun Oosa ja Indi ovat niin sieviä !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Emuli

Emuli
Viestimäärä: 326

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Lauantaina, 10.03.2012 klo 22:22  
+
0
Meidän seuraava koira tulee olemaan heeleri :) Pitkään sitä haluamiini ominaisuuksiin sopivaa rotua etsin ja löytyihän se sit lopulta. Nyt ei millään malttaisi odotella! Olen jo kasvattajiin ollut yhteydessä mutta vain yksi oli sellainen kenen kanssa jutut kohtasi ja joka vastaili kaikkeen ihanan avoimesti. Tosi moni kasvattaja ei vastannut ollenkaan :( Päätin ottaa siltä sopivalta kasvattajalta sitten kunhan vaan sopiva narttu syntyy vaikka sitten pitäisikin odotella pitempään. Eikä tässä mikään kiire olekaan kun tuo biigeli on vasta vajaa puolitoistavuotias. Toiveissa on että elokuussa saataisiin meille pieni heelerityttö pyörimään :peukku:
Beagletyttönen Ava (10/2010)
Beagletyttönen Ellu (6/2012)
Avan blogi

PEEKOZ

PEEKOZ
Viestimäärä: 18

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Lauantaina, 31.03.2012 klo 11:05  
+
0
Voi kun haluaisin Heelerin :kieli: . Ovat niin ihania ja hakisinkinkin aktiivia elämään:wink:

Northern

Northern
Viestimäärä: 13

VS: LANCASHIRE HEELERIT - Keskiviikkona, 17.09.2014 klo 12:18  
+
0
Iteltä löytyy vuoden ikäinen uros heeleri ja on kyllä niin mahtava ja persoonallinen pakkaus!
Happy with heeler :)

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28248
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 15:15)