Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Sunnuntaina, 13.03.2011 klo 19:16

Elokuvat ja tv-ohjelmat 2

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51

Cornelius

Cornelius
Viestimäärä: 484

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 10:23  
+
0
:heiluti: minä muistan Fastlanen ja olen kironnut kun sitä ei saa boksille mistään!

L-koodi on mun mielestä oikeasti ihan hyvä sarja. Eka kausi oli sellasta pelkkää seksillä mässäilyä mutta jatkossa sitä on huomattavasti vähemmän ja voidaan keskittyä ihan muihin asioihin. Viimeinen kausi oli kieltämättä pettymys, Jennystä tuli niin rasittava ettei mitään rajaa. Kukakohan sen loppujen lopuksi nirhasi? Tietääkö kukaan?

Smallvilleen koukutin itseni pari vuotta sitten ja nyt kun on ollut kipeänä, mikään ei ole mukavampaa kuin käpertyä sohvaan ja laittaa Clark Kent pyörimään telkkaan :viheltel:

Täydelliset naiset ja Sinkkuelämää ovat myös puhki katsottuja, tuntuu ettei niihin kyllästy koskaan!

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 10:28  
+
0
^ Alice kai sen teki? Siitähän on kuulemma tullut (tulossa) Spin-off joka keskittyy Aliceen ja sen vankilassa oloon. Näin olen ainakin kuullut, tiedä sitten.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


NataliaNala

NataliaNala
Viestimäärä: 283

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 11:37  
+
0

Joh kirjoitti:

Ylipaino ei ole terveellinen juttu, kyllähän sen kaikki tietää, mutta mun mielestä on todella pelottavaa että normaalipainoisiakin aletaan kauhistelemaan lihaviksi jos maha pikkusen pursuaa liian pienien housujen yli.

edit. ja ihan sen verran, että jos esim mä huomaan että joku ystävistäni on lihonnut, niin en mä kyllä mene sitä hänelle sanomaan tai kauhistelemaan. Uskon tasan tarkkaan että ko henkilö tietää myös itse lihonneensa, eikä tarvi siihen muiden kommentteja.
Ja mun mielestä muiden painon kommentoiminen, sekä hyvässä että pahassa, on vähän arvelluttavaa.


Allekirjoitan. Vaikka siis en oo katsonut Sex and The City -leffoja (eikä kyllä kiinnostakaan, sarja on kivaa hömppää mutta en usko että leffat yltävät samaan) joten en tiedä miltä Samantha kyseisessä kohtauksessa näytti, mutta musta on kyllä tosiaankin p**seestä että painoa kommentoidaan, suuntaan tai toiseen. Voi sen toisellakin tavalla sanoa, esim. jos ylipainoinen henkilö on laihtunut niin voi sanoa että vitsi kun näytät nykyisin säteilevältä ja iloiselta tms. tai jos kaveri on lihonut niin ei siinä musta ole oikeutta kommentoida, kyllä kyseinen henkilö varmasti tietää itsekin ja jos on vaarallisen laihan/lihavan näköinen niin siitä voi hienovaraisesti yrittää keskustella, jos kyseessä on huoli ystävästä/läheisestä, mutta kauhistelu ottaa pannuun tätä tyttöä ja paljon!

Ihan tarpeeksi monta kertaa olen ventovierailtakin saanut kuulla kovaankin ääneen kauhisteluja alipainoisuudesta eikä se ole mukavaa. Ei ole kivaa kauppajonossa tosiaankaan jos takana oleva tuijottaa silmät selällään että voi kamala mikä anorektikko, syötkö sä ollenkaan. Joo se kuuluukin sulle paljonko ja mitä mä syön ja paljonko mä painan. Ihan vieraat ihmiset ovat tulleet utelemaan mitä mä painan, ihan kuin se kuuluisi heille :twisted:

*purkaus päättynyt* :nolo:
Puhutaan ihmisen "eläimellisestä" julmuudesta. Mutta se on hirvittävän väärin ja loukkaavaa eläimiä kohtaan: eläin ei ikänä pysty olemaan yhtä julma kuin ihminen, yhtä taiturimaisesti, yhtä taiteellisesti julma.
Karamazovin veljekset

SaMaJa

SaMaJa
Viestimäärä: 1231

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 12:53  
+
0
Sinkkuelämää-leffasta ja Samanthan mahasta; vaikka Sam siinä onkin siinä aivan normaalikokoinen pikkuisella mahamakkaralla, niin leffa sijoittuu kuitenkin New Yorkin pintaliitopiireihin joissa se mahamakkara on iso ja kamala juttu. Tuskin leffan tekijätkään on tahallaan alkanut mitään laihuusihanteita siinä viljelemään, miljöö vain on se mikä on. Lisäksi Samantha asuu leffassa L.A:ssa eli kaupungissa, jossa ulkonäkö on kaikki.
Rhodesiankoira Armas 10/2009

entinen *S*

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 15:35  
+
0
^ Juujuu, toki. Mutta olkoon miljöö- tai kaupunki mikä tahansa, se ei silti poista mun mielestä sitä tosiasiaa, että tuollainen on ihan sairasta.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Innova

