Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.04.2010 klo 00:21

Novascotiannoutajat

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 27

Millatolleri

Millatolleri
Viestimäärä: 5

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Perjantaina, 04.01.2013 klo 20:56  
+
0
Hei,

Minä harrastan agia omalla pihalla. Tuttuni tekemillä esteillä. Kisoissa luultavasti pärjäisimme, mutta vielä ei olla uskallettu Millan (oma tollerini) kanssa ilmoittautua. Harrastuksia meillä on muitakin ToKo, Koiratanssi ja uutena huvina koirakeilaus.
Tolleri Fani

Milan

Milan
Viestimäärä: 13

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Sunnuntaina, 13.01.2013 klo 12:01  
+
0
Täällä ilmoittautuu myös tollerin pennun omistaja. Taitaa muuten olla Tiiuskan pennun veli kyseessä jos oikeassa olen :)
Novascotiannoutaja Luka 16.9.2012

Blogi
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 13.01.2013 klo 12:08)

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 14.01.2013 klo 09:24  
+
0

Milan kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu myös tollerin pennun omistaja. Taitaa muuten olla Tiiuskan pennun veli kyseessä jos oikeassa olen :)



Voi ihme, laittelehan teidän pennusta kuvia! Mindi on kasvanut jo ihan huimasti, on jo ihan ison tytön näköinen! Missä päin asutte? Me asutaan Vantaalla ja Mindi haettiin Maskusta :) Olisi mukava järjestää tapaaminen jos välimatka ei ole kovin pitkä!
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Milan

Milan
Viestimäärä: 13

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 14.01.2013 klo 17:24  
+
0
Vastaan sulle tiiuska yksärillä! :)
Novascotiannoutaja Luka 16.9.2012

Blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.01.2013 klo 17:26)

Esme

Esme
Viestimäärä: 182

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 14.01.2013 klo 20:55  
+
0
Tuleva näyttelytähti kenties? Nyt keväälä korkataan ura. NP nyt vähän yli vuoden :)
Schipperke 21.02.2002-
Novascotiannoutaja 29.12.2011-

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Tiistaina, 15.01.2013 klo 08:22  
+
0
^ Tosi hyvässä kunnossa teidän koiruli! Varmasti on tuleva näyttelytähti! :) Meillä tuntuu Mindillä olevan nyt karva vähän huonona, mennyt selän päältä ja hännästä semmoiseksi karkeaksi. Välillä edelleenkin puree itseään kun ilmeisesti kutittaa, mutta lieköhän pystyy niin paljon puremaankaan että karvanlaatu muutuisi. Ruokaa vaihdettiin vähän ennen joulua, sen jälkeen silmät on vähän rähmineet mutta muuten on tuntunut olevan hyvä. Lieköhän pitää taas vaihtaa ruokaa, nyt jo nimittäin kolmas ruoka menossa. Täytyy vielä varmaan syöttää tuo loppu pussi poikkeen ja katsoa sitten mille näyttää, eihän se auta kuin vaihtaa ruokaa jos siitä tuo karvanlaatu voisi olla kiinni.. :(
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Lauantaina, 19.01.2013 klo 15:08  
+
0
Esme: komea koiruus! :love: Minä se täällä vaan kärvistelen ja odottelen kasvattajalta uutisia miten tämän toisen astutuksen kanssa on käynyt! :hymy:

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 21.01.2013 klo 09:10  
+
0
Lunatic Toivotaan että saat iloisia uutisia! Nyt kun ollaan pari kuukautta Mindin kanssa eletty, niin en vaihtais tätä aikaa mihinkään! :) Aivan ihana pallero ja ihana nähdä miten on kasvanut :)
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Milan

Milan
Viestimäärä: 13

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 12:15  
+
0
Todella nätti koira Esme! :)
Tänään aamulenkillä tuli napsittua muutama kuva Lukasta



Novascotiannoutaja Luka 16.9.2012

Blogi

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 12:24  
+
0
Voi ihme Lukaa! Taitaa Luka ja Mindi olla aikalailla samankokoisiakin. :D Lukan turkki näyttää kyllä kans tosi hyvältä, Mindillä taas kaikki karvat korvien välistä pöhöttää joka suuntaan, joten näyttää aina vähän tärähtäneeltä :D Pitänee yrittää saada vaikka tänään pentutreffeillä muutama uusi kuva!
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Milan

Milan
Viestimäärä: 13

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 12:28  
+
0

tiiuska kirjoitti:

Voi ihme Lukaa! Taitaa Luka ja Mindi olla aikalailla samankokoisiakin. :D Lukan turkki näyttää kyllä kans tosi hyvältä, Mindillä taas kaikki karvat korvien välistä pöhöttää joka suuntaan, joten näyttää aina vähän tärähtäneeltä :D Pitänee yrittää saada vaikka tänään pentutreffeillä muutama uusi kuva!



