Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 10.04.2013 klo 22:25

Elokuvat ja tv-ohjelmat 5

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 12:16  
+
0
Hyyyi unohdin Travoltan kokonaan inhokkilistalta. Se on ällö! Ei mene edes pahiksena. Ja Kevin Bacon on minunkin suosikkini. Siinä vain on jotain karismaa jota jää katsomaan.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

evvk

evvk
Viestimäärä: 186

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 13:00  
+
0
Ällötyksiä on niin paljon, että niitä on vaikea edes listata.
Jude Law (pilaa Holiday elokuvan, koska en pääse yli siitä että mies on siviilissä kokovartalok*rpä)
Jennifer Lopez (niin teennäinen kuin olla ja voi)
Channing Tatum (teennäinen ja huono näyttelijä mielestäni)
Jim Carrey (komedioissa ärsyttävä)
Jennifer Aniston (näyttelee aina niin ihanaa ja täydellistä naista että oksettaa)
Sarah Jessica Parker (tämän naisen takia ärsyttää katsoa Sinkkuelämää)
Colin Farrel (itseään täynnä olevan p*skan oloinen tyyppi).
Olisihan noita vaikka kuinka paljon kun muistaisi kaikki. :nauru:

Miellyttäviä näyttelijöitä on vähän, mutta esimerkiksi Edward Norton, Meryl Streep, Johnny Depp ja Sandra Bullock (harva hömppäelokuvissa näyttelevä nainen, joka ei ärsytä) ovat sellaisia.

Mun mies on katsonut Spartacusta ja itsekin jaksoin katsella sitä aina välillä Andy Whitfieldin vuoksi. Herranjestan että oli komea mies. :love: Todella harvoin kukaan näyttelijä tuolla tavoin säväyttää. Yleensä ns. komeat miehet on ällöttäviä, mutta tuossa miehessä oli jotain.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 13:25  
+
0

evvk kirjoitti:


Jennifer Aniston (näyttelee aina niin ihanaa ja täydellistä naista että oksettaa)
.



Paitsi leffassa "Good Girl", vaikka nimestä päätellen voisi ajatella jotain muuta. :nauru:
Ihan hyvä tuo leffa oli, aika ahdistava monelta osin.

Minäkään en tykkää Jenniferistä yhtään, se vaikuttaa IRL tosi tylsältä tyypiltä, ainakin mitä olen haastatteluja ym. nähnyt.

Mä en tykkää itse yhtään Johnny Deppeistä sun muista "heart throbeista", lähinnä ne ällöttää. Johnny Depp onkin yksi mun inhokki-listalaisista, vaikka se muutamassa hyvässä leffassa onkin ollut, esim. Edward Scissorhands. :love:
Mutta muuten kyllä välttelen kyseisen herran tekeleitä. Varsinkin sen piraattihomman jälkeen mun Depp-inhotus nousi ihan uusiin sfääreihin. :lallati:
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 13:27  
+
0
^ Jennifer Aniston Friends with Moneyssa ei imo todellakaan ole mikään täydellinen ihana nainen. :D
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Nika

Nika
Viestimäärä: 903

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 13:43  
+
0
Mun ehdoton lempparinäyttelijä on Hugh Jackman. Se on niiiiin ihana. Tästä kertoo jotain sekin, kun katsoin X-men: First class leffaa ekan kerran ja tuli tää kohtaus. Meikältä pääsi spontaani iiiiiiiiiik-kirkaisu (luojan kiitos olin kotona :shifty:) ja sitten sellasessa innostustärinässä meni seuraavat kymmenen minuuttia. :nauru: En siis tiennyt sen olevan tossa leffassa ollenkaan. Ja nyt viimeksi kävin katsomassa Les Miserablesin, oli mun mielestä todella hyvä siinä. Odotan uutta Wolverineakin jo todella kovasti.

Toinen mun lemppareista on Sean Connery. Tykkään siitä Bondina tosi paljon, ne ekat onki mun suosikkeja. Myös sen vanhempana tekemät leffat on hyviä, esim The Rock on huippu.

Kolmantena tulee Viggo Mortensen. Se on näyttelijänä mun mielestä todella taitava, eikä ihailua vähennä yhtään sen rooli Aragornina.

