Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KOIRARODUT - Maanantaina, 15.08.2011 klo 08:44

Shetlanninlammaskoirat - osa 5

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Lauantaina, 20.08.2011 klo 21:09  
+
0
Savu Nokialla NUO EH. (oltiin ainoita nuorissa..) Oon kyl huomattavan tyytyväinen, koska olin etukäteen kuullut, et tuomari on tiukka täti. Tiukempi kun meille Valkeakoskella H:n antanut.
Arvostelukin oli mun mieleen, sen voi lukea meidän blogista. :nauru:
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

Din

Din
Viestimäärä: 215

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 15:25  
+
0
Ohhoh, uusi ketjukin jo alkanut sillä aikaa, kun oon ollut poissa. :D Ihana nähdä, että sheltti-ihmiset on näin aktiivisia. :)

Onnea kaikille näyttelytuloksiinsa tyytyväisille! Sehän se tärkein asia on. :) Muakin on varmaan kummasti katottu välillä, kun kehän jälkeen oon iloinnut H:sta aivan älyttömästi. Mulle on tärkeintä kuitenkin se, että saan koiran käyttäytymään toivomallani tavalla (eli pelkäämään tuomaria mahdollisimman vähän + ei haukkumaan muille osallistujille :D) ja että koiralla olisi mukavaa vuoron odottelusta huolimatta. :) Me oltiin Neldan kanssa 14.8. tuolla Helsingin ryhmiksessä ja tuloksena oli NUO-ERI, oon supertyytyväinen, kun en olisi koskaan uskonut, että Nelda saisi brittituomarilta noin hyvää arviota, sheltin alkuperämaa kuitenkin. Tästä on hyvä meidänkin jatkaa Vantaan näyttelyyn syyskuussa ja sivuerkkariin.

Oltiinpa eilen kanssa möllitokokokeessa ja Nelda kyllä teki niin vaikutuksen muhun kisatilanteessa, ettei oo tosikaan... Oltiin luokkamme ykkösiä puhtaalla 10 rivillä! Tuomari vielä alussa sanoi, että ei vaan anna kaikille kymppejä, kun kukaan ei opi niistä mitään. :D Paikallaolosta saatiin vielä oikein 10+, mutta se onkin Neldan vahvimpia liikkeitä. Vielä on kuitenkin paljon hiomista edessä ennen kuin lähdetään virallisiin ALO-kokeisiin. Aloimpa kuitenkin tänään Neldalle opettamaan AVO-noutoa, joten saas nähdä, purasiko tuo tokokärpänen kovempaa kuin uskoinkaan. :)

Edit. Pakko vielä kommentoida Pojun H:ta... Tuntuu hirvittävän tiukka tuomari olleen. Kehuja arvostelusta löytyy kuitenkin kohtuullinen määrä ja musta Poju on hurjan nätti! Mielipideasioitahan nää on, mutta ihmetyttää toi H vähän mua.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 21.08.2011 klo 15:31)

emppu97

emppu97
Viestimäärä: 278

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 16:02  
+
0
Din, Joo, itse sain sellaisen käsityksen että tuomari oli tosi tiukka. Arvosteluun oli ihan tyytyväinen, siitä on hyvä parantaa! Massaa olis saanut tuomarin mielestä olla enemmän, mutta Poju on kuitenkin aika nuori vielä ja vähän ihmetyttää kyllä ettei hän edes ikää kysynyt. Sitten ei näyttänyt oikein pitävän Pojun pään muodosta, mutta sekin on mielipide asia. Kuitenkin piti Pojun silmistä, korvista, turkista, luonteesta jne.
Olin Pojusta silti aika ylpeä sillä kehässä käyttäytyi tosi hyvin! Ja minusta oli hauska kuulla että kokenut kasvattaja jolla oli itsellään hyvin palkitut ja upeat sheltit oli kuullemma sanonut että Poju saa ehdottomasti ERI:n:nauru:

Sonik:ille ja Din:ille paljon onnea hyvistä tuloksista!:peukku:

PINNI

PINNI
Viestimäärä: 151

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 17:39  
+
0
Din virallisiin mars! ;)

