Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
PENTU TULEE TALOON - Lauantaina, 21.08.2010 klo 00:59

Teinimutanttininjakoirien (+9kk) ja omistajien pulina 2

Siirry sivulle: 1 ... 70 71 72

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Torstaina, 22.08.2013 klo 14:43  
+
0
Mä ainakin puutun siihen, jos Ana nylkyttää toista koiraa eikä toinen koira pistä vastaan/Ana vaan jatkaa sitä. Analla on tapana joskus koirapuiston huumassa alistaa muita pienempiä narttuja.
Joskus saatan toisen koiran omistajalta kysyäkin, että kiellänkö. Jotkut omistajat on sitä mieltä, että antaa nylkyttää vaan, kyllä toinen sesse antaa turpaan :D
Bolognesenarttu 7/2012

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Perjantaina, 23.08.2013 klo 07:49  
+
0
Toi on just vähän hankalaa, kun sitten ne omistajat ei puutu asiaan... ainakin nää kyseisten koirien omistajat ei tuntuneet tietävän sitten yhtään mitään koirien elekielestä. Se snautseri mm. koko puistoilun ajan jäykisteli häntä pystyssä Lokin vieressä, pää selän päällä. Niin siis silloin, kun se ei nylkyttänyt...:nauru: Se omistaja vain myhäili siinä vieressä ja oli aidon hämmästynyt, kun sanoin, että sen koira alistaa Lokia. "Se vain leikkii tuolla tavalla. Tai siis urosten kanssa se leikkii noin." Joopa joo. Se olikin ainoa noista kolmesta, johon Lokilla meni hermo. Se kun ei yhtään tykkää siitä, jos sen selässä on koko ajan joku. Ja se kun ei sano koskaan takaisin, yrittää vain ahdistuneena mennä karkuun.
Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Perjantaina, 23.08.2013 klo 08:29  
+
0
^Mä lähtisin kyllä itse menemään tollaisessa tilanteessa, se puistoilu on epämukavaa koiralle jos on liikaa vieraita koiria jista vielä osa käyttäytyy noin. Muutenkin se vieraiden koirien kanssa oleminen on yleensä suuri stressi koiralle eli ihan hyvällä omalla tunnolla lähtisin pois. Meistä tuntuu ihmisinä että sillä koiralla on kivaa ja sen pitää saada kavereita, mutta totuus on se, että yks ja kaks tuttua riittää koirallekin, ei tartte olle lauma vieraita koiria puistossa missä vielä usein noi käytössäännöt on hukassa, taroitan siis ettei omistajat osaa lukea omia koiriaan yhtään eikä toisaalta myöskään tajua mikä on leikkiä ja mikä ei.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Rizzotherat

Rizzotherat
Viestimäärä: 150

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Perjantaina, 23.08.2013 klo 09:02  
+
0
Oon nii ylpee, vaikka x-rotusissa osallistujia oli tosi vähän, niin mun mielestä se, että oltii PUN2 ja pisti meijat menee pari kierrosta vielä sen PUN1 kanssa kun mietti kumpi on kumpi, oli ihan sikahienoa! :love: Noppa oli kyllä hienosti, ei kiskonut toisin kun pelkäsin, ja seisomisenki jaksoi istumatta MUTTA, mitä mä teen tolle kontaktissa hölkälle? Kun tähän asti ollaan opeteltu sitä kontaktia niin hirmusesti kaiken muun takia, ohitusten ja tokonomasen seuraamisen, nyt siitä on haittaa kehässä (tuomari sano,että siks ei oltu ykkösiä, kun koira toljotti mua pää kääntyneenä sivulle) :eitietoo:. Pitääkö vaan koittaa yhdistää se näyttelytalutin ja -hölkkä siihen, että palkan saa vasta jälkeenpäin siitä että katsoo eteen? Muilla ollu tätä ongelmaa? Näin kyllä joidenkin tekevän sillai, että pitää sitä namia siinä naaman eessä kun juoksee, mutta Nopalle on kyllä iskostettu aika syvälle se, että sitä namia ei saa sitä NAMIA kattomalla, vaan mua kattomalla, ni veikkaan, että se keino ei oo meille paras. Kysyn varmaan tuolta näyttely/mätsäripuoleltakin. Tähän on varmaan joku ihan perus-ratkasu, mikä pitäs tietää :nauru:

Olin pelännyt etukäteen myös Nopan käytöstä koiria vilisevässä paikassa, kun ei olla sellasissa oikeestaan käyty ja se ottaa kierroksia koirista lenkeilläkin. Mutta tajusimpas, että ei ne koirat jaksa montaa tuntia vouhottaa, väsyvät joskus! Ainakin tuo, ekan tunnin se kisko koirien perään, mutta sitten kai tottui ja asettui.

Tässä vaihteeksi hyvin käyttäytynyt teinari:
PitaPata Dog tickers

Coton de tulear - Ruu s.05/08
Seropi - Noppa s.11/2012

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Lauantaina, 24.08.2013 klo 14:21  
+
0
Me ollaan koettu kans tooosi paljon Pinn:in kuvailemia tilanteita.. Ne on vähän ristiriitaisia, koska Rölli ei itse hakeudu tilanteesta pois turvaan vaan juoksee mukana mutta silti alistuu ja antaa riepotella. Mä en kyllä itse antaisi Röllin selvästi alistaa ketään tuntematonta koiraa, en ole ikinä hyväksynyt sitä omalta koiraltani enkä muiden koirilta. Suurin osa omistajista ei vaan jostain syystä tajua sitä, että jos se uros hyppii selkään eikä usko rähähdystä niin se ei vaan ole hauskaa ja piste. Kerran oli lähellä tappelu kun tällainen joku rotikka-mix ei hyväksynytkään sitä, että Rölli ärähti selkään hyppelystä. Mä kyllä itsekin puutun noihin aika herkästi ja käyn sitten kiskomassa niitä selästä :roll: yleensä siinä vaiheessa tulee vipinää kinttuihin omistajaltakin..

Tuttujen kaverikoirien kesken selkään hyppely ja "poikien leikit" ei oo niin justiinsa kun se on vaan semmosta painia :kieli:
Dalmikset Rölli & Ronja

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Lauantaina, 24.08.2013 klo 15:22  
+
0
Mulla kun on kaks nylkyttävää koiraa niin en kyllä omistajanakaan sitä hauskana pidä.. Aapo tosin taitaa olla niin tyhmä että nylkyttää vaan nylkttämisen ilosta, ei alistamisesta ja sit tosiaan jos se haluaa leikkiä niin usein kerjää huomiota nylkyttämisellä. Taavi taas on niin putkiaivo että nylkyttää vaan hormoniensa lumoissa. Se ei varmaan edes osaa alistaa ketään, se vaan nylkyttää kun siltä tuntuu. Kylä mä pyrin aina kieltämään selässä roikkumisen, etenkin Aapolla se touhu menee vähän liiallisuuksiin välillä eikä tee mitään muuta kun roikkuu selässä. Siinä vaiheessa esim. remmilenkki kaverin kanssa rauhottaa tilanteen. Tai sit vaan lähden puistosta kylmästi pois.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Lauantaina, 24.08.2013 klo 18:45  
+
0
Mun täytyy kerrankin tulla hehkuttamaan flexikoirakoita, ajatelkaa!! :eek:
Vastaan tuli tuossa äsken lenkillä 10v tyttö äitinsä kanssa. Tyttö talutti kääpiösnautseria flexillä ja nappas heti reippaasti meidät nähtyään flexin lyhyeksi ja käski koiran pysyä vierellä. Ihan ilman äidin sanomista, uskomattoman reipas tyttö!
Toisena koirana tuli vastaan remmirähjä pystykorva, jonka omistaja heti vaihtoi suuntaa ja otti flexin lyhyelle kun koira alko rähistä.

