Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Maanantaina, 14.06.2010 klo 09:08

ANF-ruuat

Siirry sivulle: 1 2 3 4

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: ANF-RUUAT - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 22:28  
+
0
^ Kun sulla täällä käyntiä, niin kokeileppa jotain täältä. Mä ostin mm. poroa viimeksi. Luulisi broilerin jauhelihan käyvän jos ruokakin on kerta kana-riisiä. Tai enhän mä tiedä. :hymy: Tuolta ei ole pakko ostaa kokonaisia laatikoita kuten esim. Kennelrehulta, vaan saat ostaa niitä annospusseja niin monta kuin tarvit. Mä nykyään ostan kaikki lihat tuolta koska tuolla paljon parempi valikoima kuin Kennelrehulla. Tossa listassa ei ole edes kaikki, mitä siellä myydään.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ANF-RUUAT - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 22:40  
+
0
^ Hei, kiitos vinkistä! Pitääpä pistäytyä. :) Broilerin jauhelihaa Misty on saanut ellen ihan väärin muista ja vatsa ei sanonut siihen mitään. Ja tuolla näkyi olevan muutama muukin juttu mitä kannattaa kokeilla, täytyykin käydä siellä joku päivä.
Ps: tuunkin joku päivä ens viikolla lepertelemään ja rapsuttamaan Uolevia kun tälle viikolle kertyi matkan takia niin paljon hoidettavia asioita. Laittelen viestiä!
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: ANF-RUUAT - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 22:44  
+
0
^ Toi sijaitsee siis siellä, missä on Honkkari. :hymy:

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ANF-RUUAT - Maanantaina, 10.01.2011 klo 09:24  
+
0
^ Okei kiitti, olisin muuten viritellykin navigaattorin. :nauru:
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Hennnna

Hennnna
Viestimäärä: 111

VS: ANF-RUUAT - Maanantaina, 10.01.2011 klo 12:22  
+
0
Mistäs olette ostaneet/tilanneet ANF ruokaa? Sivuilta katselin jälleenmyyjiä ja täällä meidän tuppukylä Poristakin löytyy sellainen. Heiltä kävin sitten kyselemässä ruokaa ja sanoivat sieltä, että saatavuus tehtaalta (tai jostain..) on erittäin huono, eikä luvannut mitään. Onkos jotain nettikauppoja mistä olette tilanneet, tai..?

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ANF-RUUAT - Maanantaina, 10.01.2011 klo 21:33  
+
0
^ Siellä sivuilla sen jälleenmyyjälistan alla on sähköpostiosoite Best Premiumille josta ruokaa voi tilata suoraan omaan postitoimipaikkaan. Jos omalla paikkakunnalla ei ole jälleenmyyjää, ei tule toimituskuluja, muutoin kaiketi tulee. Tällä hetkellä ruokaa ei kuitenkaan saa sitäkään kautta, mulle vastattiin viime viikolla että parin viikon päästä olis taas saatavilla. Jotain ongelmia maahantuonnin kanssa.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Hennnna

Hennnna
Viestimäärä: 111

VS: ANF-RUUAT - Tiistaina, 11.01.2011 klo 23:21  
+
0
Onko kovinkin yleistä kyseisen ruuan kohdalla tämä huono saatavuus?

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 09:43  
+
0
^ Mulla ei siitä ole vielä kokemusta, kesästä saakka ollaan syötetty canidaeta (sama jälleenmyyjä ANF:n kanssa) ja tämä on ensimmäisen kerta. Saa nähdä miten jatkossa, toivottavasti hyvin kun ei meille moni ruoka sovi, tämänkin löytäminen oli kiven alla. Inhottavaa jos joutuu alottamaan ruljanssin uudelleen.
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 10:52  
+
0
Meillä vaihtui ANF Golden eagleen osittain huonon saatavuuden vuoksi.
Paikallinen Faunakauppa kun täällä päin on ainoa joka tuota myy (jos siis mielii kotipitäjästä saada) ja sieltä ainakin aina oli nuo pienemmät säkit loppu. Kyselin muutamaan kertaan, et josko sitä voisi tilata, ni totesivat vaan, et tukussa on niissä pienemmissä säkeissä huono saatavuus, katsotaan jos saadaan ensi tilauksessa.
Yleensä ei saatu. Eikä näin pienelle koiralle kannata mitään jättisäkkiä ostaa.
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 11:02  
+
0
^ Ikävä kuulla. :( Nyt on kaikki ruuat saamattomissa maahantuonnin ongelmien takia, jos tuommoisia alkaa enemmänkin olla niin pakko se on meidänkin taas etsiä uusi ruoka. Se vaan on helpommin sanottu kuin tehty. :/
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

