Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Tiistaina, 30.08.2011 klo 20:52

BigBrother 2011

Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12

Kalinka

Kalinka
Viestimäärä: 731

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 08:21  
+
0
Hyvä Janica!!!

Mun mielestä Janica ei edes ollut se itserakkain tyyppi tuolla. Siis, kyllähän hän itseään selkeästi rakastaa ja piti omia puoliaan (ja se ei minusta ole mitenkään huono juttu :hymy:), mutta en muista hänen valittaneen kun joku muu sai jotain tai kun muilla meni hyvin. Varmasti on jotain ollut ja varmasti hänkin on esim. lässyttänyt toisista jotain seläntakana, mutta ne eivät ole jääneet hänestä päällimmäisenä mieleen. Tanjasta sentään voisin helposti käyttää itserakasta erittäin negativiisessa mielessä. "Kukaan ei rakasta mua, mua ei huomata, mä en saa ikinä mitään, ootte ihan idiootteja." Olisi ollut kyllä mukava nähdä Janica esim. helvetissä ja miten hän olisi siihen suhtutunut.

Ja siis, perustan mielipiteeni vain koosteisiin, ei ollut 24h:ta. Viimeistä viikkoa en katsonut ollenkaan, kun ketutti niin paljon Tanjan naama ja se, että Sebastian putosi.
Brasilianterrierit lady Lara Croft 13.11.2005 & herra Max Payne 21.08.2011
Laralla on asiaa

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 11:17  
+
0
Munkin mielestä voitto meni ihan oikealle henkilölle, vaikkei Mikaelkaan huono vaihtoehto olisi ollut.

Ärsyttää tämän päivän lehtien kirjoitukset Mikaelin "ylimielisyydestä". :roll: Siis kaverihan on kokoajan puhunut, ettei mikään julkisuus kiinnosta, joten tuskin medialle turhanpäiväisten asioiden lässyttäminen on ekana mielessä, kun pääsee yli 3kk päästä eristyksestä ulos ja ystävien joukkoon.

Vai oonko mä ainoa, joka ei näe tässä yhtään mitään ylimielistä?

Keltainen lehdistö. :roll:

edit. jaa linkki ei vienytkään suoraan videoon, mutta se löytyy tuosta jutusta.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.12.2011 klo 11:18)

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 11:40  
+
0
Mikaeliko ylimielinen!Ei musta vaikuta kyllä yhtään ylimieliseltä. Olen katsonut bb:tä tyyliin kerran viikossa koosteen ja en aina sitäkään mutta silti. Noista viidestä olisin halunnut että suvi voittaa .Tanja oli kyllä ehdottomasti mun inhokki! Mikael,Ben,Janica ihan ookooo.
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018

Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 11:41  
+
0
^^
Ah, Keltainen lehdistö. <3 Mikael ei koskaan ollut mikään suosikkini, mutta ei kyllä (ainakaan tässä haastattelussa mistä puhutaan...) ollut todellakaan mitenkään ylimielinen tai törkeä. Kyllähän ne sen puheet saa kuulostamaan tosi ilkeältä kun irrotetaan videosta, mutta videolla kuitenkin kasvoista ja elekielestä huomasi että ei tarkoittanut niitä mitenkään pahasti.

Janica kyllä ansaitsi voittonsa, nousi vähän salakavalasti suosikikseni vaikka itsekin ensin ajattelin että minkä vaatteet pois heti tilaisuuden tullen heittävän idiootin ne on taloon laittanut. Mutta mielestäni loppujen lopuksi kuitenkin ihan fiksu nainen jolla on varmasti rahalle käyttöä.

Muoks, väksy lisää!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.12.2011 klo 11:42)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 17:06  
+
0
Minustakin Janica ansaitsi finaalissa olleista eniten voittaa ja oli nuista myös mun suosikki. (Vaikka Sebastianille se ois kuulunu.)
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 18:14  
+
0
Minustakin Miksua parjataan aivan turhaan. Olisivat toimittajat itse olleet BB-talossa kuukausia ja kun vihdoin, kauan odotetusti, pääseet sieltä pois, jotkut herhiläiset tulevat utelemaan miltä nyt tuntuu, ketuttaako kun voitto meni sivu suun, aiotko jatkaa suhdettasi Annikan kanssa. Ei itselläkään tekisi mieli kommentoida sitten pätkän vertaa. Koska kun talosta on päästy pois, se julkinen osuus on ohi - sen jälkeen pitäisi BB-kilpailijankin oikeutetusti pystyä vetäytymään pois katseiden alta.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

petuunia

petuunia
Viestimäärä: 747

VS: BIGBROTHER 2011 - Maanantaina, 12.12.2011 klo 18:15  
+
0
Mä oon niiiin pettynyt että Janica voitti!

Mikael oli alusta asti mun suosikeita, Sebastian myös.
Janica ei talossa tehnyt juuri muuta kun esitteli itseään tai vehtas jonkun kanssa.
Ja miten se suhtautui Annikaan :eek:
Annikassa oli myös vikaa, mutta ainakin Annika yritti pyytää asiaa anteeksi ja selitti miksi käyttäytyi niin, halusi myöhemmin olla väleissä myös Janican kanssa mutta tää yks ei edes suostunut kuunteleen, kun Annika oli vaan "vit*n ärsyttävä ämmä."

Mikael ei haukkunut muita selän takana, jos sillä meni hermot johonkin asiaan niin sanoi sen kyllä suoraan,esim. Tanjalle.
Sillä oli oikeasti huumorintajua, noissa suorissakin lähetyksissä siltä tuli suusta semmosia kommentteja jotka uppoo ainakin mun huumorintajuun.
Voisin kuvitella Miksun oikeasti mun kaveriporukkaan, kun taas Janican kanssa en ikimaailmassa tulis toimeen.

Joko ens vuonna tajuun olla kattomatta kun ikinä ei voita se ketä itse haluais :shifty:


  Siirry sivulle: 1 ... 10 11 12
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28209
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään5
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 10:30)