Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50

Ninnipieni

Ninnipieni
Viestimäärä: 56

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 03.04.2014 klo 20:24  
+
0
^ ei helv.. :twisted: Kylläpä on taas järkevä uusi "rotu" keksitty. :roll:
Voin vaan kuvitella miten paljon nuitakin hylätään kun selviää että sillä söpöllä pikku pallerolla onkin vähän haastavampi luonne..
Keeshond 6/11
Kiinanharjakoira 12/13

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 11.04.2014 klo 09:54  
+
0
Toimiiko FB:n chat muilla?

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 11.04.2014 klo 09:57  
+
0
^ Näyttäis toimivan ainakin täällä päässä.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 11.04.2014 klo 10:13  
+
0
Mä pystyn kirjottamaan viestejä, mutta en nää mulle kirjoitettuja. Nyt oon sitten kone-puhelin -symbioosin kanssa chattaamassa, puhelimesta luen mulle tulleet viestit ja koneella vastaan :nauru:

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 11.04.2014 klo 14:56  
+
0
Onks sulla uudistunu jo se facebookin ulkoasu? Jos ei, ni voipi pitkälti johtua siitä päivityksestä/uudistuksesta. Mulla temppuili aika paljon ennen uudistusta.

Nyt toimii kyllä moitteettomasti koko face, ei mitään ongelmia oo nyt ollu ("koputtaa puuta") :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Tingelstiina

Tingelstiina
Viestimäärä: 510

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 11.04.2014 klo 15:01  
+
0
^Mulla tuli ihan sama homma mieleen. Itselleni kävi nimittäin niin, että viimeisimmät facebookiin lataamani kuvat eivät näkyneet ollenkaan, jos katsoin kännykällä (näkyi vain tyhjiä ruutuja) ja osaa muiden lataamista kuvista ei näkynyt myöskään. Nyt kun mun facebook-sivulle tuli päivitykset, niin kännykän kauttakin alkoi näkymään taas kaikki kuvat.
Vpn 06/13

Angat

Angat
Viestimäärä: 2172

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 11.04.2014 klo 20:59  
+
0
Mulla on päivittynyt joku jokunen päivä sitten tuo viimeisin versio... En siis tiedä, mistä oli kyse, nyt toimii normaalisti.

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 02.09.2014 klo 05:27  
+
0
Mitä se niinku virallisesti tai ei virallisesti tarkoittaa jos joku tökkää fbssä? Pitääks mun tökätä takas?:nauru: Vai mitä mun pitää tehdä? Kyseessä puolituttu mies. Kamala ongelma mulla:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 02.09.2014 klo 13:47  
+
0
^Se tahtoo huomioo! Mä varmaan tökkäisin takas ja jos äijjä vaan jatkais tökkäilyä niin kysyisin chatissa et mitäs tökit siäl, hä? :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 02.09.2014 klo 14:48  
+
0
Jos äijä on mehukas niin tökkäät toki takaisin ja toivot että hän tökkää sua seuraavaksi jollakin muulla.
Rise to reset the world.

Kadaver

Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 02.09.2014 klo 14:59  
+
0
"Haluan että tökit mua tänä yönä peiton alla! :wink:"

:nauru::nauru::nauru: Irtoiskohan?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 02.09.2014 klo 15:19  
+
0
Mä en oo koskaan ymmärtäny mikä pointti sillä toisten tökkäämisellä on :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 02.09.2014 klo 20:42  
+
0
Tytöt tytöt:nauru: Ehkä mä tökkäänki sitte, häkellyin vaan niin kovasti kun ei ole ennen tökätty:nauru: Muistaakseni. Mietin vaan että mikä merkitys sillä on kun mun käsittääkseni tää seurustelee kun niillä lapsikin, mutta eipä tuolla tiedoissa mitään parisuhde tilannetta lukenut.
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

eetla

eetla
Viestimäärä: 3461

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Maanantaina, 15.09.2014 klo 13:29  
+
0

Niii kirjoitti:

Tytöt tytöt:nauru: Ehkä mä tökkäänki sitte, häkellyin vaan niin kovasti kun ei ole ennen tökätty:nauru: Muistaakseni. Mietin vaan että mikä merkitys sillä on kun mun käsittääkseni tää seurustelee kun niillä lapsikin, mutta eipä tuolla tiedoissa mitään parisuhde tilannetta lukenut.



Mitäs sää sitten teit? Mulla sama tilanne eli ilmeisesti perheellinen mies. :nauru: Mä kyllä tökkäsin takasin ja se tökkäs mut annanpa olla ku en tässä itekään sinkku oo jos se kerran "semmosta tökkimistä" meinaa.

