Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Torstaina, 08.08.2013 klo 02:13

Pennunodottajien pulina 6

Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52 ... 54

Saarameow

Saarameow
Viestimäärä: 1296

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Tiistaina, 22.04.2014 klo 23:02  
+
0
Pennut käyny tänään pentutarkissa ja kaikki hienosti! Elikkä ei tartte sitä enää jännittää ja se on sit aikalailla varmaa, että se pentu mulle ensiviikolla tulee. Jännää! :hymy:
corgi Una 140610
shelam Atlas 190113
auspai Ares 040314

Lavra

Lavra
Viestimäärä: 132

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Torstaina, 24.04.2014 klo 09:09  
+
0
^ :peukku:

Kasvattajan kanssa taas viestiteltiin. Ei päästäkään katsomaan narttua sinne ennen synnytystä, ei vaan sattunut yhtään viikonloppua joka olis molemmille sopinut kun tää kasvattaja on vuorotyössä ja meille taas ei viikolla sovi. Ja nyt jännitetään sitten, että riittääkö meille pentua. Jättävät yhden narttupennun itselleen, meitä ennen oli jo 2 varausta eli pitäisi syntyä 4 narttua että meillekin riittäisi. Kyselyitä on ollut kuulemma hirveästi ja varauksia tullut niin paljon ettei ole pystynyt kaikkia tietenkään ottamaankaan. Narttu näyttää melko muhkealta ja odottavat suurta pentuetta mutta mua silti jännittää kovasti, että riittääkö sieltä meille, sukupuolijakaumasta kun ei tiedä.. Toivotaan parasta!

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Perjantaina, 25.04.2014 klo 12:46  
+
0
Me ollaan viikon päästä junassa matkalla katsomaan pentua :love: Vähän tarvikkeitakin jo hommasin, ruoka- ja juomakupit, harjan ja vähän nameja. Kasvattajalta kysyn pannoista ja taluttimista ennen kuin ostan niitä. Kynsisakset vielä pitäis, ja sähköjohdoille suojat ja kompostiverkkoa vähän parin huonekalun suojaksi ja ja....

Vähän harmittaa, että mulla on koulussa vielä yksi intensiivikurssi pennun tulon jälkeen, eli olen joku kuusi-seitsemän tuntia päivistä poissa. Onneksi vain viiden päivän ajan, ja avo lupasi pitää pennusta hyvää huolta. Ehditään kuitenkin haun jälkeen olla neljä päivää ihan rauhassa keskenään, joten mäkin olen paikalla kun pentu asettuu taloon. Keljuttaa silti, mutta pakko hoitaa tuo pakollinen kurssi pois alta.
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Puppeli5

Puppeli5
Viestimäärä: 2

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Perjantaina, 25.04.2014 klo 13:54  
+
0
Heissuli

Olen itse miettinyt jonkin aikaa koiranpennun hankkimista. Ystävilläni on koiria, joita olen aina tarvittaessa ollut hoitamassa. Nyt on alkanut tuntua siltä, että haluaisin jo oman koiran. Minulla on vain yksi ongelma. Etsin tietoa pääasiassa netistä ja satuin lukemaan blogin, jossa kerrotaan pentutehtailusta. Luulin, että koiraa voisi etsiä netin kautta, mutta nyt en enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Onko netistä ostaminen turvallista?

Onko muilla mitään vinkkejä tai tietoa siitä, miten koiranpentu kannattaisi hankkia? Alkoi vähän pelottamaan, etten vain osta pentutehtaasta.
(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.04.2014 klo 13:57)

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Perjantaina, 25.04.2014 klo 15:28  
+
0

Puppeli5 kirjoitti:

Heissuli

Olen itse miettinyt jonkin aikaa koiranpennun hankkimista. Ystävilläni on koiria, joita olen aina tarvittaessa ollut hoitamassa. Nyt on alkanut tuntua siltä, että haluaisin jo oman koiran. Minulla on vain yksi ongelma. Etsin tietoa pääasiassa netistä ja satuin lukemaan blogin, jossa kerrotaan pentutehtailusta. Luulin, että koiraa voisi etsiä netin kautta, mutta nyt en enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Onko netistä ostaminen turvallista?

