Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 21.08.2010 klo 00:54

Pentutapaamisia pääkaupunkiseudulla 2 ( Helsinki Espoo Vantaa Kauniainen )

Siirry sivulle: 1 ... 40 41 42

Jary

Jary
Viestimäärä: 99

VS: PENTUTAPAAMISIA PääKAUPUNKISEUDULLA 2 ( HEL... - Perjantaina, 31.10.2014 klo 19:09  
+
0
Mahtaisiko Helsingistä Viikin Latokartanon alueelta (tai lähistöltä) löytyä muita pentuja? Omani (pk collie) on nyt 8,5 viikkoa vanha ja kaipailisi kovasti omaikäistä ja -kokoista seuraa: isommat ja innokkaammat koirat ovat aika pelottavia, varsinkin kun pentu itse on varsinainen viilipytty :) Olisi tärkeää saada tätä herraa sosiaalistettua, koska tähän asti hän on päässyt tutustumaan vain ihmisiin (aikuisiin ja lapsiin). Olen itsekin muuttanut Helsinkiin vasta elokuussa, joten en vielä tunne täältä muita koiraihmisiä :/ Mulle voi laittaa YV:tä! :)
Pitkäkarvainen collie "Demo", s. 1.9.2014

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: PENTUTAPAAMISIA PääKAUPUNKISEUDULLA 2 ( HEL... - Tiistaina, 11.11.2014 klo 22:19  
+
0

tania123 kirjoitti:

Moikka kaikki,
Meillä on jackrusselin ja toyterrierin mix ja haluisin kovasti tavata muita pentuja ja myös tasapainoisia suht pienikokoisia aikuisia koiria auttamaan koiramme sosiaalistamisessa. Minni (koira) on vasta saanut rokotukset ja tavannut muita koiria suhteellisen vähän, pari leikkikaveria on mutta toinen vähän liian iso sen innokkuuteen nähden ja toinen taas liian hidas meidän duracelille.
Olisi kiva tavata aina jossain koirapuistossa tai sisätilassa missä voisi leikkiä vapaasti.
Minni on vielä suhteellisen pieni, varmaan abaut 3-4 kiloa. Mulle voi laittaa suoraankin viestiä osoitteeseen tania.muhonen@gmail.com tai sitten tänne ketjuun=) Asumme Puotilassa eli Itäkeskuksen lähellä mutta kuljemme Helsingin sisällä hyvin paikasta toiseen!
T.Tania

Ylläpitäjä

krsta

krsta
Viestimäärä: 4

VS: PENTUTAPAAMISIA PääKAUPUNKISEUDULLA 2 ( HEL... - Perjantaina, 19.12.2014 klo 08:59  
+
0
Hei,

Löytyisikö pääkaupunkiseudulta seuraa Osmalle, 9 viikkoiselle japaninpystykorvapojalle? Isommat kaverit ovat vähän liian jänniä leikkiseuraksi, mutta leikkimään olisi kiva päästä :) Asumme itse Itä-Helsingissä, mutta liikkuminen Helsingin/Vantaan alueelle onnistuu.

Leikkitreffikaverit voivat lähestyä YV:llä :)

yana

yana
Viestimäärä: 21

VS: PENTUTAPAAMISIA PääKAUPUNKISEUDULLA 2 ( HEL... - Keskiviikkona, 24.12.2014 klo 12:19  
+
0
Jos sulla on facebook, niin kannattaa liittyä Pääkaupunkiseudun pentutreffit -ryhmään. Sieltä saa paremmin kiinni pentujen omistajat :hymy: Mun japsi on jo sen verran iso ettei vielä noin pienen kanssa voi leikkiä.
Japaninpystykorvauros Leevi 1/14

miwa

miwa
Viestimäärä: 29

VS: PENTUTAPAAMISIA PääKAUPUNKISEUDULLA 2 ( HEL... - Lauantaina, 24.01.2015 klo 20:26  
+
0
Heipparallaa! Täällä 9-viikkoinen kleiniuros kaipailisi muita pentuja seuraksi. Asutaan lähellä Helsingin keskustaa. Julkisilla liikkuminen onnistuu! Ottakaa yv:llä yhteyttä! :heiluti:
Kleinspitz Koda 11/2014

  Siirry sivulle: 1 ... 40 41 42
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 21:00)