Meillä on otettu tokossa takapakkia nyt oikein kilometri kaupalla, mutta mitäpä tuosta. Monopoli termein; palataan takaisin lähtöruutuun! :)
Koda on muka kokonaan unohtanut seuraamisen ja sitten paikalla olon... :roll:
Ollaan tietty tehty aika paljon jääviä liikkeitä ja sen kyllä huomaa :kieli: kun otan seuraamista niin saattaa yhtäkkiä jäädä taakse ja kun käännyn katsomaan se makaa siellä tän näkösenä: :aurinko:
ihana <3 heh, nyt siis seuraamis-treeniä ja paljon. Seuraaminen ei kylläkään ole ikinä ollut vahvin liikkeemme ja sitä nyt ollaan hiottu jatkuvasti. Mutta positiivista siinäkin; katsekontakti pysyy suht hyvin ja koiralla heiluu häntä ! Ja käännökset sujuu tositositosi kivasti! Paikalla makuussa K on ihan :eek: eikä millään tahtois jäädä :/ En tajua! Tässä oltiin just menty iha valtavasti eteenpäin, mutta oon kuitenkin palkkaillut välillä ihan vaan 10sek. paikalla oloista vaikka on jo pysynyt sen ALO 2min. :/ harmittaa! Mutta treenaaminenhan on kivaa, joten eipä mitään. Nouto on sentään positiivinen yllätys! Sitä ollaan treenattu sellasen vuoden verran nyt syyskuussa ja nyt elokuussa otti kapulan ekaa kertaa vapaa ehtoisesti suuhun :nauru: Koda siis VIHASI sitä aluksi. Ei suostunut edes katsomaan koko kapulaa.. Nyt pitää jo n. 10sek. verran! LOISTAVAA!

Capolla alkoi Etelä-Suomen shelttien järjestämä agilitykurssi nytten perjantaina ja siis wou sain ite niin paljon ajateltavaa etten meinaa edes tajuta (oliko tossa lauseeessa mitää järkeä?!?). Kontakti- ja keppitreeniä lisää, mutta sen nyt jo tiesinkin. Lisäksi takaaleikkaukset hypyillä eivät suju vieläkään, mutta Capo onkin siinä mielessä hassu kun sen vaatii sitä katsekontaktia, silloin se kuuntelee, muuten menee hämilleen.. :) Kontakti esteillä en ole takaaleikkauksia edes uskaltanut kokeilla koska pelkään että se kääntyy katsomaan missä meen ja tippuu alas :DD nojoo kaikki ajallaan.

Hirmunen selostus taas mutta joo..

Din

Din
Viestimäärä: 215

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 19:15  
+
0
PINNI: Ei me vielä uskalleta. :D Mutta jos lokakuussa (toivottavasti!) alkava Helsingin seudun kennelpiirin järjestävämä Toko2-kurssi menee hyvin, niin sitten voidaan miettiä. Toki ennen virallisia koklataan kunnon mölli-ALO, mitä ei oo helpotettu. Esim. tossakin kokeessa sai palkata liikkeiden välissä.

Ja mitä hitsiä, oon missanu kokonaan ESS ry:n järjestämät agikurssit! Siis tää on just se syy, miks ei ikinä päästä mihinkään kursseille, kun en oo ihan kartalla. :D Voi hittolainen... Pitää yritettä kytistellä, jos ESS jatkossa pitäs noita agility-kursseja + muiden seurojen kurssitarjontaa tietty.

Din

Din
Viestimäärä: 215

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 19:27  
+
0
Sen verran vielä ihmettelen, että mitä tuo "tarvitsee lisää massaa" ihan oikeasti tarkoittaa? Mekin ollaan sitä Neldan kanssa saatu arvosteluissa. Tarkoittaako se, että koira tarvitsee lisää lihaksia vai rasvaa? Vai molempia? Varmaan pitäisi kysyä ihan tuomarilta/kehäsihteeriltä tms., et mitä juuri tämän koiran kohdalla se meinaa. Lisäksi Nelda sai nyt viimeksi tuomarilta, että "kuono-osan tulee täyttyä", niin mitäs sekin nyt tarkoittaa? :) Mitä sinne tulee lisää?
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 21.08.2011 klo 19:27)

PINNI

PINNI
Viestimäärä: 151

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 20:27  
+
0
Din no mutta teillähän sujuu tokoilut ihan mahtavasti! :) Mutta oon kyllä itekki hirvee jännittäjä ja en uskalla mennä mihinkään kokeisiin. Möllitokotkin tuntuu ihan hurjilta :D hahah. No jos sitä ite reipastuis..