Onko muilla mitään vinkkejä tai tietoa siitä, miten koiranpentu kannattaisi hankkia? Alkoi vähän pelottamaan, etten vain osta pentutehtaasta.



Pentutehtaan tunnistaa yleensä siitä, että tiedonsaanti on epämääräistä, koiria myydään erikoisia kanavia pitkin (kuten keltaisessa pörssissä tai tori.fi:ssä), myynti-ilmoitus on puuttellinen tai huonolla suomella kirjoitettu, ja kun koiraa menee katsomaan, sen emo ei ehkä ole paikalla tai koira tuodaan vaan autolla jonnekin huoltoaseman nurkalle. Koiran "kasvattaja" saattaa vältellä kysymyksiä, olla todella huonosti tavoitettavissa, ja vähätellä terveystarkastuksia tai muita virallisia toimenpiteitä. Koirilla ei ole terveeksi tutkitut tai yleensäkään edes rekisteröidyt vanhemmat, ne ovat mahdollisesti sekarotuisia tai hienommin sanottuna (pentutehtailijat tätä tuntuvat viljelevän) "rotumixejä" ja yleensä paperittomia. Koiranpennut myydään usein rokottamattomina ja madottamattomina. Usein tällaisella "kasvattajalla" ei ole kennelliiton hyväksymää kasvattajanimeä. Kasvattajanimen puuttuminen ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että kyseessä on pentutehtailija tai muu vastuuton tyyppi, ja toisaalta myöskään kasvattajanimi ei takaa laadukasta ja vastuuntuntoista kasvatustyötä.

Suosittelen aloittamaan siitä, että pohdit itsellesi sopivaa koirarotua. Mitä ominaisuuksia koiralta toivot? Minkälaista kokoluokkaa koira saisi olla, millaisen turkin sille toivoisit? Mitä harrastustavoitteita sinulla on? Kuinka paljon koira saa liikuntaa, onko perheessä lapsia tai allergiaa, millainen on asumismuoto? Nämä tiedot ohjaavat sinut kohti oikeaa rotuvalintaa. Roduista saa paljon tietoa internetistä, esimerkiksi eri rotujärjestöjen nettisivuilta. Myös tällä palstalla voi kysellä ehdotuksia itselleen sopivasta rodusta Rotukyselyt-osiossa. Erilaisissa koiratapahtumissa tapaa myös kasvattajia ja rodun harrastuspiirejä, ja sitä kautta pääsee tutustumaan koiriin ihan käytännössä. Itse ainakin mielelläni jaan kokemuksia omasta rodustani, jos joku tulee näyttelyissä tai lenkillä kyselemään.

Kun rotu on päätetty, voit alkaa etsiä sopivan oloisia kasvattajia. Siinä etenkin ensikertalaista auttavat rotuyhdistysten sivut, sekä ihan vaikka näyttelyissä paikanpäällä käyminen. Kasvattajia voi lähestyä vaikka sähköpostitse tai soittamalla, ja kertoa itsestään oleelliset asiat, sekä sen, minkä laista koiraa etsii ja mihin tarkoitukseen. Moni kasvattaja päästää mielellään myös tutustumaan koiriinsa. Kunnollinen kasvattaja madottaa pennut huolellisesti, myy ne terveeksi tutkittuina ja rekisteröitynä.