Naiset on paljon haastavampia, yhtenä suosikkina on Sandra Bullock, koska The Blind sidessa se oli vaan todella hyvä.
Kääpiöpinseri Sakis 8/2009

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 13:59  
+
0
Mä en ehkä ihan täysin ymmärrä teidän oksuyöksyrekatioita jotain näyttelijöitä kohtaan :nauru: Mun mielestä se on aina ollut paljon merkityksellisempää, millainen itse elokuva on tyyliltään ja millaisessa roolissa se näyttelijä on. Toki sitten on niitä näyttelijöitä, jotka ovat aina samanlaisissa elokuvissa ja rooleissa. Jotkut ymmärrettävästi eivät ole yhtä hyviä näyttelijöitä kuin toiset ja toisilla kai on mielenpainuvampia maneereja tai muita piirteitä, joita häiritsevät muuta elokuvakokemusta. Silti mä yritän olla avoin, jos leffa vaikuttaa muuten hyvältä ja varsinkin jos ohjaaja on hyvä. Ennen kaikkea mun mielestä näyttelijän tarvii olla vakavastiotettava, vaikka tekisi välillä komediaakin (ja siis painotettaanko, että komediaroolissakin voi olla sitä).

Ei, mä en silti oikein keksi näyttelijöitä, joiden takia yksoikoisesti passaisin leffan, jollen tiedä siitä mitään muuta. Kuten jannie tuolla mainitsikin, niin Jim Carrey on sellaisia näyttelijöitä, joiden naamanvääntelykomediat eivät tyylillisesti oikein iske muhun (vaikka niistäkin olen nähnyt enemmän kuin kaksi). Tämän taki pitkään karsastin myös hänen leffojaan, mutta kappas kun kaveri olikin ihan siedettävä tuossa Eternal Sunshine of the Spotless Mind. Muistan ehkä tuon "järkytyksen" ikuisesti. Tähän kuminaama- ja teinipoikahuumorikategoriaan tipahtaa moni muukin näyttelijä, joiden nimet eivät ole jääneet mieleen. Jack Black on aina killunut vähän siinä rajoilla.

Sarah Michelle Gellar on vaan aina ihana, koska se on yhtä kuin Buffy!

Niin, ja se Christina Aguilera. Mä nyt olen "fani", mutta lähinnä uteliaisuudesta menin kaverin kanssa Burleskin aikoinaan katsomaan. Yllätys oli suuri, koska ennakko-odotuksista huolimatta ei Aguilera ollutkaan ihan huono näyttelijä. Tossa leffassa on toki pakko edes jossain määrin tykätä hänen äänestään ja tyylistään laulaa tai musiikkiosuudet eivät täydennä muuta leffa kovin tarkoituksenmukaisesti.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 14:55  
+
0
kuumin näyttelijä evö
polttelee edelleen
ja sitten on tietenkin ihqu
ja vielä vähän kuumempi

Huaaaah, ihkuinpia ever.

Onhan niitä muitakin mun nää on ihan ykkösiä
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Lurch

Lurch
Viestimäärä: 2091

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 17:36  
+
0

BaeLiana kirjoitti:


Sarah Michelle Gellar on vaan aina ihana, koska se on yhtä kuin Buffy!


Ja tässäpä yksi syy minkä takia se niin kovasti kiristää. :nauru:

neruda

neruda
Viestimäärä: 2829

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 17:51  
+
0
Miten inhokkilistalta saattoivatkaan unohtua mainitut Travolta ja Jude Law? En tajua, mutta molemmat on ällöjä. Jude Law on kyllä ihan ok ollut niissä Sherlock Holmes -leffoissa, mutta jotain luotaantyöntävän limaista siinä miehessä vaan on. Ja DiCapriossa. Hrrrrr.

Joh. Inhokkina Depp :eek: Yksi mun ehdottomista suosikeista, se vaan on niiiiin hyvä. No joo, ja ehkä myös komee. Etenkin likaisena merirosvona :nauru: Nortonista kuitenkin ollaan näemmä ihan samaa mieltä, yksi parhaista mielestäni.