Terv facebuuk urpo joka ei oikeen käsitä koko tökkäämistä.
Osku 2001 v syntynyt seropi rouva k.16.9.2012
p&s käppänä "Nasu" s. 19.10.2008
p&s käppänä "Sulo" s. 28.6.2011

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Maanantaina, 15.09.2014 klo 19:03  
+
0
^Mun oli tarkoitus tökätä takas, mutta se näköjään unohtui:nauru: On noi vissiin kuitenkin eronnu kun sen eukko kyöhnäs la toisen miehen kanssa baarissa. Mutta en mä enää ilkee tökätä takas kun menny jo melkein 2vk. Ja joo, en mäkään ole enää perillä mitä mikäkin tarkoittaa joten sillähän se oli pakko täältä kysellä:nauru:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Perjantaina, 28.11.2014 klo 12:03  
+
0
Selailin tuota facebookin Jouluapua-sivustoa ja niitä apua vailla olevia perheitä, ja mulla tuli väkisinkin useamman kohdalla fiilis, että pitäisikö sitä lastentekoa vähän rajoittaa, kun ja jos taloudellinen tilanne on ollut jo vuosikaudet ihan retuperällä (näin siis useamman kertomuksen kohdalla)?

Siellä on pilvin pimein perheitä, joissa on jopa 6-8 lasta (yhdessä ilmoituksessa näin, että 12!), ihan "uusia tulokkaitakin" (vauvoja), ja mietin silläkin uhalla, että kuulostan ihan helvetin kylmältä ämmältä, että pitäisikö tosiaan sitä lasten maailmaan pukkaamista hieman rajoittaa, jos resursseja niiden ruokkimiseen ja vaatettamiseen ei ole? Edes edellistenkään, ja lisää vain tehdään. Ei voi käsittää. Sehän on ihan selvä, että apua varmasti moni tarvii monestakin eri syystä (ja sitä ansaitsisi), mutta jos on oikeasti niin huonosti asiat, ettei niitä kuutta edellistäkään kakaraa saa syötettyä, niin onko siihen konkurssiin vielä lisää nälkäisiä suita pyöräytettävä?

Ja kyynikko kun olen, mietin myös sitä, että kuinka moni noista perheistä on ihan oikeasti avun tarpeessa, eivätkä vain kerjää rahaa ja muuta avustusta ns. "huvin vuoksi"..

Selvennän kuitenkin, että minusta tuo sivusto on periaatteessa "ihana", ja onhan se ihan kiva huomata, miten ventovieraat auttavat niin pyyteettömästi toisiaan. Ihan sydäntä lämmittää kun joitakin kommentteja luki.

MUTTA silti, kun on taipuvainen kyseenalaistamaan ja epäilemään kaikkea niin.. Ei voi mittään. :shifty:

edit. typoja.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


(Viestiä on muokattu perjantaina, 28.11.2014 klo 13:11)

Liinuska

Liinuska
Viestimäärä: 1312

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Maanantaina, 01.12.2014 klo 08:47  
+
0
^ Samaa olen miettinyt useasti kun katselee erinnäisiä palstoja jossa autetaan vähävaraisia. Minusta se ei ole oikein lasta kohtaan että ei ole varaa vaatettaa kunnolla ja suurinosa vaatteista tulee käytettynä ja nuhjuisena. Ehkä siinä vaiheessa tosiaan kannattaa miettiä kannattaako sitä toista, kolmatta ja neljättä muksua pyöräyttää elämään köyhyydessä.

Meillä kotona elettiin hiinä ja hiinä, että ollaanko jo köyhyyden puolella, onneks siitä sitten noustiin :) Se oli tosi raastavaa aikaa koulussa. "Ne on niin köyhiä ettei niillä ole puhelinta" jne oli kommentit.
Malinois narttu RP Stara s. 9.9.2014 "Tara"

Rottweiler uros Roni s. 1.2.2011 - 1.12.2014

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 09.05.2015 klo 08:30  
+
0
Onkohan facebook taas uudistunut jotenkin? Ärsyttää, kun koko newsfeed on täynnä kavereiden tykkäämiä kuvia ja juttuja. Miksi niiden pitää tulla siihen kaikkien nähtäville? Ennen ne ovat kai vaan olleet siinä sivupalkissa, mutta nyt ne on oikein isosti esillä kun selailee.
Ei minua kiinnosta katsoa muiden käyttäjien kuvia, jotka eivät edes ole minun kavereita. Ja sama toisinkinpäin - en mä halua, että mun jutut ja kuvat on näkyvillä sellaisille, jotka eivät ole minun kaverilistalla.
Vai onkohan tuohon jokin asetus, jonka sais kytkettyä pois päältä? Ärsyttävä tosiaan selata tuota feediä, kun on täynnä itselle ihan turhia juttuja.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


naukunen

naukunen
Viestimäärä: 5081

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 09.05.2015 klo 08:39  
+
0
^ Vain sellaisten juttujen pitäisi näkyä jotka ovat julkisia tai kavereiden kavereille, ei sun päivitykset näy jos olet asettanut ne näkymään vain kavereille.
Rise to reset the world.

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Lauantaina, 09.05.2015 klo 09:13  
+
0
^ Näin ajattelinkin. Mutta ihmetyttää juuri tuo, että ei oma feedi ole ennen ollut noin täynnä muiden tykkäämiä juttuja. Eli jokin muutos siellä on tapahtunut.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.



  Siirry sivulle: 1 ... 48 49 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 23:00)