Kaiken pentutehtailun keskellä kyllä maailmassa on vielä paljonkin hyviä ja vastuuntuntoisia kasvattajia :)
schippn 08/2012
schippn 08/2014

(Viestiä on muokattu perjantaina, 25.04.2014 klo 15:30)

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Lauantaina, 26.04.2014 klo 20:24  
+
0
Ei jestas, pakko tulla purkamaan tätä jännitystä johonkin! Huomenna kattomaan pikkusia, en kestä. :love: Kameran muistikortti on tyhjennetty, akku ladattu, tuliaisia ostettu, bussiliput hankittu ja turvassa ja aikataulut tarkistettu moneen kertaan. Tein jo tekstitiedostonkin missä on listattu kaikki tarvikkeet mitä pentua varten on hankittu ja kaikki kulut mitä niihin on tähän mennessä mennyt, kun en muutakaan tekemistä keksiny. :nauru: Eikä ens yönä varmaan tietenkään uni maita. Miksei sitä osais vaan ottaa rennosti. :eitietoo:
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Lauantaina, 26.04.2014 klo 22:27  
+
0
Tuun aina hyvälle tuulelle, kun ihmiset on kriittisiä, ottaa asioista selvää ja miettii ennen kun hankkivat koiran. Siitä hatunnosto Puppeli5 sulle! Suosittelisin myös samaa, että pohdi ensin minkärotuisen koiran haluat ja mieti sitten siitä eteenpäin. Vaikka et rotukoiraa hankkisikaan, niin sekarotuisenkin kohdalla on hyvä miettiä, mitä rotuja siinä on.
Bolognesenarttu 7/2012

Reveliina

Reveliina
Viestimäärä: 70

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Lauantaina, 26.04.2014 klo 23:21  
+
0
Heissan, täällä ilmottautuu uusi odottelija. Optimistisesti laitoin itteni tuonne viimiseksi, ko tähän mennessäki on tullu niin monta mutkaa matkaan, etten ole oikein varma, onko tämä nyt sitte haaveilua vai odottelua.. :mietiskel: Mutta jospa tämä tois hyvää onnea! (koputan puuta ja poistan itteni sitte, jos aletaan mennä taas enemmän haaveilun puolelle..)

Welsh corgi pembroke siis kovasti toiveissa :love: Astutuksia mennyt pieleen useampi, tällä hetkellä odotellaan hyviä uutisia muutama viikko sitte tapahtuneesta astutuksesta.. Sen onnistuessa oltais avokin kans jo huomattavasti lähempänä omaa kaveria :jjei: Toisaalta, pessimisti ei pety :paapatus:


kkaisu - kleinspitz uros, huhtikuun loppu -14
Saarameow - australianpaimenkoira uros, 1.5. 2014
emmimaria - labradorinnoutaja uros, 2.5.2014
Murmelit - cockerspanieli narttu, toukokuun alku 2014
jemblen - kääpiösnautseri narttu, toukokuu 2014
jenniina - kääpiöpinseri - toukokuu 2014
SanttuJ. - labradorinnoutaja, narttu, toukokuu vko 21/22 2014
dinski - welsh corgi pembroke, uros, toukokuun loppu 2014
jacknasty - welsh corgi pembroke, uros, toukokuun loppu 2014
hhllena - Welsh Corgi Pembroke, kevät 2014
jnonnaa - bordercollie, narttu, kesä/2014
Lyytikäinen - sileäkarvainen collie, kesä 2014
Rinsessa - shetlanninlammaskoira, kesä 2014
riinsan - jackrussel narttu, kesä 2014
Lavra - labradorinnoutajanarttu 8/2014
Tutuli - shetlanninlammaskoira narttu, 2014
mercy - sileäkarvainen collie, 2014-2015
Reveliina - Welsh corgi pembroke, syksy/talvi 2014
Welsh corgi pembroke "Oiva", s. 13.8.2014

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Sunnuntaina, 27.04.2014 klo 07:17  
+
0
Hihii, täällähän on paljon pemun odottelijoita! Mistä lie johtuu.. :peukku:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Reveliina