Naisista suosikkeja äkkiseltään nousevat mieleen Meg Ryan, Meryl Streep ja Uma Thurman. Anistonin leffoja katon ihan mielelläni oikeastaan, just kattelin sen jonkun Pollyn (missä oli myös ällöstiller) ja siinähän se meni. Mitäänsanomatonta mutta menee kun ei jaksa ajatella. Miehistä jo mainittujen lisäksi iki-ihana Bruce :love: Ja Mel Gibson, Kevin Costner ja uuuuuuummamma uusin Bond Daniel Craig. Sais tulla kylään koska vaan :viheltel: Robert DeNiro on myös yksi mun suosikeista, samoin Tom Hanks, iiiiihana Tom Hanks. John Malkovichiakaan ei voi unohtaa suosikkejaan nimetessä.

Ja Statham: Would do him anytime but can't really appreciate his work.
Berninpaimenkoira "Manta" s. 2015
Berninpaimenkoira "Mooses" 30.9.2010-7.1.2016
Berninpaimenkoira "Urho" 28.8.2009-5.1.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 18:01  
+
0
Jennifer Aniston (lähinnä koska Rachel), Sarah Michelle Gellar (lähinnä koska Buffy) :love:

Mulla ei kyllä ihan hirveästi näyttelijät vaikuta suuntaan tai toiseen, en mä nyt erityisesti Adam Sandlerista vaikkapa tykkää mutta sitten taas hänen elokuvansa ovat usein kuitenkin mun mieleen. Toisaalta sitten taas DiCapriosta tykkäisin, mutta erityisesti nykytuotanto on usein sellaista etteit oikein uppoa muhun. Jim Carreyta en taas tykkää katsoa vakavissa rooleissa, koska mulle Carrey on aina ja ikuisesti Ace Ventura.

Joskus muinoin Josh Hartnett aiheutti suuria inhon väristyksiä ja välttelin sen takia pitkään esim. loistavaa Pearl Harbour leffaa.

Tahtoisko joku kertoa, mikä on Jali ja suklaatehdas elokuvan pointti? Mä en vaan tajua sitä elokuvaa, just katselin veljenpojan kanssa sen puoliksi. Mulla on kokoajan sellainen tunne, että Willy Wonka on jotenkin pahis.

jannie

jannie
Viestimäärä: 4637

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 19:00  
+
0
^No, siis, kaikessa lyhykäisyydessään Roald Dahlin romaaniin pohjaava Charlie and the Chocolate factory on klassinen lastentarina, jossa nöyryys palkitaan ja paha saa palkkansa. :nauru:
O.o there's no s**t like oh s**t
Perhospojat Hugo & Elmo http://blog.perhosvaikutus.net/
kollektiivilaihduttajat http://crazydogladies.blogspot.fi/

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 20:46  
+
0
Ahneet ja pahat lapset saa "palkkansa" musta Depp leffat on aivan mahtavia kaikki, samoin ku Burton leffat ylipäätään. Just Liisa ihmemaassakin oli musta aivan mahtis.
Jotenkin Depp on siinäkin kuuma. Kuuma on siis päivän sana tänään. :shifty:
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Keskiviikkona, 24.04.2013 klo 21:04  
+
0
Depp on muuten mulle vähän sellanen dealbreaker :D PotC on oikeastaan ainoa syy, miksi olen herraa oppinut sietämään, Jack Sparrow :love:

Mutta kiitos selvityksestä, mulla menee tosiaan jotenkin Jali ihan yli hilseen.

Murmuu

Murmuu
Viestimäärä: 457

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.04.2013 klo 00:28  
+
0
Jennifer Aniston on niin kaunis. <3

visko

visko
Viestimäärä: 138

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.04.2013 klo 22:03  
+
0
Mulle yksi suurimpia inhokkeja on Keira Knightley. Edes Depp ei pelasta Pirates -leffoja sen naisen takia... ärsytys! Depp on taas ehdottomia suosikkeja. Sehän on tehnyt hirmu monenlaisia rooleja, mikä on varmasti yksi viehätyksen syy. Ja ah, Sean Connery!:love: Morgan Freemanin olemuksessa on myös jotain mistä olen aina tykännyt.

