Ohjeet ja säännöt
Takaisin
AIKUISTEN PALSTA - Keskiviikkona, 28.04.2010 klo 18:22

Ihana, kamala Facebook.

Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 15:25  
+
0
Itseä huvittaa sinkkunaiset, jotka keskenään kilpailevat miehistä, päivittävät joka päivä uuden herutus-profiilikuvan ihmeasennoissa ja niiden elämäntavat vaihtuu viikon välein riippuen siitä, minkälainen mies on pyörityksissä. Esimerkiksi jos tapailevat hetken kehonrakentajaa, päivitellään salikuvia, habakuvia ja proteiinipatukkakuvia. Jos tapailevat muusikkoa, tulee hirveästi kuvia eri bändien logoista (joita eivät ole ennen kuunnelleet edes..) ja biisien sanoja sekä ihaillaan kitarariffejä jne.
Ja pisteenä i:n päälle päivitellään kuvia siitä, millasia kukkia ovat saaneet, millasessa deittipaikassa olivat, minkä verran maksoi ateria, jonka mies on heille kustantanut jne.. :roll:

Ei mulla ainakaan oo tarvetta ottaa kuvia siitä, kun oma mies tuo kukkia tai tekee mulle ruokaa? Miks se kuuluu kenellekään muulle mitä meidän suhteessa tapahtuu? :eitietoo:
Bolognesenarttu 7/2012
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.04.2014 klo 15:25)

syntaksivirhe

syntaksivirhe
Viestimäärä: 1594

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 17:12  
+
0
Mä en tiedä minne mä tätä kertoisin, ehkä tää on paras. Huijasin siis tänään, että olen raskaana, poikkis laitto jonkun ultraäänikuvankin ja ihmiset on oikeesti haksahdellu tohon. Ai että mulla on ollu hauskaa, vaikka onhan toi nyt aiheena vähän tommoinen hyvän maun rajoissa oleva. Tuskin kukaan mieltään pahoittaa, vaikken raskaana olekaan. Päinvastoin, ois aika hasardia kun tuon kanssa ollaan oltu vasta pari kuukautta oikeasti yhdessä, niin ei onneks tässä heti ole mitään sikiämistä tapahtunut. :nauru:
Welsh Corgi Pembroke
FI RU EE MVA BALT EE LV LT JMVA "Roxie" (n) 1/14 -sijoituksessa-

virtahepo

virtahepo
Viestimäärä: 1788

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 17:38  
+
0
Facebookissa pyörii koiraihmisten roskahaaste, onko kukaan osallistunut? Mä lähin lenkille ihan ilman muovipussia, mutta ajattelin postata tonne kuvan, kun kourallisen lasisirpaleita noukin ala-asteen edestä. Röyhkeästi oli pullo rikottu ihan siihen asfaltille sekä pienesti pientareen puolelle. Täytyy kyllä osallistua myös muovipussin kera jatkossa haasteeseen.

skcu Pongo

Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 17:55  
+
0

syntaksivirhe kirjoitti:

Mä en tiedä minne mä tätä kertoisin, ehkä tää on paras. Huijasin siis tänään, että olen raskaana, poikkis laitto jonkun ultraäänikuvankin ja ihmiset on oikeesti haksahdellu tohon. Ai että mulla on ollu hauskaa, vaikka onhan toi nyt aiheena vähän tommoinen hyvän maun rajoissa oleva. Tuskin kukaan mieltään pahoittaa, vaikken raskaana olekaan. Päinvastoin, ois aika hasardia kun tuon kanssa ollaan oltu vasta pari kuukautta oikeasti yhdessä, niin ei onneks tässä heti ole mitään sikiämistä tapahtunut. :nauru:



Mun kaveri teki ton aprillipilan pari vuotta sitte! Se otti kuvan mahastaan ku "pömpötti" sitä! Keräs iha hulluna kommentteja, järkytyksiä ja tykkäämisiä.

virtahepo: Minäpä osallistun tuohon. Meidän lenkkeilymaastoista löytyi viimeksi mm kasa vanhoja vaatteita, vanha vaatekori, pesukone, autojen mattoja...
Bolognesenarttu 7/2012

henh

henh
Viestimäärä: 1158

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 18:06  
+
0
^^Me! :)

Munkin saldona oli yksi rikottu pullonpohja. Ja monesti aikasemminkin olen lasinsirpaleita kerännyt lenkillä. Surkeen paljon kyllä roskaa löytyy pientareilta, tuo munkin saalis on kerätty lyhyeltä aamulenkiltä.