Reveliina
Viestimäärä: 70

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Sunnuntaina, 27.04.2014 klo 09:24  
+
0
...ja tottakai näin nyt sitte unta siitä, että tältä kasvattajalta tuli sähköpostia jossa sanottiin että astutus on onnistunu :ttou: Ihan ku en muutenki ajattelis asiaa joka päivä :roll:

Syntaksivirhe, kumma juttu :wink:
Welsh corgi pembroke "Oiva", s. 13.8.2014

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Sunnuntaina, 27.04.2014 klo 09:26  
+
0
^ Laittaisitko yksärillä mistä kennelistä odottelet pentusta? :hymy: t. utelias
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

Reveliina

Reveliina
Viestimäärä: 70

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Sunnuntaina, 27.04.2014 klo 10:03  
+
0
Laitettu :heiluti:
Welsh corgi pembroke "Oiva", s. 13.8.2014

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Sunnuntaina, 27.04.2014 klo 16:25  
+
0
Meidän pitää näköjään miettiä uudestaan tuo pennun hakureissu. Aateltiin eka hakea pentu kotiin 24.5. Mulla vaan on synttärit 30 pv. ja mennään mökille juhlimaan niitä. Alun perin oli ajatus olla tässä ihan lähellä ja koirat ois voinu olla kotona omassa rauhassaan. Oltais niitä käyty välillä kattomassa ja menty sit yöksi kotiin. Nyt vaan kävi niin, et mökkiä ei löytynyt ihan niin läheltä ja joudutaan yöpymään siellä. Sinne tulee kuitenkin jonkun verran porukkaa ja ilolientäkin suurella todennäköisyydellä nautitaan, et ei viiti sinne 8 viikkoista rääpälettä ottaa ja hoitoon en välttämättä saa tai "uskalla" viedä. Pitää kasvattajan kans kokeilla sopia, jos se siellä ois sen luona siihen 9 viikkoiseen asti ja haetaan se kotiin vasta kesäkuun puolella.

Eilen saatiin hommattua portti tuohon kylppärin oveen, jossa pennun on tarkotus harjotella yksinoloa. Samalla tuli ostettua sille ruokaa ja lelu. Pari pantaa oon tehnyt kasvukaudelle ja yhden taluttimen. Yks peti on jo väännetty ja toinen ois tarkotus tehdä tuonne kylppäriin.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

Mupuinen

Mupuinen
Viestimäärä: 27

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 02:19  
+
0
Jälleen uusi pennunodottaja ilmoittautuu. Pari viikkoa tässä jo jännätty ja tällä viikolla pitäisi päästä hakemaan pieni kotiin. Eilen tein suursiivousta ja yritin tehdä kodista paremmin pennunkestävää, mutta saapa nähdä miten käy. Lasten lelut kun tuppaa löytymään useammin lattialta kuin lelulaatikoista, mutta ehkäpä muksutkin jo muutaman pureskellun pehmolelun jälkeen taas muistavat. :)

kkaisu - kleinspitz uros, huhtikuun loppu -14
Saarameow - australianpaimenkoira uros, 1.5. 2014
Mupuinen - beagle uros 1.5.2014
emmimaria - labradorinnoutaja uros, 2.5.2014
Murmelit - cockerspanieli narttu, toukokuun alku 2014
jemblen - kääpiösnautseri narttu, toukokuu 2014
jenniina - kääpiöpinseri - toukokuu 2014
SanttuJ. - labradorinnoutaja, narttu, toukokuu vko 21/22 2014
dinski - welsh corgi pembroke, uros, toukokuun loppu 2014
jacknasty - welsh corgi pembroke, uros, toukokuun loppu 2014
hhllena - Welsh Corgi Pembroke, kevät 2014
jnonnaa - bordercollie, narttu, kesä/2014
Lyytikäinen - sileäkarvainen collie, kesä 2014
Rinsessa - shetlanninlammaskoira, kesä 2014
riinsan - jackrussel narttu, kesä 2014
Lavra - labradorinnoutajanarttu 8/2014
Tutuli - shetlanninlammaskoira narttu, 2014
mercy - sileäkarvainen collie, 2014-2015
Reveliina - Welsh corgi pembroke, syksy/talvi 2014
Spkn "Sussu" s. 06/2010, minulla 07/2011 alkaen, lopetettu 12/2013
Beagle "Poitsu" s. 02/2014
Seropi "Milo" s. 12/2013

