Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51

Jaijah

moderaattori
Jaijah
Viestimäärä: 2048

ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16  
+
0
Edellinen ketju löytyy täältä.

Keskustelu jäi suosikki- ja inhokkinäyttelijöihin ja -elokuviin.
Manu 6/2008
Morris 3/2013

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:45  
+
0
Mun inhokki elokuva on Hulk. En jaksanut sitä edes loppuun katsoa teatterissa.

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:50  
+
0
^Hulk on kyllä tosi surkee! :nauru: Ja kaikki James Bondit on ihan hirveitä! Ja Alien vs. Predator 2 koska siitä ei saa mitään selvää, koko leffa sijottuu johonkin pimeeseen paikkaan ja ääntä kuuluu mut ei saa selvää kuka mättää ketä.

Vähän ohi aiheen, mut laitoin äsken Hachikon latautumaan, en tiijä onko hyvä vai ei mut tahon silti nähä. :poppari:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 20:15  
+
0
Mä kyllä tykkään niistä vanhimmista bondeista. Sean Connery on niiin ihana. :love:
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 21:02  
+
0
Subtv sen kertoo.. Hot Shots, voi armoa.. :ttou:

Timo, 34v, lopen kyllästynyt anoppiinsa.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 21:21  
+
0
^ Mun mielestä Hot Shotit taas on ihan hulvattomia :nauru:.

Toisin kuin tuo Sex and the city joka tulee parhaillaan neloselta. En tajua miksi kaikki (?) tykkää tuosta aivottomasta pintaliitomeiningistä. Tai ehkä just siksi.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Tiuhtis

Tiuhtis
Viestimäärä: 1109

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 21:56  
+
0
^Ah, hyvä kun muistutit! Mä rakasta aivotonta pintaliitomeininkiä :nauru:

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 22:37  
+
0
Mä en voi vastustaa Sinkkuelämää (löytyy boksi ja molemmat leffat :viheltel:).
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 23:19  
+
0
No huuuuh, aika tyly tää sinkkuelämää elokuva. Mitään spoilaamatta niin sanon että tässä on kohtaus jossa päivitellään kuinka paljon joku on lihonut. Sitten vitsaillaan siitä miten se pullukka ei ole huomannut omaa lihomistaan ja "..WHAT have you been eating" yms. Ja kuitenkin se henkilö on tosi hyvässä kunnossa, normaalipainoinen, jopa hoikan puolella. Kiva että elokuvaa katsoo vain 10 miljoonaa teinityttöä...

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 00:08  
+
0
Täällä yksi joka joutuu jatkuvasti tappelemaan kamujen kanssa siitä onko sinkkuelämää hyvä! Koska vihaan sitä ja kukaan muu ei. :mietiskel:
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 00:35  
+
0
Sarja oli hyvä. Ei, sarja oli täydellinen. Sarja päättyi hyvin. Sarja päättyi kertakaikkisen loistavasti. Amerikkalainen onnellinen loppu. Sarjaa ei olisi koskaan tarvinnut jatkaa.

Viimeistään kun siinä jommassa kummassa leffassa Charlottella tulee "suklaat housuun".. aikuiset naiset, hei haloo :roll:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 00:39  
+
0
Useimmista leffoista ei olis kannattanu tehdä jatko-osia, sinkkuelämää 2 en ole nähnyt enkä aio myöskään katsoa. Sarjaa seuraan uusintoina kun niitä tulee, mutta mun mielestä se on vähän tyhmää kun kaikki pyörii vaan Carrien ympärillä ja yhdessä jaksossa kun se sen jonkun poliitikon kanssa seurusteli ja se poliitikko halus, että Carrie virtsaa sen päälle ja Carrie pohti yhdessä vaiheessa voisko se pissata ovi auki ja se sen mielestä olis aivan kauheeta mulle tuli vähän sellanen wtf? olo. Kyllä mie lorottelen välillä ovi auki ku unohdan, että avo on kotona :shifty: no meni nyt vähän ot:ksi, mutta joitain tommosia "perus naiseuteen kuuluvia asioita" mie en vaan ymmärrä. Oon kai sitte vahingossa nainen josta piti kehittyä mies? :shhh:

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 00:59  
+
0
Sinkkuelämää-leffat on kyllä ihan kauheaa skeidaa. Aina hyvä juttu kakkososassa on homohäät ja Liza Minelli :jjei:
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 09:14  
+
0

sillycow kirjoitti:

Kyllä mie lorottelen välillä ovi auki ku unohdan, että avo on kotona :shifty: no meni nyt vähän ot:ksi, mutta joitain tommosia "perus naiseuteen kuuluvia asioita" mie en vaan ymmärrä. Oon kai sitte vahingossa nainen josta piti kehittyä mies? :shhh:



:nauru::aurinko: Meillä ei vielä olla ees päästy niin pitkälle meidän suhteessa, että oikein vapautuneesti lennäteltäs leijoja :D Kai se pian.

Joo... mä en jotenkin ikuna päässyt tohon Sex and the Cityyn kiinni... en tiedä, kai se taas menee tähän kategoriaan, että muhun ei iske turhamaisuus/pinnallisuus edes fiktiona :D Eli ei mitään hinkua edes katsoa niitä leffoja.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 09:32  
+
0
Siinä sarjassa lähdetään parisuhteistakin ihan typeristä syistä - yksi ei tykkää samasta astiansarjasta ja sehän on big no-no, eihän sellaisen miehen kanssa suinkaan voi olla joka ei pidä samanlaisista lautasista!

Ja äitiyshän on niin raskasta ja silti niillä on lastenhoitajat sun muut :roll:.

Kun sitä sarjaa (ja elokuvia) katsoo, ymmärtää vähän paremmin mikä tässä maailmassa on vikana.
Ulkonäkö, pintaliitäminen ja merkkivaattet - laukut ja kengät, on tietenkin elämässä ne tärkeimmät jutut. Ja tietty kun harrastat seksiä mahdollisimman monen miehen kanssa niin olet vahva ja itsenäinen nainen!
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 09:41  
+
0

SaMaJa kirjoitti:

Sinkkuelämää-leffat on kyllä ihan kauheaa skeidaa. Aina hyvä juttu kakkososassa on homohäät ja Liza Minelli :jjei:



Joo ja tän takia siihen ehkä pettyi vielä enemmän. Alkunäytös tosiaan vaikutti lupaavalta, mutta sehän lässähti tylsäksi heti Lizan ja homohäiden jälkeen.
Ylläpitäjä

banaani

banaani
Viestimäärä: 2252

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 10:01  
+
0
Pidän Sinkkuelämästä sen takia kun sitä katsellessa voi heittää aivot narikkaan eikä tarvitse sen syvällisemmin pohtia, hyvää viihdettä siis. Toki jos sarjaa ja sen todenmukaisuutta rupeaa pohtimaan, alkaa päänsärky iskeä.
papillonmix Veeti 9/10
islanninlammaskoira Eikar 5/12
blogi

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 10:09  
+
0
Mä RAKASTAN Sex & The Cityä. Sarja katottu läpi varmaan miljoona kertaa, eikä vieläkään kyllästytä. Löytyy tietty shoeboxkin tuolta omasta DVD-hyllystä :) Se huumori uppoo muhun aivan täysillä ja en ymmärrä, miksi niiden hahmojen käyttäytyminen tai pukeutuminen pitäisi niin tosissaan ottaa, sehän ON fiktiota! Lähtien jo siitä, että tuskin kellään lehden kolumnistilla olisi varaa asua keskellä Manhattania ja ostella uusia Manoloja kerran viikossa ;)

Melina

moderaattori
Melina
Viestimäärä: 3422

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 10:14  
+
0
^ Mutta onhan meillä toisaalta Miljonääriäidit, joissa myös ihmetellään "miten kukaan voi elää ilman lastenhoitajaa". Ja se sarja on kuitenkin käsikirjoittamatonta realityä.
Ylläpitäjä

Elba83

Elba83
Viestimäärä: 662

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Maanantaina, 14.03.2011 klo 10:49  
+
0
^ Niinno, toisinaan totuus voi olla tarua ihmeellisempää :)

Muoks. Mutta jos lähdetään oikeasti pohtimaan tv-sarjojen todellisuuspohjaa, niin mikä sarja olisi sitten realistinen? Mä en kyllä sellaisia hirveesti keksi. Ehkä joku Kotikatu.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 14.03.2011 klo 10:54)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 13:45)