Laita ihmeessä Mindistä lisää kuvia! :) Lukallakin noi korvissa olevat karvat on vähän pystyssä sinne sun tänne, mutta muuten turkki on ihan ok kunnossa. Meillä joka lenkin jälkeen jää kauheet jääkököt tassujen väliin kun karvat tassuissa on niin pitkät :/ ollaan kyllä yritetty niitä leikkailla. Ikävää kun loppulenkistä pentu yrittää repiä jäätä tassuista.
Novascotiannoutaja Luka 16.9.2012

Blogi

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 13:19  
+
0

Milan kirjoitti:

Laita ihmeessä Mindistä lisää kuvia! :) Lukallakin noi korvissa olevat karvat on vähän pystyssä sinne sun tänne, mutta muuten turkki on ihan ok kunnossa. Meillä joka lenkin jälkeen jää kauheet jääkököt tassujen väliin kun karvat tassuissa on niin pitkät :/ ollaan kyllä yritetty niitä leikkailla. Ikävää kun loppulenkistä pentu yrittää repiä jäätä tassuista.



Voi ihme, meillä ei onneksi ole jäänyt. Jostain taisinkin lukea, että yleistä ainakin tollereilla tuo jään jääminen tassuihin ja ratkaisuna taisi olla jonkinlainen tassurasva tms.. Ja tottakai toi niiden leikkaaminen varmaan siihen ainakin auttaa :) Jos tuntuu äärettömän hankalalta, niin voithan sä ostaa Lukalle semmoset söpöt töppöset ;)
PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

jonzku

jonzku
Viestimäärä: 206

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 13:36  
+
0
Tuohon jään/lumen kiinnijäämiseen, mulle suositeltiin tassuvahaa, myös jo senkin takia, että tuolla koiruudella anturat tuppaa kuivumaan, kannattaa kokeilla!

Milan

Milan
Viestimäärä: 13

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 13:50  
+
0
Kiitti neuvoista. Täytyypä kokeilla tota tassuvahaa :)
Novascotiannoutaja Luka 16.9.2012

Blogi

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 15:07  
+
0
Mitenkään varsinaisesti rotuun liittymättä niin olisiko vinkata jotain hyvää tassuvahaa? Meillä yhtä oli ja se ei imeytynyt tassuihin ollenkaan ja ei koiraa voi tolkuttoman kauaa pyytää olemaan paikoillaankaan...

jonzku

jonzku
Viestimäärä: 206

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Keskiviikkona, 23.01.2013 klo 15:22  
+
0
^Mulla on tällä hetkellä Fyra Ess nimistä tassuvoidetta, myös Maxim Tassuvaha on ymmärtääkseni ollut hyvää. Mustista ja Mirristä näyttäisi löytyvän molempia.

Tuosta omastani en nyt vielä osaa sen enempää sanoa, että kuinka hyvin toimii, pari kertaa sitä olen nyt käyttänyt ja nyt kun tulin toiseen kaupunkiin hetkeksi,niin unohdin sen sitten tietysti matkasta.

Millatolleri

Millatolleri
Viestimäärä: 5

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 28.01.2013 klo 21:11  
+
0
Tietääkö kukaan tolleri kenneleitä joilla olisi erityisesti agi, toko, näyttely tollereita? Itse meinaan kyseisiä lajeja + haku ja koiratanssi olen harrastanut ja seuraava tolleri luultavasti niihin myös. Toki nomea ja jälkeä harrastetaanmutta kisoihin ei ehkä kuitenkaan.Olen haravoinut jo monet kennelit, mutta kaikissa melki metsäkoiria.
Tolleri Fani

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Tiistaina, 29.01.2013 klo 14:45  
+
0

Millatolleri kirjoitti:

Tietääkö kukaan tolleri kenneleitä joilla olisi erityisesti agi, toko, näyttely tollereita? Itse meinaan kyseisiä lajeja + haku ja koiratanssi olen harrastanut ja seuraava tolleri luultavasti niihin myös. Toki nomea ja jälkeä harrastetaanmutta kisoihin ei ehkä kuitenkaan.Olen haravoinut jo monet kennelit, mutta kaikissa melki metsäkoiria.



Laitoin yv:tä sinulle! :wink:

tiiuska

tiiuska
Viestimäärä: 111

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 04.02.2013 klo 11:46  
+
0
Tässäpä Meidän Mindi, painoa jo 12,7 kg ja säkä on. n. 44 cm omalla mittauksella :)

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

Lunatic

Lunatic
Viestimäärä: 1375

VS: NOVASCOTIANNOUTAJAT - Maanantaina, 04.02.2013 klo 18:15  
+
0
Toiseenkin kasvattajaan oltu nyt yhteydessä jolla astutus tehty tänään... :wink: Nyt taas odotellaan, odotellaan ja odotellaan vielä uutisia siltä toiseltakin kasvattajalta... ihme on jos ei pentua meillä ole kesään mennessä. :nauru:


  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 27
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28193
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545702
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.04.2024 klo 13:15)