Puppe3

Puppe3
Viestimäärä: 1

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 13:45  
+
0
Minäkin odotan innolla pennun tapaamista ensikertaa. Enää pari viikkoa :)
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.04.2014 klo 13:48)

Puppeli5

Puppeli5
Viestimäärä: 2

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 13:50  
+
0

suibe kirjoitti:

[quote=Puppeli5]Heissuli

Olen itse miettinyt jonkin aikaa koiranpennun hankkimista. Ystävilläni on koiria, joita olen aina tarvittaessa ollut hoitamassa. Nyt on alkanut tuntua siltä, että haluaisin jo oman koiran. Minulla on vain yksi ongelma. Etsin tietoa pääasiassa netistä ja satuin lukemaan blogin, jossa kerrotaan pentutehtailusta. Luulin, että koiraa voisi etsiä netin kautta, mutta nyt en enää tiedä mitä pitäisi tehdä. Onko netistä ostaminen turvallista?

Onko muilla mitään vinkkejä tai tietoa siitä, miten koiranpentu kannattaisi hankkia? Alkoi vähän pelottamaan, etten vain osta pentutehtaasta.



Pentutehtaan tunnistaa yleensä siitä, että tiedonsaanti on epämääräistä, koiria myydään erikoisia kanavia pitkin (kuten keltaisessa pörssissä tai tori.fi:ssä), myynti-ilmoitus on puuttellinen tai huonolla suomella kirjoitettu, ja kun koiraa menee katsomaan, sen emo ei ehkä ole paikalla tai koira tuodaan vaan autolla jonnekin huoltoaseman nurkalle. Koiran "kasvattaja" saattaa vältellä kysymyksiä, olla todella huonosti tavoitettavissa, ja vähätellä terveystarkastuksia tai muita virallisia toimenpiteitä. Koirilla ei ole terveeksi tutkitut tai yleensäkään edes rekisteröidyt vanhemmat, ne ovat mahdollisesti sekarotuisia tai hienommin sanottuna (pentutehtailijat tätä tuntuvat viljelevän) "rotumixejä" ja yleensä paperittomia. Koiranpennut myydään usein rokottamattomina ja madottamattomina. Usein tällaisella "kasvattajalla" ei ole kennelliiton hyväksymää kasvattajanimeä. Kasvattajanimen puuttuminen ei kuitenkaan automaattisesti tarkoita, että kyseessä on pentutehtailija tai muu vastuuton tyyppi, ja toisaalta myöskään kasvattajanimi ei takaa laadukasta ja vastuuntuntoista kasvatustyötä.

Suosittelen aloittamaan siitä, että pohdit itsellesi sopivaa koirarotua. Mitä ominaisuuksia koiralta toivot? Minkälaista kokoluokkaa koira saisi olla, millaisen turkin sille toivoisit? Mitä harrastustavoitteita sinulla on? Kuinka paljon koira saa liikuntaa, onko perheessä lapsia tai allergiaa, millainen on asumismuoto? Nämä tiedot ohjaavat sinut kohti oikeaa rotuvalintaa. Roduista saa paljon tietoa internetistä, esimerkiksi eri rotujärjestöjen nettisivuilta. Myös tällä palstalla voi kysellä ehdotuksia itselleen sopivasta rodusta Rotukyselyt-osiossa. Erilaisissa koiratapahtumissa tapaa myös kasvattajia ja rodun harrastuspiirejä, ja sitä kautta pääsee tutustumaan koiriin ihan käytännössä. Itse ainakin mielelläni jaan kokemuksia omasta rodustani, jos joku tulee näyttelyissä tai lenkillä kyselemään.

