Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Lauantaina, 10.07.2010 klo 11:41

Shetlanninlammaskoirat - osa 2

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

cayla

cayla
Viestimäärä: 506

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 16:29  
+
0

Sonik kirjoitti:

Toivotaan että ehtii asettua. Näyttää tällä hetkellä enempi sellaselta rusettimarsulta paikkapaikoin. :ttou:
Pitää viel korvat nyppiä tolta ja trimmailla tassukarvat.

Jokos caylalla on jännitystä havaittavissa? Olikos nää teidänkin ekat?



No täällä on oikeastaan sellainen "oh shit"-meininki päällä. Näyttelyhihnassa kävely ei oikein meinaa sujua, kun Nellin mielestä se hihna kuuluu ottaa suuhun. Vähäsen siis jännittää. Joo, nää on meidän ekat näyttelyt. Lauantaina ja/tai sunnuntaina käydään kasvattajalla kun hän lupasi katsoa noi tassukarvat. Mä en ole vielä pessyt Nelliä, pitäisköhän se sitten jo pestä? Toisesta korvasta irtosi tänään liimaus, mutta pysyy ihan nätisti ja toisesta korvasta on ihan just irtoomassa liimaus myös. Vois tässä joku päivä poistella liimat ja laittaa sitten sitä korvavoidetta, jos sille näyttää ja pestä se sit su-aamusta pois.

Jee, tänään tokoileen, huomen näyttelyharkat ja torstaina taas tokoa. Mä olin tänään niin onnellinen, kun Nelli pääsi pitkästä aikaa leikkimään sen shelttikaverin kanssa ja sai purkaa energiaa.. Molemmilla ollut vähän mahat sekaisin, niin ei olla pitkään aikaan voitu nähdä..!
shelam 4/10
Blogi

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 2 - Tiistaina, 19.10.2010 klo 17:08  
+
0
No meillä toi Savu on ollut kova kiskomaan mätsäreissä, enkä oo sille uskaltanut siellä edes tota näyttelykaulainta laittaa, se ohut hihna meillä kyllä on ollut sit ton normi pannan kanssa. Hyvin se sit on siellä kehässä lopulta mennyt, mutta nyt mä en näytä sitä itse, vaan kasvattaja on lupautunut tulemaan näyttämään tuon. Sit oon sanalla sanoen kusessa, jos se ei ehdikkään. :ttou:
Mun olis pitänyt ruveta pesuhommiin jo paljon aikasemmin, et varmasti toi karva laskeutuis, mut toivottavasti se siitä tokenee. Pesen sit viel valkoset lauantai iltana.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545725
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265868
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 16:15)