Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Maanantaina, 23.08.2010 klo 20:20

Big Brother 2010

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 12.11.2010 klo 12:24  
+
0
Jooh, ok. Mä en silti vieläkään ole sitä mieltä, että BB olis toiminut mitenkään erityisen "sairaasti" tai "huonotapaisesti". Ihmiskoehan toi on, itseä sinne mennään testaamaan ja pisimpään kestänyt voittaa paitsi itsensä myös rahaa.

Ja kertokaa nyt muutkin mikä tästä tapauksesta teki erityisen julman? Se, että jollekin tuli huono mieli ja reagoi siihen näennäisen vahvasti? Kyllähän tuolla muutkin pillittelee, parhaimmillaan päivittäin. Kyllä se on mun mielestä julmempaa, pitää talossa sellaista jonka kantin kestäminen jo "normaalioloissa" on vähän siinä ja siinä.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Aberkios

Aberkios
Viestimäärä: 778

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 12.11.2010 klo 12:35  
+
0
Olen ehkä puolueellinen. Tuntuu ehkä vain sen vuoksi keljulta kun oli kyseessä sympaattinen tyyppi. Olisi ehkä mennyt läpi minullakin jos k.o. temppu olisi tehty Elisabetille, on sen verran vastenmielinen tyyppi. "Vi..tu, s...ana, p...ele, v....aa niin s....nasti", "onks mun perse kauheesti levinny, vi..u, että vi...taa". jne jne jne. Sitten kuitenkin tyyppi käy "pissalla ja kakalla".(!?)

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIG BROTHER 2010 - Perjantaina, 12.11.2010 klo 15:08  
+
0
^ Mutta kyllähän kaikkien pitäisi olla BB-talossa samalla viivalla, oli toinen sitten sympaattinen ja toinen ei? Sama tekohan se olisi silti tuotannolta. Se "sympaattisuus" on sitten katsojan silmissä. Onhan Elisabetillakin paljon kannattajia.

Mutta muuten mulla ei ole tuosta keissistä enempää sanottavaa, edelliseltä sivulta löytyy mielipiteeni kahteen kertaan, että sieltä löytyy :wink:.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28192
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6332
Viestejä yhteensä545697
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään4
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265845
(Tilastot päivitetty viimeksi 27.04.2024 klo 15:15)