Sonik

Sonik
Viestimäärä: 4809

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 11:12  
+
0
Ootko mill tota Golden eaglea kokeillut?
En nyt tarkalleen sen sisältöä tiedä, mut tolleen nopeeseen katottuna on aika samaa tavaraa, ku ANF..
shelamu "Savu" -10
cpku "Sumu" -11
shelamu "Koda" -13
cpku "Hippa" -15

If you see light at the end of the tunnel, It's the light of the oncoming train.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.01.2011 klo 11:13)

mill

mill
Viestimäärä: 1617

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 23:05  
+
0
^ Aikanaan kyllä, mutta silloin ongelmana saattoi olla lisukkeetkin kun ei kaikki rajotteet ollu vielä selvillä kun sitä kokeiltiin. Pitääpä tutkia selosteita tarkemmin, sitä vois kokeilla uudelleen jos alkaa olla ongelmaa Canidaen saatavuudessa enemmänkin. Kiitos vinkistä!
Pk collie Misty 08/2007
Punakorvakonna Stevie "Tiivis" synt. 1996.

Blogi

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: ANF-RUUAT - Lauantaina, 05.02.2011 klo 15:58  
+
0
Onko muilla ilmennyt korvien töhnäämistä? Meillä nyt syöty n. 2 ½kk kana-riisiä. Pari viikkoa sitten oli eka korvatulehdus, saatiin just viime viikonloppuna kuuri loppuun, ja nyt toinen korva punottaa, on lämmin ja erittää todella runsaasti vaikkua.
Jäin nyt miettimään mistä nuo tulehdukset johtuisivat...Muuten tämä ruoka on toiminut paremmin kuin hyvin meillä, tytön karva on paremmassa kunnossa kuin pitkään aikaan, maha toimii moitteettomasti, ei rapsuta yms.
Jotenkin olen vaan vainoharhainen noiden allergioiden kanssa, kun tuolla meidän vanhemmalla pojulla on niitä niin paljon, niin heti tulee sellainen fiilis että "ei kai taas!" kun jotain ongelmaa ilmenee.
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

monna

monna
Viestimäärä: 3958

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 09.03.2011 klo 22:56  
+
0
Avasin tänään ankka-peruna säkin ja voi miten onnettoman kokoista pientä murua se nappula on. Kokoa ei ole kuin vaivaiset 5mm nappulalla. Lammas-riisi oli suht normaalin kokoista. Vielä on avaamatta kalkkuna-ohra. Onkohan siinäkin joku onnettoman kokoinen nappula?

Kinoko

Kinoko
Viestimäärä: 1426

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 09.03.2011 klo 23:13  
+
0
ANF-nappulat on joo aika onnettoman pieniä. Penturuoka etenkin on ihan onnetonta murua. Jos mun mielestä lammas-riisi oli pienehköä, niin se ei ollut mitään verrattuna tohon penturuokaan. Muuten hyvä ruoka (ANF on sopinut mulla molemmille koirille tosi hyvin aina), mutta nappulat on turhan pieniä. Käytän kuianappuoita myös koulutuspalkkiona, ja noin pieniä on vaikea käsitellä, kun puolet aina tippuu maahan.. Niin enpä osta enää tuota penturuokaa ainakaan. Ehkä joskus voisi kokeilla jotain toista sorttia taas.
Ur kaoset talade en röst som sade: le, och bli glad ty det kan bli värre. Och jag log, och blev glad, och det blev värre!