Innova
Viestimäärä: 428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:04  
+
0
Itse en jaksa vauhkota siitä että tv-sarjoissa ja elokuvissa annetaan vääristynyt kuva ihmisistä, vartaloista ja siitä on mikä on hyväksyttyä ja mikä ei. Sinkkuelämää ei ole lastenohjelma, vaikka sitä monet liian nuoret katsookin ja toisaalta, tässä maailmassa nyt vaan on ihan mahdotonta elää ilman huonoja vaikutteita.

Ja minulle henkilökohtaisesti esim. Sinkkuelämää on se portti irti arjesta. Se pinnallisuus, muoti, draama ja kliseisyys tekee sarjasta kiinnostavan koska se on niin erilaista kuin mitä oma elämäni on. En itse ainakaan halua katsoa ohjelmaa neljästä naisesta jotka kiertävät H&M alennusmyyntejä, syövät McDonaldsissa, ovat normaalipainoisia ja keskustelevat Suomen säästä, jenkkien hullutuksista ja työpaikan komeista miehistä. Voin tehdä sitä itse ihan joka päivä ystävieni kanssa.

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:14  
+
0
Eks se nyt oo ihan sama, että sanooko ne nyt siinä kohtauksessa, että Samantha on lihonnut vaikka on edelleen ihan luuranko, se on kuitenkin vain elokuva/tv-sarja. Kuuluu siihen hömppään mitä se muutenkin on.

Ja ne jotka sanoo, ettei tykkää sarjasta mikä on pelkkää pintaliitoa ja semmosia juttuja mitkä tässä maailmassa on väärin yms. Ei kaikki jotka siitä sarjasta tykkää omaa samanlaista ajatusmaailmaa, minä en varsinkaan, mutta niinkun tv-sarjojen ja elokuvien tarkotus on viihdyttää ihmisiä, niin en mitenkään jaksa ottaa kaikkea vakavasti. Olis kyllä äärettömän tylsää seurata vaan sellasia sarjoja mitkä on tismalleen samanlaisia kun järkevän normaali ihmisen elämä :D Oikeastaan pitäis seurata vaan jotain dokumentteja ja jättää sarjat sikseen. Just sellanen hömppä mitä sinkkuelämääkin on, on katsojalle hyvää irtiottoa normaalista elämästä, vähän kuin fantasiaelokuvat, kirjatkin.. ei millään jaksa aina miettiä, et mikä asia on missäkin väärin.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Eevus

Eevus
Viestimäärä: 596

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:20  
+
0

Joh kirjoitti:

^ Juujuu, toki. Mutta olkoon miljöö- tai kaupunki mikä tahansa, se ei silti poista mun mielestä sitä tosiasiaa, että tuollainen on ihan sairasta.



Eihän kaikkia ohjelmien ja elokuvien kohtauksien repliikkejä voi katsoa aina vakavalla mielellä ja ahdistua siitä, että onko se sairasta. Ne on kuitenkin vain ohjelmia, usein keksittyjä juttuja. Ja toi nyt on kuitenkin mun mielestä melko mitätöntä verrattuna siihen, mistä muualta nuoret saa minkävaanlaisia vaikutteita, oikeasti sairaitakin juttuja löytyy. Ja sitähän varten ne ikäraja merkinnät kaikissa on, noudattaako ne niitä niin sille nyt kukaan ei voi mitään.
Shetlanninlammaskoira Viivi<3

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:24  
+
0
Mä oon kans kaivannu Fastlanea! Siinä oli muistaakseni Peter Facinelli ja Thiffany Thiessen, ja ah niin kiva meno :)
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Tiistaina, 15.03.2011 klo 20:40  
+
0
Ou tsiisus tota American Idolin tasoa tosiaan! Casey Abrams on yksi ehdoton suosikki. Miten se saakin esitettyä jokaisen biisin aivan uudessa muodossa? Kantripoika Scott McCreery puolestaan on vienyt mun sydämeni. Mua yleensä vain ärsyttää ilmaisu "tuolla ihmisellä on sydäntä", mutta tästä herrasta voisin melkein todeta näin. On kyllä antanut itsestään niin yltiömukavan kuvan, sellainen positiivisessa mielessä perusjätkä. Siitä upeasta matalasta ja pehmeästä äänestä ei varmaan tarvitse erikseen puhua?