Tuo kuono-osan "täyttyminen" tarkoittaa käsittääkseni sitä että useilla juniori ja nuorten luokan koirilla on vielä vähän sellainen pentumainen puikkonokka, jonka yksinkertaisesti pitää kehittyä vielä. En oikein osaa selittää että jos joku tietää paremmat sanat niin selittää. Mutta siis joillain koirillahan tuo kuono vaan jää vähän sirommaksi/pienemmäksi/kapeammaksi eikä koskaan tule oikeanlaiseksi.
"Luonteenomainen ilme muodostuu oikeasta kallon ja kuono- osan tasapainoisuudesta" tolleen rotumääritelmässä sanotaan, eli ei kyllä hirmusasti valota tätä asiaa :D

Massalla tarkoitetaan ehdottomasti LIHASmassaa ei siis läskiä/rasvaa. Jos koirasi on liian laiha (eli tarttee vähä rasvaa:D) niin sitten siellä arvostelussa pitäs lukee että liian hoikassa kunnossa tms. Mutta noitaki kantsii vähän varoa, oltiin nimittäi yks vklp näyttelyissä ja la mun koira oli läski ja tuomari ihmetteli miten se voi edes juosta ja su mun koira olikin niin laiha ettei tuomari meinannut uskoa kun sanoin että juu saa ruokaa.... Että otappa tuosta nyt sitte selvää. Seuraavalla viikolla eläinlääkärissä eläinlääkäri sanoi että koirani on juuri sopiva.. haha :D tämä vaan oli niin hupasa juttu että vieläkin naurattaa, omasta mielestä koiralla pitää kylkiluut tuntua muttei kuitenkaan liian selvästi.

PINNI

PINNI
Viestimäärä: 151

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 20:47  
+
0
Rakkaat koirani söivät iltapalaksi pussillisen irtokarkkeja.

Din

Din
Viestimäärä: 215

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Sunnuntaina, 21.08.2011 klo 21:17  
+
0
PINNI: Jos tää olis FB nii tykkäisin tosta kommentista. :) Toivottavasti ei mitään vaivoja napostelusta tule. Meillä oli nyt vähän aikaa sitten eka Nelda ja sitten Tara ripulilla. Nelda vielä väänsi tuotokset sisälle, joten toivottavasti ei ole teillä samaa edessä. :D

Noi arvostelut on kyllä aina niin mysteerejä, etten ala päätäni vaivata. ;D Nelda tuntuu mun käteen jäntevältä nuorelta koiralta, mutta ei neidillä varmaan mitään superlihaksia ole. Shelttiläiset on kyllä päivittäin vapaana ja juoksentevat ihan kiitettävästi, mutta ei me olla mitään kehonrakennusta harrastettu. :)

Ja kannattaa sunkin mennä vaan mölleihin koklaamaan! Teilläkin vaikuttaa kivalla mallillaan treenit olevan, kaikillahan löytyy kuitenkin aina jotain viilattavaa. :) Asuit pk-seudulla, eikö? Esim. Tiltun koirakoulu järjestää syyskuussa epävirallisia tokokokeita, joissa on mm. nakkiluokka, joka on vielä ALO-möllistä helpotetumpi versio. Sillä me alotettiin, kun mulla on ihan kamala kisajännitys, tuntuu et sydän repee rinnasta. :P

sinis

sinis
Viestimäärä: 69

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Maanantaina, 22.08.2011 klo 01:14  
+
0
CaraMelli Budi on jotenkin tosi honkkeli tällä hetkellä. Tuntuu että se on pelkkää jalkaa koko otus! :nauru: Mutta niin, ei Budissa kyllä yhtään ylimääräistä ole ja varmaan se tuosta komistuukin kunhan saa lisää massaa, nyt se on niin honkkeli! Meidän eläinlääkäriä treffattiin just viime viikolla ja se just kans kehu että sopivassa lihassa tuo on. :)
Remo 230412
Koda 190614

