Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 26.05.2010 klo 10:34

Häät

Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17

_Kisse_

_Kisse_
Viestimäärä: 574

VS: HääT - Lauantaina, 27.02.2016 klo 09:46  
+
0
^Oon aina miettiny, että jos joskus erehtyisin naimisiin, niin just tollaiset 'häät' haluaisin :nauru: Ei mitään hössötystä tai juhlia tai muuta, tosi simppelit ja meidän näköiset. Voisin mennä naimisiin vaikka nahkahousuissa, mielummin kun valkoisessa mekossa.
- Welsh Corgi Pembroke, Maxim s. 26.1.2014 -
- maatiaiskisu Sulo Sigmund Mauritzio s. 22.11.2012-

mmaija

mmaija
Viestimäärä: 2692

VS: HääT - Lauantaina, 27.02.2016 klo 09:49  
+
0
Me ollaan avon kanssa mietitty kuinka järjestetään meidän häät jos ja kun joskus mennään naimisiin. Ongelmana on nimittäin hänen isän puolen suku joiden mielestä häissä riehuminen ja tappeleminen on enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Oon silmät pyöräinä kuunnellut niiden tarinoita joistain hääjuhlista, joku heittää sulhasen ikkunan läpi, joku lyö veljeään kirveellä tämän nukkuessa yms. Lisäksi koko suku on ihan alkoholisoitunutta, joten oon kyllä avolle ilmoittanut aika suoraan etten halua yhtäkään ihmistä sieltä meidän häihin. Varsinkin kun oma suku on todella rauhallista ja en halua että kenellekkään jää paska maku suuhun häistä joidenkin öykkäreiden takia. :roll:

Haluaisin silti isot häät jossa olisi paljon ihmisiä tanssimassa aamuyöhön asti.
Pemutyttö Muhku, 1.6.2010
Gööttityttö Mytty, 17.11.2015

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: HääT - Lauantaina, 27.02.2016 klo 11:07  
+
0
Meillä olis tarkotus olla häät tässä kesällä, mä en vaan oo yhtään juhla ihminen :D
Meille tulee ehkä 20 max 30 henkeä. Karusti oli tarkotus mennä maistraatissa naimisiin ja sitten haavilin jos juhla paikaks vuokrattas viikoksi iso mökki jossa me sit vietetäis loppu aika "honeymoonia" keskenämme. Katselin et kivasti on tarjontaa mökeissä joihin saa ottaa eläimiä niin saadaan (pakko) ottaa kissat ja koirat mukaan. Muille elikoille hyvällä säkää saisikin hoitajan viikon ajaks :)

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: HääT - Lauantaina, 27.02.2016 klo 12:53  
+
0
Mua kiinnostais naimisiinmenossa vain polttarit, häämatka ja se mies. :nauru: Niin ja SUKUNIMI! Mun sukunimi on koko maan yleisin, ja täydellisiä "etunimi tokanimi sukunimi" -nimikaimoja löytyy useampi kappale.

Kai sitä jonkinlaisen ei-kristillisen hääjuhlan voisi järjestää rajatulle joukkiolle. Ei tosin ole ajankohtaista vielä. :nauru:
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Cody

Cody
Viestimäärä: 52

VS: HääT - Lauantaina, 27.02.2016 klo 15:49  
+
0
Me ollaan menossa naimisiin kesällä 2017, eli sellainen puoltoista vuotta vielä aikaa. Oikeastaan mitään muuta konkreettista ei olla vielä tietenkään tehty kun aikaa on vielä senverran, mutta hääpaikka on varattu ja kesällä sitten kirkon varaaminen. :wink:

Mä nyt tietenkin oon suunnitellut vieraslistat, ja puku on jo katsottu ja ajatus on myös ohjelmasta löytyy :nauru: Oon vaan aina haaveillut et jos joskus pääsen naimisiin niin haluan kirkkohäät, valkoisen mekon ja oman pienen sukuni ja miehen suvun - paikalle. Toki meillä nyt ei mitenkään super perinteiset häät varmaan ole kun kaikki (tyhmät/nolot) leikit ja tanssimiset on poistettu. Ei vaan ole meidän juttu. Porukkaa ei todellakaan ole paljoa, vaan läheisimmät.

Luulin aina että pääsen jonkun kaverin häihin mutta eihän ne sitten ymmärtäneet mennä naimisiin. :heristel: Tai osa meni, mut just maistraatissa. Mä järjestän sillä mentaliteetillä nämä häät, et menen vain kerran naimisiin- ainakaan kirkossa, et ois syytä tulla hyvät bileet :jjei:
Shetlanninlammaskoira Miiko 02/2016

Kultaisissa muistoissa Kääpiösnautseri Jassu (2001 - 2014) & Mikki - Marsu (1998-2002)
(Viestiä on muokattu lauantaina, 27.02.2016 klo 15:51)

Simon9999

Simon9999
Viestimäärä: 5

VS: HääT - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 18:47  
+
0
hääkutsu kolahti (sähkö)postiin mutta omituista oli, että pukukoodia ei mainittu lainkaan .. mitä sitä kehtaa tällaisessa tilanteessa laittaa päälle ?? vai pitääkö udella ??