Kun rotu on päätetty, voit alkaa etsiä sopivan oloisia kasvattajia. Siinä etenkin ensikertalaista auttavat rotuyhdistysten sivut, sekä ihan vaikka näyttelyissä paikanpäällä käyminen. Kasvattajia voi lähestyä vaikka sähköpostitse tai soittamalla, ja kertoa itsestään oleelliset asiat, sekä sen, minkä laista koiraa etsii ja mihin tarkoitukseen. Moni kasvattaja päästää mielellään myös tutustumaan koiriinsa. Kunnollinen kasvattaja madottaa pennut huolellisesti, myy ne terveeksi tutkittuina ja rekisteröitynä.

Kaiken pentutehtailun keskellä kyllä maailmassa on vielä paljonkin hyviä ja vastuuntuntoisia kasvattajia :)[/quote]

Hei Suibe, kiitos neuvoista

Olen itse kyllä aika kova ulkoilemaan, joten koiran kanssa lenkkeily on minulle iloasia. En nyt mitään vinttikoiraa aio hankkia :) mutta joku pienehkö koira, joka jaksaa lenkkeillä kanssani (esim. Jack Russell) sen pitäisi olla. En tähtää agilityyn, vaan koira olisi enemmän seuraeläin. Meillä ei ole allergikkoja talossa, [eikä äksyjä naapureita ;)], joten se ei tule olemaan ongelma.

Kiitos myös linkeistä. Käyn katsomassa nuo sivustot ja pidän huolen siitä, että koira tulee hankittua oikealta henkilöltä.

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 18:26  
+
0
Voi että oon ihastunut meidän tulevaan pentuun! <3 Eilen siis käytiin katsomassa, kaveri oli toinen joka tuli uniltaan moikkaamaan häntä huiskien ja tykkäs kovasti olla mun lähellä touhuumassa. Toki kävi välillä tutkimassa ja sisaruksia kiusaamassa, mutta osas olla aloillaan ja mihinkään ei ollu kiire kun nostin syliin loikoilemaan. Ruuan söi rivakasti jonka jälkeen välitön sammuminen. :nauru: Kaikkihan noi oli reippaita ja iloisia, mutta tuo oli samalla myös rauhallinen ja, noh.. leppoisa. Ei ihan se rämäpäisin. Voihan nuo luonteet vielä paljonkin muokkautua kun kolmeviikkosista vauvoista kyse, mutta oikein hyvältä vaikuttaa. Emokin oli super-ihana ja huolehtivainen, ja kasvattajan kanssa tultiin loistavasti juttuun.

Nyt tähän kohtaan pari kuvaa herra sinipantaisesta ja muusta kööristä. :love:

Sormea oli hyvä natustaa upouusilla purukalustoilla.


Siinä herra sininen mun sylissä, mammakoira kävi vähän hänen naamaa nuolemassa. <3 (pahoittelut tökeröstä taustablurrista, ihan vain yksityissuojaa ajatellen ettei näy muita tunnistettavasti)

Muoks. Päivitänkin vielä odotuslistan samalla, hakupäivä varmistui.

kkaisu - kleinspitz uros, huhtikuun loppu -14
Saarameow - australianpaimenkoira uros, 1.5. 2014
Mupuinen - beagle uros 1.5.2014
emmimaria - labradorinnoutaja uros, 2.5.2014
Murmelit - cockerspanieli narttu, toukokuun alku 2014
jemblen - kääpiösnautseri narttu, toukokuu 2014
jenniina - kääpiöpinseri - toukokuu 2014
dinski - welsh corgi pembroke, uros, 23.5.2014
SanttuJ. - labradorinnoutaja, narttu, toukokuu vko 21/22 2014
jacknasty - welsh corgi pembroke, uros, toukokuun loppu 2014
hhllena - Welsh Corgi Pembroke, kevät 2014
jnonnaa - bordercollie, narttu, kesä/2014
Lyytikäinen - sileäkarvainen collie, kesä 2014
Rinsessa - shetlanninlammaskoira, kesä 2014
riinsan - jackrussel narttu, kesä 2014
Lavra - labradorinnoutajanarttu 8/2014
Tutuli - shetlanninlammaskoira narttu, 2014
mercy - sileäkarvainen collie, 2014-2015
Reveliina - Welsh corgi pembroke, syksy/talvi 2014
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.04.2014 klo 18:42)

