Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:55

Pentutapaamisia pk-seudulla

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 24

Ladaatti

Ladaatti
Viestimäärä: 123

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 15:28  
+
0

sinnii kirjoitti:

Me luultavasti liitytään mukaan tossa elokuun lopussa/syyskuun alussa :) toivottavasti sillon muillaki on viel pieniä pentuja :D


Meillä ainaki silloin noin 4 kuukautinen parsonin pentu silloin joka varmaan kaipailisi leikkiseuraa. :nauru:
Parsonrussellinterrieri
♥Arbor Vitae Fantasos "Nero".
s. 9.4.2010

sinnii

sinnii
Viestimäärä: 111

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 16:22  
+
0
^ Kiva :) meillä ois sillon luovutus ikäinen kääpiösnautseri narttu :)
Cairnterrieri Pikerinan Väinö s. 21.2.2009
&
Kääpiösnautseri Silfurskugga Oriel White Destiny s. 21.3.10

vahvero

vahvero
Viestimäärä: 15

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Lauantaina, 05.06.2010 klo 00:27  
+
0
Onko sunnuntaille nyt tarpeeksi tulijoita, että saadaan treffit kasaan? Mulle käy ajan puolesta mikä vain, joten oisko vaikka klo 14 hyvä? Ketkä ois tulossa?

Jos sunnuntai ei sovi, ehdotan maanantai- tai keskiviikkoiltaa. Ainakin su ja ma on muuten luvattu nättiä keliä :)

SinnaM

SinnaM
Viestimäärä: 65

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Lauantaina, 05.06.2010 klo 11:42  
+
0
Meille ei käy sunnuntai :( Seurailen tätä postia vaikka harvakseltaan kirjoittelenkin työkiireiden takia, älkää ihmetelkö :P Huomenna on nimittäin mätsäri Konalassa klo 12-17 ja ollaan sinne menossa. Maanantaina sopisi ilta kyllä, mutta menkää vaan huomenna jos saatte porukkaa :)
Puuvillapallot (Coton de Tulear)
Disco s.26.6.2011
Waldo s.21.1.2010
Miska (asustelee nykyään vanhemmillani) s.7.2.2001

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Lauantaina, 05.06.2010 klo 19:17  
+
0
Me haluttaisiin kovasti tulla kanssa mukaan teidän miitteihin mutta mulla on joka toinen viikonloppu töitä, niin kuin tänäkin viikonloppuna, joten se rajoittaa mun pääsemistä sunnuntaisin. Olisiko halukkaita ensi viikolla tulemaan leikkihetkeen esim. ke- tai to-iltana esim. kuuden aikaan? Täällä mukaan tulisi siis ikiliikkuja Nelli kääpiövillis 4kk ja kai mä ton vanhemmankin mukaan otan, vaikka se ei pentujen kanssa leikkimisestä niin välitä mutta en viitsi sitä yksinkään kotiin jättää. Saattaa se välillä innostuakin leikkimään ja ei ole aggressiivinen pennuille yhtään. Mutta miltäs kuulostaisi keskiviikko tai torstai? Saataisiinko pieni porukka kasaan? pnkd:n Mököä olisi ainakin kiva nähdä kun brabbaripennut on niin suloisia:aurinko:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 10:37  
+
0
Mulle ei alkuviikosta sovi, mutta torstaina kävis mihin aikaan tahansa.
Mitenkä teille siis sopis torstai ilta esimerkiks kuuden aikaan?
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 13:26  
+
0
Torstai sopii meille oikein hyvin! :hymy:
Petit Brabancon "Mökö"

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 20:49  
+
0

Elsa kirjoitti:

Mulle ei alkuviikosta sovi, mutta torstaina kävis mihin aikaan tahansa.
Mitenkä teille siis sopis torstai ilta esimerkiks kuuden aikaan?


Sopii mulle hyvin ja luulen löytäväni paikalle, niin hyviä ohjeita täällä on annettu. Varmuuden vuoksi jos vaikka Elsa laitat mulle yksärinä sun puhelinnumeron, niin voin soittaa jos tuntuu että eksyn.
Olisiko muita halukkaita tulemaan torstaina minun, Elsan ja pnkdn lisäksi?:aurinko:
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

ElinaK

ElinaK
Viestimäärä: 6

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Maanantaina, 07.06.2010 klo 09:37  
+
0
Meillekin sopisi tuo torstai luultavasti hyvin :)

Evelian

Evelian
Viestimäärä: 63

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Maanantaina, 07.06.2010 klo 21:31  
+
0
Meille sopii kans torstai. Missä ja mihin aikaan? :D
Tiibetinspanielit Rocky (06/06) ja Rambo (12/06)
Pk-collie Ruusa (02/10)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Maanantaina, 07.06.2010 klo 21:36  
+
0
^ Kuudesta tässä ollaan puhuttu ja siellä Maunulassa sijaitsevalla pellolla, johon ohjeet löytyvät tosiaan aiemmilta sivuilta. Jos kulkeminen paikalle mietityttää niin joku voi varmasti opastaa 550:n pysäkiltä pelloille. :peukku:
Petit Brabancon "Mökö"