Pakko mainita myös Michael Wincott. Ihastuin aikanaan Crow:ssa, ja herrantähden se ääni vetää jalat alta. Menen ihan sulaksi.:nolo:

Aduro

Aduro
Viestimäärä: 3051

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.04.2013 klo 22:10  
+
0
^Tääääh?! :eek: Keira Knightleyhan on loistava näyttelijä ja jumalaisen kaunis! Mul taitaa olla kaikki sen leffat, ihan vaan sen itsensä takia :love:
Mango-samojedinarttu 7v., Kirsikka-schipperke 4v., ja kissat Huli, Doris ja Piu :)

1.3.2012 Muistoissa Iida-kisu

innna

innna
Viestimäärä: 4768

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.04.2013 klo 23:20  
+
0
^ Niiiin totta joka sana! Keira on ehdottomasti yks minun lempparinaisista.
Pessi ja Ilo ja Aura <3
"The only real radicalism in our time will come as it always has — from people who insist on thinking for themselves and who reject party-mindedness." - Christopher Hitchens

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Torstaina, 25.04.2013 klo 23:25  
+
0
Mä en oo koskaan jättäny jotain elokuvaa katsomatta sen takia, että siinä on joku inhokkinäyttelijä :nauru:

Jos nyt jotain pitää laittaa, ketä oikeasti ihan inhoan, ni ainakin John Travolta, Hugh Grant, Renée Zellweger, Owen Wilson, Cameron Diaz...Mut sit taas ehdottomalle suosikkilistalle kuuluu Timothy Olyphant, Jensen Ackles, Jason Statham, Johnny Depp, Vin Diesel, Bruce Willis, Angelina Jolie, Will Smith, Robert Downey Jr., Dwayne Johnson... Noh, tulipas suosikkilista :nauru:

Mutta, hitsit mä oon jo kohta kattonu tuon Hemlock Groven, eikä se vieläkään oo ollu sellanen ku olen odottanu. On se jotenkin parantunu loppua kohden, muttei se ole ollut kovin vaikuttava kyllä ainakaan vielä. Neljä jaksoa olis vielä katsottavana. Saas nyt nähä...
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)
(Viestiä on muokattu perjantaina, 26.04.2013 klo 21:10)

BaeLiana

BaeLiana
Viestimäärä: 1860

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Lauantaina, 27.04.2013 klo 08:16  
+
0

jannie kirjoitti:

^No, siis, kaikessa lyhykäisyydessään Roald Dahlin romaaniin pohjaava Charlie and the Chocolate factory on klassinen lastentarina, jossa nöyryys palkitaan ja paha saa palkkansa. :nauru:


Mulla on sellainen muistikuva, että ensimmäinen Jali ja suklaatehdas -leffa, jossa näyttelee Gene Wilder, ei ole yhtään niin lastenelokuva. Sen muistan, että oli ehdottomasti parempi kuin tämä uudempi versio.
pystykorvasekoitus Ronja 2010 ->
löytökatti Sulho 2013 ->
porokoira Heili 2014 ->

http://baeliana.kuvat.fi/#/

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: ELOKUVAT JA TV-OHJELMAT 5 - Sunnuntaina, 28.04.2013 klo 14:30  
+
0
Ehdottakaa mulle jotain hyvää tv-sarjaa! Tällä hetkellä seuraan Greyn anatomiaa, Revengea, The Vampire Diariesia (tosin neloskaudelta on varmaan puolet kattomatta ku alko kyllästyttää), 90210 ja tietysti Teen mom <3 :D The Carrie Diariesin eka kausi katottu ja Gossip girlitki katottu alusta loppuun varmaan pari kertaa. Katon siis kaikkia typeriä teinihömppäsarjoja, mut muutki käy! True Bloodia vois tietty kattoa alusta asti, mut alkais vaan masentaa ku Eric on liian ihana. Mulla on hirvee pakkomielle, että koko ajan pitää olla joku sarja mitä voin kattoa esim. ku syön (en voi syödä ilman että katon samalla jotain...) ja nyt oon ihan hukas, ku ei oo mitään seurattavaa :(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 51
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28202
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6335
Viestejä yhteensä545717
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265864
(Tilastot päivitetty viimeksi 01.05.2024 klo 19:45)