Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 30.08.2011 klo 20:52

BigBrother 2011

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 12

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: BIGBROTHER 2011 - Perjantaina, 04.11.2011 klo 14:47  
+
0
^Taloon tunnutaan menevän sillä asenteella, että meille pelkkiä bileitä ja jos jotain joutuu tekemään niin vingutaan ja valitetaan.

Olenko muuten ainut, jonka mielestä BB:n tämä kausi on ollut huomattavasti paljon parempi kuin muutama edellinen? Tuotanto on jotenkin kekseliäämpi, hauskempi, pirullisempi ja julmempi ja saa asukkaista tosissaan reaktioita irti. Ja bileitä on ollut vähemmän. :peukku:

Toivottavasti nyt vaan se Annika äänestetään pois talosta, mulla jostain syystä alkaa otsasuoni paukkua vaan siitä että se ilmestyy ruudulle. Ei vaan mene enää se ihihihihihiiihihihihiiiihihihihihhihihiiiiiii-blondin rooli läpi.
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Perjantaina, 04.11.2011 klo 16:17  
+
0
^ Mun mielestä on ollut myös parempi, ainakin tuo alkukausi. Nyt on vähän kiinnostus hiipunut, enkä ole moneen päivään jaksanut katsoa koostetta.

Mä toivon että Ben lentäis pihalle tuolta. Se luulee niin selvästi, että kaikki tykkää siitä ja että on vahvoilla voittamisenkin suhteen. Oikeasti sen ilme oli niin priceless, kun Mikael paljastettiin finaaliviikko-äänestyksen voittajaksi.

Ja se on muutenkin tosi ällö tyyppi. Kannattaa tsekata tuolta subin BB-sivuilta keskusteluista ketju nimeltä "Benin saavutukset". Ihan hervotonta lukemista!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: BIGBROTHER 2011 - Perjantaina, 04.11.2011 klo 19:53  
+
0
Kyllä, tää on hyvä kausi. Mä tosin oon laskenut sen enemmän sen piikkiin että tyypit on tosi hyviä ja erilaisia, hyvä kokoonpano, sopivasti draamaa. Ja esim. ihan Sebastianin kaltaista ihmistä ei olla aikaisemmin saatu mukaan. :)
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: BIGBROTHER 2011 - Tiistaina, 08.11.2011 klo 23:11  
+
0
Eikä !! Mä oon niin tyytyväinen että ne laski Elinan tuonne taloon ! (Viilaakohan mulla vintissä kun seuraan fanaattisesti Suomen BB:tä täältä asti, hartaasti ja melkein joka ilta :D) Elina on aivan ihana, kaunis, viehättävä, ja sen tyyli on jotain taivaallista ! Ja kiva alkaa seurailla mihin tuo kolmiodraama sit kehkeytyy. Ah, Miksu ja Elina olisivat ihana pari :love: Annika on aika lapsellinen käyttäytymällä tuolla tavalla, toisaalta ite varmaan drama queenina reagoisin juuri samoin.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 11:06  
+
0
^ Mä taas en millään usko, että Elina olisi kiinnostunut Mikaelista. :nauru:

Mun mielestä tuo Annikan mustasukkaisuus on ihan sairaalloista. Eihän tuollainen ole normaalia. "Toimittaja" tulee taloon (periaatteessa) tekemään työtään, ja yks vetää kauheat itkupotkuraivarit kun Elina on "kaikkea mitä Miksu haluaa". :roll:

Eihän noiden suhde voi mitenkään kestää, jos Annika romahtaa joka kerta kun joku häntä paremman näköinen juttelee Mikaelille. Kyllä on itsetunto hukassa tolla tytöllä ja pahasti. Kuka mies jaksaa kattoa tollasta?

Ja mustasukkaisuus pilaa suhteen kuin suhteen, se on ihan varma. Varsinkin tuossa mittakaavassa.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 11:33  
+
0
Mä oon taaskin vähän jälkijunassa, kun katson vasta viime viikon jaksoja. Mitä tulee tohon Mikaeliin ja Annikaan, niin mulla on ollut jonkin aikaa tiettyjä tilanteita seuratessa sellainen olo, että Mikaelkaan ei oikein ymmärrä kaikkia noita Annikan hömpötyksiä - eikä myöskään jaksaisi jokaista kiukuttelua ja ongelmaa. Toisaalta, Mikael vaikuttaa mun mielestä edelleen niin perustyypiltä, joka ei tieten tahtoen halua kenellekään pahaa, vaikkei nyt kaikkien kaveri olisikaan, joten kai se nyt yrittää viihtyä Annikan seurassa, vaikkei sitten ulkomaailmassa jaksaisikaan.