CaraMelli

CaraMelli
Viestimäärä: 653

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 08:18  
+
0
Kävin taas vaihteeksi Ompun kanssa lääkärissä. Sunnuntai iltana alkoi pahasti näyttää siltä, että neitillä on pissatulehdus. Jatkuvasti oli pikkuruisia lätäköitä paperilla ja paperin vieressä. Ulkonakin pissas useaan otteeseen ja heti uudelleen, kun tultiin sisälle. Soitin heti aamulla tohtorille, joka käski metsästää pissanäytteen ja tulla iltapäivällä näytille.

Minäpä kuljin asetin kanssa Ompun perässä ja juuri kun epätoivo alkoi iskeä, sain heitettyä lautasen pissasuihkun alle. Ei siihen tosin osunut kuin teelusikallinen, mutta onneks se riitti. Pissanäyte oli kuitenkin ihan puhdas, priimaa tavaraa niin sanotusti. Pähkäiltiin lääkärin kanssa mikä muu vois aiheuttaa moista. Sitten tulin ajatelleeksi, että löysin paperilta pari ihan pikkuista kikkaretta sitä ihtiään. Bingo! Ummetushan se neitiä vaivas. Syynä: puruluut. Hoito: 1 tl parafiiniöljyä kaksi kertaa päivässä. Illalla käytiin 'öljyhoidon' jälkeen kävelyllä ja se tehosi:peukku: Nyt on pikku vesseli taas oma itsensä.
Heila -01, Cara-Melli -07, Toffo -09, Omppu -11, Hani -12

PINNI

PINNI
Viestimäärä: 151

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 08:48  
+
0
Kiva kuulla että Omppu on kunnossa! Itellä ainakin aina kova huoli kun joku koirista ei voi hyvin. Oon kyllä toisinaan vähän liiankin dramaattinen ja niinkuin tässäkin nähtiin, ei tarvittu mitään ihmeellistä että koira saatiin kuntoon :) nimim. Koda ei stressaantunut eläinlääkäristä ja sillä on aika kova kunto -> syke oli hidas (tosin puollustukseksi sanottakoon että eläinlääkärikin ihmetteli sitä), niin koira vaan sydämen onko se nyt EKG kuvaus vai mikä... hehe, no koira oli loistavassa kunnossa ja eläinlääkäri päätteli ettei sitä stressaa eläinlääkärit ja muutenkin on hyvässä kunnossa.. hups :) onneksi on vakuutus, oli nimittäin vähän kallista lystiä vaikka ei sillä hinnalla mitään väliä ole kun on kyse murusten terveydestä!

chelle

chelle
Viestimäärä: 555

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 11:57  
+
0
Miekii liityn mukaan ketjuun. :)

Elikä omistan pari shelttiherraa, joiden kanssa harrastelemme kohtuullisen ahkerasti. Nuorempi lähtee kisaamaan tokoa kunhan mie saan aikaseksi hänet kokeeseen ilmottaa, agilityyn ois kisatähtäimet ens kesälle. Viimestään ens kesänä olis myös BH tarkotus molempien kanssa suorittaa. Liikkeet alkais olla muuten kasassa, mutta paikkamakuu nuoremmalle on hiukan ongelmallinen.

Vanhempi on jäänyt varhaiseläkkeelle agilitystä selkävian vuoksi, mutta nyt kesällä rupesin miettimään, että jos mie siitäkin tokokoiran teen. :) Emmie tiiä tullaanko me koskaan kisaamaan, kun herra ei hermoja omista, mutta alkaapa sekin olla kohta ALO-tasonen poika. :) Jääviin liikkeisiin vaan kaivattais nopeutta lisää. Toisaalta, en tiiä että johtuuko hitaus maahanmenossa kipeästä selästä, joten ei olla sitä niin ruvettu hitsaamaan. Lisäksi poika on nyt kesätukassa, joten näyttää siltä kun se seurais metrin päässä.