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 01:14  
+
0
Justiinsa kun pääsin riemuitsemaan vihdoin pääseväni mukaan niin muistin lahopäänä:ttou:, että meillä on juuri klo 18 torstaina Annin tokokurssin viimeinen kokoontuminen. Joten tämä torstai jää nyt kyllä väliin. Hemmetti. Ellei sitten vaihdeta päivää aikaisemmaksi, eli keskiviikoksi- Kävisikö tää kenellekään?
Milloin mä oikein ostamaan kalenterin ja merkkaamaan sinne menot. No ensi viikolla mulla ei ole mitään tiistai- ja keskiviikkoiltoina, joten silloin meidän porukka pääsisi tulemaan kanssa.
Mutta kertokaa jos teille kävisi päivällä aikaistaminen:)
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

vahvero

vahvero
Viestimäärä: 15

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 09:08  
+
0
Meille käy torstaina, mutta ei keskiviikkona. Ajankohtana klo 18 on ok, mutta vähän myöhemminkin kelpaisi. Aiemmin ei ainakaan, kun jää työpäivä lyhyeksi ja saa vielä kaupanpäällisiksi kykkiä ruuhkassa...

Nähdään torstaina!

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 18:22  
+
0
^^ Me voisimme Mökön kanssa saapua paikalle myös keskiviikkona oikeastaan mihin aikaan tahansa jos ei vähäinen osallistujien määrä haittaa. :nauru:
Petit Brabancon "Mökö"

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 21:23  
+
0
Mulle ei käy huominen kun on pennun tottikset sillon :(
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

juulia

juulia
Viestimäärä: 656

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 21:35  
+
0
Pitäisikö tehdä sitten niin, että te kokoonnutte nyt torstaina mutta jos ensi viikolla ihmiset pääsisi taas samaan aikaan, niin silloin me päästään mukaan koska Annin toko on loppu.
Ei mun takia tarvitse ruveta säätämään kaikkien aikataulujaan uusiksi. Jos vaan sitten ensi viikolla käy taas, niin vihdoin pääsisin näkemään teitä:kieli:. Nellillä tuntuu olevan niin paljon energiaa, että kyllä tämmöiset leikkihetket on meille kullanarvoisia. Pääsee purkamaan energiaa, harjoittelemaan viestimistä toisten koirien kanssa ja liikkumaan pennulle parhalla tavalla, vapaana. Vapaana juokseminen ja liikkuminenhan on parasta kehittyvän koiran lihaksistolle, nivelille yms.
bichon frise Anni 7/2006
kääpiövillakoira Nelli 1/2010

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Torstaina, 10.06.2010 klo 11:28  
+
0
Eli kuudelta siis nähdään tänään maunulassa.
Mukavasti saatiin pieni porukka kasaan ja jos joku on vielä sitä mieltä, että pääsisi osallistumaan tämän päivän pentutapaamiseen niin tervetuloa vaan :)
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria

vahvero

vahvero
Viestimäärä: 15

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Torstaina, 10.06.2010 klo 16:36  
+
0
Ootteko muuten tavannut suoraan pellolla vai jossain tien vieressä tai muuten helposti löydettävässä paikassa? Oltais tulossa autolla ja vähän huolettaa, löydetäänkö me juuri oikea läntti tuolta pusikon takaa...

Elsa

Elsa
Viestimäärä: 196

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:25  
+
0
No taisipa pelko osoittautua ihan aiheelliseks :( Harmi, etten ehtinyt lukea viestiäs ennen pentutapaamista, jolloin oltais ilman muuta voitu tavata jossain vähän helpommin löydettävässä paikassa. Mutta onneksi löysitte lopulta kuitenkin perille, eikä mennyt reissu hukkaan :)
Tuo "pellon" kunto vähän nyt mietityttää ja me voitais kyl ruveta miettimään jotain parempaa paikkaa. Onko kellään ehdotuksia?
Laittelin tuonne Daran kuvagalleriaan pari videota ja ne Rhosta otetut kuvat, mutta huomenna laittelen loputkin sitten. En tosin nyt tällä kertaa onnistunut saamaan mitään kovin onnistuneita otoksia kun yritin samalla saada video pätkiäkin kuvattua.
spn Aufruhr Darina "Dara"
s.23.1.2010
Kuvagalleria
(Viestiä on muokattu perjantaina, 11.06.2010 klo 14:33)

pnkd

pnkd
Viestimäärä: 1295

VS: PENTUTAPAAMISIA PK-SEUDULLA - Perjantaina, 11.06.2010 klo 14:39  
+
0
^ Sitä ei tosiaan enää oikein pelloksi voinut kutsua. :nauru: Harmi, kun tuo oli paikkana niin mahtava. Katselin kotimatkalla vähän ympärilleni ja uskoisin, että esimerkiksi Viikistä voisi hyvinkin löytyä peltoa, jossa ei olisi jatkuvasti ohikulkijoita. Tosin en usko, että ihan noin eristettyä peltoa sieltä lötyy (?). :mietiskel:
Petit Brabancon "Mökö"

  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12 ... 24
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28244
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545792
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265917
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.05.2024 klo 13:45)