Ohjeet ja säännöt
Takaisin
TERVEYS - Maanantaina, 21.06.2010 klo 14:58

Pahanhajuinen hengitys

Siirry sivulle: 1 2

Taraaa

Taraaa
Viestimäärä: 1755

VS: PAHANHAJUINEN HENGITYS - Maanantaina, 06.02.2012 klo 22:23  
+
0
^Hmm.. Eipäs olla kokeiltu, kiitos vinkistä. Sama kait tuota kokeilla, ei tuo pahemmaksi voi mennä :nauru:
Kotona:
Dogo Argentino Punkku s.6.4.2012

Taivaalla:
Pitbull Aapo 2003-2011
Pitbull Moro 2008-2012
Dogo argentino Tara 1.6.2008-18.10.2013

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: PAHANHAJUINEN HENGITYS - Keskiviikkona, 08.02.2012 klo 20:36  
+
0
Noiden poikakoirien hengityksen haisemiseen sanoisin myös, että kannattaa tarkastaa myös se heppi. Jos siellä on tulehdus, ja se sitä lipittelee, niin johan haisee hengityskin. Suun haju ei aina tosiaan ole peräisin sieltä suusta tai nielusta. Näin ainakin oon itse havainnut "aktiivisilla" uroskoirilla. Sitten vain hepinhuuhtelutalkoisiin.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: PAHANHAJUINEN HENGITYS - Perjantaina, 10.02.2012 klo 13:45  
+
0
Kannattaa myös huomioida muuttuuko hengityksen haju ruokinnan muutoksen yhteydessä. Jotkin ruoka-aineet aiheuttavat suolistokaasujen laadun muutoksia ja määrän lisääntymistä. Merkittävä osa suolistokaasuista imeytyy vereen ja poistuu hengitysilman mukana.

Yukino

Yukino
Viestimäärä: 99

VS: PAHANHAJUINEN HENGITYS - Keskiviikkona, 15.02.2012 klo 17:19  
+
0

Ninette kirjoitti:

Meillä on nyt 5kk ikäinen sekarotuinen (cockeri-keskikokoinen villakoira) poikakoira Reino. Aika-ajoin oon kiinnittänyt huomiota kuinka sen henki haiskahtaa pahalle ja välillä melko voimakkaastikin.
Oon yrittänyt katsoa hampaita, mutta ne on täysin normaalit nuoren koiran hampaat, vitivalkoiset, hammaskivettömät ja muutenkin moitteettoman näköiset. Reinolta on nyt lähteneet kulmahampaat ja uudet kovaa vauhtia kasvamassa. Voisko sillä olla yhteyttä hengityksen haisemiseen?
Ruoakseen Reino syö pääasiassa Belcandon Puppy Gravya, pureskelee jonkun verran nahka?luita ja jalkalistoja. :D Ensimmäinen koira mulla, joten oon ainakin tässä ravitsemuspuolessa vielä vähän tietämätön.. Mutta jos jollain olis jotain ehdotuksia mistä tää hengityksen haiseminen johtuu ja voinko sille jotain tehdä, olisin kiitollinen!


Pennuilla haisee hengitys hampaiden vaihdon yhteydessä. Joten menee ohi hyvin pian, ellei jo ole.

KWa

KWa
Viestimäärä: 4

VS: PAHANHAJUINEN HENGITYS - Sunnuntaina, 19.02.2012 klo 11:25  
+
0
Hieman vaikea sanoa millainen pahanhajuinien hengitys koirillanne on, että johtuuko se hampaista, ruuasta, ikenistä vai mistä.
Omilleni olen syöttänyt perusruokakaupasta saatavia Pedigreen Dentastixejä noin joka toinen tai kolmas päivä (ovat päivittäiskäyttöön tarkoitettuja). Nuoremmalleni on ole vielä ehtinyt kuin muutaman viikon antamaan näitä (ikäraja 4kk), mutta vanhempi koirani on syönyt niitä 4kk ikäisestä (nyt 4v); henki ei ole koskaan haissu, hammaskiveä ei ole, valkoiset kauniit hampaat ja muutenkin on ollut täysin terve suu. Lisäksi on tietysti ollut luita, mutta uskaltaisin sanoa Denstastixeillä ollut osuutta terveeseen suuhun.
Wanda, norjanharmaahirvikoira-ajokoira-rottweiler-jämpti (08/2007)
Wekku, beauceron-dalmatilainen (09/2011)
Wäinö, kissa (01/2010)

Noona

Noona
Viestimäärä: 224

VS: PAHANHAJUINEN HENGITYS - Perjantaina, 24.02.2012 klo 08:52  
+
0
^Yukino, kiitos! :nauru: Just olin tulossa kyselemään ahdistuksissani, että miksi mun 4,5kk vauvan henki haisee, mutta hampaathan sillä tietty vaihtuu! :roll: Eli on vissiin odotettavissa hengityksen raikastuminen piakkoin. Mainiota!

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28200
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265863
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 16:15)