Mielenvirkistykseksi ajamme aina väliin jälkeä, eilen tehtiin nuoremmalle ensimmäinen metsäjälki ikinä. Hyvin se sen ajoi. :) Nuorempi myös harrastelee väliin hakua. Rullalle sitä opetetaan, laiskasti kylläkin.

Nuorempi:


Vanhempi:


Meijän koko lauma:

Din

Din
Viestimäärä: 215

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 20:27  
+
0
chellen shelttivanhus on älyttömän symppis! Mä fanitan koiravanhuksia kyllä ihan kybällä, niissä on sitä jotakin. :) Tosi aktiivisesti shelttiesi kanssa harrastelet, mukava kuulla, että ihan hakua ja jälkeäkin teet! Ei taida paljon shelttejä ylipäätään näiden lajien parissa olla? Itseäkin huvittaisi kokeilla joskus tuo BH-koe, mutta joskus Koiramme-lehdessä oli juttua siitä, niin vaikutti ihan hirveän vaativalta. Tarahan nuoruudessaan hallitsi BH:n "tottisosion" (vai miten se nyt kuuluu ilmaista), mutta ei oltaisi koskaan päästy kaupunkiosiota läpi frouvan hermoilla, valitettavasti. Ehkäpä Neldan kanssa joskus innostun treenaamaan, mutta nyt keskitytään tokoon. :)

chelle

chelle
Viestimäärä: 555

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Tiistaina, 23.08.2011 klo 21:12  
+
0
Ei meiän seniori ihan täys vanhus vielä ole, Wäinö täyttää talvella 6. :) Meillä on Wäinön kanssa sama ongelma tuossa BH:lla, kun ne hermot on melko olemattomat. Pari vuotta sitten sanoin ettei ikinä tulla pääsemmään läpi, nyt alkaa kuitenki vähän toivo heräilemään. Se kaupan eteen jättäminen tuo isoimman ongelman, mutta jos mie pistän koiran käskyn alle ja naamioin sen paikkamakuuksi näkösuojassa niin se vois mennäki.

Inhottavaa ku Wäinöllä olis kenttäosuus valmiina ja Nuutilla kaupunkiosuus. Saiskohan siinä puolessa välissä vaihtaa koiraa? :D

Suzuna

Suzuna
Viestimäärä: 1068

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 10:32  
+
0
Chellellä on symppis kaksikko :hymy:

Hienoa että Ompun vaiva oli vain ummetusta!

Mulla on uusi lamppu...joka ei oikein viihdy varjostimensa kanssa :nauru:


Tassussa olevan mätäpaiseen takia piti kauluri laittaa, ettei pääse nuolemaan. Katsotaan kuinka alkaa parantua, 2vko antibioottikuuria luvassa.
Lääkäri muuten kehui Sirun laihdutuksen onnistuneen tosi hyvin! Keväällä kun käytiin rokotuksissa painoa oli 9kg :nolo: ja nyt enää 7,5kg :peukku: Aletaan olla hyvissä mitoissa!
Shetlanninlammaskoira Siru -08
Saksanpaimenkoira Eve -10
Bordercollie -12

CaraMelli

CaraMelli
Viestimäärä: 653

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 11:12  
+
0
Voi Siru ressua varjostimineen. Pikaista paranemista! Hienosti on laihis onnistunut. Toffo on kans koittanut pudotella raskaus kiloa. Enempi on kyllä putoillu toi karva. Minusta alkaa olla ihan hyvän painonen, mutta isäntä ja lapset on sitä mieltä, että ihan hirmu laiha. He vaan kattoo ulkonäköä, eikä kokeile kylkiä. Onhan Toffon selkä puolet kapeampi kuin Ompulla, mutta jälkimmäinen onkin tommonen pöheikkö.