Lisää tällasia ihmisiä kiitos!
Bolognesenarttu 7/2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.08.2013 klo 18:46)

Pixu

Pixu
Viestimäärä: 1319

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Sunnuntaina, 25.08.2013 klo 14:49  
+
0

eepi78 kirjoitti:

Mulla kun on kaks nylkyttävää koiraa niin en kyllä omistajanakaan sitä hauskana pidä.. Aapo tosin taitaa olla niin tyhmä että nylkyttää vaan nylkttämisen ilosta, ei alistamisesta ja sit tosiaan jos se haluaa leikkiä niin usein kerjää huomiota nylkyttämisellä.



Joo moni myös kerjää huomiota sillä, Röllikin kun on sellainen että lämpenee leikkimään vasta noin 5-10 min kohdilla :nauru:
Dalmikset Rölli & Ronja

Daze

Daze
Viestimäärä: 93

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Sunnuntaina, 25.08.2013 klo 18:09  
+
0
Koirapuistoilua mekään ei olla nyt lähemmäs vuoteen harrastettu vaan tavattu ainoastaan muutamia tuttuja koirakavereita. Koskaan ei mitään ongelmaa meillä siellä sinänsä ollut, mutta meidän kohdalla ne pari koirakaveria riittää aivan hyvin.
Koirapuistohan (hyvin täynnä oleva nyt lähinnä) on sinänsä hyvin luonnoton tilanne koirille. Yhtäkkiä pitäisi rajatussa tilassa kaikkien tulla toimeen ja olla kuin yhtä laumaa, mikä voi olla koirille hyvinkin stressaavaa. Tätä stressaantumista eivät vain kaikki koiranomistajat valitettavasti omissa sesseissään tunnista vaan ajattelevat, että "kyllä sillä mustilla on nyt hirveän hauskaa, kun saa leikkiä 10 muun koiran kanssa". Vähän sama kuin laitettaisiin joukko toisilleen tuntemattomia ihmisiä paikkaan X ja sanottaisiin, että pitäkääpä hauskaa.:mietiskel:

Toki joillekin koirille puistoilu sopii vallan mainiosti ja tarjoaa oikeasti kivoja leikkihetkiä lajitovereiden kanssa. :hymy:
lbu s. 31.3.2012

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Sunnuntaina, 25.08.2013 klo 18:22  
+
0
^Mulla on just kummatkin tällaisia jotka stressaantuu jos puistossa on liikaa koiria. Tosin Taavin kanssa nyt ei enää käydäkään mutta nuorena sen huomas selvästi. Ihan pari kolme tuttua meni hyvin, koirilla oli vielä selvästi hauskaa, mutta jos kaikki oli vieraita ja puisto oli täynnä niin Taavi stressaantui. Sama Aapolla. Kummankaan kanssa mä en enää puistoile muuta kuin tuttujen kanssa.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

suibe

suibe
Viestimäärä: 1153

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 11:06  
+
0
Mä luulen, että me joudutaan myös alkaa rajoittamaan puistoilua. Saatiin pari aika rajua kokemusta vkonlopun aikana, ja nyt Pennyä jännittää isot koirat :ttou: Ekana suursnautseri jyräsi tuon, kun tyhmänä vein samaan puistoon. En itseasiassa huomannut, että tuo iso jättiläinen oli siellä, vaikka eihän se mikään selitys ole. Ihan nätisti sinänsä koirat olisivat olleet, mutta isomman leikki oli liian raju mun pienelle, ja Pennyhän jäi jalkoihin ja sitä taisi vähän sattua. Uudella yrityksellä Penny oli vähän varuillaan, mutta yritti sitten leikkiä yhen mäykyn kanssa, kunnes joku lapinkoira tuli siihen änkemään mukaan. Penny yritti väistää lapparia, mutta jostai syystä se aloitti rähinän ja jouduin pelastamaan Pennyn tilanteesta. Sen jälkeen lenkillä Penny on väistänyt jokaista isompaa koiraa ja parin kohdalla se meni mun taakse piiloon ja oikeasti vingahti, ihan kuin sitä olisi sattunut :suru: Treenattiin sitten ohituksia ihan urakalla koko vkonloppu, ja namilla sain Pennyn vähän rennommaksi myös niiden isojen ohittamisissa.