Mua ärsyttää noi facen aprillipilat. Ihan tympeää lukea siellä postauksia kun suurinosa on selkeästi piloja eikä edes kovin kekseliäitä.
Dalmatiankoira Jali -11
Muistoissa seropi Piki

blogi

vevve

vevve
Viestimäärä: 658

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 18:53  
+
0
^ Hurraa tuo on ihan mielettömän hyvä juttu,olin myös heti mukana.Parasta mitä fb antaa kannustaa ihmiset välittämään luonnosta ja toisistaan.

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 18:58  
+
0
No lähettiinpä sitten mekin tuohon roskahaasteeseen mukaan :hymy:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 19:11  
+
0
Mäkin oon ilmoittautunut mukaan, kerrankin hyvä FB-haaste !
Keräilin jo tänään iltalenkillä sen mitä kakkapussiin sain mahtumaan, pitää lähteä nyt joku ilta tuonne taajamaan vain yhden koiran ja muovipussin kanssa niin saa keskittyä kunnolla siihen roskien keräämiseen. Upean saaliin on Henh kyllä kerännyt :peukku:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Sherlock

Sherlock
Viestimäärä: 1331

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 19:21  
+
0
Meillä ei taitais ees kolme kassia riittää jos samalla keräilis roskia :shifty: Tossa mettänlaidalla on jo ihan pirusti kaikkea roskaa, metsässä on vaikka mitä kanisteriä ja tynnyriä ja tuolla kävelytien varsilla sitten kaikenmaailman tilpehööriä (lasinsiruja, tupakanpumppeja, tupakka-askeja, karkkipapereita...). Ja aivan järjetön määrä löytyy myös sontakasoja tien pientareilta :nauru:
Sekarotuinen - "Minni" (-06)
Welsh corgi pembroke - "Nita" (-10)

keimu

keimu
Viestimäärä: 4291

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 19:29  
+
0
Mä oon vähän miettiny, josko ihan tän oikean raskauden oisin tänään FBssä julkaissut ja antanu ihmisten jäädä aprillipilaluuloon, jos semmoseen ovat jäädäkseen :D

Tutuli

Tutuli
Viestimäärä: 3982

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 22:09  
+
0
Mua kummastuttaa, ku tuolla rotuketjussa aina välillä joku kyselee pentua. Tulee aina semmonen olo, et mikä vaa pentu käy. Just oli tämmönen ilmotus: "Halutaan sijoituskoira tai omaksi tricolour värinen setti meidän vanhalle leidille kaveriksi". Ja putkeen kolme kommenttia: "Mielellään pirkanmaan alueelta", "tai soopelikin käy", "150km säteellä Tampereesta".

Mahtokohan saada yhtään yhteydenottoa? :roll:
Shetlanninlammaskoira Alissa 23.11.2008
Muistoissa tiibetinspanieli Mona 1992-2006
(Viestiä on muokattu tiistaina, 01.04.2014 klo 22:10)

Niii

Niii
Viestimäärä: 4297

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 22:10  
+
0
Huomenna täytyy itsekkin ottaa pussi mukaan lenkille, hieno idea!:hymy:
Rottweiler -08
Isovillakoira-13
Maatiaiskissat -07 -08

Fay

Fay
Viestimäärä: 1275

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 22:21  
+
0
Tutuli: No sentään siellä ollaan jo jossain rodussa mukana. Kun minua taas hirvittää näillä osta-myy-vaihda-varasta -sivustoilla olevat "onko kellään koiranpentuja myytävänä (edullisesti)?" -ilmoitukset. Niistä vasta tuleekin sellainen olo että mikä vain käy, kunhan löytyy läheltä.
Raha ei tuo onnea, mutta sillä voi ostaa vaahtokarkkeja ja se on vähän sama asia..

Karhukoira-labradorimix Pörri 09/02
Villakoira-sheltti-cockerspanielimix Bella 10/11

Kuvia otuksista ja vähän muustakin
Blogi

Saippa

Saippa
Viestimäärä: 617

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Tiistaina, 01.04.2014 klo 23:08  
+
0

Tutuli kirjoitti:

Mua kummastuttaa, ku tuolla rotuketjussa aina välillä joku kyselee pentua. Tulee aina semmonen olo, et mikä vaa pentu käy. Just oli tämmönen ilmotus: "Halutaan sijoituskoira tai omaksi tricolour värinen setti meidän vanhalle leidille kaveriksi". Ja putkeen kolme kommenttia: "Mielellään pirkanmaan alueelta", "tai soopelikin käy", "150km säteellä Tampereesta".

Mahtokohan saada yhtään yhteydenottoa? :roll:



Oijoi, mietin ihan samaa, kun luin ton viestin :roll:
Shelttimies Noppa (Pilvimarjan Kuka, 2/2013)
etäjäseninä slkn:t Siiri (Liehkun Ciiku, 4/2003) ja Selma (Tiitiäisen Reela (4/2006)

http://koiratulikotiin.blogspot.fi/

Ninnipieni

Ninnipieni
Viestimäärä: 56

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 09:29  
+
0
Aivan loistava toi roskahaaste! Täytyypä itsekin osallistua.