Sumppisuu

Sumppisuu
Viestimäärä: 110

VS: ANF-RUUAT - Torstaina, 10.03.2011 klo 12:26  
+
0
Onko jollain tiedossa ANF -ruokien energiasisältöjä (kcal/100g), nettisivuilta ei ainakaan löytynyt...eikä muistaakseni pussin kyljestäkään. Eukanuba vaihtui spanielilla ANF kana-riisiin ja sheltin suhteen on sama edessä kunhan 1st Choice loppuu. Olisi vaan ollut kiva vertailla energiasisältöjä, lähinnä mietityttää josko uskaltaisi kokeilla myös Performancea vai onko liian tyjyä tavaraa.

Hennnna

Hennnna
Viestimäärä: 111

VS: ANF-RUUAT - Sunnuntaina, 03.04.2011 klo 11:10  
+
0
Täällä on nyt muutama kuukausi menty ANFin lammas-riisi nappulalla ja sopii mitä parhaiten! Ainoa nappula tähän mennessä, mistä ei ole tullut mitään "haittapuolia". Saatavuusongelmiakaan ei ole (ainakaan vielä) ilmennyt, kun tilataan nappulat suoraan Best Premiumsilta, kun ei Porin jälleenmyyjältä tätä ruokaa saanut.

Anathema

Anathema
Viestimäärä: 209

VS: ANF-RUUAT - Lauantaina, 17.12.2011 klo 23:06  
+
0
Kävin kyselemässä paikallisesta kenneltarvikeliikkeestä labbikselle sopivaa nappulaa, olisi myynyt mulle toki vaikka kaikki mutta ANF kana-riisiin päädyttiin ja on sopinut kuin kirsu kuonoon. Aikaisemmin Pedigreen aikuisnappulalla mennyt (kun pentunappulasta siirryttiin) ja ero ANFiin on kuin yöllä ja päivällä. Labbiksen ruokahalulla tuo syö melkein mitä vaan, mutta jätöksistä huomaa, että ruoansulatus pelaa mainiosti. Olisko meillä nyt kolme 15 kilon säkkiä mennyt, korkeintaan neljä, enkä oo pois vaihtamassa. Vaaleassa turkissakin kiilto näkyy niin, että tarvii pistää arskat päähän... :cool:
Labradorinnoutaja Nelli, s. 14.2.2010
25 kiloa tiivistettyä rakkautta

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 18.01.2012 klo 21:44  
+
0
Kiva kuulla positiivista mielipidettä ANFista. Me ollaan vaihtamassa ruokaa, kun tuo Purina One aiheuttaa iho-ongelmia. Kun tänään kävin katsomassa paikallisesta järkytyin. Kaikki (mm. Royal Canin, Pro Pack, 1st Choice, ANF, Nutra Nuggets) on halvempaa eläinkaupassa kuin One S-marketissa (poikkeuksena Ziwipeak ja Acana). 15 kg ANFia maksaa n. 50-55 e mausta riippuen, One taasen 59,80 e. Mä olin oikeesti sillein ei vitsi. Me ollaan kokoajan ostettu tuolle markettilaatua, kun luultiin, et eläinkauppalaatu on hinnaltaan pilvissä. Ei vaan ollu, One on noitten rinnalla roskaa ja maksaakin enemmän. Vitsit oon tyhmä. Nyt lähti ruoka vaihtoon ja sassiin, ANFia tulee seuraavaksi kotiin.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: ANF-RUUAT - Keskiviikkona, 01.02.2012 klo 22:17  
+
0
Ja nyt lähti ruoka vaihtoon! Ihana toi nappulakoko! Oikeesti. Mä oon varmaan iät ja ajat (en ny sentään, pari vuotta) ettiny pientä nappulakokoa. Ja vielä kun tykkää nappulasta. Kahden päivän käytön jälkeen olen erittäin tyytyväinen. Meillä siis joku holistic, en muista mikä.

Ja arvaa repesinkö kun mentiin eläinkauppaan (joka on "niin kallis, että sitä voisi verrata ryöstöön") ja sitten sielä oli ANF 15 kg säkki 29 euroa (-50%) ja S-marketissa One 29,90. Juu, kallista on. Sitten kotiin ajaessa tirskuin koko matkan äitini sanoja "niin kallista, että voisi verrata ryöstöön".
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 02:30)