Penny on aina leikkinyt nätisti muiden kanssa, alistuu yleensä kaikille paitsi ihan pennuille (mutta niitäkään ei alista tai komenna, sanoo vaan jos käyvät liian hyökkääviksi leikeissään) olematta kuitenkaan arka, eikä rähjää tai haasta riitaa. Siksi mun mielestä on ihan käsittämätöntä, että joku koira käy sille uhoamaan siinä vaiheessa, kun Penny jo vetäytyy pois tilanteesta. Se lapparin "hyökkäys" tuli aivan puskista. Jotenkin Pennyn läsnäolo kai provosoi sitä, vaikka oikeasti Penny ei yrittänyt muuta kuin jättää tilanteen ja leikkiä mäykyn kanssa.

En myöskään voi käsittää, mikseivät omistajat puutu koiriensa käytökseen puistossa. Jos minun koirani leikkii liian rajusti tai ei tule juttuun muiden kanssa, me lähdetään pois. Samoin menen kyllä väliin, jos leikki menee liian rajuksi tai epäreiluksi. Tämän suursnautserin omistaja tuli hätiin vasta kun mä kaksin käsin roikuin sen koirassa, että sain omani sieltä alta pois., ja huusin omistajaa apuun. Tiedän, että pienen koiran kanssa pitää olla varovainen, siksi lähdettiin heti pois, kun tajusin, ettei Penny voi leikkiä sen ison rotjakkeen kanssa. Mutta ei minusta silti ole oikein, että isot saa tehdä mitä vaan, jos puisto on kaiken kokoisille koirille.

No joo, se siitä. Harmittaa vain, etenkin kun eka tapaus olisi ollut vältettävissä, jos olisin huomannut tuon ison koiran ennenkuin mentiin puistoon. Käytiin eilen illalla leikkimässä tutun koiran kanssa, ja sitä Penny ei kyllä arastellut ollenkaan, vaikka leikit oli hetkittäin aika rajun näköisiä. Ei menty kuitenkaan puistoon, vaan käytiin ihan pellolla juoksuttamassa. Luulen, että jatkossa puistoillaan vain pienten ja tuttujen koirien kanssa, ettei tule uusia huonoja kokemuksia ja ehkä vältetään pahimmat onnettomuusriskit myös. Tällä kertaa oli onni matkassa: Pennylle käynyt kuinkaan. Nuo sekapuistot, joissa isot juoksee pienten kanssa, on kyllä jatkossa meillä pois kuvioista, ellei sitten ole tyhjä puisto. Mutta lähdetään heti, jos joku tulee ison koiran kanssa.

Tulipahan taas tekstiä :shifty:
schippn 08/2012
schippn 08/2014

Helmi12

Helmi12
Viestimäärä: 1591

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 11:29  
+
0
Helmi on viime aikoina ollut tavallista äkäisempi Elenaa kohtaan. Eilenkin se rähjäsi Elenalle niin, että Elena meni selälleen. Yleensä Elenaa ei paljoa hetkauta, vaikka Helmi sille ärähtääkin, mutta nyt Helmi oli niin tosissaan, että Elenakin alistui. Ja Helmi suuttui siitä, kun Elena olisi halunnut leikkiä samalla lelulla kuin Helmi. Ensin Helmi oikein yllytti Elenaa leikkimään lelulla, mutta sitten yhtäkkiä suuttuikin. Ehkä Helmillä on juoksu tulossa? Edellisestä juoksusta on nyt 6,5 kk. Helmi on kyllä lenkeillä pissannut 3-4 kertaa, kun yleensä se pissaa kerran lenkin alussa ja kerran lenkin lopussa. Nyt se saattaa pissata heti alussa sen pari-kolme kertaa. Muutenkin hajut tuntuu kiinnostavan nyt enemmän. Helmi on jotenkin arvaamaton, kun se ensin yllyttää Elenaa leikkiin ja sitten yhtäkkiä suuttuu. Tosin Elenan leikki on melko rajua ja usein siihen pitää puuttua. Muutenkin sisällä juokseminen on kiellettyä.