James Durbin veti Judasia hienosti (tuntematta sen enempää kyseisen bändin tuotantoon), mutta joku sais stailata sen vähän ei-niin-stailatuksi. Nuo balladeja lauleskelleet latinot eivät oikein sytytä, mutta eivätpä sellaiset sytytä oikein muutenkaan yleensä. Eivät siis varsinaisesti huonoja olleet, mutta janoan jotain uutta!
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.03.2011 klo 20:40)

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Perjantaina, 18.03.2011 klo 22:38  
+
0
Hurjaa perjantai-illan viihdettä nettihuutokaupassa. Vielä viimeisen 30 sekunnin aikana huutoja lensi ristiin ja rastiin, ja voitin tarjouksellani £1.85. Kaulakorun, siis. Sellaisen mustan ihanan helmistä tehdyn kuristajan. Nauratti vain kun tuli mieleen kun SATC elokuvassa Samanthahan haluaa huutaa sen jonkun vanhan sormuksen, mutta ei saa sitä itse ostettua, koska $50 000 on sen ostoraja. Niin paljon pienemmissä sfääreissä sitä liikutaan arkielämässä.. No mulla ei ainakaan niin paljon harmita jos sattuisin joskus koruni rikkomaan tai hukkaamaan :nauru:
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 21:35  
+
0
Pyörin äskettäin imbd:ssä ja muistui mieleen yks sarja mitä tuli katottu lapsena:Maa 2. Muistaako kukaan? Hirveen ahdistava ja välillä pelkäsin vetelät housussa :nauru: Luultavasti nuo onkin ainoat syyt miks on jääny mieleen näinki tiukasti. Minkälaisia sarjoja/elokuvia teidän lapsuudesta löytyy jotka on jääny ikävällä tavalla mieleen? "Pelottaako?" -sarjaa piti muistaakseni myös kattoa silmät kauhusta levinneenä.

muoks. Stephen Kingin Se elokuva tuli myös katottua ja hyi hiivatti se oli pelottava pienenä.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.03.2011 klo 21:46)

Rosalie1

Rosalie1
Viestimäärä: 1141

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 21:50  
+
0
^Mä pelkäsin kuollakseni sitä pelle hermannia ja rölliä.

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:00  
+
0
Mä en itse edes muista tätä tapausta, mutta joskus todella pienenä, ikähaarukalla 3-4 katsoin vahingossa pätkän elokuvaa Hohto. Olin leikkimässä eri huoneessa ja tulin olohuoneeseen, jossa äitini ja mummoni katsoivat lamaantuneena tätä filmiä. Ennen kuin äitini tajusi kieltää ja hätistellä minua pois, olin jo nähnyt pahimman, ja aloitin hirveän huutokohtauksen. Ja kyseessä oli se kylpyammekohtaus, jossa kaunis nainen muttuu joksikin hirviöksi Nicholsonin käsissä. Nimesin tyypin 'kakkatädiksi' ja myöhemmin aina puhuessani kaikesta pelottavasta, tai jostain itseäni ahdistavasta, saatoin puheessakin ilmaista, että 'kakkatäti tulee'. Ja usein tämä ajatus sai minut pillahtamaan lohduttomaan itkuun. En kuulemma suostunut menemään liki vuoteen saunaan, koska rinnastin sen samaisiin kylpyhuonetiloihin. Äitini osti ihovärejä joilla hän maalasi minut, ja pesi ne pois, yrittääkseen vakuuttaa minulle, että 'kakkatätikin' oli tehty samalla tavalla, meikillä ja maalilla, eikä ollut oikea. Enkä silti kuulemma uskonut, koska uskoin sen, mitä olin nähnyt, lapsi kun olin.

Katsoin elokuvan ensimmäistä kertaa kokonaisena 13-vuotiaana, ja pelkäsin silloinkin hirveästi. Sitä ennen en ollut uskaltanut katsoa elokuvaa, koska se jotenkin kammotti minua, ja äitini kertoman perusteella ymmärsin, miksi jo alitajuntaisesti ajatus sen katsomisesta ahdisti minua. Halusin kuitenkin kohdata omat sisäiset pelkoni.