Mä henkilökohtaisesti ihan tykkäsin Annikasta aluksi, mutta nyt on muakin ruvennut ärsyttämään. Se on varmaan juuri se huono itseutunto, joka aiheuttaa draamaa ja oikeasti ilkeää käyttäytymistä.

Sebastian voittoon, sanonma.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 12:47  
+
0
^ Seba voittoon todellakin! :peukku:

Mulla kävi niin sääliksi Sebastiania eilen niiden strippi-esitysten aikana, kun se yks strippari tuli hinkkaamaan hanuriaan Seban olkapäähän. Meni kyllä ehkä vähän pitkälle, sekin kun varmaan tiesi mitä mieltä Sebastian on moisista esityksistä.

Taas Annika itkee Benille pesässä, kuinka Miksu vaan "seuraa Elinaa kun hai laivaa". :roll: Ja kuinka se hihkuu joka kerta kun Ellu sanoo tykkäävänsä jostain samoista jutuista kuin Miksu.

(saatan ehkä tässä katella vähän 24/7:aa :viheltel:)

Voi Annika, Annika..
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 12:53  
+
0
Muakin eilen säälitti Sebastian sen shown aikana :/ Mut sit sen jälkeen Sebastianin käytös Elinaa kohtaan oli törkeää. Onneksi kuitenkin tajusi pyytää anteeksi, kun ei Elina mitenkään ole ollut päättämässä noista asioista, vaikka kuuluukin tuotantoon.

Annika ärsyttää kyl suunnattomasti. Sais lähtee tuolta kokonaan pois, tavalla tai toisella. Nythän se tuolla miettiikin luovuttamista.
Sen ja Mikaelin juttu ei mitenkään voisi toimia ulkomaailmassa, kun Annika on noin mustasukkainen.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Keskiviikkona, 09.11.2011 klo 13:02  
+
0
^ Niinpä, onneksi ne sai juteltua asian selväksi ja Sebastian perusteli aika hyvin, miksi käyttäytyi niinkuin käyttäytyi.

Elina taitaa olla aika herkkä ihminen, eilenkin itkeskeli moneen otteeseen. Niinkun se itsekin sanoi, "täällä vissin vain käy näin". :nauru:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Karvakamu

Karvakamu
Viestimäärä: 6534

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:03  
+
0
Miten toi Mikael on äänestyksessä vaikka sen pitäis olla suoraan finaaliviikolla?
Lotta 09/11
Villa 02/13
Enkelikoira Peppi

Koirailua & käsitöitä

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:10  
+
0
^Mikael on joutunut sääntörikkomusten takia häätöäänestykseen, se liikkui seis-tehtävän aikana.
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:28  
+
0
Jiiiihihiahahahahihihihahahhaihihihahahahhhahaaa!

Annika läks! :aurinko:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:28  
+
0
No ei nyt ihan tuplien arvoinen juttu ollut.. ;D
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:29)

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:31  
+
0
Pistetääs vedonlyönti pystyyn: kuinka kauan kestää, ennen kuin Mikael kiksauttaa Janicaa? :wink:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

Tonteria

Tonteria
Viestimäärä: 2481

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:33  
+
0
^Kaksi päivää? :nauru:
Kodinturva(tuho)joukkona häärää ja mökeltää ssu Giteas Inverno, "Pyry"
Rakas enkelikoirani, ssu Giteas Ginori, "Arttu"

Hullut koiranaiset biksukuntoon
Kuvatuksia

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: BIGBROTHER 2011 - Sunnuntaina, 13.11.2011 klo 22:48  
+
0
No höpö höpö, eikös Miksu tirauttanut pari kyyneltäkin Annikalle :ylpea:

Mut ihanaa, oli ihan SAI-RAAN jännä äänestys, ja mun lempikaksikko Seba ja Miksu on jatkossa. Mitään muuta en tarvitse :aurinko: JEEE !
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:02  
+
0
Oikeet ihmiset tippui eilen! :jjei: Seba on ehdottomasti paras tuosta joukosta. Lima-Ben on nykyisin lähinnä säälittävä huomionhakuisuuksineen. En siltikään ole ihan varma haluanko sen tippuvan vielä tässä vaiheessa.

Ja Annikasta sen verran, että uskon Annikan ongelman olevan enemmän huono itsetunto kuin sairaalloinen mustasukkaisuus. Kokee itsensä todella huonoksi ja siksi kaikki muut ovat hänelle uhka. Pelkää koko ajan, että Miksu alkaa näkemään hänet samassa valossa kuin itse näkee. Minun mielestä Annika on raasu, vaikkakin ärsyttävä sellainen. Toivon rehellisesti, että hän saa kohennettua itsetuntoaan, jotta pystyy joku päivä normaaliin parisuhteeseen.