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 17:27  
+
0
^ Kyllä se käytös muuttuu sitä mukaa kun pentu kasvaa. Mutta (yleensä) myös tasaantuu ajan myötä.
Anopilla on seropinarttu, joka antoi Anan aina varastella leluja ja pomppia nenille kun Ana oli pentu. Anan kasvaessa on narttu alkanut enemmän ärhäntelemään ja nyt tekee AINA niin, että alistaa Anan kunnolla kun käydään siellä kyläilemässä. Semmonen 1-3min ensimmäisestä ajasta menee aina siihen, että tämä seropi alistaa Anan ja näyttää Analle paikan.
Sen jälkeen leikitään ja pidetään yhdessä hauskaa.
Bolognesenarttu 7/2012

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 17:37  
+
0
¨Meillä taas ei oo muuttunut kuin nössömpään suuntaan Taavin käytös Aapoa kohtaan. Aapon ollessa pentu Taavi komensi välillä tosi rajustikin, nykyään ei juuri ollenkaan. Jos oikein hermo menee, saattaa näyttää hampaita eli irvistellä, jos ei uskon niin painaa Aapon maahan ja alistaa hetkeksi, mutta ei muuta. Syytä ois oikeesti välillä sanoa kunnolla, mutta ei sano.
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

pinn

pinn
Viestimäärä: 1007

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 20:27  
+
0
Taas oli vähän ikävää meininkiä puistossa... Loki leikki hyvän kaverin kanssa, kunnes puistoon tuli iso ilkeä urosbokseri, joka välittömästi portista tullessaan tuli jäykistelemään Lokin selän ylle. Loki väisti ja alistui, mutta jäykistely jatkui, murinan kera. Heti jos Loki liikahti, rupesi bokseri räyhäämään. En tajua, miksi ihmeessä omistaja ei tehnyt asialle mitään. No otin nyt neuvoistanne vaarin ja lähdettiin sitten puistosta suosiolla pois. :hymy: Oli vissiin ihan hyvä idea, nimittäin lähtiessämme puistosta meni sinne kaksi muuta uroskoiraa, ja heti sisään päästyään alkoi kaikki kolme tapella oikein kunnolla keskenään. Toivottavasti ei käynyt pahasti...

Ja sitten taas hieman hehkutusta tuosta vahtimisesta! En tajua mitä mun hurjalle vahdille on tapahtunut! Mun työpäivän aikana ikkunaremonttimiehet kävivät täällä viemässä ulkoikkunoita pois, poraamassa ja paukuttamassa. Yksinolonauhoituksen mukaan Loki haukkui ainoastaan silloin, kun miehet tulivat mun huoneeseen, joka on siis Lokin yksinoloalue. Siinäkin oli kyse vain muutamasta haukusta, joiden jälkeen alkoi ilmeisesti hellittelyhetki yhden remppamiehen kanssa. :nauru: Yksinolonauhotuksessa nimittäin kuului melkoista lepertelyä: "Mooooi moi moi, voi kun olet ihana hauva, olet kaunis, olet..."

Hurja vahti todella! :roll:
Australianpaimenkoira Loki (23.6.2012)
Whippet Lilo (6.8.2013)

Loki-blogi

yorath

yorath
Viestimäärä: 1124

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 21:40  
+
0

Rizzotherat kirjoitti:

Noppa oli kyllä hienosti, ei kiskonut toisin kun pelkäsin, ja seisomisenki jaksoi istumatta MUTTA, mitä mä teen tolle kontaktissa hölkälle? Kun tähän asti ollaan opeteltu sitä kontaktia niin hirmusesti kaiken muun takia, ohitusten ja tokonomasen seuraamisen, nyt siitä on haittaa kehässä (tuomari sano,että siks ei oltu ykkösiä, kun koira toljotti mua pää kääntyneenä sivulle) :eitietoo:. Pitääkö vaan koittaa yhdistää se näyttelytalutin ja -hölkkä siihen, että palkan saa vasta jälkeenpäin siitä että katsoo eteen? Muilla ollu tätä ongelmaa? Näin kyllä joidenkin tekevän sillai, että pitää sitä namia siinä naaman eessä kun juoksee, mutta Nopalle on kyllä iskostettu aika syvälle se, että sitä namia ei saa sitä NAMIA kattomalla, vaan mua kattomalla, ni veikkaan, että se keino ei oo meille paras. Kysyn varmaan tuolta näyttely/mätsäripuoleltakin. Tähän on varmaan joku ihan perus-ratkasu, mikä pitäs tietää :nauru:

Meillä aloitettiin "näyttelyjuoksemisen" harjoitteleminen sillä, että palkka tuli tasaisesta ravaamisesta - katsoi koira sitten minne päin sattuikin (= otti juurikin kontaktia). Sitten kun ravi rupesi olemaan varmalla pohjalla, otin naksuttimen käyttöön ja joka kerta kun koira katsoi minun sijasta eteenpäin > naksu ja palkka. Pikkuhiljaa iskostui tyypin päähän "Juostaan!" > ravia > naamataulu eteenpäin. :hymy: Näin meillä homma lähti sujumaan. Alkuun se oli tosiaan sekunnin sadasosa mitä Väpä katsoi eteenpäin, mutta siihen juurikin naksutin auttoi että kerkesin palkkaamaan oikeasta asiasta oikeaan aikaan.

Myöskin meillä helpotti kun lisättiin juoksuvauhtia; alkuun mentiin pienen pennun töpsöttelyjen takia lähes mateluvauhtia (minä kävelin ja koira tepsutti ravintapaista), mutta tyypin kasvettua olen itsekin päässyt juoksemaan > koira menee kovempaa ja sille tulee pakonomainen tarve katsoa vähän mihin suuntaan ollaan menossa. :hymy: Tietenkään ei nyt ihan kiitoravia mennä, mutta juurikin se siirtyminen ravintapaisesta reippaaseen raviin on myös auttanut kääntämään koiran katsetta eteenpäin.
{ slku Väinö s. 02.01.2013 }
{ slku Unto s. 02.06.2016 }

Hengessä mukana-blogi / instagram @hengessamukana

But the ocean's not whiskey and I'm not a duck.

eepi78

eepi78
Viestimäärä: 5693

VS: TEINIMUTANTTININJAKOIRIEN (+9KK) JA OMISTAJIE... - Maanantaina, 26.08.2013 klo 21:54  
+
0
^^ Kuulostaa ihan samanlaiselta bokserilta minkä kanssa Aapo otti yhteen kymmenkuisena täällä meidän puistossa. Se on nuori uros myös eikä tuu kenenkään uroksen kanssa enää toimeen. Ihan järkky tapaus oikeesti. Kuriton koira jolla ei ole tapakasvatusta muutenkaan, lisäksi vielä liian suuri ego ja uroshormonit, ei hyvä yhdistelmä ollenkaan.

Aapo on ollut kummallisen vaisu eilen ja tänään.. tyyntä myrskyn edellä? Se on makoillut vain ja ei oo juurikaan riehunut kotona, ei ärsyttänyt Taavia. Outoa! Mä jo hetken mietin pitäiskö se viedä lääkäriin, jos se on kipee. Mutta ainakin syö ja juo normaalist ja vatsakin toimii normaalisti, ei oksentele eikä oo mitenkään sellainen kipeen uupunut mun mielestä. Rauhallisempi vain. Mutta silti se on outoa kun Aaposta on kyse!
Kotona labradorinnoutaja Taavi (27.3.2006) ja Aapo (22.5.2012), marsut Toivo, Vertti, Vilja sekä Illusia sekä kääpiöhamsteri talvikko Myy.

  Siirry sivulle: 1 ... 70 71 72
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28247
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6355
Viestejä yhteensä545793
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265918
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.05.2024 klo 03:45)