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Maanantaina, 28.04.2014 klo 19:36  
+
0
^Onpa reippaan näköisiä kolme viikkoisia!

Mä kans päivitin listaan tuon hakupäivän. Soitin äskettäin kasvattajalle ja sille sopi oikein mainiosti, et haetaan juniori vasta kesäkuun puolella. Tulee meillekkin vähän helpompaa, ku ajetaan lauantaina Espooseen, ollaan kaverin luona yötä, käydään sunnuntaina nappaamassa pentu kyytiin ja ajetaan kotiin.

kkaisu - kleinspitz uros, huhtikuun loppu -14
Saarameow - australianpaimenkoira uros, 1.5. 2014
Mupuinen - beagle uros 1.5.2014
emmimaria - labradorinnoutaja uros, 2.5.2014
Murmelit - cockerspanieli narttu, toukokuun alku 2014
jemblen - kääpiösnautseri narttu, toukokuu 2014
jenniina - kääpiöpinseri - toukokuu 2014
dinski - welsh corgi pembroke, uros, 23.5.2014
jacknasty - welsh corgi pembroke, uros, toukokuun loppu 2014
SanttuJ. - labradorinnoutaja, narttu, 8.6.2014
hhllena - Welsh Corgi Pembroke, kevät 2014
jnonnaa - bordercollie, narttu, kesä/2014
Lyytikäinen - sileäkarvainen collie, kesä 2014
Rinsessa - shetlanninlammaskoira, kesä 2014
riinsan - jackrussel narttu, kesä 2014
Lavra - labradorinnoutajanarttu 8/2014
Tutuli - shetlanninlammaskoira narttu, 2014
mercy - sileäkarvainen collie, 2014-2015
Reveliina - Welsh corgi pembroke, syksy/talvi 2014
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014

dinski

dinski
Viestimäärä: 1209

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Tiistaina, 29.04.2014 klo 15:49  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

^Onpa reippaan näköisiä kolme viikkoisia!



Mä olin kans ihan yllättyny miten uteliaita ja aktiivisia noin pienet oli. Toki ne nukku sen 3h aikana ainakin 3 tai 4 kertaa, mutta kyl oli jo pieniä juoksupyrähdysten yrityksiä, nahistelua keskenään ja räväkimmillä kavereilla "tapporavistuksia" avomiehen sukalle ja mun sormelle. :nauru: Olin jotenkin siinä uskossa että ne on ihan vauvoja jotka ei juurikaan vielä leiki. Eikä ollu mitään hirmuisia valittajiakaan, eikä pelästyny kukaan kovia ääniä. :love:

Mutta kiva homma SanttuJ että kasvattajan kanssa onnistui haku järkätä myöhemmäksi! Ei tarvi murehtia mökillä että mitenköhän ne koirat pärjäilee.
Welsh corgi pembroke "Leppo", s. 3.4.2014
Leppoisaa -blogi

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: PENNUNODOTTAJIEN PULINA 6 - Tiistaina, 29.04.2014 klo 18:03  
+
0
^ Mä kävin kattoo ekan kerran viisviikkosta ja tuo vaan mennä vilisti eikä välittäny oooollenkaan olla sylissä. :hymy: Mut on tuo edelleen ihan evvk välillä, kun pitäis mun luo tulla..
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

  Siirry sivulle: 1 ... 50 51 52 ... 54
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28242
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 07:30)