Mäkin oon törmänny tosi usein noihin "Ostetaan halpa koira"-ilmotuksiin. Paljon tulee huvikseni seurailtua Fb:n lemmikkimyynti-ryhmiä ja niistä niitä löytyy pilvin pimein. Ei voi käsittää :roll:
Keeshond 6/11
Kiinanharjakoira 12/13

Johannna

Johannna
Viestimäärä: 3878

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 09:41  
+
0
^ Mä en pysty niitä edes selailemaan, kun alkaa niin ärsyttämään.. Liian aikaisin vieroitettuja kissanpentuja, kaikenmaailman seropien tehtailijoita ym. Ei vaan pysty.
Advice is what we ask for when we already know the answer but wish we didn’t.


Reppis

Reppis
Viestimäärä: 1960

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 10:50  
+
0

Fay kirjoitti:

Niistä vasta tuleekin sellainen olo että mikä vain käy, kunhan löytyy läheltä.



Mutta just näinhän se on monen kohdalla. Ne on ne samat tyypit, jotka myöhemmin laittaa koiristaan myynti/annetaan-ilmoituksia "myydään/annetaan hyvään kotiin PIKAISESTI 8kk seroBiuros, koska ei tule toimeen lasten/kissan/undulaatin/naapurin kanssa"... :roll:
Bolognesenarttu 7/2012

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Keskiviikkona, 02.04.2014 klo 21:12  
+
0
^Vähän aika sitten pisti silmään ilmoitus fb:n ostetaan, myydään, jne. koiraryhmässä ostoilmoitus, jossa ei ollut mitään muita kriteereitä kuin että koira saa maksaa max.60 e :roll:.
Ja ihan viimeisenä ilmoituksessa luki että jos jollain on vaikka ongelmakoira josta haluaa päästä ilmatteeksi eroon niin sellanekin kävis :ttou:

Mutta joo, ajattelin tänään ottaa muovikassin lenkille mukaan ja osallistua kunnolla roskahaasteeseen. Vilkkaahkolla taajama-alueella pääsin etenemään n. 200 metriä kunnes Prisman muovipussi oli jo ääriään myöten täynnä...
Saldona oli styroksia, lukuisia alkoholitölkkejä, muutama pahvinen kahvimuki, rikkonainen kaljapullo, tusinan verran tupakka-askeja ja lukematon määrä tupakantumppeja.

Pahimpana kuitenkin useita koirankakkapusseja, joissa on tuotokset sisällä ja jätetty kävelytien penkalle.
Tätä en voi ymmärtää :mietiskel:.
Mitä hiton järkeä ne kakit on kerätä jos ei niitä voida viedä roskikseen saakka ? :twisted:
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





Ninnipieni

Ninnipieni
Viestimäärä: 56

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 03.04.2014 klo 09:44  
+
0
^ Mä oon nähny tollasia koirankakkapusseja tuotoksineen jopa puussa roikkumassa. Pistää miettimään että mitä joidenkin ihmisten päässä oikeen liikkuu. Luultavasti ei mitään..

Noista fb:n koiranostoilmotuksista tuli mieleen ehkä yks typerimmistä mikä on tullu vastaan. Joku halus ostaa pomeranian-siperianhusky -sekotuksen :ttou: Piti useempaan kertaan lukee että ihan varmasti luin nuo rodut oikeen. Lopulta päätin ihan oman mielenrauhani takia että kyseessä on pakko olla provo.
Keeshond 6/11
Kiinanharjakoira 12/13

nnora

nnora
Viestimäärä: 2246

VS: IHANA, KAMALA FACEBOOK. - Torstaina, 03.04.2014 klo 10:44  
+
0
^Valitettavasti ei tainnut olla provo :mad:
Nuo "pomskyt" on jenkkilässä noussemassa vissiin jonkin sortin muotivillitykseksi, googlettaen pomsky löytyy vaikka minkälaista sivustoa ja kasvattajaa.

Törmäsin ilmiön tiimoilta huvittavaan juttuun Pinterestissä, ihana "pomsky"n kuva laitettu ja ihkuteltu, jaettu ihan älyttömän monta kertaa. Tosiasiassa tämä koira on suomenlapinkoiran dominonvärinen pentu :nauru:.

//kirotusvireet kuntoon

//tökkiikö kellään muulla Fb ?
Porokoirasukuinen Moona 08/06
Suomenlapinkoira Vilma 09/11





(Viestiä on muokattu torstaina, 03.04.2014 klo 10:48)

  Siirry sivulle: 1 ... 47 48 49 50
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265870
(Tilastot päivitetty viimeksi 04.05.2024 klo 05:00)