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: HääT - Sunnuntaina, 28.02.2016 klo 22:53  
+
0
Mä tajusin viime yönä ettei mulla ole edes pukua :D En ajatellut ostaa... Ihan hirveen hintasia ja meillä on miljoona muutakin asiaa mihinkä käyttää se raha. Tulin siis tulokseen että teen itse, todennäköisesti suurimmaksi osaksi kierrätys materiaaleista :) Pari kivaa ideaa löysinkin jo pukua varten, joten nyt pitäs alkaa metsästää materiaaleja ja ehkä kokeilla tehdä joku mekko ensin ennen kun summan mutikassa lähtee yrittämään mitään :D

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: HääT - Sunnuntaina, 27.03.2016 klo 00:14  
+
0
Hih ny on pukukin hommattu :D Se on ihana <3 https://www.instagram.com/p/BDBVne2iKcI/?taken-by=natinas
Ajankohta parin viikon haarukalla päätetty ja ekat koristeetkin tuli postiluukusta :D Tämmöstä pientä häähumua täällä.

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: HääT - Maanantaina, 28.03.2016 klo 13:39  
+
0
Meidän häistä tulee kesäkuussa vuosi, mutta voi miten mä rakastankaan meidän kuvia :love:

Häiden järjestely oli tehdä mut hulluksi. Olin oikeasti seota kun kaikki meni pieleen ja kaikkea sai odottaa, mut päivä oli lopulta mitä ihanin ja hääaamuna kaikki stressikin oli poissa.

Mulla oli "pukuna" Billabongin kesämekko, miehellä pusero ja shortsit. Kenkinä molemmilla varvastossut :cool: meidät vihittiin oman kylän tuomarin toimesta keskellä katua :viheltel: ja juhlittiin rantatalolla sukulaisten ja ystävien kera. Koirat oli toki mukana :love:







Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 28.03.2016 klo 13:47)

Verde

Verde
Viestimäärä: 240

VS: HääT - Maanantaina, 28.03.2016 klo 13:49  
+
0

Simon9999 kirjoitti:

hääkutsu kolahti (sähkö)postiin mutta omituista oli, että pukukoodia ei mainittu lainkaan .. mitä sitä kehtaa tällaisessa tilanteessa laittaa päälle ?? vai pitääkö udella ??



Onko tietoa minkä tyyliset häät mahtaa olla tiedossa? Meillä on kans kahdet häät toukokuussa ja pukukoodia ei ilmoitettu, mut tunnetaan tyyppejä + juhlapaikan perusteella jo tiedetään et melko perinteiset häät. Mulla on pitkä punainen mekko juhliin. Mies ei koskaan pukeudu pukuun eikä aio tehdä sitä nytkään vaan lähtee kauluspaidassa ja suorissa housuissa. Sitä ei paljon etiketit ja koodit kiinnosta :roll::viheltel:
Paimensukuinen lapinkoira n. Utu 04/11
Paimensukuinen lapinkoira u. Kuru 03/13
Sekatyöläinen bordercollie n. Aura 02/16

Arabialainen täysiverinen o. Ezon 06/09

Pienille ei saa olla pahoja. Isoja ei ole olemassakaan.

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: HääT - Maanantaina, 28.03.2016 klo 21:51  
+
0
Iihana toi kilppari paita :3
Mä en tiä mistä mä löytäsin meille edullisen ratkasun vihkijäksi.. Ei kuuluta kirkkoon.
Haluaisin että meidät vihittäisi hääpaikalla joka varmistu nyt ystävien kodiksi ja piha-alueeksi.
120 € + bensat arkena ennen klo 16:00 tai sitten 200 + bensat virka ajan ulkopuolella... maistraatin kautta. Ei nyt oikeen nappaa että vihkiminen maksaa enemmän kun mun mekko :D
Mä en nyt oikein osaa googletella mutta oliko jotain muita vaihtoehtoja vielä ? :O

Sarahia

Sarahia
Viestimäärä: 4470

VS: HääT - Maanantaina, 28.03.2016 klo 23:40  
+
0
Meillä oli siviilivihkiminen juhlapaikalla. Maksoi se joo vähän, mutta toisaalta tykättiin, että se teki hommaa niin paljon kivemmaksi :hymy: Oli kiva, kun vieraat (meillä oli satakunta vierasta) pääsi vihkimiseen mukaan, eikä niitä tarvinnut ajeluttaa vihkimispaikasta juhlapaikalle ja samalla tarvi varata pitkää aikaa siirtymiin yms. Sitten siitä vihkimisen päälle päästiin heti ruokahommiin ja jatkamaan juhlia. Pyytäkää vaikka joltain sukulaiselta lahjaksi se vihkimismaksu paikan päällä? :nauru:

^Natina

^Natina
Viestimäärä: 227

VS: HääT - Sunnuntaina, 10.04.2016 klo 20:15  
+
0
Hää tavaraa pursuaa jo joka paikasta :3
Ens kuussa varmaan laitetaan se esteiden tutkinta vireille :) Heinäkuussa mennään naimisiin.
Saas nähdä saadaanko vihkiminen paikan päälle vai ei. Tiä sit mimmoset jonot niillä on :O

Teen tosiaan hääkimpun itse, vähän jo hahmottelin, siitä tulee IHANA!! Vähän kyllä houkuttas tehdä useampikin kimppu... Tilasin jo materiaaleja muihinki kimppuihin ku sormet syyhys vähä liikaa...

  Siirry sivulle: 1 ... 15 16 17
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28191
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545693
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 26.04.2024 klo 22:15)