Tässä on jännää se, että vaikka varhaisesta lapsuudesta ei yleensä muista paljon mitään, tässä on selkeästi tapahtunut mulle se shokkiunohtaminen - kun jotain oikein järkyttävää tapahtuu (mulle lapsena tämä oli aivan hirveää), niin sitä ei kykene muistamaan.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

SanttuJ

SanttuJ
Viestimäärä: 5302

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:02  
+
0
^^Mä oon suorastaan ihmeissäni ettei se elokuva aiheuttanu elinikäisiä traumoja pellejä kohtaan. Ja hyi yök sitä suihkukohtausta missä se pelle tulee viemärin kautta. Hyvä et pytyllä uskalsi istua sen jälkeen.
bokseri Luna 14.8.2009 - 13.3.2015
labradorinnoutaja Inni 31.3.2014
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:02)

sillycow

sillycow
Viestimäärä: 1428

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:03  
+
0
Mie en muista kuinka vanha olin kun katoin elokuvan "Se". Eikös sekin ole Stephen Kingin leffa? Meni monen monta vuotta, että uskalsin pestä hampaat tavallisesti lavuaarin yllä ja käydä suihkussa koko ajan avaamatta verhoa. Elokuvan "Ring" katoin teininä ja joskus vieläkin tulee mieleen kun se sormi menee siitä naulasta läpi. Sitten tulee kylmiä väreitä. Nykyisin pystyn jo jotain kauhua katsomaan, mutta esim. Saw leffat kierrän kaukaa vaikka moni niitä onkin kehunut.

Jaa "Se" elokuvasta puhuttiinkin jo, en lukenut kunnolla :D
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:04)

ellikeksi

ellikeksi
Viestimäärä: 3147

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:14  
+
0
^mulla on itseasiassa vasta vanhemmalla iällä alkanut ahistamaan pellet/naamioituneet ihmiset. Olen nähnyt SE-leffan tooosi monta kertaa, yksi lempielokuvistani nuoruudessani (siis se nuoruuden ystävyyskuvaukset siinä leffassa oli mielestäni onnistunut jne, vähänkuin Stand By Me).

Vähän aika sitten ratikassa oli poika, joka oli pukeutunut Vendetta-asuun. En pystynyt katsomaan sinne suuntaan, kun hirvitti. MacDonaldsin pelle on OKSETTAVA. Kauhuelokuvat muutkin, jossa on nukkeja, pellejä, naamioituneita hahmoja tai lapsia demoneina, ovat minusta kaikkein hirveimpiä.

Kotiläksynä enkkuun oli muuten kirjoittaa ylös asioita joita pelkää... on kiva mennä sinne maanantaina "mä pelkään pellejä" :D

Alerte

Alerte
Viestimäärä: 3393

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:16  
+
0
^ Hyi helv tuo Vendetta ! :shifty: Täälläkin varsin suosittu naamiaisasu, enkä tykkää sitten yhtään.
uudelleenbrittiläistynyt mudisti/corgisti

Suden Sade

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:28  
+
0
Mä en niinkään pellejä pelkää, vaan marionetti (Kasper-nukke :SSS), vatsastapuhujan nukkeja ja sellaisia pelottavia posliinisia. En oo uskaltanu tota Stephen Kingit SE-elokuvaa kattoo vielä :D
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

Mondial

Mondial
Viestimäärä: 1013

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 2 - Keskiviikkona, 23.03.2011 klo 22:35  
+
0

SanttuJ kirjoitti:

Pyörin äskettäin imbd:ssä ja muistui mieleen yks sarja mitä tuli katottu lapsena:Maa 2. Muistaako kukaan? Hirveen ahdistava ja välillä pelkäsin vetelät housussa :nauru: Luultavasti nuo onkin ainoat syyt miks on jääny mieleen näinki tiukasti.



Tykkäsin maa kakkosesta tosi paljon :) Aina välillä siinä oli kyllä hillittömän jänniä juttuja. Mutta kaikki ne ihmeelliset rodut ja niiden tavat oli vaan niin kiehtovia. Oikein ärsytti kun en ehtinyt aina sitä katsoa ja sitten se loppuikin jo :/

Katsoin pienenä silmä kovana sarjaa Äärirajoilla. Tykkäsin siitä tosi paljon. Joka jaksossa oli kaksi kammottavaa tarinaa, jotkut oli tosi surrealistisia, jotkut perus scifiä. Vieläkin muistan tosi hyvin joitain jaksoja: porukka asui sellaisessa lasisessa "lumipallo"koristeessa ja eivät voineet hallita elämäänsä. Sitten oli jakso jossa poika pystyi toivomaan mitä vain ja se toteutui ja se toivoi kaikkea karmeaa omalle perheelleen. Yhdessä jaksossa avaruusaluksen miehistö meni tuhoamaan jonkun hyökkäävän avaruusrodun planeettaa, mutta lopulta tuhosivat vahingossa maan. Yms yms yms. Tykkäsin kyllä siitä sarjasta kovasti.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6338
Viestejä yhteensä545724
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265867
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 12:45)