Ostin tytöille naposteltavaksi eilen naudan nilkkaluut, kun noi nahkarullat aiheutti Ompulle ähkyä. Mentiin vähän ojasta allikkoon. Mellillä on vatta löysällä ja kaks muuta piereksii niin, että sellasessa vihreessä sumussa mennään. Mutta sanoisin, että ihan hyvää ajankulua, puhtaaksi kaluttuinakin jaksavat vielä kiinnostaa. Melli etenkin haluaa kaikki kolme nilkkaa itelleen.

Nyt lähdetään moikkaamaan kasvattajaa, samalla poiketaan mun äidin luona.
Heila -01, Cara-Melli -07, Toffo -09, Omppu -11, Hani -12

Jasmin

Jasmin
Viestimäärä: 32

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 11:54  
+
0
Pitkästä aikaa taas kirjottelen tänne. Kiireitä on ollut, ja vaikka olen lukenut keskustelua ahkerasti en ole ehtinyt päivittämään minun ja Aadan kuulumisia.

Aada on nyt saanut kaikki rokotukset, ja kasvaa silmissä. Minua hieman jännittääkin että tuleekohan siitä liian korkea... En ole mitannut, ja tiedän että tässä iässä onkin mahdotonta sanoa minkä korkuiseksi se jää. Kolmen kk:n ikäisenä aada painoi 4.5 kg, ja 4kk:n ikäisenä hieman yli 5kg. Kuinka paljon teidän shelttine ovat painaneet tuon ikäisinä?
Ei se minua niinkään haittaa jos siitä tulee ylikorkea, mutta onhan se näyttelyitten kannalta aina hieman harmillista. Enhän minä siitä alunperin mitään näyttelykoiraa halunnutkan, mutta ihan huvin vuoksi ajattelin sen muutaman kerran viedä.

Huvin vuoksi osallistuin myös kahden kerran näyttelykoulutukseen Lahdessa. Ensimmäinen kerta oli eilen, ja meillä oli aadan kanssa hirmu kivaa! Saimme kouluttajalta hyvää palautetta, hän kehui aadaa reippaaksi ja kysyikin mistä olen näin ihastuttavan sheltin hankkinut.
Olimme Aadan kanssa täysin aloittelioita, en ole ollenkaan harjoitellut seisomista tai ylipäätään mitään näyttelyyn liittyen ennen koulutusta. Siihen nähden pärjäsimme oikein hyvin, Aada jaksoi keskittyä juuri sen verran kun siltä odotin, eikä näyttelypöydällä seisominen jännittänyt sitä ollenkaan. Paljon meillä on kuitenkin harjoittelemista, kouluttaja sanoi että Aada on välillä liian yli-innokas,mutta onhan se pennulla ihan odotettavaa :) Ensi tiistaina on toinen treenikerta, täytyy harjoitella kotona nyt ahkerasti!
Mutta päasia että meillä oli hauskaa, sen takia sinne menimmekin.

Tässä vielä muutama melko tuore kuva Aadasta



- Anything that's worth having sure enough worth fighting for -

PINNI

PINNI
Viestimäärä: 151

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 18:07  
+
0
Ihana Aada <3 super suloinen! Pidetään peukkuja ettei venähtäisi ylikorkeaksi, mutta tuo koko kyllä tuppaa olemaan shelteillä sellainen ongelma ettei ikinä oikein tiedä mitä sieltä tulee ;) Liian pientä vai liian isoa vaiko ihan oikean kokoista :D

Capon takapiha-agility kuvia;


uups :D

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.08.2011 klo 18:08)

catteri

catteri
Viestimäärä: 903

VS: SHETLANNINLAMMASKOIRAT - OSA 5 - Keskiviikkona, 24.08.2011 klo 18:17  
+
0
Pinnillä on niin pirtsakoita ja vauhdikkaita kuvia että!:love: Pakko kysyä, että mistä oot tuommosia esteitä hommannu? Itselläki kovasti kiinnostais (kunhan tuo on kasvunsa kasvanu) alkaa kokeilemaan agia just "oman pihan perällä" ja kattoa mitä Tarmo tykkää.

Ja ihana tapaus Aada.:love:
Kotia karvoittamassa kissat Demi (-08) & Latte (-10)
Mittelspitz Saaga (-12)



  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 20:45)