Ohjeet ja säännöt
Takaisin
RUOKINTA - Torstaina, 12.08.2010 klo 11:15

Neu / Puhti

Siirry sivulle: 1 2

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: NEU / PUHTI - Keskiviikkona, 14.12.2011 klo 22:14  
+
0
Tir: paljonko teille tulee suurinpiirtein koiran ruokinta maksamaan kuukaudessa tuolla tyylillä? Itse olen ajatellut että nyt kun vihdoin ja viimein saan ison arkkupakastimen koirien käyttöön, niin siirtäisin nuo tuollaiselle ruokinalle.
Tällä hetkellä raakaruokin seropia ja labbis on sekaruokinnalla, yhteensä mulla menee noiden ruokiin ~60-100€ kuussa, riippuen miten innostun vaihtelemaan lihoja ja mitä nappulaa labbis syö. Eli mietin vaan että meneekö tuohon sun ruokintatyyliin suurinpiirtein saman verran?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

tir

tir
Viestimäärä: 245

VS: NEU / PUHTI - Sunnuntaina, 18.12.2011 klo 05:00  
+
0

raggetti kirjoitti:

Tir: paljonko teille tulee suurinpiirtein koiran ruokinta maksamaan kuukaudessa tuolla tyylillä?



kahdelle koiralle menee kuukaudessa n.140e, isomman osuus on siitä ehkä 90e. päivässä menee yksi pötkö neu:ta ja lihaa n. 300g. tuohon sitten lisät päälle.

Jethro

Jethro
Viestimäärä: 447

VS: NEU / PUHTI - Maanantaina, 26.12.2011 klo 23:32  
+
0
Omalle koiralleni ei sovi tuo NEU. Harmin paikka, sillä olisin syöttänyt sitä mielellään, ja koiralle se maistui superhyvin. Se aiheutti jonkinlaisen kutinareaktion, jolloin koira syöksyi paikasta toiseen ihan hullun tavoin. Kokeilin NEU:ta kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla sama reaktio.

Onko muilla ollut tämän tapaisia kokemuksia?

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: NEU / PUHTI - Keskiviikkona, 11.01.2012 klo 15:37  
+
0
Onko kukaan kokeillu Mustin ja Mirrin omaa pakasteruokaa Maukasta. Aika saman tyyppinen kuin altNEU. Jätökset pieneni aivan olemattomaksi kuivaruokaan ja kotiruokaan verrattuna. Hyvä jos pari pientä papanaa ulos tulee ja nekin sellaisia, että täynnä kuivia jyviä. Tiedä sitten onko tuo hyvä asia vai ei. Mietin sitten, että täyttyykö koirani vaan niin nopeaa siitä, kun on paljon nestettä ruoassa, että eivät sitten syökään tarpeeksi paljon vai onko vaan niin superhyperhyvin sulavaa (paitsi tietenkin noiden jyvien osalta). Eivät ole siis tottuneet näin nestepitoisiin ruokiin (67%). Pistän tähän tuotesisällön:

Maukas adult
sianliha, broilerinliha, kaura, ohra, siansydän, -maksa, -munuainen, porkkana, omena, herne, piimä, kananmuna, pellavaöljy, merilevä ja valkosipuli.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 11.01.2012 klo 15:39)

raggetti

raggetti
Viestimäärä: 1725

VS: NEU / PUHTI - Torstaina, 12.01.2012 klo 09:11  
+
0
^Mä olen syöttänyt noita M&M uutuuksista lihoja ja kasvis-sosetta. En uskaltanut kokeilla tuota uuttaa Maukas-feikkiNeuta, kun siinä on aika paljon sokeripitoisia ainesosia (porkkana, omena) ja tuo on hiivalle altis atopian takia.
Jethro, ootkos kokeillut noita perunapohjaisia Neuta, jos se on se riisi joka ei sovi noissa sun koiralle?
How to handle stress like a dog:

If you can't eat it
Or play with it

Then pee on it
And walk away

Jethro

Jethro
Viestimäärä: 447

VS: NEU / PUHTI - Sunnuntaina, 15.01.2012 klo 10:52  
+
0

raggetti kirjoitti:


Jethro, ootkos kokeillut noita perunapohjaisia Neuta, jos se on se riisi joka ei sovi noissa sun koiralle?



Tarkoitus on kyllä kokeilla. Joskus kauan sitten koirani sai niitä peruna-Neuta, mutta silloin oli kortisoni päällä, joten en osaa sanoa mitään pätevää koiran reaktiosta.

Wuffet

Wuffet
Viestimäärä: 7

VS: NEU / PUHTI - Maanantaina, 02.06.2014 klo 13:27  
+
0
Meillä on kokeiltu perus NEUta ja paljon Maukas-raakapakasteita.
Jos näitä pitäisi verrata jollain tavalla, niin Maukkaat tuntuvat sisältävän paljon vettä. 500g pötköstä tulee sulatettuna ruokakuppiin melkoisen märkä liemi ja kiinteää syötävää suhteessa vähemmän kuin puolikkaasta NEU-pötköstä, joka on todella tiukkaa tavaraa. Siihen joutuu vähän lisäämään jopa vettä, jottei olisi niin "kuivaa". Ja munkin mielestä Neu tuoksuu hyvälle! :D

Nyt on menossa NEU:n MHB Karp. Maitohappobakteereilla kypsytetty raakaruoka. Se jos mikä HAISEE - ja ihan rappukäytävään asti! Isännän mielestä ihan p*skalle, mun mielestä vain fermentoituneelle lihalle. :D

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28195
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6333
Viestejä yhteensä545711
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään7
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.04.2024 klo 12:15)