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 14.11.2011 klo 14:27  
+
0
Mua harmittaa Annikan lähteminen :neutral: Osashan se olla sairaan ärsyttävä ja suuren osan ajasta sitä olikin, mutta sitten taas silloin kun se oli kivalla tuulella niin sitten se oli oikeestaan mun suosikki. Suvi ärsyttää mua paljon enemmän ja oisinkin toivonut sen tippumista Veeran ohella...Toisaalta ois ollut myös mielenkiintosta nähdä, miten Annika ois muuttunut jos Mikael oiskin tippunut. Suurin osa sen ärsyttävyydestä tulee kuitenkin mun mielestä sen mustasukkailuista ja sen aiheuttamasta showsta. Eiköhän Janica vihassakin ole loppuviimeksi kyse siitä hemmetin ampparitehtävästä ja mustasukkaisuudesta Janican ja Miksun yhteisestä yöstä.

Tää kausi on ollut jotenkin tosi omituinen ja luulen, että BB:n katselu on mun kohdalla tullut vähän tiensä päähän. Jotenkin musta itsestäni tuntuu, että konsepti on niin tuttu jo asukkaaksi hakevillekin, että sinne ei mee enää "aitoja ihmisiä" vaan kaikilla asukkailla tuntuu mun mielestä olevan tietynlainen rooli-päällä. En siis väitä, että tän hetkiset asukkaat esittäis kokoajan jotain hahmoa mutta mun mielestä tän kauden asukkaat on huomattavasti enemmän tiedostaneet ja miettineet, että miten heidän käytöksensä vaikuttaa äänestyksiin ja voittomahdollisuuksiin. Samoin tuotannon asioilla on spekuloitu mun mielestä ihan hirveesti, kokoajan on joku valittamassa kuinka tuotanto sorsii/suosii jotakuta ja yrittää luoda tiettyä kuvaa jne. Lisäksi mun laskujen mukaan tuolta on 4 tai 5 ihmistä harkinnut vakavasti luovuttamista ja ainakin 3 heistä on ilmoittanut/uhkannut jo luovuttavansa (Terhi, Sebastian, Suvi) sekä tietysti se heti ekoina päivinä karannut bimbo, jonka nimeä en enää muista. En muista että aiemmilla kausilla ois kukaan oikeasti käynyt päiväkirjahuoneessa ilmoittamassa että tahtoo luovuttaa edes uhkauksena?

Yleensä mulla on ollut kaikilla kausilla selvä suosikki (ja inhokkikin) alusta lähtien, mutta tällä kaudella on enemmänkin sellainen tilanne että osa ihmisistä ärsyttää vähän enemmän ja osa vähän vähemmän ja on useita ihmisiä, jotka välillä ärsyttää mua ihan kympillä ja sitten siellä tulee hetken pilkahduksia huippuviihdettä. Annikasta mulla tosi hyvä fiilis kauden alussa, mutta sekin sitten muuttui viha-rakkaussuhteeksi kauden edetessä.

Suuri voittajasuosikki Sebastian on tällä hetkellä ehkä mun inhokki nro 1, mä en vaan voi sille mitään että mun mielestä Sebastianilla on tuolla kaikkein eniten roolia vetävä. Uskon kyllä, että Sebastianilla on vakaumuksensa vahvana ihan oikeasti eikä se ole roolin vetämistä. Mutta sitten siellä on paljon sitä ihan omituista touhua: tuolien pureskelua, jäätelökippoon naamaan upottamista, juustosekoiluja, öisiä kärrynpyöriä stefun vaatteissa jne. jotka mun mielestä on ihan silkkaa showta. Mun mielestä Sebastian myös nostaa itseään aika paljon muiden yläpuolelle, mikä myös ärsyttää mua.

Tanja on ehkä kauden kaksiajakoisin tyyppi mulle. Mä kiehuin heti ekasta illasta "saa halata" -juttujen kanssa ja sen jutut saa mut usein hirveään myötähäpeään ja WTF-fiilikseen, mutta toisaalta se osaa olla myös pirun oivaltava ja hauska sillon ku on hyvällä tuulella.

TeJo

TeJo
Viestimäärä: 724

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 14.11.2011 klo 17:01  
+
0

symb

symb
Viestimäärä: 306

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 14.11.2011 klo 18:25  
+
0
^ Luojan kiitos, Annika on sentään jättänyt tosta haastattelusta pois sen turhan hysteerisen nauramisen. Vaikuttaa vähän fiksummalta kun ei ihan joka lauseen perään hirnu niin tajuttomasti.

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 12
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28205
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545723
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 06:30)